Luulet itsestäsi liikoja?
Voiko käydä niin että
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän että kaikki naiset haluu mua!
En luule itsestäni liikoja, mutta tiedän olevani fiksu, viehättävä, miellyttävä.
- Anonyymi
Näin omallakin kohdalla. Kun on fiksu, ei luule itsestään liikoja. Toisaalta ei myöskään odota muilta fiksuutta, mutta ystävällistä hyvää käytöstä kylläkin.
Pikemminkin taidan vähätellä itseäni, kun luulla liikoja. Eikä se ole minusta edes itsetunnon puutetta, pikemminkin sitä että en tykkää itseni jalustalle nostamisesta.
Tiedän, että oon hyvä tyyppi. Mun kanssa on helppo olla ja kohtelen ihmisiä hyvin. Mutta mä en tykkää että mua hypetetään. Tuntuu falskille ja epämukavalle. Kun ihmistä kummempi en kuitenkaan ole.- Anonyymi
Melko moni niin tekee. Ja sitten arvostellaan toisia ja harrastetaan ns. Ystävällistä vit tuilua.
- Anonyymi
Noin käy liian usein!
- Anonyymi
Heh.. Vaikka olisin tehnyt satoja kertoja putkeen jonkun tempun onnistuneesti, seuraava voi mennä pieleen. Parempi nöyränä..
xLiner - Anonyymi
Sen voi jokainen todeta itsestään. Luulevaisuuden
- Anonyymi
Ei tule sitä pelkoa, muut kyllä ystävällisesti huolehtii siitä ettei sellasta pääse tapahtumaan. En ole tärkeä, merkityksellinen kenellekään, en minkään arvonen.
- Anonyymi
Tuollaiseen voisi vastata vanhalla viisaudella: Älä tuomitse toisia, olkoot mitä ovat, sillä samalla tavalla Sinua tullaan tuomitsemaan miten toisia arvostelet.
- Anonyymi
Ei voi käydä.
- Anonyymi
No suhteessa ollessa voi käydä niin että itsetunto kasvaa ja voimat kehittyy ja luulee itsestään liikaa eli kun nainen sanoo esim vie roskat niin kerää voimansa ja sanoo vieppäs itse niin pian huomaa että kun vie roskia roskikseen että miettii mitäs tyhmää tuli tehtyä ja sovintoa menee hieromaan tai itse kärsii aina vain pahemmin eli haluaa sopua
- Anonyymi
Karvoja ei saa naisella olla !!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvoja ei saa naisella olla !!!!!!!!!!
No täällä voi sanoa oman halunsa eli täällä helppo sanoa mutta livessä eri juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täällä voi sanoa oman halunsa eli täällä helppo sanoa mutta livessä eri juttu
Kierrän semmoisen naisen kaukaa ja kiusaan asiasta koko loppuelämän ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrän semmoisen naisen kaukaa ja kiusaan asiasta koko loppuelämän ajan!
No täällä voit uhota mutta tuskin livessä uhoat vaan päällikköä pidät tyytyväisenä
- Anonyymi
Hirmuisen monesti olen ajatellut jostakin askareesta, että eihän tuo nyt ole mitään, ainakaan minulle. Jokainen varmasti arvaa, että se on ollut sitten kaikkea muuta, kuin "tuosta vain".
On jo käynyt, ja konkreettinen todiste löytyy viiksekkään neljän jalan, iloisen mutta itsepäisen luonteen ja töpöhännän muodossa vamhemmiltani.
Maailman paras liikaa itsestä luultu.- Anonyymi
Idioottimaista tautologiaa; "voiko käydä niin, voiko käydä niin".....
- Anonyymi
Tolleen yleispyöreesti, voi.
Joskus, mutta se tarkoittaa vaan, että joku ei suju heti oikein nappiin ja vaatii uusia yrityksiä.
Joskus täytyy sitten miettiä, että kannattaako enää räpistellä väkisin.
Mutta kyllä usein oon niin jäärä, että vedän kaikki maaliin asti, vaikka joutuis kivestä vettä puristaa. 😀- Anonyymi
Jos kiveä puristaa oikein lujaa, niin se muuttuu laavaksi. Siinä voi tulla palovammoja.😳
Anonyymi kirjoitti:
Jos kiveä puristaa oikein lujaa, niin se muuttuu laavaksi. Siinä voi tulla palovammoja.😳
Tipan vettä saa tiristettyä. 😁
Mulla on oikeasti kokoajan joku visio, mitä kohden marssin. Ja se on helpompi eläminen. Ja uskon, että se on lähellä... 😊
Pojasta oon jo saanut kunnon eläjän, se ottaa jo vahvoja siiveniskuja omaan elämäänsä, tyttö sitten. 😄
Enkä aio jäädä sitten peukaloa imemään, vaan elän enempi. Kävin juuri 89-vuotiaan mummukan luona, joka sanoi, että pitää pysyä liikkeessä... jos kroppa prakaa, korjauta se ja eikun eteenpäin. Ja noita ohjeita noudatan. (Kysyi muuten, roikuuko nainen lahkeessa? Kuulemma kannattaa vaikka ostaa palveluja, eikä ottaa mitään riippakiveä, kuulemma hänenkin salaisuus pitkään ikään, ukko kuoli 40 vuotta sitten, eikä sen koommin ole sotkeutunut niihin 🤣)
- Anonyymi
Ompa tympeitä aloituksia nuo 'voiko käydä niin'..
Minusta vaikuttaa siltä että voi käydä silleen jotta löydät itsesi jostain nupinhoitolaitoksesta jos jatkat tuota hokemista. - Anonyymi
Ei, en luule itsestäni liikoja koska itsetuntoni on kunnossa ja uskallan myöntää itselle ja toisille etten osaa ja tiedä kaikkea.
Tiedän kuitenkin että olen vallan fiksu ja minussa on paljon potensiaalia. Ei ole liikakiloja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062