Koirat pääsee nyt ruokakauppaan

Anonyymi

Se on hyvä en jättäisi spaniel koiraani johonkin koukkuun kaupan ulkopuolelle. Esim vaikka Hervannassa. Toki on siellä Duon käytävillä koiria näkynyt mutta ei sitten ole voinut mennä sen kanssa ruokakauppaan. Toki vihamielisellä kaupalla on oikeus kieltää koirien tulo kauppaan ilmoittamalla siitä kyltillä. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008045873.html

49

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauppias voisi palkata jonkun työttömän vahtimaan asiakkaiden koiria, kun nämä käyvät kaupassa. Olisi samalla hyvää pr:ää.

• Anonyymi

Täytyykö koiraa kuljettaa mukans silloin kun on menossa kauppaan? Luulisi kaupan olevan koiralle häiritsevä ympätistö.

• Anonyymi

Citykoirat kyllä handlaa sisätilatkin. Ihmisiin tottumaton ikänsä navetan takana häkissä pidetty metsästyskoira saattaa kyllä alkaa skitsoilemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Citykoirat kyllä handlaa sisätilatkin. Ihmisiin tottumaton ikänsä navetan takana häkissä pidetty metsästyskoira saattaa kyllä alkaa skitsoilemaan.

"Citykoirat" on eläinrääkkäystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirat osaavat olla yhtä rentoja kuin omistajansakin. Kaupunki ei itsessään ole koiralle mikään kauhistus. Kohtelusta kaikki on kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirat osaavat olla yhtä rentoja kuin omistajansakin. Kaupunki ei itsessään ole koiralle mikään kauhistus. Kohtelusta kaikki on kiinni.

On olemassa yliherkkiä koiria kuten yliherkkiä ihmisiäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa yliherkkiä koiria kuten yliherkkiä ihmisiäkin.

Huono ravinto sairastuttaa molemmat.

Vielä tuosta kaupungistumisesta, niin koirat (sudet) tulivat ensin ihmisten liepeille, ei päin vastoin. Urbanisoituminen on lähtöisin siis eläimistä itsestään.

• Anonyymi

Koira pärjää jos sitä on asiaan koulutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain aktiivinen metsästyskoira kärsii cityelämästä, muut rodut pärjää missä vain.

• Anonyymi

Laittakaa nyt jokin kellonaika, jolloin kaupassa on koirat ostoksilla. Se olisi turvallista niille, jotka ei koirista pidä, tai ovat lemmikkiallergisia.
      Vanhuksillekin laitettiin koronan takia oma ruokakaupassa asiointi aika, miksei sitten koirille omistajineen voisi laittaa?

• Anonyymi

Allergisille ei riitä tietyt kellonajat. Jos kaupassa on ollut koiria niin siellä leijailee ilmassa allergeeneja pitkän aikaa sen jälkeenkin.

• Anonyymi

Tuo allergia hysteria ja usko on jo naurettava kortti. Ihan yhtälailla ihminen jolla on koira on pahasta kaupassa. Koronaan ja siihen liittyvät asiat ei liity asiaan mitenkään.
        Monessa maassa koirat saa viedä ravintoloihin, kauppoihin jne... Suomi on ollut tuon asian suhteen todella kivikaudelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo allergia hysteria ja usko on jo naurettava kortti. Ihan yhtälailla ihminen jolla on koira on pahasta kaupassa. Koronaan ja siihen liittyvät asiat ei liity asiaan mitenkään.
        Monessa maassa koirat saa viedä ravintoloihin, kauppoihin jne... Suomi on ollut tuon asian suhteen todella kivikaudelta.

Minä olen allerginen persuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen allerginen persuille.

Työnteolle sinä olet allerginen.

• Anonyymi

Koskee siis kaikkia lemmikkejä. Toivottavasti joku tuo sata lemmikkiankkaansa suosikkikauppaani joka päivä sillä haluaisin nähdä hauskoja ankkoja kaupassa satamäärin. Itse olen niin köyhä ettei ole varaa edes yhteen ankkaan muuten ottaisin sen mukaan joka paikkaan :(

• Anonyymi

Ankat ovat kai hyviä syömään tuholaisetanoita puutarhoista.
        Kuinkas kanat? Nehän ovat olleet viime vuosina hitti. Kiva kotkotus kävisi kaupoissa kun joku käy pienen kanaparvensa kanssa ostoksilla.

• Anonyymi

Minä aion käydä minipossuni kanssa hakemassa lihatiskistä kassleria grilliin.

• Anonyymi

Vai sata ankkaa, et sä idiootti ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sata ankkaa, et sä idiootti ole?

Jos lemmikkejä tai niiden määrää ei rajoiteteta niin haave sadasta ankasta lähikaupassa voi toteutua!

• Anonyymi

Ja taudit leviää...

• Anonyymi

Koirat ovat usein puhtaampia ja siistimpiä kuin jotkut ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirat ovat usein puhtaampia ja siistimpiä kuin jotkut ihmiset.

Koira jolla Raybanit naamalla ja lippis väärinpäin päässä on aika siisti, tai cool, kuten meillä päin sanotaan.

• Anonyymi

Itse aion asioida vain kaupoissa joissa ei ole vaarana joutua koiran raatelemaksi.

• Anonyymi

Kissat otan mukaani kauppaan.

• Anonyymi

Boikotoimme kaikkia kauppoja, joihin emme pääse koiriemme kanssa ostoksille.

• Anonyymi

Minä menen lemmikkipython kaulassani heti koskariin ja ratinaan.
        Seuraavalla kerralla otan kaikki tarantulani mukaan kauppareissulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä menen lemmikkipython kaulassani heti koskariin ja ratinaan.
        Seuraavalla kerralla otan kaikki tarantulani mukaan kauppareissulle.

Hanki elämä ja harrastus, voi pääsikin selvitä samalla.

• Anonyymi

Me käymme rotukoiriemme kanssa vain Stockmannin Herkussa ja Michelin-tähtiä saaneissa ravintoloissa.

• Anonyymi

Kamelini juuttui koskarin tuulikaappiin, ei käydä enää, voisiko oviaukkoja isontaa.

• Anonyymi

Kaikki mahdolliset tuholaiset kauppoihin sisälle.

• Anonyymi

"Mustin murkina" sopisi kaupan nimeksi.

• Anonyymi

Enää ei kannata ottaa alahyllyiltä yhtään mitään, kun tuote voi olla innokkaasti nuuskuttaneen koiran jäljiltä kirnukuolassa. Hyi.

• Anonyymi

Koirat tuovat kauppoihin mukavaa pöhinää.

• Anonyymi

Koiran käytettävä suojamaskia kanssa.

• Anonyymi

Niin. Korallakin voi olla korona.

• Anonyymi

Koirat ovat ihmisten palvelijoita. Optimitilanne on, että koirat käyvät ruokakaupassa hakemassa tarvikkeet ihmisille, eikä ihmisten tarvitsisi enää koskaan käydä kaupassa itse.

• Anonyymi

Bernandikoiralla taisi roikkua viinatynnyri kaulassa.

• Anonyymi

Tilasin sarvikuonon ja gaviaalin. Sitten kaupoille.

• Anonyymi

Kauppias päättää ilmeisesti itse miten toimii. Otsikko on siis väärä. Koira saattaa päästä kauppaan.

• Anonyymi

Nii in , mutta jos ei ole kieltoa, niin silloin voi mennä kauppaan. Vääriäkin lappuja kauppiaat ovat laittaneet, kuten vaikka Neuvostoliiton aikaan, vain kaksi venäläistä kerrallaan liikkeeseen.

• Anonyymi

Tuolla aikaisemmin oli jo otsikko: Tampere on täynnä kusipäitä ja tässä ketjussahan senkin näkee.

• Anonyymi

Suomessa on asukaslukuun suhteutettuna eniten koiria maailmassa. Koira omistajat luulevat, että kaikkien mielestä heidän koira on niin ihana. Ei missään tapauksessa koiria kauppaan kuolaamaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä... koiravero on ehdottomasti palautettava, sillä sitten rahoitettaisiin erilaisten koirapuistojen rakentaminen ja hoito sekä kakkapussien jako. Vero voisi olla ekasta koirasta vaikkapa 300€/vuodessa toisesta 600£ kolmannesta 900€ jne. Maksetusta verosta saa lapun koiran kaulaan, eli helppoa seurata kuka on maksanut veron.

• Anonyymi

Se koira kannattaa jättää kauppareissun ajaksi kotiin. Ihan oikein, että koirien pääsy on kielletty kauppoihin. Ei sinne eläimet kuulu.

• Anonyymi

Oma lemmikkielefanttini on erittäin ihmisrakas ja tykkää käydä kanssani ruokaostoksilla. Toki joillakin vihamielisillä kaupoilla on oikeus kieltää elefanttini pääsy kauppaan, mutta on se vaan niiiiiiiiiiiiiin vihamielistä.

• Anonyymi

Minulla on lemmikkihiiriä. Voisimmeko yhdessä olla norsusi kanssa posliinikaupassa lemmikkiemme kanssa. Hiireni ovat aika vikkeliä ja lähtevät helposti juoksentelemaan lattioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on lemmikkihiiriä. Voisimmeko yhdessä olla norsusi kanssa posliinikaupassa lemmikkiemme kanssa. Hiireni ovat aika vikkeliä ja lähtevät helposti juoksentelemaan lattioilla.

Tottakai! Sehän on oikeutemme!

• Anonyymi

Uusavuttomat koiranomistajat eivät osaa edes rytmittää kaupassakäyntiään siten, että koira on kotona. Kaililla on nykyään vain oikeuksia, ei vastuuta tai velvollisuuksia.

• Anonyymi

Joillakin on virtahepo olohuoneessaan ja sille tekisi hyvää saada ulkoilutusta kauppareissujen ohella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe