Hei!
Esittäisin, että rantaraitti tehtäisiin maksulliseksi.
Nyt näillä arvokkailla asuinalueilla ja asukkaiden takapihoilla liikkuu kaikensortin porukkaa kadehtimassa, miten toisilla on mahdollisuus asua vähän paremmin. Ovathan he kuitenkin tehneet sen eteen töitä, että ansaittua se on.
Mikäli Rantaraitti tehtäisiin maksulliseksi, johon pääsee lukittujen porttien läpi vaikka kuulumalla fittnes jäsenyyteen, suorittaen kuukausi -tai vuosimaksun, se karsisi kaikki pahantekijät rannalta pois. Samalla Espoo saisi rahaa raitin ylläpitoon.
Rantaraitti maksulliseksi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En usko, ja ei maksulliseksi. T. Persu
- Anonyymi
Ehdotan, että lasketaan tuloveroja vaikka 5 prosenttiyksikkö (sadan tonnin vuosituloilla se on 5000 euroa ja miljoon tauloilla 50000 euroa) ja otetaan menetetyt verotulot laittamalla kaikki palvelut, puistot ja ulkoilualueet maksullisiksi ja esim. nostetaan lääkärikäyntien omavastuita tuhanteen euroon vuodessa.
Silloin kaikkein köyhemmällä väellä ei ole enää varaa tulla niihin.- Anonyymi
Rasisti, sinä pilkkaat meidän kulttuuria
- Anonyymi
Sitä "kaikensortin porukkaa" pyörii monella alueella, joten sillä perusteella voitaisiin määrätä vaikka esimerkiksi Kontulan ostoskeskuksen aukio maksulliseksi.
- Anonyymi
Kaikkien ei ole tarvinnut töitä tehdä, on perinnöksi saatua, kun on kultalusikka suussa syntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440