Ihminenkö on ollut apina?

Aikoinaan väitettiin että ihmisen ja apinan yhtenäisyydet olisi 90% mutta tiede on jatkuvasti pudottanut tuota tullessaan paremmin asiasta selville. Nyt on vain 15% yhtenäisyydet. Tämän jälkeen ovat evoluutio satusedät keksineet hätävalheen, että ihminen ja apina polveutuu samasta kantaisästä. Apinan aivot ovat kooltaan n. 400 cm3 ja ihmisen 1400cm3 ja välimuoto fossiileja ei löydy. Ihminen kävelee pystyssä ja kumarassa käveleviä fossiileja ei löydy. Ihmisellä on paljas hikoileva iho ja apinalla on karvapeite. Ei evoluutiossa olisi tuota tapahtunut. Ihmissilmä on äärimmäinen todiste luomisesta. Ei olisi voinut kehittyä, kun ei ole käyttöä kuin valmiina ei puolivalmista ole.
Korva on liian monimutkikas tulemaan evoluutiosta.
https://www.facebook.com/photo?fbid=2155594621243342&set=gm.3578927162216830
Korva ei ole voinut tulla evoluutiossa vaan ainoastaan luomisesta.
Ihmisen puhe on monimutkikasta. On yhteydessä aivoihin ja aivot ohjaa jo sekunnissa tapahtuu paljon huulten liike ja kieli ja suun liike kaikkea ohjaa aivot. Apina ei saa aikaiseksi alkeellisintakaan sanaa, kun ihminen osaa puhu montaa eri kieltä ja laulaa.
Tämä puhe kyky ihmisellä todistaa ettemme ole apinasta tulleet.
Myös muut aistit ovat monimutkaisia ei voi olla tullut evoluutiosta vaan luomisesta.
https://www.youtube.com/watch?v=Xw-7MdRJErg
Ihminen voi juosta pitkiä matkoja, mutta apina ei. Ihminen voi puhua useaa eri kieltä ja laulaa, mutta apina vain yksinkertaista ääntelyä. Ihminen voi luistella ja hiihtää ajaa polkupyörällä, mutta apina ei. Ihmisellä on pitkä lapsuus ja nuoruus, mutta apinalla on lyhyt.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet vain kateellinen avoimesti biseksuaaleille bonoboille!

      • Anonyymi

        Olet kauhistus Jumalalle!
        Häpeä urpo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kauhistus Jumalalle!
        Häpeä urpo!

        Epäjumalasi ei voi mitään meille hedonisteille saati sitten serkuillemme bonoboille!

        Kärsi sinä taikauskoinen porsas, kärsi, ajatellessasi kaikkea sitä mistä jäät paitsi!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Epäjumalasi ei voi mitään meille hedonisteille saati sitten serkuillemme bonoboille!

        Kärsi sinä taikauskoinen porsas, kärsi, ajatellessasi kaikkea sitä mistä jäät paitsi!

        Paratiisiin ei pääse ainuttakaan kaltaistasi!
        Mätänet maahan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paratiisiin ei pääse ainuttakaan kaltaistasi!
        Mätänet maahan!

        Ah, kuinka kristillistä puhetta!


      • KUKA?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paratiisiin ei pääse ainuttakaan kaltaistasi!
        Mätänet maahan!

        Vain itse apina sanoo että ihminen olisi apinasta ja tämä tyhmä idiootti on silloin apina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paratiisiin ei pääse ainuttakaan kaltaistasi!
        Mätänet maahan!

        Ai kun on taas ihanaa "kristillistä" tekstiä. Kukapa sinne teidän hörhöjen paratiisiin haluaisikaan, jos viattomat kastamattomat lapset ja homot joutuvat ikuiseen helvetin tuleen?

        Kaikki mätänevät paitsi polttohaudatut.


      • KUKA ON?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kauhistus Jumalalle!
        Häpeä urpo!

        Kysymys ateisteille ja evoluutio satusetiin uskoville?

        Ovatko planeetat ja tähdet törmänneet toisiinsa?


      • Arto777 kirjoitti:

        Kysymys ateisteille ja evoluutio satusetiin uskoville?

        Ovatko planeetat ja tähdet törmänneet toisiinsa?

        Vaikka oisoititkin kysymyksesi satusetiin uskoville eli itsellesi, vastaan, että kyllä tähien ja planeettojen törmäilyjä on ollut.


    • Ihminen ei ole ollut apina, mutta ihmisillä ja apinoilla on yhteiset esivanhemmat. Miksi VALEHTELET aina, että välimuotoja ihmisaivojen ja apinan aivojen koossa ei ole, vaikka niitä on pilvin pimein? Kallon luita on löydetty vaikka kuinka paljon ja niistä on helppo laskea aivojen koko.

      • Anonyymi

        Apina on apina ja ihminen on ihminen.
        Jumala loi kaikki lajinsa mukaan!
        Kenen satuja uskot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apina on apina ja ihminen on ihminen.
        Jumala loi kaikki lajinsa mukaan!
        Kenen satuja uskot?

        Etkö tunne ihmisen kehityshistoriaa? Jätä sadut sivuun!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Etkö tunne ihmisen kehityshistoriaa? Jätä sadut sivuun!

        Uskot satuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskot satuja!

        SINÄ uskot satuja. Minä luotan tieteeseen. Te satujen kertojat joudutte jatkuvasti valehtelemaan, kuten Arto tuossa aivojen koko-höpötyksessään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ uskot satuja. Minä luotan tieteeseen. Te satujen kertojat joudutte jatkuvasti valehtelemaan, kuten Arto tuossa aivojen koko-höpötyksessään.

        "SINÄ uskot satuja. Minä luotan tieteeseen. Te satujen kertojat joudutte jatkuvasti valehtelemaan, kuten Arto tuossa aivojen koko-höpötyksessään."

        Ei tuo tyhmä idiootti apina saa vastausta aikaan. Enkä ihmettele MIKSI?


      • Arto777 kirjoitti:

        "SINÄ uskot satuja. Minä luotan tieteeseen. Te satujen kertojat joudutte jatkuvasti valehtelemaan, kuten Arto tuossa aivojen koko-höpötyksessään."

        Ei tuo tyhmä idiootti apina saa vastausta aikaan. Enkä ihmettele MIKSI?

        SINUN pitäisi vastata, että miksi valehtelet. On löydetty fossiileja, jotka osoittavat olleen erikokoisia aivoja ihmisen historiassa.


    • Maailman museoissa on n. 350000 fosiileja eikä yhtään välimuoto sellaista. E ilöydy esim. liskoa millä alkaisi kehittyä siivet ,että olisi siipi puoli tai puolittainen siipi ym. eikä kalaa mistä alkaisi kehittyä nisäkäs. Eikä ole koska kalasta ei tule nisäkästä.

      • Sinäkin olet välimuoto, josta joskus voisi kehittyä älykäs olento jos olisit onnistunut tuottamaan jälkeläisiä sinua älykkäämmän puolison kanssa. Tosin epäilen ettei kukaan halukkaasti lisääntyisi kaltaisesi punaniskan kanssa.


      • Sinähän valehtelet jatkuvasti fossiileista. Kyllä niitä välimuotoja löytyy; mm. simpanssin ja ihmisten aivojen kokojen välimuotoja on pilvin pimein.


      • he-ma kirjoitti:

        Sinäkin olet välimuoto, josta joskus voisi kehittyä älykäs olento jos olisit onnistunut tuottamaan jälkeläisiä sinua älykkäämmän puolison kanssa. Tosin epäilen ettei kukaan halukkaasti lisääntyisi kaltaisesi punaniskan kanssa.

        En ole. Minut on luotu silloin kun Adam ja Eeva luotiin olen heidän jälkeläinen. Vain apinat ovat apinasta


      • Etkö ole kuullut keuhkokaloista?


      • Arto777 kirjoitti:

        En ole. Minut on luotu silloin kun Adam ja Eeva luotiin olen heidän jälkeläinen. Vain apinat ovat apinasta

        Aatami ja Eeva ovat satuja. Sinä olet apinoiden sukulainen. Aivosi ovat suuremmat, joten niitä kannattaa myös käyttää.


      • Anonyymi

        Totta haastat!


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        En ole. Minut on luotu silloin kun Adam ja Eeva luotiin olen heidän jälkeläinen. Vain apinat ovat apinasta

        Juuri näin!


      • Anonyymi

        MOT. Karkea argumentointivirhe sitten kun häviät asioissa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Aatami ja Eeva ovat satuja. Sinä olet apinoiden sukulainen. Aivosi ovat suuremmat, joten niitä kannattaa myös käyttää.

        Tarpeeksi kovassa harhassa elävät eivät siihen kykene


      • he-ma kirjoitti:

        Sinäkin olet välimuoto, josta joskus voisi kehittyä älykäs olento jos olisit onnistunut tuottamaan jälkeläisiä sinua älykkäämmän puolison kanssa. Tosin epäilen ettei kukaan halukkaasti lisääntyisi kaltaisesi punaniskan kanssa.

        Mistä minä olen välimuoto? Minä olen täydellinen luomistyön tulos en mikään välimuoto?


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Aatami ja Eeva ovat satuja. Sinä olet apinoiden sukulainen. Aivosi ovat suuremmat, joten niitä kannattaa myös käyttää.

        "Aatami ja Eeva ovat satuja. Sinä olet apinoiden sukulainen. Aivosi ovat suuremmat, joten niitä kannattaa myös käyttää."

        Jaa mutta uskot kuitenkin Adamin ensimmäiseen vaimoon? Mikä on satua mutta Adam ja Eeva ei ole satua.


        Vahinko ei pitänyt kommentoida eikä lukea tuon tyhmän idiootti apinan juttuihin mutta vahingossa luin.


      • Arto777 kirjoitti:

        Mistä minä olen välimuoto? Minä olen täydellinen luomistyön tulos en mikään välimuoto?

        Olet välimuoto varhaisen ihmisen ja Homo sapiensin (viisas ihminen) välillä.


      • Arto777 kirjoitti:

        "Aatami ja Eeva ovat satuja. Sinä olet apinoiden sukulainen. Aivosi ovat suuremmat, joten niitä kannattaa myös käyttää."

        Jaa mutta uskot kuitenkin Adamin ensimmäiseen vaimoon? Mikä on satua mutta Adam ja Eeva ei ole satua.


        Vahinko ei pitänyt kommentoida eikä lukea tuon tyhmän idiootti apinan juttuihin mutta vahingossa luin.

        En minä usko Lilthiin kuten en muihinkaan satuihin, mutta niistä saduista joihin SINÄ USKOT, Lilith on suurimmaksi osaksi sensuroitu pois. Miksi uskot vain osan sadusta?


    • Anonyymi

      Suosittelen ottamaan evoluutioteoriaa kritisoivan vertaisarvioinnin kauniiseen käteen ja julkaisemaan sen

      • Sitä nuo hörhöt tuskin koskaan tekevät.


      • Anonyymi

        En ole. Sinä olet, jos olet Arton kanssa samaa mieltä, että kastamattomat lapset joutuva ikuiseen helvetin tuleen.


    • Anonyymi

      Tiede-lehti:

      Puuttuvat pätkät ei-koodaavaa dna:ta saattavat tehdä ihmisestä ihmisen.

      Ihminen ja simpanssi ovat geneettisesti todella lähellä toisiaan. Kuitenkin ne eroavat toisistaan suuresti. Mistä erot johtuvat?

      Standfordin yliopiston tutkimuksen mukaan ihmisen ja apinan ero voikin johtua ennemmin siitä, mitä meiltä puuttuu kuin siitä, mitä meillä on.

      Tutkijat vertailijat ihmisen genomia simpanssien ja muutamien muiden nisäkkäiden genomeihin ja etsivät niistä osia, jotka puuttuvat kokonaan ihmiseltä. Usein tutkimuksen lähtökohta on ollut toinen: on etsitty, mitä muilta lajeilta puuttuu.

      Lopputuloksena tutkijat löysivät satoja pätkiä dna:ta, jotka puuttuvat ihmiseltä kokonaan mutta löytyivät kaikilta muilta tutkituilta lajeilta.

      Löydetyt erot eivät olleet geeneissä. Ihmiseltä puuttuvat dna-pätkät olivat dna:n ei-koodaavissa osissa – osissa jotka sääntelevät geenien toimintaa. Geeni voi olla olemassa, vaikka sitä säätelevä osa olisi evoluution myötä kadonnut.

      Lähes kaikki puuttuvat jaksot sijaitsivat lähellä geenejä, jotka liittyvät hormonien toimintaan tai aivojen hermokudoksen kehitykseen. Puuttuvat pätkät voivat selittää esimerkiksi sen, miksi ihmislajilla ei esiinny tuntoherkkiä, pitkiä viiksikarvoja eikä keratiinipiikkejä siittimen pinnalla, kuten useilla nisäkkäillä.

      Tutkijat huomauttavat, että yksi iso ero ihmisen ja simpanssin välillä on seksuaalisessa käyttäytymisessä. Piikkien puuttumisen vuoksi ihmisillä parittelu kestää moniin muihin lajeihin verrattuna selvästi kauemmin, mikä on voinut vahvistaa parinmuodostusta ja edesauttaa yksiavioista käyttäytymistä.

      Tutkijoiden mukaan suurin osa dna-puutoksista oli jo neandertalinihmisillä.

      Sääntelevän eli ei-koodaavan dna:n puuttuvat osat on havaittu evoluution kannalta varsin merkittäviksi aikaisemmin ainakin joillakin kaloilla.

      Tutkimuksen julkaisi Nature-lehti.

    • Anonyymi

      Aloittaja on tosiaan Adamin ja Evan jälkeläinen. Kun heidän pojat varttuvat, niin lähtivät nussimaan apinoita. Eihän muita ihmisiä ollut olemassa.

    • Anonyymi

      Tämä on ikiaikainen kiista, josta ei tule varmaankaan koskaan valmista. Onko meillä oikeus uskoa, että vaikka muu maailmamme on evoluution muodostamaa, luojamme "loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi".
      Emme voi kieltää arkeologisia tutkimuksia emmekä tiedemiesten saavutuksia, joiden mukaan maapallomme on vuosimiljoonien kuluessa muotoutunut tähän pisteeseen. Juuri pari päivää sitten esiteltiin medialle 25 000 ikäinen eliö, joka ikiroudasta sulatettuna alkoi elää ja liikkua, jopa lisääntyä.
      Monelle Raamattunsa ja luonnontutkijoiden teoksien lukijat miettivät, mitä uskoa ja ymmärtää.

    • Ei missään tapauksessa ole, vaan Ihminen on Jumalan luoma. On Jumalan kuva Luomakunnan kruunu.

      • Ihminen on sattunut kehittymään eläimistä "pisimmälle".


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe