Erektio katoaa pitkäksi aikaa

Anonyymi

Jos kohdalle osuu semmoinen sota norsu ☹️

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauniilla hoikalla naisella on timmi pimepero, mutta sota norsulla löysä römpsäke.

• Anonyymi

No eipä olisi sinustakaan kukaan uskonut, että olet päässyt sellaisia luonnonihmeitä omin silmin näkemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä olisi sinustakaan kukaan uskonut, että olet päässyt sellaisia luonnonihmeitä omin silmin näkemään.

Ja molempia vieläpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja molempia vieläpä.

EN OLE PÄÄSSYT LUONNOSSA SELLAISIA NÄKEMÄÄN.
        Netissä on kuvia, et pääsee näkemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä huuda. Kyllä sitä pienemmälläkin äänellä kuullaan mitä sulla on asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko pakko katsoa kuvia joista se erektio menee?? Ei kyllä sullakaan käy ne aivoryynit täysillä...

• Anonyymi

Erektiovaikeudet on ihan kuule tavallisia, ei mitään syytä paniikkiin. Ota iha rauhallisesti. Kyllä se siitä vielä virkoaa. Olet vain niin herkkä mies, eikä se ole paha asia ollenkaan. Lääkkeitäkin on asiaan olemassa. Mene reippaasti juttelemaan asuasta lääkärille.

• Mä en ole kiinnostunut eläimistä, niin ei ole kokemusta. Ehkä sinunkin kannattaa ottaa yhteys johonkin ammattiauttajaan. Ei tuo norsuihin sekaantuminen ihan terveeltä kuullosta. 🙄

• Anonyymi

Jos katoaa, ei siitä kukaan muu tule kärsimään kuin sinä itse.

• Anonyymi

Harvinaisen totta. Mutta kai löysälläkin voi tumputtaa?

• Anonyymi

Voi aloittajaa. Kyllä sinua on kohdeltu niin väärin. Totta kai muiden tehtävä on huolehtia sinun erektiostasi. Voisit mennä tekemään asiasta rikosilmoituksen että erektiosi kärsii.

• Anonyymi

Se on elämä niin rankkaa että kenenkään elämä ei siihen kaadu vaikka joku löysä sinkkumies ei pysty yksin tumputtaa.

• Hyi! Ei noin saa sanoa.

Pitää sanoa sotanorsu.

• Anonyymi

Sotanorsut ei pimperoaan koskaan näe koska ovat niin lihavia.

• Anonyymi

Kumma juttu kun mulla se vaan voimistuu.

• Anonyymi

Joo, on mahdollista.

• Anonyymi

Luulisi keskiälyisen jo ennen riisuuntumista tajuavan onko mahdollinen kumppani tikissä vai ei. Jos kärsii pitkäaikaissairauksia erektio-ongelmista, eikä pää kestä lihavaa tai tavallista kroppaa, kannattaisiko riisuuntua vasta kun on varma kumppanista? Vai onko pyöreämpi nainen oikeasti tekosyy sille ettei seiso? Halua yrittää löytyy, mutta tositilanteessa iskee jännitys? Siihen auttaa yleensä, että menee sänkyyn vasta kun on tutustuttu ja toiseen pystyy luottamaan.

Yksi asia mietityttää, voiko ihmisiä norsuksi huuteleva olla keskiälyinen? Yleensä huutelijat kokee itsensä alhaiseksi ja kelpaamattomaksi, ja joku muu pitää lytätä jotta tuntee olevansa edes jonkun yläpuolella. Ei kovin mairittelevaa… Ihmisen pitää kelvata itselleen ennen kuin (yleensä) kelpaa muille.

• Anonyymi

Ilkeästi sanottu. Virtahepo on eläimenä ihana mutta ihmisenä ikävä.

• Miten määrittelet "sotanorsu"-käsitteen?

• Anonyymi

Häissä on erittäin kohteliasta olla rehellinen ja kovaan äineen pistää naurunrömäkkä pystyyn ja KILJAISTA: HÄHÄHÄHÄ AIKA RUMA TUO SINUN MORSIAMESI HÄHÄHÄGHÖÖGG

Meinaa tukehtua nauruun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe