En tiedä vaikka olen suomalainen ja rakastan Suomea

Anonyymi

ja taistelen kuolemaan saakka Suomen puolesta niin tämä Universaalinen mestariteos on järisyttävä ja Hyper Force ja Universaalinen kokemus planeetaalla.En tiedä mutta vaikka EU on kaikkein tärkein meille mutta tämä mestariteos on lyömätön.Kunnioitan.Tajuttoman kovaa kamaa
https://www.youtube.com/watch?v=a6YyBA_0yts

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä kappale opnjopa Katolinen ja niin Universaalinen että mummot,papat,lapset,isät ja äidit marssivat käsi kädessä maailman ääriin ja ihmiskunta etsii kosmoksesta uusia maailmoja ja palneettoja ja me olemme mukana ja elämä menee eteenpäin.Aamen

    • Anonyymi

      Uusienn maailmojen etsintä on vasta alkanut

    • Anonyymi

      Perheet ovat maailmojen voimavara eikä aseet

    • Anonyymi

      Suomi oli aikoinaan Venäjän Suur-ruhtinaskunnan alainen ja Mannerhein,Aminoff ja Fazer olivat ja ovat mahtisukuja Suur-Ruhtinaskunnan ajoilta aina tähän päivään asti
      Se kertoo että vaikka ajat muuttuvat niin kirkko oli se Katolinen tai Ortodoksinen niin sen upseerikunta ei häviä mihinkään

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Punaversumin päästöjä ja Stalinille haisevia !


    • Anonyymi

      Mikhail Alekseyev,Nicholas Savich Bakulin,Mikhail Drozdovsky,Pyotr Nikolayevich Wrangel ym ym olivat Venäjän Valkoisen armeijan ja Kirkon uskollisia palvelijoita kommunismia vastaan ja he olivat todellisia sankareita ja monarkisteja.Eläköön Mannerheim ja Eläköön Aminoff

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Franco ja Mannerheim yrittivät pysäyttää kommunismin ja Hitler mutta sitten tuli takapakkia koska juutalaiset olivat kuin rotat jotka ryömivät Venäjän siniveristen monarkistien instituutioihin ja Rakas Britti-Imperiumi kohtasi julman juutalaisen salaliiton ja se levisi lopulta Saksaan ja Usa:han ja tässä ollaan.

    • Anonyymi

      Ainoat upeat valkoihoiset ihmiset löytyy enään Sveitsistä,Islannista ja Venäjältä.
      Kunnioitan

    • Anonyymi

      Tässä Tsaarin Valkoisen armeijan ka kirkon hymni joka rakennutti Katolisen Kirkon Henrikin Pyhän Kirkon Suomeen.Suuri Kiitos Venäjän Monarkian ja Suomen Kristinuskon suojelijana ja Italian Katolisen Kirkon ja Vatikaanin Suuruus ja Pyyhyys
      https://www.youtube.com/watch?v=gvMDZag8-DE

    • Anonyymi

      Tässä on Bysantin Suuren Kirkon ja Tsaarin Korkeuden Pyhyys ja sitten Vatikaanin Pyhyys ja länsimaan Kirkko.Upeaa Historiaa.Kiitos

    • Anonyymi

      Lontoossa on paljon venäläistaustaisia - klubeilla -poikien- ?

    • Anonyymi

      Se on mieletöntä kuinka yhteen maahan kuinka Venäjään sisältyy valtava määrä tunteita,kyyneleitä,ja meidän suomalaisten historiaa,rakkautta,kipua ja samalla mieletöntä uskoa ja odotusta ja hiljaisuutta jota mikään kommandokoulutus ei saavuta ja samalla läheisyys ja kosketus kädessä ja katseet.Ja se on siinä.Se on yksinkertaisesti ELÄMÄ tässä ja nyt.Se on kukkien viemistä äidin luo.Isän kohtaamista ja syleillään.Myös veljien kohtaaminen on minulle tärkein koska he ovat minun veljiäni ja kohtaan heidät ja sinä kaunis nainen ehkä olet kohta minun jos hyväksyt minut.

