seksuaalisesta ahdistelusta
https://www.is.fi/viihde/art-2000008064555.html
Me too-saamelainen syyttää koomikoita
40
52
Vastaukset
- Anonyymi
Feminismi pitää hävittää!
- Anonyymi
Senkö takia ei ole mahdollista, että he ahdistelisivat, koska ovat koomikoita?
- Anonyymi
Nuorgam näyti twitterissä vuoden 2016 viestit mitä oli aiheesta kirjoittanu ystävilleen ja läheisilleen.
- Anonyymi
Ensimmäinen kommentoija on ätmi, joka ei ole nähnyt kuin äitinsä alasti. Siksi häneltä tuli täysin idioottimainen ja katkera kommentti. Luultavasti persujen vankkumaton kannattaja, ainakin ulosannista päätellen.
- Anonyymi
Henkilöhyökkäys ja vihapuhetta! Miksi ätmejä saa haukkua mielin määrin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilöhyökkäys ja vihapuhetta! Miksi ätmejä saa haukkua mielin määrin.
En minä kaikkia ätmejä kritisoinut. Ainoastaan aloittajaa.
- Anonyymi
Miisus on äkäisen näköinen haukkamaisine kulmakarvoineen.
Teki kuten iida roopelle. Odotti että lääppijällä tarpeeksi maimetta ja mammonaa niin saa isommat korvauk$et. Me too ja mani too.Älä edes jaksa. Kuinka tunnevammainen pitää olla, että kirjoittelee tuollaisia? Vai johtuuko se siitä, että kykenee ikäänkuin "puskista" huutelemaan.
Oikeassa elämässä, (mikäli sinulla sellainen on) et varmasti laukoisi moisia mauttomuuksia päin naamaa. Mikäli niin teet reaalissakin, niin sitten olet kyllä melkoinen urvelo.- Anonyymi
Olisipa joku kopeloinut minuakin, kun olin nuori ja kostea. Nyt en ole enää kumpaakaan- Olisi tuo lappalainen tyttö tyytyväinen, kun saa vanhana korppuna muistella aikoja jolloin olisi kelvannut....
- Anonyymi
Mitä ihmeen korvauksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen korvauksia?
Niinpä.
Ei blogikirjoituksista mitään korvauksia maksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen korvauksia?
About pari tonnia.
- Anonyymi
Njaa, henkinen ja fyysinen koskemattomuus koskee kaikkia, siis ihan kaikkia!
- Anonyymi
Kyllä! Jos muistaa vasta viiden kuluttua että joku kopeloi?
- Anonyymi
Todellisuus katoaa, kun ihmisestä tulee suosittu. Suositulla on omat heikkoutensa, sitä tulee helposti sokeaksi perusasioille. Toiset kokeilee rajojaan, ehkä naureskelevat niille, jos ne toteutuu? Hyväksikäytön riski on suuri tietyissä tilanteissa, kun on julkkiksista kyse.
Aika usein, ainakin ennen, jos syytettiin jotain julkkismiestä esim raiskauksesta, nostettiin esille väite, että miksi se olisi raiskannut, kun sehän saisi kenet tahansa naisen... Monella saattaa julkimolla saattaa sama ajatus takoa päässä..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aika usein, ainakin ennen, jos syytettiin jotain julkkismiestä esim raiskauksesta, nostettiin esille väite, että miksi se olisi raiskannut, kun sehän saisi kenet tahansa naisen... Monella saattaa julkimolla saattaa sama ajatus takoa päässä..
Täällä palstallahan vajakit ovat väittäneet ihan samaa, että YTM ei raiskaa koska "saa"muutenkin.
Jokainen YTM voidaan siis palstavajakkien mielestä vapauttaa raiskaussyytteistä jo ennen oikeudenkäyntiä.
- Anonyymi
Valkoisten heteromiesten mustamaalausta
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Ei olisi nostanut metrliä, jos koomikot olisivat olleet mustia
- Anonyymi
Mikse naiset ravaa sitten poliisilla jos kerran kymmenet miehet ahdistelee. Turha itkeä vuosia vanhoja juttuja jos ei kerran uskalla haastaa oikeuteen.
- Anonyymi
Kyllä niiden kuspäisyydestä kertoa saa, vaikka ei oikeusprosessia haluaiskaan nostaa.
Pointti vaan on se, että asiasta sanotaan. Että ahdistelijat tajuaa, että se ei ole ok. Muuttaa käytöstään ja muut vastaavaa suunnittelevat sen myötä.
Ihan oikein. Mä olen itse sitä sukupolvea, että olen ollut vaan hissuksiin ja tullut vastaavista tilanteista p*ska olo pitkäksi aikaa. Ja syyllinenkin, vaikka en ole sitä ollutkaan, vaan tietysti se ahdistelija. Noittenkaan kohdalla toi ahdistelu varmaan ei olisi loppunut, vaan vain lisääntynyt vuosien mittaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Korville noita pitää lämästä samantien.
On sitä lämäistykin. Mutta tilanne on usein benny hill-mäinen. Joku äijä kähmii, nainen väistelee, juoksee karkuun ja lopulta lämäisee miestä ja kaikkia muita, paitsi naista vaan naurattaa 🙄
Jos tilanne tuodaan jälkikäteen esille, miten se oikein menikään, ehkä äijä ja naurajat tajuaa, että sikailuksi meni, ei ollut hyväksyttävää käytöstä.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
On sitä lämäistykin. Mutta tilanne on usein benny hill-mäinen. Joku äijä kähmii, nainen väistelee, juoksee karkuun ja lopulta lämäisee miestä ja kaikkia muita, paitsi naista vaan naurattaa 🙄
Jos tilanne tuodaan jälkikäteen esille, miten se oikein menikään, ehkä äijä ja naurajat tajuaa, että sikailuksi meni, ei ollut hyväksyttävää käytöstä.Potku munille tois jo syytteen..
