Haluun alottaa ratsastuksen ja tarviin ihan helkatisti rahaa mut en tiiä mistä saisin sitä. oon vasta 12-vuotias. ja tarviin rahaa ja nopeesti... ehottakaa miten voisin saaha paljon rahaa. <3
saan synttärilahjaks ehkä 300€ mut ratsastuskamoihin menee joku 150€. mulle jäis viel 150€ ja yks ratsastustunti maksaa joku 30€ nii voisin käyä joku 5krt. 😂😂😭😭 help meeee!!! 😭😭😭❤️❤️❤️
Mistä saan rahaa
5
248
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kyllä kovin nuori töihin, mutta tässä oma tarinani.
Olin hiukan vanhempi kuin sinä, niin jaoin ilmaislehtiä ja hoidin lapsia. Olin tätini apuna mattoja pesemässä. Autoin naapurin vanhaa rouvaa kauppa-asioissa (kannoin kassit kotiin) ja imuroin hänen kotinsa.
T. Aikoinaan myös omat ratsastuksensa maksanut Minulla 2 hieman sinun ikäkuokkaa vanhempaa olevaa tytärtä, molemmat ovat hankkineet itselleen rahaa harrastuksiinsa lapsenvaihtina, jos sinua tuollainen kiinnostaisi niin muistaakseni ainakin Mannerheimin lastensuojeluliitto välittää näitä lapsenhoitoa tarvitsevien yhteystietoja.
- Anonyymi
kokeile tarjoutua koirien ulkoiluttajaksi tai kysy lähiseudun vanhuksilta, varvitsevatko kassinkantoapua . muuhun ei 12 vuotias vielä pysty, paitsi teitenkin keräämään marjoja ja myymään niitä
- Anonyymi
Mitä jos tekisit tallitöitä niiden ratsastustuintien eteen
- Anonyymi
Määkin olin lastenvahtina et sais rahaa asuntoon. Asunto tuli, 3 vuatta Sörkkää + päivärahat. Kyä kyä kannatti vahtii vesipäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400