Vuosaaren lääkäri

Anonyymi

Sairastuin syöpään, ja olin menossa leikkaukseen. Ja minulla oli esto, ettei potilas tietojani luovuteta eteenpäin. Mutta kappas vain, yksi Vuosaaren lääkäri luovutti tietoni eteenpäin Hus lääkäreille? Kun tätä asiaa itse Vuosaaren lääkäriltä kysyin niin hän ei mukamas ollut tehnyt mitään väärää. Luovutti lääketiedot ym. Vuorsaaren lääkärit eivät ole luotettavia. Ei siis päde tämä tietojen luovuttaminen toisille tahoille. Eli siis teki rikoksen, vaikka olin laittanut eston, ettei tietoja voi luovuttaa toisille tahoille. Mutta lääkärit näköjään ovat niin gollektiisista paskaa täynnä. Ja yksi Vuosaaren lääkäri valehteli minulle jostain uudesta lääkkeestä, että ihan psykiatri tästä piti luennon? Kysyin lääkkeen nimeä ja laitoin sen ylös, eli lääke oli 80-luvun lääke, millä oli erittäin pahoja vaikutuksia. Eli se siitä Vuosaaren naislääkäristä. Lääkäri vala on täysin valetta kaikki. On toki Vuosaaressa myös hyviä lääkäreitä, mutta kohdalle sattui vain tämä valehtelija. Toivottavasti menettää lääkärin oikeudet.

8

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarinasta on vaikea nyt ihan saada selkoa mikä on ongelma ja totuus. Yleensähän saman alueen perusterveydenhuolto ja erikoissairaanhoito ovat samassa järjestelmässä ja tieto kulkee automaattisesti eikä sitä voi estää. Lisäksi jos terveyskeskuksesta on tehty lähete sairaalaan, niin kyllähän siinä välitetään kaikki tiedot esim. lääkityksestä.

    • Anonyymi

      En yhtään ihmettele enää mitään vuosaaren terveyskeskuksesta tulevaa kommenttia.ihmisiä aliarvioidaan ,kommentit lääkäreiltä jotain ihan sitä itseään,eli jos haluatte apua todelliseen vaivaan/sairauteen kiertäkää kaukaa tämä nyt.ter.keskus,asiat voivat vain pahentua. Nim.kokemuksella

      • Anonyymi

        Asia vaan on usein niin että jokunen potilas on kuvitellut sairaala käyntinsä erikois tapaukseksi ja ei aina ymmärrä lääkäreiden tapaa puhua ja laittaa sen sitten ilkeyden piikkiin äjoten en usko noita juttuja yhtään. Ne vaikeimmatkin potilaat kyllä hoidetaan kunnioituksella .
        Ei ole lääkärin vika jos ymmärtää väärin asioita kuten usein käy. Ja ikävä kyllä on myöskin potilaita jotka haluavat puhua asian vierestä , ja niitä ei lääkäri ala kuuntelemaan. He hoitavat tehtävänsä , eivätkä mitään muuta, ja tavalliset leikkaukset ovat rutiinia heille .
        Mutta ihminen jolla on mt vaivoja valittaa usein. Juuri lääkäreistä , tunnettu ongelma lääkärien kesken , ei siis mitään uutta taivaan alla


    • Anonyymi

      >....Suhtaudun kollegoihini kunnioittavasti ja annan heille apuani, kun he potilaita hoitaessaan sitä pyytävät.....

      Tuossa pätkä lääkärinvalasta.

      Eivätkö lääkärit ole suhtautuneet kollegoihinsa ihan valan mukaisesti?

      • Anonyymi

        Entäs asiakkaisiin?


    • Anonyymi

      Minä olen ainoastaa sitä mieltä,ettei mitään estoja tarvita , sillä joskus on tilanteessa esim ennen leikkausta se että on tiedettävä tarkalleen mitä sairauksia potilaalla on ollut, ne katsotaan ainoastaan potilaan parhaaksi, ei uteliaisuudesta mitenkään. ja siksi toiseksi kyllä journaaleissa totuus on aina ihmisen tilasta , ei niissä mitään vääriä tietoja ole. Usein ihmiset joilla on ollut psyykkinen sairaus haluavat jostain syystä pois sen journaaleista m en ymmärrä miksi, sillä koska se on ollut niin minkä vuoksi se pitäisi pois ottaa. Joten paras ratkaisu kun journaaleissa ei ole mitä.n estoja niin että hoitohenkilökunta saa tiedot entisistä lääkityksestä,ja diagnooseista mikä on tärkeä,asia ennen leikkausta .

    • Anonyymi

      80 luvun lääke .
      Monet lääkkeet ovat aika samanlaisia nimeltään ja ja moni vanhan ajan lääke on saanut uusia aineosia joten mikä oli pointtisi.
      Ja haukut ihmisiä jotka tekevät työtään koska et ole tietoinen miten asiat hoituu hoidon sektorilla.
      Ja että syytät jotain vielä valehtelustasi on. Aika paksua puppua. Olen ihan varma muuten mistä lääkkeestä oli kyse, joten syö lääkkeesi ja jätä lukemata kaikki sivuvaikutukset sillä niitä ,ei edes kaikille tule .

      Joten estot ei saa koskaan kuulua mukaan silloin kun on hoidossa , potilaan parhaaksi on hyvä, että uusi hoitopiste esim sairaala on selvillä kaikista asioista mitä tarvitsee tietää kun ihminen on leikkauspöydällä pöydällä joten jätä valittaminen, olet sentään vaan yksi monien joukossa sairaalassa ,mpäivän päästä eivät edes muista että olet siellä ollut

    • Anonyymi

      Jaa että toivottavasti menettää lääkärin oikeudet. Sinä olet selvästi ositus siitä mitä podet. Kuka ihminen uskoo noihin juttuisi , ei kukaan .
      Ja että sinulle muka on valehdeltu on puppua , miksi jonkun pitäisi valehdella hoito suhteessa , koska sitä,ei mitenkään ole edes tehty.
      Ja mitä tulee lääkärin valaan niin kyllä he tietävät todella mitä ovat vannoneet.
      Joten puppua koko sepustus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1800
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      81
      1437
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      209
      1432
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe