Haluatko sairastaa kesällä??

Anonyymi

Varmin tapa tulla sairaaksi, on ottaa koronarokote. Työpaikaltani on jo ainakin viisi ihmistä sairastunut neljän viikon sisällä rokotuksesta ja yhden äiti sai rokotteesta koronan ja näin tämä työntekijä joutui jäämään karanteeniin. Viikon mittaisia sairauslomia on koitunut. Tosin kaksi työntekijää on sairaana paraikaa. Toivottavasti paranevat pian. Moni on vannonut jättävänsä toisen piikin ottamatta.
Poistuisiko epidemia tyystin, jos rokottaminen lopetettaisiin. Näyttää nimittäin siltä, että lähes kaikki nykyään tartunnan saaneet ovat rokotettuja. Mikä järki tässä oikein on🤔,?

69

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin olet propagandasi lukenut. Käytkö edes töissä?

• Anonyymi

Rivien välissähän lukee, ei ole töissä. Ei tuollaista ole missään tapahtunut.
        Uutisoituhan tuo olisi isosti jos olisi totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiväthän nuo vammaiset vouhottajat osaa edes valehdella uskottavasti. Itse kun he uskovat kaiken roskan sokeasti ja kritiikittä, niin eivät tajua että normaalit tervejärkiset ihmiset osaavat ajatella, eivätkä usko mitä tahansa hölynpölyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on huijausta....
        Mutta, uutiset ei ole se totuus. Muistathan maskifiaskon, jossa viime keväänä suositeltiin ettei käytetä maskia, kun voi olla haittaa.Ja nyt suositellaan niitä.Uutiset, ei ole se koko totuus,se kannattaa muistaa.
        Totuus kotonasta ja rokotteista tiedetään vuosien päästä,eihän rokotteiden suojan kestoa tiedä edes thl. Löytyy sivuiltaan, koronasta saa 6 kk suojan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiväthän nuo vammaiset vouhottajat osaa edes valehdella uskottavasti. Itse kun he uskovat kaiken roskan sokeasti ja kritiikittä, niin eivät tajua että normaalit tervejärkiset ihmiset osaavat ajatella, eivätkä usko mitä tahansa hölynpölyä.

Maskit piti olla haitaksi,nyt suosittelevat niitä.
        Azrta rokotteet piti olla hyviä, mutta kuinkas kävikään, ei anneta niitä enää.

Uutiset= saattaa olla muunneltua totuutta ....

• Anonyymi

Totuus korona rokotteista on paljon mutkikkaampi,kuin yleinen valhe yle info, joka salaa kaiken,myös korona rokotteissa käytetyt oudot aineet, kuten nanot jotka on matkapuhelin liikenteen hiukkas kemikaalia (barium, kromi ja muita raskasmetalli hiukkasia,
        Englannin kielellä saat parhaiten rehellistä tietoa esim.AZ rokotteen apnan adenovirus 1 sestä, joka on tarttunut evoluutio ja eläintarha tutkijoohin ja heistä perheen jäseniin, tosin virus heikennetään muka ensin, mutta silti se on elävä, joten en ottaisi missään tapauksessa rokotteita jotka on tehty eläin viruksista, koska on rehellisiä virologeja jotka sanoo että niistä voi tarttua se eläin virus, jota ennen ei ihmisessä ollut.

Eiköhän se hiv levinnyt ihmiseen samalla tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus korona rokotteista on paljon mutkikkaampi,kuin yleinen valhe yle info, joka salaa kaiken,myös korona rokotteissa käytetyt oudot aineet, kuten nanot jotka on matkapuhelin liikenteen hiukkas kemikaalia (barium, kromi ja muita raskasmetalli hiukkasia,
        Englannin kielellä saat parhaiten rehellistä tietoa esim.AZ rokotteen apnan adenovirus 1 sestä, joka on tarttunut evoluutio ja eläintarha tutkijoohin ja heistä perheen jäseniin, tosin virus heikennetään muka ensin, mutta silti se on elävä, joten en ottaisi missään tapauksessa rokotteita jotka on tehty eläin viruksista, koska on rehellisiä virologeja jotka sanoo että niistä voi tarttua se eläin virus, jota ennen ei ihmisessä ollut.

Eiköhän se hiv levinnyt ihmiseen samalla tavalla?

Ja sitten nämä vielä ihmettelevät miksi heitä pidetään niin säälittävinä tolloina...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on huijausta....
        Mutta, uutiset ei ole se totuus. Muistathan maskifiaskon, jossa viime keväänä suositeltiin ettei käytetä maskia, kun voi olla haittaa.Ja nyt suositellaan niitä.Uutiset, ei ole se koko totuus,se kannattaa muistaa.
        Totuus kotonasta ja rokotteista tiedetään vuosien päästä,eihän rokotteiden suojan kestoa tiedä edes thl. Löytyy sivuiltaan, koronasta saa 6 kk suojan.

Miksi tästä ei kerrota uutisissa lainkaan??
        https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/comirnaty-pfizer-biontech-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/comirnaty-pfizer-biontech-

Ihmisistä suurin osa ei halua kuulla totuutta. He eivät suostu uskomaan, että ovat tulleet huijatuksi propagandalla. Näin ihmisen psykologia toimii ja helpommalla uskotaan pääsevän, kun vain kielletään tämä karmea todellisuus, että todellakin terveysviranomaiset ja hallitus suhtautuvat täysin välinpitämättömästi suureen joukkoon ihmisiä, jotka saavat erilaisia vakavia vammoja. Terveysviranomaisten tehtävänä on kampanjoida tuotetta ja vieläpä vakuuttaa sen välttämättömyyttä. Näin varmasti onkin, jos päämääränä on pelastaa maapallo ylikansoitukselta ja kulutukselta. Tällaisiin päätelmiin on kansainvälisissä ympäristöfoorumeissa tultu, että maailman kantokyky ei kestä näin suurta ihmismäärää. Miksi nyt rokotetaan jo nuoria, joille koronasta ei koidu juuri mitään riskiä? Syksyllä voidaan todeta, että kaksi piikkiä ei tehonnut vielä pitää ottaa lisää. Eutanasiapiikki on tehokas kun ainetta on tarpeeksi.Tämä ainehan saa solut tuottamaan piikkiproteiinia ja liika on lopulta tarpeeksi ja tekee tehtävänsä varmasti. Nuorille aiheuttanee myös lapsettomuutta. Suunnitelma on nerokas, mutta niin julma, että ihminen kieltäytyy mieluummin uskomasta. Rokotteita aletaan antamaan jopa vauvoille nyt Suomessakin. Ei siis minkäänlaista moraalia enään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ei ole?

Mietippäs ihan kaksi kertaa itse?

• Anonyymi

Aivopesu aiheuttaa lyhyitä yhden rivin typerimmästä päästä olevia kommentteja.
        Aivopesu vie lukutaidon ja ehkäisee oikean tiedon omaksumisen. Ei pysty yksinkertaisesti enää ymmärtämään ihan selkeitä asioita. Joku vippaa pahasti.
        Ehkä maskien käyttö kera nenätestien ja pahin on tuo myrkkypiikki, moni on menettänyt ei nyt ihan kehtaa sanoa järkensä, mutta muistinsa ja on muuttunut todella luonteeltaankin.

• Anonyymi

Kyllä nuo miljoonat sairastuneet, vammaiset ja kuolleet puhuvat puolestaan ihan riittävästi.
        Mene tokaisemaan noita lyhykäisiä kommenttejasi vaikka lampaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerrottaisiin reilusti kuolleista ja haitoista oikein luvuin, se voisi vähentää myrkkyjen myyntiä. Loparit tulee jos menet aukomaan päätä ja kertomaan totuuden !
        Moni on tosi jänis pelätessään vain oman työnsä puolesta ja on mukana tappamassa ja vahingoittamassa kanssaihmisiä.
        Todella törkeää toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelusta tuli mieleen Amerikan kaikken aikojen äänivyöryn saannut presidentti.
        https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/onlookers-laugh-nurse-jill-comes-rescue-joe-biden-gets-lost-wanders-off-g7-summit-video/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo miljoonat sairastuneet, vammaiset ja kuolleet puhuvat puolestaan ihan riittävästi.
        Mene tokaisemaan noita lyhykäisiä kommenttejasi vaikka lampaille.

Totta. täällä Suomessakin on jo 2,5 miljoonaa ihmistä kuollut tuohon rokotteeseen. Järkyttävää miten tämäkin on valhemedian ja lahjottujen lääkäreiden toimesta kokonaan salattu, mutta totuus tulee vielä julki!

• Anonyymi

Et ole työelämässä, joten tuo on siis valetta.

• Anonyymi

Koetahan oppia kirjoittamaan ja kommentoimaan eikä yskimään ulos yhdellä rivillä pahoinvointiasi!

• Anonyymi

no ei auta työttömyyskään eikä työ eläkekään tuohon itse aiheutuneeseen ongelmaan,

• Anonyymi

Mitäs tuo jos työåaikalla viisi sairastuu koronarokotteeseen. Minun työpaikkani kuudesta työntekijästä viisi kuoli siihen.

Vain minä olen jäljellä odottelemassa vuoroani.

• Anonyymi

Äläs nyt. Eilen lähihoitaja kertoi vanhusten kuolleen työpaikallaan kevään aikana. Sehän tietysti yllättävää hoitolaitoksessa. Mitä lie nyt tekevät, kirjoittelevat denialistisivuille?

• Anonyymi

Minun työpaikalla kuoli rokotuksen ottaneen koirakin. Kuusivuotias snautseri elämänsä kunnossa ja niin vain meni! Mitäs siihen sanotte?!

• Anonyymi

Valehtelet!
        Meidän perhe/ tutut 10 kpl, sairastettiin se keväällä, eikä kukaan tarvinnut edes lääkäriä.

Uutisoitukkin on yli 90 prosenttia sairastaa koronan, kutenlievän flunssan. Osalla niin heikot oireet, etteivät edes huomaa koko tautia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun työpaikalla kuoli rokotuksen ottaneen koirakin. Kuusivuotias snautseri elämänsä kunnossa ja niin vain meni! Mitäs siihen sanotte?!

Eläinten jalostus on heikkoa, ellei tuon kauempaa elä.

Meillä koiralle ei tullut kotonaa, vaikka ihmiset sen sairasti. Ketään ei kuollut.

Montako koronaan kuollutta tinnet/ on lähipiirissäsi ollut?

Itse en koronaan kuolleita tiedä yhtään, koronan sairastaneita tiedän yli 20

• Anonyymi

Huono työpaikka huonossa ympäristössä, heikkokuntoiset työkaverit kaikenlisäksi.
      Minä sentään istun kapakassa harva se päivä. Samat tutut, samat tarjoilijat, ihan terveinä. Joillakin voi olla krapula. Ei istuskella 2 metrin välein, jotkut on rokotettu kaksi kertaa, jotkut yhden kerran, joitakin ei rokotettu ollenkaan.
      Eipä ole kauheita koronatauteja näkynyt vielä!

• Anonyymi

Minun työpaikallani kaikki ovat ottaneet rokotteet. Ei mitään haittavaikutuksia. Kaikki ovat töissä normaalisti. Rokotehörhöjen säälittävät sadut ja hourailut ovat meilä suuri riemun aihe ja yleinen pilkan kohde, niille valheille nauretaan joukolla ääneen.

• Anonyymi

Kyllähän nuo naurattaa. Miten joku voi olla noin tollo, että kuvittelee kenenkään täysjärkisen uskovan tuollaisia täysin ilmiselviä valheita.

Samalla tuollainen on kylläkin myös täysin moraalitonta. Levitellä tuollaisia valheita jotta ihmiset eivät ottaisi rokotusta ja kuolisivat koronaan. Rokotevouhottajant valheineen ovat todella vastenmielistä sakkia, ihmiskunnan alhaisinta pohjasakkaa.

• Anonyymi

Helppohan sinun on selittää kun olet oikeasti töissä. Tässä oli tarkoitus öyhöttää meidän syrjäytyneiden kesken, joten älä tänän mitään faktaa ala sekoittamaan!

• Anonyymi

Hyvä kun on HAUSKAA vakavasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nuo naurattaa. Miten joku voi olla noin tollo, että kuvittelee kenenkään täysjärkisen uskovan tuollaisia täysin ilmiselviä valheita.

Samalla tuollainen on kylläkin myös täysin moraalitonta. Levitellä tuollaisia valheita jotta ihmiset eivät ottaisi rokotusta ja kuolisivat koronaan. Rokotevouhottajant valheineen ovat todella vastenmielistä sakkia, ihmiskunnan alhaisinta pohjasakkaa.

Rokotteen ottaminen on henkilökohtainen valinta, kuten sen ottamatta jättäminenkin.

Tehkää siis vain omat valintanne, jättäkää muut rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun on HAUSKAA vakavasta

Koetahan oppia kirjoittamaan ja kommentoimaan eikä yskimään ulos yhdellä rivillä pahoinvointiasi meille terveille!

