Ikäkysymys

Anonyymi

Kun on kyse ihmisen iästä niin vastataan että olen "niin ja niin'" monta vuotta. Mutta itseasiassa se on väärin vastattu. Minun keho on niin ja niin monta vuotta mutta "Minä" olen jopa tuhansia vuosia vanha.

13

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko tullut ajatelleeksi, miksi niin ihmiset kuin eläimetkin käyttäytyvät kaikki lajilleen tyypillisellä tavalla? Miksi esimerkiksi kalkkuna on yksi tyhmimmistä linnuista kun taas varislinnut ovat erittäin nokkelia?

• Anonyymi

Mehän ollaan yhtä vanhoja kuin koko maailmankaikkeus, olemme samaa energiaa, joka on aina ollut olemassa. Energiaahan ei voi tuhota, ei synnyttää, sitä voi vain muuttaa.

• Anonyymi

Emme me ole energiaa, vaan ainetta, joka tarvitsee energiaa toimiakseen. Kenelläkään ei ole tietoa, kuinka kauan energiaa on ollut olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme me ole energiaa, vaan ainetta, joka tarvitsee energiaa toimiakseen. Kenelläkään ei ole tietoa, kuinka kauan energiaa on ollut olemassa.

Aine ja energia ovat yksi ja sama asia. Pistorasiasta tulee energiaa, joka on muunnettu aineesta energian muotoon Olkiluodossa aineesta kaavalla E= mc^2

Alkuräjähdyksessä aine ei syntynyt tyhjästä, vaan syntynyttä ainetta vastaava energia oli sitä ennen jo olemassa.

• Anonyymi

Uskotko oikeasti, että hengellisessä maailmassa yleensä mitataan sielun tai minkä tahansa muun asian ikää, saati mittaillaan niitä kalentereilla ja kellolla? Hengellisessä maailmassa sinä olet, hän on, se on, Luoja on. Ja nyt pohdiskele termiä 'on'... hahmota se olevaisuuden vakiona ja sulje ulkopuolelle kaikenlaiset ihmisen keksinnöt ja mittaimet. Sitten alat ymmärtämään hitusen paremmin hengellistä maailmaa.

• Anonyymi

Aika on tavallisen maailman peruselementti. Mielikuvitusmaailmat voi kuvitella sellaisiksi kuin haluaa.

• Anonyymi

> "Minä" olen jopa tuhansia vuosia vanha.

Millä perusteella?

Ja, eikö muutenkin ratkaisevampaa ole ne kilometrit? :D

• Esi isät joka elivät veden paisumuksen jälkee,heisä polveutuin nynkyiset kansat tänän maailmaan.

• Anonyymi

Ja nynkyisistä kasoista 95 rosentia tuomion jälkeen hävitetään kokonaan,palavat samumatomassa liekissä, kukaan jumalattomia ei musta. Uskovien taivas paikka on varma.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja nynkyisistä kasoista 95 rosentia tuomion jälkeen hävitetään kokonaan,palavat samumatomassa liekissä, kukaan jumalattomia ei musta. Uskovien taivas paikka on varma.

Jumalattomat on Jeesusen vertausessa ruumenia jokta kootaan yhtee ja poltetaan sammumattomassa tulellssa,hetä ei enään muistella millään tavoin.Ovat poissa ikuisesti jumalan yhteytestä.

• Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

Jumalattomat on Jeesusen vertausessa ruumenia jokta kootaan yhtee ja poltetaan sammumattomassa tulellssa,hetä ei enään muistella millään tavoin.Ovat poissa ikuisesti jumalan yhteytestä.

Siellä kuullu hirveä tuskan huuto kun syntinen pala ikitulessa, uskova griilla makkara laittaa päälle sinappi ja nautti kymä juoma.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä kuullu hirveä tuskan huuto kun syntinen pala ikitulessa, uskova griilla makkara laittaa päälle sinappi ja nautti kymä juoma.

Eivä etesn näe toisiaan,tuonela on alhaalla tulinen järvi,elämä on ylhäällä, eikä yötä ennään ole Ilm 22:5
        Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan. Rikas mies joutui kärsimysten paikkaan. Luuk 16:28

• Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

Eivä etesn näe toisiaan,tuonela on alhaalla tulinen järvi,elämä on ylhäällä, eikä yötä ennään ole Ilm 22:5
        Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan. Rikas mies joutui kärsimysten paikkaan. Luuk 16:28

Veljiä on tura auttaa ovat kohtalosa ansanneet, ikitulesssa palavat. Me uskovat peseme kalsari puhtas ja taivas paikna on varma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      203
      5958
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2695
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      1972
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1387
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      34
      1262
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe