Olin tänään hammaslääkärissä ja multa paikattiin hammas. Nyt kun puudutus on loppunut, mulla on ihan hiton kipeä tuo vasen leukanivel. Just se puoli jonne laitettiin se puudutus ja paikattiin hammas. Kipu on aivan järkyttävä, suun avaaminen sattuu, niin että hädin tuskin syömäänkään pystyy. Tietäisikö joku yhtään mistä tää vois johtua??
leukanivel kipeä hammaslääkärin jälkeen
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Puudutusneula hieman nirhaissut lihasta/lihaskalvoa. On ikävä vaiva ja vaatii viikkoja että paranee täysin. Mutta sillepä ei voi muuta tehdä kuin antaa aikaa ja pyrkiä antamaan myös lepoa (pehmyt ruoka)
- Anonyymi
Takahampaan taakse puudutuspiikin laittaminen on riskialtis toimenpide (”johtopuudutus”). Siellä on hammashermo joka kulkee hampaiden alla eteen saakka. Jos piikki menee vähänkään liian syvälle, on hermovaurion vaara. Lievä vaurio paranee viikkojen-kuukausien aikana, huonolla tuurilla käy huonommin. Avuksi pregabaliini(hermokipulääke), panacod, tai klotriptyl mite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795