Sairastuin syöpään, ja olin menossa leikkaukseen. Ja minulla oli esto, ettei potilas tietojani luovuteta eteenpäin. Mutta kappas vain, yksi Vuosaaren lääkäri luovutti tietoni eteenpäin Hus lääkäreille? Kun tätä asiaa itse Vuosaaren lääkäriltä kysyin niin hän ei mukamas ollut tehnyt mitään väärää. Luovutti lääketiedot ym. Vuorsaaren lääkärit eivät ole luotettavia. Ei siis päde tämä tietojen luovuttaminen toisille tahoille. Eli siis teki rikoksen, vaikka olin laittanut eston, ettei tietoja voi luovuttaa toisille tahoille. Mutta lääkärit näköjään ovat niin gollektiisista paskaa täynnä. Ja yksi Vuosaaren lääkäri valehteli minulle jostain uudesta lääkkeestä, että ihan psykiatri tästä piti luennon? Kysyin lääkkeen nimeä ja laitoin sen ylös, eli lääke oli 80-luvun lääke, millä oli erittäin pahoja vaikutuksia. Eli se siitä Vuosaaren naislääkäristä. Lääkäri vala on täysin valetta kaikki. On toki Vuosaaressa myös hyviä lääkäreitä, mutta kohdalle sattui vain tämä valehtelija. Toivottavasti menettää lääkärin oikeudet.
Vuosaaren lääkäri
8
394
Vastaukset
- Anonyymi
Tarinasta on vaikea nyt ihan saada selkoa mikä on ongelma ja totuus. Yleensähän saman alueen perusterveydenhuolto ja erikoissairaanhoito ovat samassa järjestelmässä ja tieto kulkee automaattisesti eikä sitä voi estää. Lisäksi jos terveyskeskuksesta on tehty lähete sairaalaan, niin kyllähän siinä välitetään kaikki tiedot esim. lääkityksestä.
- Anonyymi
En yhtään ihmettele enää mitään vuosaaren terveyskeskuksesta tulevaa kommenttia.ihmisiä aliarvioidaan ,kommentit lääkäreiltä jotain ihan sitä itseään,eli jos haluatte apua todelliseen vaivaan/sairauteen kiertäkää kaukaa tämä nyt.ter.keskus,asiat voivat vain pahentua. Nim.kokemuksella
- Anonyymi
Asia vaan on usein niin että jokunen potilas on kuvitellut sairaala käyntinsä erikois tapaukseksi ja ei aina ymmärrä lääkäreiden tapaa puhua ja laittaa sen sitten ilkeyden piikkiin äjoten en usko noita juttuja yhtään. Ne vaikeimmatkin potilaat kyllä hoidetaan kunnioituksella .
Ei ole lääkärin vika jos ymmärtää väärin asioita kuten usein käy. Ja ikävä kyllä on myöskin potilaita jotka haluavat puhua asian vierestä , ja niitä ei lääkäri ala kuuntelemaan. He hoitavat tehtävänsä , eivätkä mitään muuta, ja tavalliset leikkaukset ovat rutiinia heille .
Mutta ihminen jolla on mt vaivoja valittaa usein. Juuri lääkäreistä , tunnettu ongelma lääkärien kesken , ei siis mitään uutta taivaan alla
- Anonyymi
>....Suhtaudun kollegoihini kunnioittavasti ja annan heille apuani, kun he potilaita hoitaessaan sitä pyytävät.....
Tuossa pätkä lääkärinvalasta.
Eivätkö lääkärit ole suhtautuneet kollegoihinsa ihan valan mukaisesti?- Anonyymi
Entäs asiakkaisiin?
- Anonyymi
Minä olen ainoastaa sitä mieltä,ettei mitään estoja tarvita , sillä joskus on tilanteessa esim ennen leikkausta se että on tiedettävä tarkalleen mitä sairauksia potilaalla on ollut, ne katsotaan ainoastaan potilaan parhaaksi, ei uteliaisuudesta mitenkään. ja siksi toiseksi kyllä journaaleissa totuus on aina ihmisen tilasta , ei niissä mitään vääriä tietoja ole. Usein ihmiset joilla on ollut psyykkinen sairaus haluavat jostain syystä pois sen journaaleista m en ymmärrä miksi, sillä koska se on ollut niin minkä vuoksi se pitäisi pois ottaa. Joten paras ratkaisu kun journaaleissa ei ole mitä.n estoja niin että hoitohenkilökunta saa tiedot entisistä lääkityksestä,ja diagnooseista mikä on tärkeä,asia ennen leikkausta .
- Anonyymi
80 luvun lääke .
Monet lääkkeet ovat aika samanlaisia nimeltään ja ja moni vanhan ajan lääke on saanut uusia aineosia joten mikä oli pointtisi.
Ja haukut ihmisiä jotka tekevät työtään koska et ole tietoinen miten asiat hoituu hoidon sektorilla.
Ja että syytät jotain vielä valehtelustasi on. Aika paksua puppua. Olen ihan varma muuten mistä lääkkeestä oli kyse, joten syö lääkkeesi ja jätä lukemata kaikki sivuvaikutukset sillä niitä ,ei edes kaikille tule .
Joten estot ei saa koskaan kuulua mukaan silloin kun on hoidossa , potilaan parhaaksi on hyvä, että uusi hoitopiste esim sairaala on selvillä kaikista asioista mitä tarvitsee tietää kun ihminen on leikkauspöydällä pöydällä joten jätä valittaminen, olet sentään vaan yksi monien joukossa sairaalassa ,mpäivän päästä eivät edes muista että olet siellä ollut - Anonyymi
Jaa että toivottavasti menettää lääkärin oikeudet. Sinä olet selvästi ositus siitä mitä podet. Kuka ihminen uskoo noihin juttuisi , ei kukaan .
Ja että sinulle muka on valehdeltu on puppua , miksi jonkun pitäisi valehdella hoito suhteessa , koska sitä,ei mitenkään ole edes tehty.
Ja mitä tulee lääkärin valaan niin kyllä he tietävät todella mitä ovat vannoneet.
Joten puppua koko sepustus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778