• Anonyymi

Aloittaja valehtelee, tuo on oikeastaan lainvastaista kun kaikki yrittävät taltuttaa koronan rokotuksilla.
      Täysin pimeää tuollainen propaganda.

• Anonyymi

Kyllähän saikulle aina jokin syy löytyy.

• Anonyymi

Aloittaja taas sohaisi mehiläispesään. Täällä palstalla on kaveri, joka käy aina kuumana, jos tämmösiä kertoo 😀

• Anonyymi

Heh! Kyllähän kiihkoilija pillastuu, jos sen uskontoa vääräksi väittää. Eikös tuosta ole sotiakin syttynyt?😉

• Anonyymi

Niin, onhan se kumma että monet eivät tykkää valehtelijoiden levittämistä valheista. Etenkin kun kyseessä on oikeasti kuolemanvakava asia, jonka kanssa lapsellisten typeryksien ei pitäisi lapsellisesti pelleillä.

• Anonyymi

Älä nyt höpsi. Keksi jotain muuta, vaikka mustaa valoa.

• Anonyymi

En tule rokotetta ottamaan, tutuilla on ollut oireita. Mutta jos joku tuttu ottaa rokotteen niin se on oma asiansa sama kuin ottamatta jättäminen, piste ....

• Anonyymi

Lapsillekin tulee usein rokotuksesta oireita. Siksi neuvolassa neuvotaan varaamaan suppoja ja kerrotaan mahdollisista oireista.
        Itse tunnen paljon rokotettuja ikävälillä 40 - 95. Pahin vaiva oli yhdellä jonka olkavarsi oli kipeä päivän verran. Muilla ei mitään.

• Anonyymi

Minäkin olen kuullut kerrottavan, että naapurin serkun kummin kaiman ystävän enolla on ollut oireita. Toisaalta tunnen oikeasti henkilökohtaisesti kymmeniä ihmisiä jotka ovat ottaneet rokotteen, osa jo kahdesti. Eikä kenelläkään heistä ole ollut mitään muita oireita kuin hieman kipeä olkapää päivän tai pari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsillekin tulee usein rokotuksesta oireita. Siksi neuvolassa neuvotaan varaamaan suppoja ja kerrotaan mahdollisista oireista.
        Itse tunnen paljon rokotettuja ikävälillä 40 - 95. Pahin vaiva oli yhdellä jonka olkavarsi oli kipeä päivän verran. Muilla ei mitään.

Minä sairastin, lievä tautimuoto oli. Tutut osa rokotettu, ei mitään ihmeempää siinäkään.

Jokainen valitsee itse, sairastua voi uutisten mukaan vaikka olis rokotettukkin.

• Anonyymi

Piikki pelottaa minua kamalasti.
      Taas on huonot housussa kun ajattelinkin rokotusta.
      Pelkää sinäkin, niin en tunne itseäni niin s*tanan idiootiksi!
      Ulistaan yhdessä piikkipelkoa: uli-uli-uli-uli-uli-

• Anonyymi

Toukokuun alussa sain ensimmäisen annoksen ja senjälkeen ollut töissä jatkuvasti ilman sairaslomia. Ihmetyttää kun olen edes vielä hengissä?

• Anonyymi

Aloittaja on varmaan kortistossa makaava, jolle sana työ on ku tervaa

• Anonyymi

Olen saanut kaksi rokotetta ja olen terve ku H-pukki

• Anonyymi

rokottaminen tuntuu olevan kuin lottoaminen mainostetaan kun pääsi omilleen,

• Anonyymi

rokotteen saaneet potee sielunrauhattomuutta kun jokapäivä tunnustella
      kehoa missä särkee .

• Anonyymi

Varmaan sulle jatkuva ongelma ilman rokotettakin?

• Anonyymi

Ai sairastuneet neljän viikon aikana? Rokotteestahan se tietenkin johtuu.

Rokotteesta ei sitäpaitsi saa koronaa.

Itse olen jo saanut rokotteen ja kohta on seuraava annos. Kaksi annosta Pfizeria suojaa hyvin myös Intian variantilta. Yksi antaa vain 30 % suojan.

Käsi oli kipeä 2 päivää, muuten ei oireita.

Koronasta taas voi sairastua vakavasti ja kuolla. Myös saada long covidin. En halua pysähtyä kävellessäni hengittämään.

Kuulun sitäpaitsi riskiryhmään.

On edesvastuutonta levittää valheita rokotteista. Se on elämän ja kuoleman kysymys. Jos joku jättää pelottelusi takia ottamatta rokotteen ja kuolee, olet periaatteessa murhaaja.

• Anonyymi

Toi on kyllä aika hysteerisen kuuloista tekstiä, vai oikein murhaaja. Kyllä tämä on jotain ihmeellistä. En yhtään ihmettele että kaupasta loppui taannoin vessapaperi ...

• Anonyymi

Rokotteen luvattiin suojaavan vakavalta muodolta.
        Ei estä sairastumista, eikä tartuntaa.
        Jossain ollu vikaa, kun rokotetutkin sairastu, joku menehtyi. Aina ei rokotekkaan pelasta taudilta.

• Anonyymi

Jokaisen oma asia, ottaako vai ei.
        Jokainen riskinsä itse päättää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteen luvattiin suojaavan vakavalta muodolta.
        Ei estä sairastumista, eikä tartuntaa.
        Jossain ollu vikaa, kun rokotetutkin sairastu, joku menehtyi. Aina ei rokotekkaan pelasta taudilta.

Niin, kyllähän tuo saattaa olla aivan totta tuo aloitus. Miksi tällaista pitäisi edes valehdella? Kanta-Hämeessähän oli viime viikolla tartuntarypäs. Noin sata tartunnan saanutta , joista perjantaina uutisoitiin kympin uutissa 17 kuolleen. Uutisen aikana kuvaruudun alareunassa tekstissä kerrottiin, että suurin osa oli saanut rokotukset. Osa oli saanut jo kaksi piikkiä. Heitä myös kuoli ja useampi oli vielä tehohoidossa. Päivänselvää on että rokotteita markkinoidaan ja haitoista ei luonnollisesti silloin haluta puhua. On kuitenkin muuallakin käynyt ilmi, että rokotuksen jälkeen on saatu koronatartunta. Miksi tartunnat ilmaantuvat juuri rokotetuille? ? Meillähän on kerrottu, että kaksi piikkiä antaa kattavan suojan ja jo yksikin suojaa taudin vakavammalta asteelta. Kun syksy koittaa ja uusi viruskausi alkaa, saadaan markkinoida kolmatta ja neljättä piikkiä, ja yhteiskuntaa taas suljetaan. Virukselle keksitään joka viikko uusi nimikin. Kauanko kansa uskoo sinisilmäisesti hyväuskoisina, että meidän kaikkien parasta tässä halutaan eikä suinkaan palvella lääketeollisuutta terveytemme kustannuksella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kyllähän tuo saattaa olla aivan totta tuo aloitus. Miksi tällaista pitäisi edes valehdella? Kanta-Hämeessähän oli viime viikolla tartuntarypäs. Noin sata tartunnan saanutta , joista perjantaina uutisoitiin kympin uutissa 17 kuolleen. Uutisen aikana kuvaruudun alareunassa tekstissä kerrottiin, että suurin osa oli saanut rokotukset. Osa oli saanut jo kaksi piikkiä. Heitä myös kuoli ja useampi oli vielä tehohoidossa. Päivänselvää on että rokotteita markkinoidaan ja haitoista ei luonnollisesti silloin haluta puhua. On kuitenkin muuallakin käynyt ilmi, että rokotuksen jälkeen on saatu koronatartunta. Miksi tartunnat ilmaantuvat juuri rokotetuille? ? Meillähän on kerrottu, että kaksi piikkiä antaa kattavan suojan ja jo yksikin suojaa taudin vakavammalta asteelta. Kun syksy koittaa ja uusi viruskausi alkaa, saadaan markkinoida kolmatta ja neljättä piikkiä, ja yhteiskuntaa taas suljetaan. Virukselle keksitään joka viikko uusi nimikin. Kauanko kansa uskoo sinisilmäisesti hyväuskoisina, että meidän kaikkien parasta tässä halutaan eikä suinkaan palvella lääketeollisuutta terveytemme kustannuksella?

