Veikkau pystyy pakollisen tunnistautumisen avulla jakamaan voittoja "sopivasti" kullekin pelaajalle niin että pelihimo säilyy. Pelaaja kuitenkin häviää loppulaskelmassa aina.
Tämä on pahemmanluokan koukuttamista peliriippuvuuteen. Ajatus että kyllä oli voitto lähellä koukuttaa. Tunnistautuminen antaa kuitenkin mahdollisuuden säätää voittoja houkuttelevasti. Paineet on kovat tienata rahaa yhtiölle. Peliongelmaisten auttaminen on samaa luokkaa mitä kuullaan saarnastuoleista. Verhottu pahuus
Veikkaus boikottiin
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa tuosta on kyse, mutta varmaan sinun kannattaa kuitenkin boikotoida Veikkauksen pelejä.
- Anonyymi
Tervetuloa joukkoon !
Kun veikkauksen jokailtaiset mainokset alkoivat aikoja sitten, jossa
etsittiin loton uutta numeroa 40 ja luotiin mainostamalla mielikuvaa
jossa asiakkaille olisi tulossa jotakin hyvää, vaikka tosiasiassa pää-
voiton mahdollisuus lähes puolittui, päätin että minun rahoitukseni
järjestelmälle riittää.
Tuon jälkeen en ole laittanut Veikkauksen peleihin yhtään senttiä.
Veikkaus palautti joku vuosi sitten rahat jotka oli pakko siirtää
heidän tililleen veikatessani netissä, tämäkin tapa ettei voinut maksaa
vain veikkaamaansa summaa, vaan se oli ylitettävä, on täysin ala-
arvoistan koukuttamista pelaamaan.
Veikkauksen johtajan palkkaetuja nostettiin samoihin aikoihin !
Ahneella on kuulemma paskainen loppu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392537
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381403- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606