pyrimme olemaan hyviä ihmisiä, isiä, äitejä, ystäviä ja jopa katolisia niin me teemme aina virheitä.Voimme olla hienossa avioliitossa ja sitten teemme syrjähypyn.Olemme vuosia olleet naimisissa ja aidosti rakastavana ja kirkossa käyneinä ja sitten posliinilautanen hajoaa ja mikään liima maailmassa ei korjaa sitä.Ensimmäinen raskas tie että petetyksi tullut puoliso on kauheassa shokissa koska on aiemmin uskonut puolisoa.Se shokki ja petetyksi tuleminen on sitä pahempi kuinka petetyksi joutunut puoliso on puhtaudessaan ja uskollisuudessaan elänyt.Alkaa vuosia kestänyt myrkyllisyyden vuodet ja sitten petetty puoliso tekee temput.Hän pettää myös ja katsoo mikä on petturin reaktiot ja ne voivat olla julmat ja pienet lapset näkevät tämän myrkyllisyyden joka leviää isästä ja äidistä ja lopulta koko suku kärsii ja yhteisö
Terveisin TS
Totuus on se että vaiikka kuinka
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se menee.Ja syy on se että me olemme vain ihmisiä.Voimme pidättäytyä seksistä vuosia mutta sitten kun pato murtuu niin voimakkaat nesteet synnyttävät lapsia.
Tärkein on se kuinka sivistyneesti ja nöyrinä pystymme käyttämään voimiamme ja käyttäytymään ja viedä rakastettu puoliso alttarille - Anonyymi
Olen myös itse miettinyt kun olen tutkinut sukuni tekemisiä ja tekemättä jättämisiä että mistä löytyy se armollinen ja siunauksellinen voima joka vapauttaa minut isäni ja äitini synneistä ja teoista.Misdä on se armollinen voima joka halkaisee kahleet suvusta ja pahoista teoista ja alkaa minullakin joskus vapaus ja löytää morsian jonka kanssa rakentaa hyvä elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999