No eipä vaan saata olla totta. Rokotteet eivät sisällä koronaa, eikä niistä voi saada koronatartuntaa. Aloitus on aivan täyttä sontaa idiooteille. Muistakaa käyttää foliokypäräänne myös nukkuessanne. Öyh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kantahämeessä tosiaan rokotuksista taisi tulla todella pahaa jälkeä ja paljon kuolleita.
        Mutta kuka sitä omaa pesää sotkisi, yritettiin keksiä vaan jotain jolla yrittää kusettaa kansa taas uskomaan johonkin coronaan kuolleiksi mahdollisimman moni. ...ei missään tapauksessa vaan totuutta saa sanoa.
        Tämä on sen tason kusetusta jo, että moni on sotkenut kätensä tähän paskan levittämiseen kansalle tai oikeammin kansoille.
        Meillä oli ilman aivopesua ja pelottelulla menty aivan hyvin eikä myrkkyihin olisi kenenkään tarvinnut kuolla tai vammautua. Viiveellä tulee parin vuoden sisällä runsaasti lisäuhreja...kunhan myrkyt alkavat tehota. Varsinkin jos tulle muuta kuin plaseboa.

• Anonyymi

Sitä paitsi rna rokotteet eivät sisällä elävää viirusta niin se on mahdotonta että itse rokote tartuttaisi paitsi tietenkin kulkutauti myönteisillä salaliitto teoreetikoillahan kaikki on mahdollista kun on tarpeeksi kireä folio hattu päässä.

• Anonyymi

Mä en oo tiennytkään, että lampaat ovat kykeneviä itsenäiseen asioiden pohdintaan.

• Anonyymi

Kiinalaiset yrittää tosiaan murhata kaikki muut, alkanut taas muhimaan neukkulas!😂🤣😭

• Anonyymi

Sairastin itse jo, en ole rokotettu, enkä sitä ota.
      Tutuilla on yhtä ja kahtakin rokotetta, eivät ole sairastuneet.
      Jopa vanhukset on rokotuksen jälkeen olleet terveinä. 2 rokotteesta jo kk.
      Ihmettelen väitettäsi...

• Anonyymi

Jos yksi ihminen sadasta rokotetusta saa vakavia terveyshaittoja, siis vakavampia kuin flunssan kaltaisena ohi menevän koronan ( ja näyttää olevan mahdollinen pahempikin muoto), tarkoittaa se kolmesta miljoonasta rokotteen saaneesta 30 000 kärsijää. Se on jo aikamoinen määrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yksi ihminen sadasta rokotetusta saa vakavia terveyshaittoja, siis vakavampia kuin flunssan kaltaisena ohi menevän koronan ( ja näyttää olevan mahdollinen pahempikin muoto), tarkoittaa se kolmesta miljoonasta rokotteen saaneesta 30 000 kärsijää. Se on jo aikamoinen määrä.

Jos ja jos, mutta entäpä jos ei. Jossittelusi eivät kiinnosta ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on valtaisa määrä ja aivan turhaan.
        Tuohon coronanuhaan ei olisi montakaan kuollut, ei ainakaan terveitä.
        Näitten ongelmajätteitten pumppaaminen ihmisiin kyllä tuo uhreja.
        Kuka on ottanut selvää mitä saa? Tuskin nämä sinisilmäiset pelokkaat psykoosissa olevat kehtaavat kysyäkään, vaikka kyse on omasta terveydestä ja myös muitten kun levittävät tautejaan. Sitä ei kukaan voi kieltää. Mekin näimme lukuisia tartuntoja yhdestä tollosta, joka meni piikin otettuaan hillumaan naapureihin.

• Anonyymi

Ei trollauksessa koskaan ole mitään järkeä ollutkaan!?

Mutta jatka toki, jos se on sinulle ainoa keino saada erektio! :)

• Anonyymi

Merkillinen ilmiö on ollut se, että maksettu media on pystynyt vakuuttamaan kieroilla ja aivan sekoselittelyillään injektioitten auttavan. Uskovat vaikka menninkäisiin jos media sanoo jotain aivan persuksista olevaa tietoa myrkkyjen auttavuudesta.

Sitten halveksivat totuutta, että myrkyistä tulee vammoja ja kuolemia, vaikka se on kaikkien tiedossa tarjolla ja niitten määrää vähätellään ja ei se satu sinulle :-))
        Me emme ole uhkapelureita vaikka sitä tarjotaan auliisti oikein suurella rahalla mainostaen.

• Anonyymi

Korona on niin olematon ja näkymätön "uutisotsikko-tauti", että se pitää piikittää pakolla hyväuskoisiin, jotka lukee Yleä ja Hesaria kuin raamattua.