Wwuwuw kirjoitti:
Potku munille tois jo syytteen..
Näinpä, sit on nainen taas syyllinen, kuten helposti muutenkin. Liian lyhyt hame, liian korkeat korot, liian nauravainen, mitä oli huulet töröllään, mitä seisoi seksikkäässä asennossa..
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Näinpä, sit on nainen taas syyllinen, kuten helposti muutenkin. Liian lyhyt hame, liian korkeat korot, liian nauravainen, mitä oli huulet töröllään, mitä seisoi seksikkäässä asennossa..
No näin..
Ainoa naistuomari puolusti kun oli väkisin " hierottu emätintä"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d60ae4be-18f9-4fe1-a08e-ac4ee31e5609- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Korville noita pitää lämästä samantien.
Niin. Samantien eikä vuosien jälkeen .
- Anonyymi
Huomionkipeä tyrkky!
- Anonyymi
Miksi ulostulo vasta nyt? Minkä ihmeen takia asioita ei voi ottaa esille silloin kun ne on kaikilla osapuolilla tuoreessa muistissa?
-palstahessu- Anonyymi
Olihan tuo tuoreeltaan pienessä piirissä asiasta kertonut. Ehkä se on vuosikausia häntä vaivannut, ja nyt sitten vihdoin teki päätöksen kertoa siitä laajemmalle porukalle.
Anonyymi kirjoitti:
Olihan tuo tuoreeltaan pienessä piirissä asiasta kertonut. Ehkä se on vuosikausia häntä vaivannut, ja nyt sitten vihdoin teki päätöksen kertoa siitä laajemmalle porukalle.
Hän kertoi sen ensin nimiä ilmoittamatta, mutta kun siitä tivattiin niin sitten näin..
Ja hyvä niin.
Opiksi.
No eiköhän nuokin asiat aikanaan selviä, tai sitten ei...
Hyvä silti on puhua ja kaikista parasta olisi se, että joku mies, joka olisi ahdistellut, vaikka huomaamattaan ja ajattelemattomuuttaan astuisi esiin suoraselkäisesti. Siinä olisi tosiaan hatunnoston arvoinen suoritus. Vaikka tuo Hedberg...
En itsekään ole 100%;n varma, että en ole aiheuttanut vaikka jossain naisessa seksuaalista ahdistuneisuutta... Epäilen, mutta en ole varma...olisi vaan hyvä, jos jotain töllöilen, siitä sanottaisiin, itsekin voisin sanoa oman kannan ja pyytää anteeksi, jos olen saanut toisessa sellaisen fiiliksen pintaan, että ahdistaa vähääkään.- Anonyymi
Miisa taitaa olla vähän tyhmä
"ulipa muuten mieleeni, että miksi sanavalinnat on näissä tapauksissa aina niin, että uhri syyttää ja väittää, ja tekijä kertoo? Miettikää, miten erilainen kaiku olisi, jos otsikossa lukisi:
"Nuorgam kertoo Hedbergin seksuaalisesti ahdistelleen - mies väittää olevansa syytön."
Hän ei kerro vaan väittää, esittää siis perättömiä väitteitä vuosien takaa. Mies oikaisee asian kertomalla miten asia oikeasti on. - Anonyymi
En ole tykännyt Samin komiikasta, työn puolesta joutunut sitä kahdesti seuraamaan. Itsekkyyttä ja ylimielisyyttä käsitä estradi- taiteilijoista löytyy varmaan kaikista.
Lähentely yritykset tai roisi käytös on yleensä kahden ihmisen välillä, sit jos toisella on tapana toimia saman kaavan mukaan aina löytyy samaistus pintaa useammalla ja vaarana on joutua syytetyksi? Asiat on vakavia, osaako tällainen ylimielinen ja itsekäs ihminen asiaa ymmärtämään, onkin jo toinen juttu?
Leikkisä hassuttelija voi aina piiloutua roolinsa taakse. Täten pelaamalla pääsee tukalista tilanteista kuiville helpommin, kuin jos saman tekisi joku tavallinen taitamattomampi ihminen. Uhriutuminen on niin tätä päivää, sillä saa viimeistään tahtonsa toteutumaan.
Naisetkin osaavat toimia petollisesti ja kääntää asiat toisenlaiseksi mitä ne todellisuudessa ovat. Toiset toimivatkin näin, kun eivät saa haluamaansa ja katkeroituvat ja lähtevät koston tielle. Osaavat toimia myös muuleja käyttäen verhoutuen toisen taakse takapiruksi virittämällä ansan, johon toinen lankeaa?
Nämä ovat ikävien ihmisten teoksia, manipuloimalla ja provosoimalla asiat saadaan helposti näyttämään halutunlaiselta ja näin saa myös muita mukaan tukemaan tarinaa ja pääsee helpommin haluamaansa lopputulokseen, onnistuminen on palkinto. Kosto on suloista, sanoisi moni onnistuja. Valitettavan totta tänä päivänä.
Epäonnistumisia toivoen, pahantahtoisille ihmisille..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283