Onko kukaan tilannut tulivesi.comista viinaa virosta.Toimiiko virma ja tuleeko tilaus perille vai meneekö rahat hukkaan?
Tulivesi.com
12
4953
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tilannut ja perille tuli sovitusti
- Anonyymi
Hyvin toimii kyllä suosittelen
- Anonyymi
2024 Taitaa olla konkurssissa koko pulju, eivät ole kuukauteen sähköposteihin vastailleet
- Anonyymi
Juu, tilasin kanssa ja mitään ei kuulu. Myös kuljetusfirma ihmettelee…
- Anonyymi
EI TULLUT MITÄÄN RAHAT MENI SEN TIEN EI KANNATA TILATA MITÄÄN.
- Anonyymi
Ei kannata rahat meni, mitään ei tullut ja mihinkään ei vastata
- Anonyymi
Samat tunteet.. rahat meni
- Anonyymi
eivät vastaile sähköposteihin ja kuriirikin kehoittaa ostamaan muualta, ongelmia monilla.
- Anonyymi
Saako rahtifirmalta rahat pois? Meinaa tilasin itekkin ja ei oo mitään kuulunut 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako rahtifirmalta rahat pois? Meinaa tilasin itekkin ja ei oo mitään kuulunut 😂
Saa rahtifirmalta, he sentään kanssa yrittävät yhteyttä, ja toivottavasti maksoit visalla, tulee rahatkin takasin .D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa rahtifirmalta, he sentään kanssa yrittävät yhteyttä, ja toivottavasti maksoit visalla, tulee rahatkin takasin .D
Mikä rahti firma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä rahti firma?
volts.ee oli firma mitä käytin ja nyt niidenkin sivuilla sama teksit; palaamme pian
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879