• Anonyymi

Jos haluaa koronan, niin se tulee melko pian toisen piikin jälkeen. Itselläni ainakin tämä piti hyvin paikkansa.

3 viikkoa toisen piikin jälkeen olin todella pahassa kurkkukivussa, joskin jouduin olemaan rokotteeenkin vuoksi 4 päivää posssa työpaikalta todella pahan päänsäryn, ja toispuoleisen raajan tunottomuuden vuoksi. joudun tekemään tarkkoja tehtäviä, niin että se ei päänsärkyisenä onnistu.

Korona tarttui kuitenkin hyvin, ja sain levitettyä sitä myös perheeseen ja eteenpäin muutamaan työpaikallla, joten Demonitautimme on hyvin voimissaan, ja kollegat ovat alkaneet väristä, kaavuissaan, ja toiset nostelevat jopa hiukan harmistuneen oloisesti maskejaan...?

• Anonyymi

Sääli, että varoituksia ei huomioida. Tulee lisää ja lisää uhreja. Mitään media ei kirjoita, vaan ainoastaan mainosta. Sikapiikin jälkeen pienemmästäkin laitettiin seis rokotteen jako.
        On LAittomuuden Aika. Rokote on LAiton. Ottakaa jo varas kiinni! RIkos heti tutkintaan!
        SANOKAA: SEIS!

Tuo on kokeellinen, osa saa sokeri-suolaliuoksen, osa vähän oireita aiheuttavan, osa vammauttavan tai tappavan.

SEIS

• Anonyymi

Korona ei katoa mihinkään. Britanniassa jo yli 7 000 tartuntaa yksin tälle päivälle.

The MAD MAN World Health Organisation s BOSS announced a WAR against his DEMON DISEASE KORONA.

https://www.youtube.com/watch?v=waR64PqQKBo

BUT WHO BOSS, MAD PHARAOH HAS NO BALLS!
      This Mad one has no BALLS!

Äänestä

Kommentoi

Anonyymi
      09.06.2021 23:28

Korona ei katoa mihinkään. Britanniassa jo yli 7 000 tartuntaa yksin tälle päivälle.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk/

MIELITAUTINEN World Health Organisation s POMO JULISTI SODAN DEMONITAUTIAAN KORONAA VASTAAN

https://www.youtube.com/watch?v=waR64PqQKBo

WHO:n HULLULLA FARAOLLA EI OLE MUNIA?

• Anonyymi

TOTTA MOOSES!

Tästähän me täällä puhuimme jo vuosi sitten, että kaiken päämäärä on "rokottaminen"
      Mitä vilunkia siihen sitten liittyykin jokainen voi itse sen tutkia.

Kuitenkin kaikella aivopesulla satoja päiviä mediassa toistaen samaa tarinaa ja lukuja ja aste asteelta ns. rokottamisesta sitten ympäten ihmismieliin..
      Nyt sitten muusta lässytetäkään kuin rokottamisesta.
      Jos järkevä sanoo ei, se ei riitä pesuporukalle mediassa eikä lääkefirmoille.
      Sitten edetään jo miljoonabudjetilla Suomessakin mainostamalla.
      Sitten salataan sairauksia, vammoja ja kuolemia kaikin keinoin mitä näistä tulee.
      Esimerkkinä Järviradion Lasse Mansikka-aho. Kuoli pari viikkoa sitten "yllättäen" nukkuessaan. Ei kerrota vaan vaietaan yhteistuumin kertomasta" rokoteyhteyttä". Mainostaneet ovat itsekin "rokotteita".
      Kun kaikessa haisee kuin kalatehdas eikä rehtiä peliä ole eduskunnassakaan kuin Ano Turtiaisella, sitä ollaan tultu aika huolestuneiksi tästä kusetuksesta.

• Anonyymi

Yö kun tulee niin denialistit hiipii koloistaan. Kuules , Pertti, jätä se radiomies rauhaan, ihsn hänen omaisiaan kunnioittaaksesi. Kun et ketran tiedä, kunhan kaljoussasi höpltät.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      7209
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      192
      6143
    3. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3481
    4. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      3172
    5. Äänestysaktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä - demokratia kärsii

Äänestys­aktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä: ”Alkaa olla demokratian kannalta kriisitasolla”, sanoo tutkija. https://www.hs.fi/politiikka/art-200
      Maailman menoa
      195
      2211
    Aihe