Kun Tytti Yli-Viikari tuli Tarkastusvaliokunnan kuulemisesta, kantoi hän käsissään hyvin näkyvästi 2000v sitten eläneen kreikkalaisfilosofi Plutarkhoksen kirjaa "Mielen tyyneydestä". Halusiko hän halusi näyttää, että hän on kiinnostunut ranskalaisen kulttuurin lisäksi myös antiikin Kreikan filosofiasta?--- Tuossa teoksessa Plutarkhos pohtii ja antaa neuvoja, kuinka ottaa vastaan viisaasti elämän kolhut. ---Kaipa hän selaili siitä kuulemisen aikana hieman neuvoja, vai miksi kantaa moista opusta sinne?
Ehkäpä meidänkin olisi syytä perehtyä tuohon opukseen, kun joskus elo kolhii ja pinna meinaa palaa.
Tytti Yli-Viikari ja mielen tyyneys
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yli-Viikari elää siis vahvasti jossakin rinnakkaistodellisuudessa tai utopiassa.
Eikö hänenkin pitäisi palata reaalimaailmaan ja lopettaa sekoilunsa.- Anonyymi
Niinhän ne kaikki suojatyöpaikkalaiset tekee, ja ei ne ymmärtäisi reaalimaailmasta yhtään mitään, siksi on pakko keksiä verukkeita että saisivat edes jonkin verran rahaa, kuten nyt saa 6.000e/kk syystä että on pantu viralta tutkinnan ajaksi, ja tutkinnan päätyttyä voi joka tapauksessa palata takaisin edelliseen virkaansa, jossa pienempi palkka, mutta tottakai enemmän kuin 6.000e/kk...
- Anonyymi
Kela voisi laittaa tuon "Mielen tyyneydestä"-kirjan liitteeksi jokaiseen kielteiseen päätökseen...
- Anonyymi
Yliviikarin katsekin on ylimielinen! Makselihan hän kavaerilleen palkkaa ilman työvelvollisuutta, pari vuotta. Mitähän sai siitä itse vastineeksi?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214