Sannikki kävi piikillä

Anonyymi

Näinköhän sitä ennen eduskunnan kesätaukoa pystyy enää töitä tekemään?

26

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti otti Rauhoittanan pii % kannatuksella Ykkönenkin myös, uusi ennuste kertoo SDP:N kannatus on vain 14,9 %, Kokoomus 18,9 %, Kepu 9,7 %, Vihreät 7,1 % ja PerusSuomalaiset 23,9 % kannatuksella Ykkönen !

• Anonyymi

Gallup on tehty Pietarissa. Tarkennus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gallup on tehty Pietarissa. Tarkennus

Nyt se on lausuntokierroksella Israelissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt se on lausuntokierroksella Israelissa.

Kepu muka lähes 10%? Kyllä on pietarin galluppi.

• Anonyymi

Linkki aloituksen väitteeseen, muutoin porvarivaletta.

• Anonyymi

Hesari päivittyvä seuranta.

• Anonyymi

Sannan rokotuksesta on monissa lehdissä, lue niistä ja aloittajan omiin arvailuihin on vaikea linkkiä laittaa, toistaiseksi ei ajatuksia pysty linkittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sannan rokotuksesta on monissa lehdissä, lue niistä ja aloittajan omiin arvailuihin on vaikea linkkiä laittaa, toistaiseksi ei ajatuksia pysty linkittämään.

Eli porvarivaletta aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli porvarivaletta aloitus.

Siis Sannan rokotus olikin valhetta? OK

• Anonyymi

Miksi media ei kerro, mitä rokotetta presidentti ja pääministeri saivat? Ruotsin koronaguruun pistettiin Astra Zenecaa, mutta Suomessa salataan kaikki asiat.

• Anonyymi

Luultavasti ottivat vielä veronmaksajien piikkiin kuten aamupalat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ano 16:29 jos maksoit rokotuksesta niin olet idiootti ja sinua on huijattu. Meidän tavisten EI tarvitse maksaa koronarokotuksesta yhtään mitään. Me maksetaan se veroissa ja sä maksat kahteen kertaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin sain rokotteen veronmaksajien piikkiin:-) Ja mun kaikki tutut ja sukulaiset.

• Anonyymi

Vai pitäisi ihmisten terveystiedotkin tehdä julkisiksi persujen mieliksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin sain rokotteen veronmaksajien piikkiin:-) Ja mun kaikki tutut ja sukulaiset.

Fattapersu ryyppyrinkeineen kehuu taas saavutuksillaan.

• Anonyymi

Kuka tuo sitten on?

• Anonyymi

Ketä se on.

• Anonyymi

Mitä töitä...?

• Anonyymi

Niitä töitä mihin sinulla on mahdollisuus työlllistyä. Jos haet hupitöitä, niin iskee karenssi.

• Anonyymi

Mua ei kiinnosta kuka sai ja mitä. Mua kiinnostais tämän pandemian selätys.
      Laumaimmuniteetti. Rokottamattomat, pls, liikkukaa paljon ilman maskia, hankkikka tauti ja jos selviätte, olette immuuneja!
      Ja elämä palautuu normaaliksi.

• Anonyymi

Höh. Koronavirus on ollut jo ennen tätä "vouhotusta" ja siis sellainen voi tulla flunssaviruksista oliko 15%:lla. Eli kyllä sitä on jo monien vuosien saatossa sairastaneet flunssassa. Rinovirus kylläkin yleisin flunssaviruksen muoto. Mä toivon, että tulee ja nopiasti "Seis" tälle touhulle ja oikeus astuu kehiin.

• Anonyymi

Pääministeri on parhaassa iskussa, vasta-aineita muodostuu myös ilkeitä kommentteja kohtaan:-)

• Anonyymi

Mistähän tuollaisen piikin tavallinen kansalainen saa?

• Anonyymi

Tilaa netistä ja iskee kankkuun.

• Anonyymi

Sannaan pumpattiin suolaliuosta.
      Tuskin ne riskeeraa uskollisen glopalistin tottelukykyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      12422
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      83
      2143
    3. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1420
    4. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      66
      1162
    5. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      52
      1051
    Aihe