Minulla on kauan ollut pakkomielle liikuttaa silmiä.
Eli liikutan niitä ihan ylös, sitten alas ja ylös. Harvemmin sivuille. Tuntuu vaan että on ihan pakko liikuttaa, ja silmissä alkaa tuntumaan "ärsyttävältä" jos en liikuta. Onko tämä normaalia?
Pakkomielle liikuttaa silmiä
17
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaankaan koska ite en ole tehnyt tuollaista.Mutta ehkä mä oon epänormaali kun ite en liikuta silmiä ylös ja alan jos ei ole tarkoitus katsoa alas tai ylös.
- Anonyymi
Minä katson koko aika. Tälläkihetkellä
- Anonyymi
Silmien pyörittely on normaalia, siirry siihen.
- Anonyymi
Mutta se häiritsee minua
- Anonyymi
En tiennyt että jatkuvat silmien pyörittely on normaalia.Hitto mä oon epänormaali kun mä en jaksa pyörittää silmiä.Onko siitä jotain hyötyä elämässä jos alan pyörittää silmiä?
- Anonyymi
On kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai
Voitko ensin kertoa nämä hyödylliset vaikutukset elämään,niin voin alkaa harjoittelee silmien pyörittelyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko ensin kertoa nämä hyödylliset vaikutukset elämään,niin voin alkaa harjoittelee silmien pyörittelyä?
Se vahvistaa silmien lihaksia ja on muutenkin hyväksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vahvistaa silmien lihaksia ja on muutenkin hyväksi
Mun silmät on toimineet hyvin vaikka en niitä pyörittele.En koe että silmäni tarvitsee enempää treeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun silmät on toimineet hyvin vaikka en niitä pyörittele.En koe että silmäni tarvitsee enempää treeniä.
Se ei ole välttämätöntä, mutta se vahvistaa silmän lihaksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole välttämätöntä, mutta se vahvistaa silmän lihaksia.
Mihin mä tartten vahvempia silmälihaksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin mä tartten vahvempia silmälihaksia
En ole sanonut, että tarvisitkaan.. se vahvistaa näköä, lihaksia. Ei ole edelleenkään välttämätöntä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensin Sanoit että et jaksa pyörittää niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensin Sanoit että et jaksa pyörittää niitä
Mun elämässä on muutakin tekemistä kuin pyörittää silmiä.Harmi että en tiennyt tätä 10-vuotiaana kun sain silmälasit.Olis varmaan pitänyt koulussa pyörittää silmiä ja samalla keskittyy opiskeluun.Hitto kun ois tiennyt ton silloin niin en ois saanut silmälaseja jos oisin tiennyt pyörittää silmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun elämässä on muutakin tekemistä kuin pyörittää silmiä.Harmi että en tiennyt tätä 10-vuotiaana kun sain silmälasit.Olis varmaan pitänyt koulussa pyörittää silmiä ja samalla keskittyy opiskeluun.Hitto kun ois tiennyt ton silloin niin en ois saanut silmälaseja jos oisin tiennyt pyörittää silmiä.
Ei sinulla ole pakko koulussa niitä pyörittää. Vaan kotona. Sillä on lukuisa terveysvaikutuksia. Esim. Silmät eivät kuole ikinä ja suolisto ei mene tukkoon.
- Anonyymi
Pakkomielle on mielenterveyshäiriö. Silloin pitää hakeutua pikimmiten hoitoon pahempia seurauksia välttääkseen.
- Anonyymi
En hakeudu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065