    • Anonyymi

      Venäjä Russia on todella mieletön Suur-Valta kun katsoo sen historiaa,nykyisyttä ja tulevaisuutta.Hiljaiseksi vetää Aamen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pyhä Yrjänä joka komealla ratsulla iskee keihäällä lohikäärmettä niin tämä kuva ja historia on meidän yhteinen niin Ortodoksisen kuin Katolisen Rakkaan kirkon yhteisestä taistelusta Länsimaiden pelastuksesksi.Se on Rakkautta Elävää Jeesuksesta Kristuksesta.Hän on meidän yhteinen Rakkaus.Niin Venäjä kuin Vatikaani vaikka meillä on erimielisyyksiä niin Perheet ja Rakkaus ovat meidän Salaisuus ja yhteisyys.Aamen

    • Anonyymi

      Mielettömän kauniisti sanottu.Upeata.Italialainen temperamentti ja Venäjän hyvin kasvatetut perheet ovat kuin luotuja toisiaan kohtaan.Aamen

    • Anonyymi

      Todella upeata.Ensimmäistä kertaa kirjoitetaan että katujätkien historia alkaa olla mennyttä kamaa tällä sivustolla ja alkaa sivistys..Upeaa

    • Anonyymi

      On totta koska itse upseerina aina Rakastan Suomea mutta menen kirkkoon en huomaa omiani vaan suomalais-ruotslaisia sukuja,venäläisiä ortodokseja tai katolisia.
      Siksi kun upseerin valan antaneena olen kuitenkin Jumalan ja Elävän Jeesuksen alla ja sen kautta ruotslalaisten ja ja venäläisten perheiden keskuudessa jotka "todella" käyvät vähintään sunnuntain messussa.Miten voi pitää Suomen lipun liehua ylpeänä jos yksin joudun kirkossa todistamaan että ruotsalaiset ja venäläistaustaiset todella kumartavat Jeesusta ja jopa Neitsyt Mariaa.Siksi meidän on ryhdistäydyttävä ja ja otettava käsi kädestä kiinni niin ruotsalaisia ja venäläisiä ja katsottava ja marsittava eteenpäin kohti Elävää Jeesus Kristusta ja nyt minun on hyvä olla koska kerroin tämän.Itken mutta olen onnellinen

    • Anonyymi

      Kirjoitteletko itsellesi myös tinderiin tuhmuuksia :) :)

    • Anonyymi

      Taidat olla katujätkä etkä sivisytynyt todella harmi

    • Anonyymi

      Katoliset sanoo hienosti että Suomen 24 kommenteissa on melkein aina katujätkien kommentteja ja oksennusta.Todella kommenetteja joita ei voi edes nuoret tytöt kommentoida.Pahoittelen sivistymätöntä käytöstä oikeasti.Onneksi täällä suurin osa on sivistynyttä porukka

    • Anonyymi

      Odotellaan kun natsit kohta tulee ja alkaa ryssitellä.Siitä on hyvä rapoirtoida EU organisaatioille.Odotellaan.Suomalaiset ovat tunnetusti vihapuheissa ammattilaisia

    • Anonyymi

      suomalaiset ovat samaan aikaan "isänmaallisia" mutta koskaan he eivät käy kirkossa ja valehtelavat nuorille naisille päin naamaa.Tämäkö on suomalaista rehellisyyttä.Anna mun nauraa.Hahaa

    • Anonyymi

      Tämä on löytö
      Ovatko sumalaiset lopulta pelkkiä huonokäytöksisiä "katujätkiä"
      Tätä pitää jatkaa eteenpäin.Tämä on ehkä se suurin kulttuurinen "löytö" Suomesta Kiitos

    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat vaan suomalaisia ja sillä silakka hahaa

    • Anonyymi

      Krasnodarin piirissä saatiin 1890 pari suomalaista kiinni rääsyissä ja ja ne varastivat hyviä kanoja ja salaattia ja perunoita.Heidät sai kiinni turkkilainen ja suomalainen sotilas.Nämä kaksi suomalaissyntyistä pentua lopulta eivät karanneet vaan kuumassa säässä konttasivat kiltisti antautuen.He olisivat päässeet helpolla antamalla juomapullon pois mutta he tyhmyyksisään piilottivat sen housuihin ja silloin tuli rangaistus joka ei koskenut varkautta vaan piilottelua joka oli pahempi juttu.
      Se oli sitten siinä.Kaksi vuotta kaivon vartijana.Tiedätkö mitä se on ?

