Jos kohdalle osuu semmoinen sota norsu ☹️
Erektio katoaa pitkäksi aikaa
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniilla hoikalla naisella on timmi pimepero, mutta sota norsulla löysä römpsäke.
- Anonyymi
No eipä olisi sinustakaan kukaan uskonut, että olet päässyt sellaisia luonnonihmeitä omin silmin näkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä olisi sinustakaan kukaan uskonut, että olet päässyt sellaisia luonnonihmeitä omin silmin näkemään.
Ja molempia vieläpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja molempia vieläpä.
EN OLE PÄÄSSYT LUONNOSSA SELLAISIA NÄKEMÄÄN.
Netissä on kuvia, et pääsee näkemään. Anonyymi kirjoitti:
Netissä on kuvia, et pääsee näkemään.Älä huuda. Kyllä sitä pienemmälläkin äänellä kuullaan mitä sulla on asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä on kuvia, et pääsee näkemään.No onko pakko katsoa kuvia joista se erektio menee?? Ei kyllä sullakaan käy ne aivoryynit täysillä...
- Anonyymi
Erektiovaikeudet on ihan kuule tavallisia, ei mitään syytä paniikkiin. Ota iha rauhallisesti. Kyllä se siitä vielä virkoaa. Olet vain niin herkkä mies, eikä se ole paha asia ollenkaan. Lääkkeitäkin on asiaan olemassa. Mene reippaasti juttelemaan asuasta lääkärille.
Mä en ole kiinnostunut eläimistä, niin ei ole kokemusta. Ehkä sinunkin kannattaa ottaa yhteys johonkin ammattiauttajaan. Ei tuo norsuihin sekaantuminen ihan terveeltä kuullosta. 🙄
- Anonyymi
Jos katoaa, ei siitä kukaan muu tule kärsimään kuin sinä itse.
- Anonyymi
Harvinaisen totta. Mutta kai löysälläkin voi tumputtaa?
- Anonyymi
Voi aloittajaa. Kyllä sinua on kohdeltu niin väärin. Totta kai muiden tehtävä on huolehtia sinun erektiostasi. Voisit mennä tekemään asiasta rikosilmoituksen että erektiosi kärsii.
- Anonyymi
Se on elämä niin rankkaa että kenenkään elämä ei siihen kaadu vaikka joku löysä sinkkumies ei pysty yksin tumputtaa.
Hyi! Ei noin saa sanoa.
Pitää sanoa sotanorsu.- Anonyymi
Sotanorsut ei pimperoaan koskaan näe koska ovat niin lihavia.
- Anonyymi
Kumma juttu kun mulla se vaan voimistuu.
- Anonyymi
Joo, on mahdollista.
- Anonyymi
Luulisi keskiälyisen jo ennen riisuuntumista tajuavan onko mahdollinen kumppani tikissä vai ei. Jos kärsii pitkäaikaissairauksia erektio-ongelmista, eikä pää kestä lihavaa tai tavallista kroppaa, kannattaisiko riisuuntua vasta kun on varma kumppanista? Vai onko pyöreämpi nainen oikeasti tekosyy sille ettei seiso? Halua yrittää löytyy, mutta tositilanteessa iskee jännitys? Siihen auttaa yleensä, että menee sänkyyn vasta kun on tutustuttu ja toiseen pystyy luottamaan.
Yksi asia mietityttää, voiko ihmisiä norsuksi huuteleva olla keskiälyinen? Yleensä huutelijat kokee itsensä alhaiseksi ja kelpaamattomaksi, ja joku muu pitää lytätä jotta tuntee olevansa edes jonkun yläpuolella. Ei kovin mairittelevaa… Ihmisen pitää kelvata itselleen ennen kuin (yleensä) kelpaa muille. - Anonyymi
Ilkeästi sanottu. Virtahepo on eläimenä ihana mutta ihmisenä ikävä.
Miten määrittelet "sotanorsu"-käsitteen?
- Anonyymi
Häissä on erittäin kohteliasta olla rehellinen ja kovaan äineen pistää naurunrömäkkä pystyyn ja KILJAISTA: HÄHÄHÄHÄ AIKA RUMA TUO SINUN MORSIAMESI HÄHÄHÄGHÖÖGG
Meinaa tukehtua nauruun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158