Vihervasemmistolaiset ovat Kokoomuksen jalkaväkeä

Anonyymi

On aika paljastaa kansalle tämä vuosikymmeniä jatkunut suuri huijaus ja valevastakkainasettelu. Kokoomus ei ole porvaripuolue, vaan se on liberaalipuolue. Demarit, Vasemmisto ja Vihreät ovat salaa Kokoomuksen jalkaväkeä. He eivät vain itse tiedosta sitä.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja Persut ovat Kokoomuksen työväenosasto.

• Anonyymi

Pikemminkin puistokemistiosasto.

• Anonyymi

Eli te olette työttömiä?

• Anonyymi

Toisinpäin. Kokoomuslaiset on duunareita ja vasureita

• Anonyymi

linkola oli ainoa oikea vihreä.

• Anonyymi

Tuo on hyvä huomio, olen itsekin olen osittain samaa mieltä. Juuri liberaaliudella - siis ns "liberaaliudella" huijataan tavallisia suomalaisia. "Liberaaliuden" taakse piiloutuu elitismiä, globalismia, itsenäisen Suomen ja kansallisen demokratian alasajoa, palkkojen polkemista maahanmuutolla ja ihmisten elämänlaadun heikentämistä ilmastonmuutoksen torjunnalla. Vihervasemmiston puolueet mukamas puolustavat vähäväkisten etua, mutta ajavat samaan aikaan näitä yleismaailmallisia liberaaliuden teemoja, jotka köyhdyttävät ja kurjistavat tavallisia ihmisiä. Itse asiassa kaikkien liberaalien puolueiden johtava eliitti ajaa luokkayhteiskuntaa ja tuloerojen kasvattamista. Kokoomus on tässä suhteessa muita rehellisempi. Koska suomalaiset tunnistavat kokoomuksen hyväosisten puolueeksi niin tarvitaan vihervasemmistoa huijaamaan köyhempiä ihmisiä "liberaaliuden" taakse. Vähä vähältä kansalaiset kuitenkin yksi toisensa jälkeen pääsevät huijauksesta perille ja ei-liberaalien puolueiden kannatus kasvaa. Liberaalit puhuvat "liberaalista demokratiasta", joka olisi vain liberaaleja varten. Epäilen, että ellei äärittäminen ja eristäminen toimi eikä "liberaaliutta" vastustavien puolueiden kasvua saada muuten kuriin niin suunnitelmissa on demokratian amputoiminen kieltämällä lailla ei-liberaalit puolueet.

• Anonyymi

Kyllä me tiedetään ketä te olette

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      39
      1373
    2. Huh huh hellettä!

Ja järvisydän tarjoili puitteet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1148
    3. Steppulin mummun synttärit

Eikös mummin 90 v synttäreille mennytkään? Koko muu lähisuku juhlii . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1142
    4. Mikä kaivatussasi on

Parasta? Entä huonointa? Asiallista keskustelua kiitos. 💚
      Ihastuminen
      68
      1106
    5. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172