Haluan informoida muita jotka miettivät Kc Clinicilta toimenpiteitä. Itselleni tehtiin kohotus implantti leikkaus. Heikki Kupi on erittäin miellyttävä ja ammattitaitoinen Kirurgi. Olen erittäin tyytyväinen hänen käden jälkeen. Samaten siellä toimiva anestesialääkäri ja anestesiahoitaja olivat sydämellisiä. Asiakaspalvelu on todella törkeätä ja huonoa. Ennen leikkausta en saanut mitään informaatiota tai ketään kiinni kuukauteen asiakaspalvelusta. Paikan päällä Susanna Kupi todella tyly asiakkaille. Suosittelen selvittämään paljon itse asioita ja vaatimaan tarkat informaatiota niin ennen leikkausta kuin leikkauksen jälkeen koska jättävät kuin nallikalliolle.
Törkeä asiakaspalvelu
Anonyymi
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisiköhän hänen vaihtaa toimenkuva pois asiakaspalvelusta mikäli se ei kiinnosta?
- Anonyymi
Expl miksi spammat, tiedämme että olet Stadin eläkkeelle jäänyt expplastiikkairurgi
- Anonyymi
Eiköhän nämä viestit ole jonkun asiakkaan kirjoittamia. Expl on aikoinaan kehunut Kupia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647