Olen jo oikeastaan alistunut asemaani. Yritän ajatella positiivisesti. Pakkohan se on koittaa hyväksyä itseni viimein.
Haen erityisammattikouluun, vaikka aluksi se tuntui todella kaukaiselta ajatukselta. Ymmärsin tänään ettei oikein muita minulle sopivia vaihtoehtoja ole. Olen liian erilainen. Minun on hyvä mennä erilaisten joukkoon pois häiritsemästä tavallisten ihmisten elämää.
Ehkä se vähän huolettaa, jos minulle aletaan puhumaan kuin pikkulapselle. Tai minua ylisuojellaan? No sitten ei kai auta kuin hyväksyä se, että olen lapsen tasolla. Yritän nähdä tämän minulle sopivana vaihtoehtona, sillä sosiaalisesti olen kömpelö ja hiukan hauras. En selviytyisi tavallisten ihmisten keskuudessa, sillä se on niin raadollista. Olen oikeastaan myös helpottunut, että olen hyväksynyt itseni näillä puutteilla.
Ja näitähän löytyy
Anonyymi
1
138
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hienoa ryhdistäydyt. Muta asenetta itseesi ,äläkä luuloilla ja kuvitelmilla ruoski itseäsi! Älä myöskään salli itseäsi kohdellan ala arvoisesti tai lapseksi,tyhmäksi.Tartut siihen heti,jos joku nin tekee.Olet yhtä arvokas kuin mutiki ihmiset, lapset,nuoret aikuiset ja vanhukset.Vahvista omaa minä kuvaasi ja älä koskaan aliarvioi itseäsi.Terveisin vanha nainen itä-Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557