Skotti-antiikkidiileri aina ottaa lätsänsä pois päästä kohteliaisuudesta tehdessään kaupan mistä hyvänsä. Voitoilla tarjoillaan illallinen hienossa linnassa myöskin jälkeen saksanhirvijahdin.
Harmi ettei skotlannissa ole karhuja tai susia sopisi nimittäin hyvin? tai onhan niillä Nessie. Se vastaa karhua tai sutta varsinkin kun niitä on ainakin kaksi. Eihän ne ikuisesti elä. Varsinaisia mustanaamioita nekin.
skotlannin kiltit
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
"En oo käyny irlannissa mut ne on käyny meillä". Kaikki muistaa sen Juicen mainion renkutuksen.
Jopa Margaret Tatcher sanoi että kunnon whiskypaukusta saa voimaa.
En ole etsinyt tietoa netistä Irkkujen kilttihistoriasta, mutta onhan ne paraatiasuina näyttäviä...tirsk! - Anonyymi
Yks Kekkosen Urho sanoi Chivas Regall viskistä; täst mie tykkään, parasta tuontikamaa.
https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&u=https://www.chivas.com/en-EN&prev=search&pto=aue- Anonyymi
Chivas Regall on parasta Whiskyä mailmassa. Tosi on.
- Anonyymi
Nii, mut jos kumminkin eletään virtuaalitodellisuudessa. Eihän sekää tosin mitää muuta.
Ihmiset ovat olleet tälläsiä viimeset kymmenentuhatta vuotta. Pieninä ovat toistakymmentä vuotta avuttomia tai kykenemättömiä pärjäämään aikuisten maailmassa.
On siit elettävä kuin ennenkii. Keenit, vai mitä ne on käskevät ihmisiä kakaroiden tekoon ja paapomaan niitä.
Ja koulutettavia niiden pitää olla, että saavat parempia töitä. Ja missä se virtuaalisuus näkyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477