Miksei niitä ole vapaita?
Hyvännäköiset naiset
9
52
Vastaukset
- Anonyymi
Monet on kierrossa, vanha jää ja uusi heti tilalle.
- Anonyymi
Onhan niitä vaikka kuinka paljon. Kaikki parhaimman näköiset, jotka itse tunnen, ovat vapaina.
- Anonyymi
No sitte mulla on kiinnostus menny, ku ei kukaan nainen saa tuntemaan kiinnostusta.
Anonyymi kirjoitti:
No sitte mulla on kiinnostus menny, ku ei kukaan nainen saa tuntemaan kiinnostusta.
Tai etsit väärästä paikasta.
- Anonyymi
Parhaimmat näköiset on yleensä varattuja! Yksin jää ne, jotka on rumia!
- Anonyymi
Totta. Ei tarvi ihmetellä miks olen jäänyt yksinäiseksi. Mutt minkäpä ulkonäölleen voi, kaikki ei synny näteiksi tai kauniiksi.
- Anonyymi
Mitäsläksit-tyypit ei aina omaa edes kostokroppaa https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/5c8296bf-eb0f-4d45-bc9e-abea9ba50b7b
Sähisijöitä on monellekin sormelle
Nunnukanainaa - Anonyymi
Liity facen sinkkuryhmiin niin näet ettei hyvännäköisiä naisia ole vapaana ja miksi olisikaan.
Koska me hyvännäköiset miehet olemme ehtineet viedä ne..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278