    • Anonyymi

      Kaivo pidetään kuivana ja neitsyenä.Todella

    • Anonyymi

      Tällaista sadismia ei ole hyvä olla täällä.Aamen

    • Anonyymi

      Venäläiset ovat tiukkoja mutta arjalaisia ja heitä eivät suomalaiset valheet pure mutta jos puree niin se käy lopulta suomalaisen omaan nilkkkaan.Toivon että suomalaiset käyvät kirkossa ja näyttävät vanhemmilleen puolison morsiammet näytille muuten se on valhetta.Katolinen kirkko lopulta tuhoaa ne länsimaalaiset miehet jotka ovaqt eläneet valheessa ja heidän peli on lopulta pelattu.Ymmärsitkö koska minä olen Katolinen Henrikin Kirkossa ja vahdin kaiken valheen ja se on Elävä Jeesus Kristus
      Teemu tai Trevisini lopulta nappaa sinut ja peli on pelattu

    • Anonyymi

      Jos menet vhille venäläisen tai italialaisen kanssa niin sinun on kohdattava heidän sukunsa tai jos pelaat peliä kutenm suomaliset niin sinut nimetään hylkiöksi ja kasvoilklesi syljetään.Älä lähde leikkimään ja tuhoamaan hyvää Suomen mainetta

    • Anonyymi

      On totta että kauneimmat valkoihoiset pojat ja tytöt joiden hiukset on kauniisti leikatut ovat Sveitsi,Islanti ja Venäjä ja heiltä me opitaan kulttuuria ja perhearvoja ja kauneutta.Sen tuntee ja ja se tekee hiljaiseksi.Silloin mennään kirkkoon ja ja jos rakastun venäläiseen tyttöön vien hänet meidän susuvun luo ja näytän kaiken kauneuden hänelle,kuten juhannuksen,hanurikan soiton kun aurinko laskee ja sen kaikkein kauneimman eli sen maaseudun jossa käki kukkuu ja salossa liehuu Suomen lipun ohella Venäjän lippu

      • Anonyymi

        Venäjä on ollut tsaarin ja Neuvostoliiton aikanakin tulppa lähi-idän islamisaatio levinnäisyydelle Eurooppaan. Nyt kun Nato laajentuminen on todellisuutta, islamistuminen Euroopassa on nopeaa. Venäjä on kristinuskon vaalija, tämä on merkillistä Jumalan tahtoa ja viisautta. Sekularisoituneessa Suomessa ei enää tätä ymmärretä ja näin Suomi on menettämässä Jumalan siunauksen. Amerikkalaisten esille tuoma kristillisyys perustuu ns. menestysteologiaan joka on Jumalalle kauhistus.


    • Anonyymi

      Suomen talonpoikia ja jääräpäitä ovat yrittäneet ruotsalaiset,venäläiset ja nyt EU eikä mikään oppi eikä sivistys uppoa kaaliin.

      • Anonyymi

        Venäjä, rikollisuuden ja valehtelun, eli sivistymättömyyden SUURVALTA.


    • Anonyymi

      Suomalaisten historia eroaa Ruotsista ja Venäjästä että Ruotsin ja Venäjän kulttuurissa ovat kulttuuri, voimakas historia ja kirkko.Suomella taas puhdas luonto ja usko koulutukseen kuten koulutus oli Neuvostoliitolla.Mutta koulutus ei ole yhtään mitään ellei lapsia ole kasvatettu oikeasti.
      Suomessa on vapauksia jotka lopulta ovat aikuisten puolelta välinpitämättömyyttä lapsia kohtaan ja tuloksena on lätsäpäisiä katujätkiä jotka käyttää huumeita.Italian kulttuuri kuin Venäjän ja myös Ruotsin perhekulttuuri perustuu lasten kasvatukseen ja välittämiseen.Ei heitteilejättöön
      Siksi ehkä Suomessa nuoriso voi pahoin ja on netissä paljon vihapuheita
      Siis lasten kasvatus,avioliitto, perheen kunnioitus ja se että joskus joudutaan komentamaan lapsia ja opitaan sanomaan EI tietyille asioille kuten huumeille ja aborteille.Lapsia ei tehdä maailmaan ja sitten heidät hylätään.EI.Lapsia rakastetaan ja kasvatetaan heitä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe