Jeesus on ovi pelastukseen.

Anonyymi

”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
Joh 10:9

19

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen osaa itseään kehua, mutta vain näytöt merkitsevät. Toistaiseksi niistä ei ole havaintoa.

      • Anonyymi

        Jeesus antoi riittävät näytöt Golgatalla, sekä ylösnousemuksellaan. Minulle ja miljoonille muille ne riittävät. Vahinko, ettei sinulle riitä. Toivotaan, että Jumala sinullekin asian vielä kirkastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antoi riittävät näytöt Golgatalla, sekä ylösnousemuksellaan. Minulle ja miljoonille muille ne riittävät. Vahinko, ettei sinulle riitä. Toivotaan, että Jumala sinullekin asian vielä kirkastaa.

        Niin, vielä kun saisi näyttöä siitä että antoi näyttöä. Koska emme ole ainakaan toistaiseksi saaneet, kaltaisiasi on sivistysmaissa vuosi vuodelta vähemmän, vaikka toki miljoonia yhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antoi riittävät näytöt Golgatalla, sekä ylösnousemuksellaan. Minulle ja miljoonille muille ne riittävät. Vahinko, ettei sinulle riitä. Toivotaan, että Jumala sinullekin asian vielä kirkastaa.

        Höpöhöpö. Uskonto on sokaissut sinut. Se on symboliikkaa , kristus on tunnetila joka löytyy sidältämme. Harjiita m3ditaatiota niin löydöt sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antoi riittävät näytöt Golgatalla, sekä ylösnousemuksellaan. Minulle ja miljoonille muille ne riittävät. Vahinko, ettei sinulle riitä. Toivotaan, että Jumala sinullekin asian vielä kirkastaa.

        kristittyjen syntejä ei kristitllisten Kaikkivaltias Jeesus sovittanut!
        ette edes ymmärrä omia oppejanne:
        1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."
        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ei raamatun mukaan syntejä/rikoksia sovittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antoi riittävät näytöt Golgatalla, sekä ylösnousemuksellaan. Minulle ja miljoonille muille ne riittävät. Vahinko, ettei sinulle riitä. Toivotaan, että Jumala sinullekin asian vielä kirkastaa.

        Jaa, en tiennytkään sitä, ehkä Paavali tunsi hänet:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"


      • Anonyymi

        KR 1933/-38, 2Tess. 2:2-8
        ettette anna minkään hengen
        ettekä sanan
        ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen
        heti järkyttää itseänne,
        niin
        että
        menetätte
        mielenne
        maltin,
        ettekä anna niiden itseänne peljästyttää,
        ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla.
        Sillä se päivä ei tule,
        ennenkuin luopumus ensin tapahtuu
        ja laittomuuden ihminen ilmestyy,
        kadotuksen lapsi,
        tuo vastustaja,
        joka korottaa itsensä yli kaiken,
        mitä jumalaksi
        tai jumaloitavaksi kutsutaan,
        niin että hän asettuu Jumalan temppeliin
        ja julistaa olevansa Jumala.
        Ettekö muista,
        että minä,
        kun vielä olin teidän luonanne,
        sanoin tämän teille?
        Ja nyt te tiedätte,
        mikä pidättää,
        niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa;
        jahka vain tulee tieltä poistetuksi se,
        joka nyt vielä pidättää,
        niin silloin ilmestyy tuo laiton,
        jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä
        ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,


      • Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38, 2Tess. 2:2-8
        ettette anna minkään hengen
        ettekä sanan
        ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen
        heti järkyttää itseänne,
        niin
        että
        menetätte
        mielenne
        maltin,
        ettekä anna niiden itseänne peljästyttää,
        ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla.
        Sillä se päivä ei tule,
        ennenkuin luopumus ensin tapahtuu
        ja laittomuuden ihminen ilmestyy,
        kadotuksen lapsi,
        tuo vastustaja,
        joka korottaa itsensä yli kaiken,
        mitä jumalaksi
        tai jumaloitavaksi kutsutaan,
        niin että hän asettuu Jumalan temppeliin
        ja julistaa olevansa Jumala.
        Ettekö muista,
        että minä,
        kun vielä olin teidän luonanne,
        sanoin tämän teille?
        Ja nyt te tiedätte,
        mikä pidättää,
        niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa;
        jahka vain tulee tieltä poistetuksi se,
        joka nyt vielä pidättää,
        niin silloin ilmestyy tuo laiton,
        jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä
        ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        Pahanhajuiseen hengitykseen on kyllä keinoja.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Pahanhajuiseen hengitykseen on kyllä keinoja.

        Mitä keinoja olet käyttänyt?


    • Anonyymi

      Sen vuoksikko kristityjen lahkolaiset palvelevat omia herrojaa kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimeen laittomuuksia tehden???

      Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT kristittyjä kehitysmaihin HEIDÄN JA HEIDÄN PYHÄN HENGEN nimiin tappamaan ja tapattamaan syyttömiä ihmisiä, lapsiakin:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/NoitavainotTässä raamatullisesti kristittyjen Herrat:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesu"Älä tapa" sekä tätäkin Lakia monet uskovaisista rikkovat kun palvelevat Herrojaan kristillisten Kaikkivaltiaisen Nimeen pilkaten Heitä ja Heidän Pyhää Hengen:
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
      ...
      Joten epäilen vahvasti, että kristillisten Kaikkivaltiaalla on oikeus uudelleen syntymiseenkin eikä kristittyjen laittomuudella herroineen...:
      Kiellon ja Lakien rikkomisen seurauksista armoton tuomio...
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Anonyymi

        kristittyjen laittomuuden herroja palvelevien Kaikkivaltiaiden Nimiin tehtyjä rikoksista esimerkkejä....
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"


        HUOM! Yllä olevan noitavainojen laittomuudet ovat tehty laittomuuden kristittyjen toimesta kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Nimeen VAIKKA KRISTILLISTEN KAIKKIVALTIA EI OLE KEHITYSMAIHINKAAN LÄHETTÄNYT KRISTITTYJÄ HEIDÄN NIMEEN RIKOKSIA TEKEMÄÄN.
        Joten "Älä tapa" Lakia rikkoneet ovat samalla rikkoneen törkeällä tavalla Jumalan pilkkaudesta säädettyä Lakia:
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka


    • Anonyymi

      Miksi sitten palvelette laittomuuden Barjeesusta?
      Kaikkivaltiaiden Nimiin laittomuuksien uskovaiset ovat Herransa valinneen:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • Luulenpa, että nuo sanat ovat peräisin hierofantin suusta, joka vihki oppilaansa aina astetta korkeammalle suljettujen ovien takana. Myöhemmin tämän esoteerisen tiedon symboliksi muodostui juuri suljettu ovi.

      • Anonyymi

        Ja Mooseskin vihittiin valkoisen veljeskunnan mestariksi pyramidin kammiossa. Lue Elisabet Haich Vihkikimys .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Mooseskin vihittiin valkoisen veljeskunnan mestariksi pyramidin kammiossa. Lue Elisabet Haich Vihkikimys .

        "VIHKIMYS"


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

      • Anonyymi

        ” Minä huudan sinua avukseni, sillä sinä vastaat minulle, Jumala; kallista korvasi minun puoleeni, kuule minun puheeni.”


    • Anonyymi

      Suurimmat pässit menee laitumelle ekana pallit vilkkuen, ruohon perässä.
      Mutta paimen tulee ja teurastaa. Buhahahah

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe