https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5455abbe-3437-492a-8d4c-93d4b016cbf6
Miksi olisikaan, koska se"seksi"mitä nuorelle naiselle on tarjolla on, että pääsee jonkun masturbointivälineeksi? Kyllä tuulille varmaa oikea seksi taitavan top5% miehen kanssa kelpaisi, jos sellaiseen olisi mahdollisuus.
Tuuli 22, ei ole koskaan harrastanut seksiä
48
3890
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan sekin nyt levitettävä valtakunnanuutisiin sentään!
Illan pääuutislähetykseen telkkariin!
Kyllä on nuppineulan päähän mahtuva maailma joillakin ja aika monilla.
Mikään muu ei ole mielessä kuin se onko joku random tyyppi harrastanut seksiä ja miksi ei ole.
Voi ristuksen tähden ja pyhä yksinkertaisuus sentään.
Pitää varmaan minunkin levittää seksielämäni kaikkien eteen ja vuokrata vielä ämyri-auto toitottamaan sitä kaikkien korville. Minkä sensaation saisinkaan aikaan! - Anonyymi
No niin, otapas ne lääkkeet. Nää sun kateutta tihkuvat aloitukset ei ole edes alkeellisia provoja, naurattaa vaan.
- Anonyymi
Kateutta mistä? Surkeasta seksistä? Mieshän saa hyvää seksiä helposti pikkurahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateutta mistä? Surkeasta seksistä? Mieshän saa hyvää seksiä helposti pikkurahalla.
Kommentti, johon vastasit, oli luultavasti tarkoitettu kommenttin 10:27 Ainakin olettaisin näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saa vai? Mistä?
- Anonyymi
Mitä se muille kuuluu mikä mitä on ei ole homojen ja huorrien asia ei ole. Ei iu menkää itseenne Yhyy Yhyy.
Huvittavaa, että tuon ikäisen naisen kokemattomuudesta uutisoidaan, samoin se kun toisinaan joidenkin julkkisten tai "voimaantuneiden" naisten vapaaehtoisesta puolen vuoden selibaatista tms. 😅 Taitaa Tuuli kuulua ikäryhmässään aika pieneen marginaaliin naisia, mutta harvoin asian kääntöpuolesta uutisoidaan, eli kuinka moni mies on kokematon yli parikymppisenä tai mahtuuko elämään paljonkin ei-vapaaehtoisia selibaattijaksoja 🙄 Tai jos joku jossain kolumnissa nostaa ilmiön esille, niin sävy on yleensä hieman erilainen.
Ei kukaan tehnyt musta 26-vuotiaana lehtijuttua että olin käytännössä melko lailla kokematon, eikä varmaan siitäkään että nyt juhannuksena tullee täyteen vuosi selibaattia 😂 Tosin mun kohdalla se on suurimmaksi osaksi ollutkin ihan vapaaehtoista, kun pääsi naiskokemusten makuun, ja huomasi sen kuinka vähän se loppujen lopuksi kiinnosti ja kuinka paljon se aiheutti suhteissa stressiä, paineita yms. 🙄- Anonyymi
No olisko joku toimittaja tiennyt sun kokemattomuudesta niin, että olisi voinut jutun tehdä?
Muiden miesten kokemattomuudesta on kyllä lehtijuttuja tehty. Anonyymi kirjoitti:
No olisko joku toimittaja tiennyt sun kokemattomuudesta niin, että olisi voinut jutun tehdä?
Muiden miesten kokemattomuudesta on kyllä lehtijuttuja tehty.No ei tiennyt, enkä mä tuota nyt ihan vakavissani sanonutkaan. Enkä olisi edes halunnut miksikään "lehtijulkkikseksi" sen takia, tää palsta riittää siihen ihan mainiosti 😂
Onhan niitä juu tehty, mutta luulisin että loppujen lopuksi varsin harva tajuaa ilmiön laajuutta, mä kun en ollut tosiaankaan ainoa suht pitkälle iälle kokematon mies Suomessa, ja huonommalla tuurilla voisin olla sitä edelleenkin. Tarkoitan, että varmasti esim. moni naispuolinen artikkelin lukija saattaa olla vähän "wtf" tän Tuulin kohdalla, mutta ei kykene hahmottamaan kuinka moninkertainen määrä vastaavassa tilanteessa olevia miehiä on.- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
No ei tiennyt, enkä mä tuota nyt ihan vakavissani sanonutkaan. Enkä olisi edes halunnut miksikään "lehtijulkkikseksi" sen takia, tää palsta riittää siihen ihan mainiosti 😂
Onhan niitä juu tehty, mutta luulisin että loppujen lopuksi varsin harva tajuaa ilmiön laajuutta, mä kun en ollut tosiaankaan ainoa suht pitkälle iälle kokematon mies Suomessa, ja huonommalla tuurilla voisin olla sitä edelleenkin. Tarkoitan, että varmasti esim. moni naispuolinen artikkelin lukija saattaa olla vähän "wtf" tän Tuulin kohdalla, mutta ei kykene hahmottamaan kuinka moninkertainen määrä vastaavassa tilanteessa olevia miehiä on.Tai sitten useimpia ihmisiä ei pätkän vertaa kiinnosta random-miesten seksielämä tai sen puute. Ei kyllä naistenkaan, ainakaan toisia naisia. Se, että kokemattomat ja puutteessa olevat miehet yrittävät suurennella asiaa joksikin "yleiseksi ongelmaksi", ei tee siitä vielä mitään yleistä ongelmaa. Sori siis, napanöyhtäkin kiinnostaa enemmän kuin miesten seksiongelmat.
- Anonyymi
Minäkään en 22-vuotiaana ollut harrastanut seksiä. Ei minusta silti juttua Iltikseen tehty.
- Anonyymi
Minä tulin isäksi 23 vuotiaana.💪
- Anonyymi
Ehkä sitten vanhempana ottaa ilon irti eli ehkä hän sitten pettää ja on monien kanssa mut nyt luulis jonkun kivan pojan saavan hänestä hyvän naisen ja vaimon mut naisille tulee se menetettyjen kikkelien kaipuu ja haluaa olla monien miesten tyttö ja tinderityttö
- Anonyymi
Siihen menisikin monta sivullista iltalehden uutis artikkeleita, jos julkaisisivat uutisen jokaisesta miehestä, joka ei ole naisen kanssa seksiä koskaan harrastanut ennen kuolemaansa.
Uutisoitaisiin, Paavo 90 ei ollut koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa ennen kuolemaansa.- Anonyymi
Tai saanut tuntea naisen hellyyttä tai kosketusta, vaan joutui elämään yksinäisen elämän ilman naista.
- Anonyymi
Mistä ne sais tietää kaikien miesten kokemattouudesta? Epäilen miesten häpeävän sitä sen verran, etteivät mielellään myönnä olevansa kokemattoa.
- Anonyymi
Eihän sitä ketään tarvitse pettää kun pysyy vapaana ja harrastaa sitä seksiä vapaasti kenen ka nssa itse haluaa!
Se ei katkerille naisettomille sedille kuulu, mutta katkeruuttaanhan toki pitää purkaa.
Nainen valitsee tasan tarkkaan kenen kanssa haluaa seksiä harrastaa ja vielä tarkemmin kenen kanssa ei! Naisettomat sedät on just pahimpia moraalinsaarnaajia.
Koska naisen seksuaalisuus kuuluisi olla heidän käsissään ja valvonnan alla. Van ikävä kyllä kun ei ole.- Anonyymi
Nainen ei tasan tarkkaan valitse yhtään mitään vaan miehet kontrolloivat naisen seksuaalisuutta ankaralla kädellä. Meillä nainen saa heti huoran maineen ja sivistysvaltioissa naisen seksuaalisuutta kontrolloidaan lailla.
Nainen ei myöskään ole"vapaa"vaan nolo vanhapiika.
Nainen ei valitse vaikka saisikin valita koska mies on se joka päättää ketä panee ja ketä ei pane. Nainen joutuu tyytymään siihen mitä saa ja vanha nainen ei saa sitäkään. Oikeasti nainen haluaisi top5% miehen, mutta ei tätä saa edes nuorena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei tasan tarkkaan valitse yhtään mitään vaan miehet kontrolloivat naisen seksuaalisuutta ankaralla kädellä. Meillä nainen saa heti huoran maineen ja sivistysvaltioissa naisen seksuaalisuutta kontrolloidaan lailla.
Nainen ei valitse vaikka saisikin valita koska mies on se joka päättää ketä panee ja ketä ei pane. Nainen joutuu tyytymään siihen mitä saa ja vanha nainen ei saa sitäkään. Oikeasti nainen haluaisi top5% miehen, mutta ei tätä saa edes nuorena.Vai miehet kontrolloi naisen seksuaalisuutta, perätöntä juttuu, meillä toimii puolison kanssa ihan hyvin, kumpikaan ei kontrolloi mitään. Mies päättää ketä panee ketä ei, ei pane jos nainen ei anna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei valitse vaikka saisikin valita koska mies on se joka päättää ketä panee ja ketä ei pane. Nainen joutuu tyytymään siihen mitä saa ja vanha nainen ei saa sitäkään. Oikeasti nainen haluaisi top5% miehen, mutta ei tätä saa edes nuorena.Jaa, että ne top 5% miehetkö pysyvät ikineitsyinä, kun kukaan nainen ei koskaan niitä saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei valitse vaikka saisikin valita koska mies on se joka päättää ketä panee ja ketä ei pane. Nainen joutuu tyytymään siihen mitä saa ja vanha nainen ei saa sitäkään. Oikeasti nainen haluaisi top5% miehen, mutta ei tätä saa edes nuorena.Mitäpä kun en välitä maineista. Nautin vaan.
Viittisitkö samaan syssyyn tehdä referaatin kyseisestä artikkelista, jos teet aloituksen näistä maksullisista plus-jutuista, kun kyseistä juttua ei voi lukea alun kahta kolmea lausetta eteenpäin ilman siitä maksamista. Tai mainitse edes linkin vievän maksulliseen palveluun, ettei tarvitse turhaan klikata linkkiä vain todetakseen ettei juttua pääse lukemaan. Sama koskee myös muita maksullisia printtimedioiden nettiversioita.
- Anonyymi
Ei ollut mullakaan 22 ikävuoteen mennessä kuin kaksi seksikertaa ex tyttöystävän kanssa kunnes kohtasin puolisoni, nainen oli 19v mutta nuoresta iästä huolimatta jo kokenut miehiä joten nainen otti ohjat kun kuuli ja sanoi älä hermoile hyvin se menee, miehenä tunsin olevani jotenkin vetovoimaton kun seksi kokemuksia ei ollut kuin kaksi ennen puolisoa ja sen jälkeen niitä totisesti tuli, kiitos vaan puolisolle siitä ihanuudesta eikä ollut nainen pihtari todellakaan.
- Anonyymi
Älä usko, koska naiset
1- valehtelevat
2 - valehtelevat niin hyvin, ettei itse ymmärrä puhuvansa valetta
Jos Tuuli olisi neitsyt, hän tuskin avaisi suunsa leveäksi.
Tarkoittaen sitä, että puhe ja seksi kulkevat käsi kädessä.
Myös älyn kehitys, persoonan kehitys.
Jos Tuuli olisi neitsyt, hän tuskin uskaltaisi katsoa sinua silmiin, lähteä ulos lenkille tai pääsisi uutiskynnyksen ylitse.
Älä paskaa puhuu saatikka usko naisia.- Anonyymi
Miehet ne vasta valehtelee ja pettää.
- Anonyymi
On kaksi syytä miksi nainen ei ole harrastanut seksiä. Naisen kriteerit on liian isot ja nainen haluaa vain komean top 10 miehen. Tai sitten nainen on niin läski ettei kukaan halua sitä. Kuvan nainen ihan tavis mutta tuskin tavis mies sille kelpaa.
Miehet voi olla rumia eivätkä saa seksiä koskaan, paitsi huoralta maksamalla. Monilla rumilla miehillä ei kuitenkaan riitä rohkeus edes huorissa käyntiin.- Anonyymi
Tuuli on nukke, ei se ole elävä ja siksi Tuuli ei koskaan saa seksiä
- Anonyymi
Eiköhän joku jännämies pääse korkkaamaan tuulin ennen kun täyttää 23 v.
