Näinköhän sitä ennen eduskunnan kesätaukoa pystyy enää töitä tekemään?
Sannikki kävi piikillä
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti otti Rauhoittanan pii % kannatuksella Ykkönenkin myös, uusi ennuste kertoo SDP:N kannatus on vain 14,9 %, Kokoomus 18,9 %, Kepu 9,7 %, Vihreät 7,1 % ja PerusSuomalaiset 23,9 % kannatuksella Ykkönen !
- Anonyymi
Gallup on tehty Pietarissa. Tarkennus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gallup on tehty Pietarissa. Tarkennus
Nyt se on lausuntokierroksella Israelissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se on lausuntokierroksella Israelissa.
Kepu muka lähes 10%? Kyllä on pietarin galluppi.
- Anonyymi
Miksi media ei kerro, mitä rokotetta presidentti ja pääministeri saivat? Ruotsin koronaguruun pistettiin Astra Zenecaa, mutta Suomessa salataan kaikki asiat.
- Anonyymi
Luultavasti ottivat vielä veronmaksajien piikkiin kuten aamupalat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ano 16:29 jos maksoit rokotuksesta niin olet idiootti ja sinua on huijattu. Meidän tavisten EI tarvitse maksaa koronarokotuksesta yhtään mitään. Me maksetaan se veroissa ja sä maksat kahteen kertaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin sain rokotteen veronmaksajien piikkiin:-) Ja mun kaikki tutut ja sukulaiset.
- Anonyymi
Vai pitäisi ihmisten terveystiedotkin tehdä julkisiksi persujen mieliksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin sain rokotteen veronmaksajien piikkiin:-) Ja mun kaikki tutut ja sukulaiset.
Fattapersu ryyppyrinkeineen kehuu taas saavutuksillaan.
- Anonyymi
Kuka tuo sitten on?
- Anonyymi
Ketä se on.
- Anonyymi
Mitä töitä...?
- Anonyymi
Niitä töitä mihin sinulla on mahdollisuus työlllistyä. Jos haet hupitöitä, niin iskee karenssi.
- Anonyymi
Mua ei kiinnosta kuka sai ja mitä. Mua kiinnostais tämän pandemian selätys.
Laumaimmuniteetti. Rokottamattomat, pls, liikkukaa paljon ilman maskia, hankkikka tauti ja jos selviätte, olette immuuneja!
Ja elämä palautuu normaaliksi.- Anonyymi
Höh. Koronavirus on ollut jo ennen tätä "vouhotusta" ja siis sellainen voi tulla flunssaviruksista oliko 15%:lla. Eli kyllä sitä on jo monien vuosien saatossa sairastaneet flunssassa. Rinovirus kylläkin yleisin flunssaviruksen muoto. Mä toivon, että tulee ja nopiasti "Seis" tälle touhulle ja oikeus astuu kehiin.
- Anonyymi
Pääministeri on parhaassa iskussa, vasta-aineita muodostuu myös ilkeitä kommentteja kohtaan:-)
- Anonyymi
Mistähän tuollaisen piikin tavallinen kansalainen saa?
- Anonyymi
Tilaa netistä ja iskee kankkuun.
- Anonyymi
Sannaan pumpattiin suolaliuosta.
Tuskin ne riskeeraa uskollisen glopalistin tottelukykyä. - Anonyymi
"Demareiden juoksupoika lääkeyhtiön äänitorveksi"
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006465804.html
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/suomi-rokottaa-astra-zenecaa-suurmaita-nopeammin-kaikille-se-ei-kelpaa-saksassa-ja-britanniassa/649412a7-5fda-4616-8ef7-aa946dfb6f77
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151