Mistä voi johtua nälkä joka ei lähde? Nyt on noin kuukauden ollut sellaista että jos en syö n. 3h välein kunnon ateriaa, niin tulee aivan kauhea nälkä ja kun se ehtii tulla, niin tulee heikko olo eikä se lähde enää vaikka söisin mitä. Voin syödä vaikka koko jääkaapin tyhjäksi mutta nälkä jatkuu. Ilmaa on mahassa kauheana silloin myös ja röyhtäyttää. Myös vessassa saa ravata kun maha toimii nykyään tosi tiheään.
Loputon nälkö
10
174
Vastaukset
- Anonyymi
Syötkö proteiinia joka aterialla?
- Anonyymi
Syön. Tänä aamunakin söin kaurapuuroa ja leipää. Päivällisenä söin lihapullia ja muusia ja salaattia kunnon annoksen. Silti oli vielä nälkä. Iltapalaksi söin puuroa, jogurttia ja hetki salaatin. Ja päivällä olen syönyt välipalaksi leipää, jotai rahkaa ja jotain. Nytkin on ihan pohjaton nälkä. Se ei vaan yksinkertaisesti lähde. Eilen söin
Tortilloja ja söin niitä arviolta 9kpl. Söin myös 7leipää, 4banaania. Silti nälkä ei lähteny.
- Anonyymi
Mitä aloittajan elämässä noin ihan yleisesti ottaen tapahtui kuukausi sitten ?
- Anonyymi
Nälkä alkoi kuin Särkänniemen Buumista kun se lentää ylös
- Anonyymi
Paista silakoita tai muikkuja ja syö niitä pelkästään esim. 1/2 kg. Tai paista lihaa, vaikka tarjous-ulkofilettä ja syö monta viipaletta. Korkeintaa 20 %:n jauhelihaa 400 g ja syö siitä puolet tänään ja loput huomenna. Osta kolmen kanankoiven satsi ja paista uunissa. Syö kaikki.
Aika ajoin minulle tulee ikinälkä, joten tiedän tunteen. Silloin itse syön muutaman aterian vain lihaa, kalaa tai kanaa. Muuten päivän aikana syön hedelmän, kasviksia ja täysjyväleipää, hiutaleita, piimää, juustoa jne. Uskon että se kuitenkin on proteiinin puutetta.
Liikun keskitasoa vähän enemmän, en kuitekaan mitään rehkimisiä ja olen normaalipainoinen.- Anonyymi
Okei. Minulle on nyt tapahtunut omituinen juttu: tunnen, että mahani on täynnä, mutta silti on nälän tunne että tekee mieli syödä vaikka tuntee että maha on täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Minulle on nyt tapahtunut omituinen juttu: tunnen, että mahani on täynnä, mutta silti on nälän tunne että tekee mieli syödä vaikka tuntee että maha on täynnä.
Nälkä kasvaa syödessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nälkä kasvaa syödessä.
Nyt taas kauhea nälkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu just siitä, ettei ole tarpeeksi ravintoaineita elimistössä ja proteiinia. Yritin aikanaan kasvisruokaa. Jouduin syödä niin paljon että maha alkoi kohota rinnoista asti. Ihan kauhean täysi olo ja silti jotain olisi pitänyt kaapista ottaa.
Kun sitten söin muutaman kunnon liha- ja kala-aterian, hoikkenin normaaliksi.
- Anonyymi
Kannattaa varoa sitä 600 lb kerhoa. (272 kg.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055