Toisen yksityiselämä ei mun mielestä muille kuulu, ei ainakaan tosi tarkkaan.
Ihmiset ei enää osaa suojella yksityisyyttään ja on myös ihmisiä, jotka ei osaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä tai sitä, että toinen haluaa sitä jollain tapaa suojella eikä halua levittää kaikkea koko kansan nähtäväksi ja kuultavaksi.
Eri asia sitten, jos ihminen vapaaehtoisesti haluaa kertoa asioistaan, esim. joku julkisuudesta tuttu vaikka muistelmissaan/omaelämäkerrassaan tai sitten sukulaiset ja ystävät (jos sellaisia on) on antaneet luvan ihmiset kuoleman jälkeen hänen elämänsä asioista kertomiseen.
- Anonyymi
emme tuulia usko ennen kuin hän näyttää alapäänsä että on neitsyt
tiede testaa, uskonnot uskovat
- Anonyymi
Nii ja mitä väliä sillä kuitenkaan on.
- Anonyymi
Niin? BBC: n kyselytutkimuksen mukaan 43% 18-34 -vuotiaista japanilaisnuorista ei ole koskaan harrastanut seksiä. Sitä pidetään jopa halveksuttavana. Monellekkaan seksillä ei muuta kuin välinearvoa, nymfot ja punkit erikseen.
- Anonyymi
Minä olin neitsyt 35- vuotiaana, no problem! Turha ottaa stressiä, valitettavaa, et media tekee siitä toisille ongelman ja julkinen paine.
- Anonyymi
Ai että neitsyyteen liityvästä häpeästä? Mikä häpeä se on?
Käyny huono tuuli..
Eh.. eh...eh..- Anonyymi
Tapasin joskus baarissa naisen joka parin tunnin juttelun jälkeen kertoi että on neitsyt. Sitten se ehdotti jatkoja hänen luokse ja tajusin että sen on suora panokutsu. Menin tietenkin ja pääsin viemään tytön neitsyyden. Nainen oli 25 vuotias.
- Anonyymi
Taasko seksistä on tehty jokin elämää suurempi asia.
Pyh, kannattaa odottaa sitä oikeaa johon ne syvälliset tunteet iskeväy ja silti pihdata kuukausi tai kaksi. Hyvää kannattaa odottaa ja se mikä on oikein vaatii oman aikansa.
Onhan tämä tietysti outo kommentti ihmiseltä joka on harrastanut seksiä aivan liian monen kanssa mutta keskittykää hyväilyyn ja toisen hyvänä pitämiseen, ei muuta.
AsianVierestä - Anonyymi
Tuuli nimistä naista ei voi olla neitsyenä.
Maria nimistä naista voi olla tai.... - Anonyymi
Jaa, no enpä ole minäkään vaikka olen jo yli 50.
- Anonyymi
Tuuli antaa pillua ätmille.
- Anonyymi
Kyllä sen joku matu raiskaa ennen pitkää
- Anonyymi
Parempi vaan olla neitsyt 50 vuotiaaksi asti eikä antaa jonkun paskan jännämiehen käyttää hyväksi.
- Anonyymi
En usko hänen neitsyyteen. Saahan sitä sanoa olevansa,mutta höpö höpö.
- Anonyymi
Juu ja tuokin asia on muka sitten miehistä kiinni. Ei tietenkään voi olla naisen oma valinta, vaan kyse on tietenkin miehistä.
- Anonyymi
Oliko ätmeille yllätys. Itse saman ikäisenä ekakerran siihen kakkaan alennuin. Tyttäreni ei ole samaniläisenäkään. Mitä siitä hyötyi kun itse kädellään paremmin sai. Säästyy kaikenlaisilta hyväksikäyttäjiltä,taudeilta ja sielun vahingoilta,eli mielenterveyshäirijöiltä.💩
- Anonyymi
Pysykää naisenalut kaukana runkkareista,munaminä miehistä ja vanhoista papparaisista. Ja elämä hymyilee. Me ei tarvita noita yhtään mihinkään💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158