Pahimmat turnoffit tinder-profiileissa

Anonyymi

Mitkä on sun top 10 inhokit? Omiani ovat esim. ”Matkustelu, ruoka, juoma”. Ja sit profiilikuvat joussa aurinkolasit ja maski! Mitä vittua, pitäiskö mun kiinnostuu tyypist jonka naamasta en näe mitään muuta kuin ääriviivat?!

86

3002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Kysymällä selviää lisää”
      ”Swaippaa vasemmalle jos oot feministi/ujo/hiljanen/vegaani/sitä sun tätä” (swaipatkoot ite vasemmalle)
      ”Oon asunut ulkomailla” (meinaatko et tolla irtoo pilluu?)
      ”Puhun niin ja niin monta kieltä” (mitä vittua sitte)

• Anonyymi

”Hauska”
      -ei tekstiä
      -pelkät emojit
      ”Ihmissuhdeanarkisti

• Anonyymi

Kirjotusvirheet:
      ”Lappi,meri,metsä ..!”

• Anonyymi

”Pilkettä silmäkulmassa”
      ”Katseenkestävä”

• Anonyymi

Ruma nainen

• Anonyymi

En näe tykkäyksiä (ketä kiinnostaa?).
      Pistä viestiä tulemaan! (Miten muka, kun ei ole tullut mätsiä?).
      Kysymällä lisää (En todellakaan kysy! Jos et vaivaudu kertomaan mitään itsestäsi, niin miksi minä vaivautuisin miettimään kysymyksiä?)
      Olen huono kirjoittamaan, soitellaan mieluummin. (Haluan kirjoitustaitoista muehen!)
      Huumorintajuinen (ei kerro ihmisestä yhtään mitään; kukaan ei ole omasta mielestään huumorintajuton, kysymys on siitä voidaanko nauraa yhdessä ja onko meillä samanlainen huumorintaju!). Pilkettä silmäkulmassa. (Klishee)
      Carpe diem. (Klishee)
      Valokuvat ilman paitaa. (Yök!)
      Tatuoinnit. Parta ja viikset. (Yök!)
      Suomen lippu (on minullakin sellainen juhannuksena salossa liehumassa, mutta profiilikuvassa se pistää epäilemään että kyse on pwrsusta tai muuten vain maahanmuuttajavastaisesta rasistista). Tupakointi.
      Kaikki seksiin viittaava. Esim. Seikkailuseuraa. Pientä hupia. Ole rohkea. Toiveet korkokengistä yms. naisen vaatetukseen liittyvät jutut. (Seksistä, Ö
      Yök!)
      En halua kuvia maisemista enkä koirista. (En minäkään jos miehellä ei profiilissaan ole muita kuvia. Mutta hyvän naamakuva yhteydessä kyllä. Jos vihaat eläimiä, en pidä sinusta.)
      Valokuva jossa naamaa ei kunnolla näy mutta sen sijaan näkyy iso kala jota hän rokottaa.
      Valokuvat joissa on aurinkolasit tai moottoripyöräkypärä.
      Ei tekstiä vaan pelkkiä emojeita. Kirjoitusvirheet.
      Ei valokuvaa.
      "Vitsikkäät" kuvat (tulee epävarma olo: onko tuo täyspäinen?)

• Anonyymi

Lainaus "Pistä viestiä tulemaan! (Miten muka, kun ei ole tullut mätsiä?)."

Tämä on kyllä kaikkein paras! Miten ihmeessä laitat viestiä tosta vaan.
        Kyseessä on varmaan copy-paste profiiliteksti.

Katsokaa huvikseen myös muista deittipalstoilta että onko ko. esim. nainen myös niissä.
        Eli todella moni on useammassa paikassa nykyään.

• Anonyymi

Pieni rintainen nainen 👎

• Anonyymi

Jaaha. Minulla yhdys sana virheet

• Anonyymi

Kirjotus taidoton mies joka ei osaa kirjotaa yhdys sanoja yhteen. Terveisin se pienirintainen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjotus taidoton mies joka ei osaa kirjotaa yhdys sanoja yhteen. Terveisin se pienirintainen nainen.

Luin aikoinaan tutkimuksesta jonka mukaan mitä vähemmän kouluttautunut (lue: tyhmempi) mies, sitä isommista rinnoista pitää. Vastaavasti korkeammin kouluttautuneet miehet pitävät pienemmistä rinnoista.

Ei, koulutus ei ole miehessä mulle tärkeetä. Mut tuo tutkimus antoi kyllä osviittaa sille miten aikoinaan luokan typerimmät jätkät haukkuivat tolpakso kun ei ollu vielä tissit kasvaneet. Häpesin kroppaani niin etten kehdannut enkä halunnut mennä uimahalliin tai rannalle ennenkuin aloin piilottamaan uima-asun alle topatut rintaliivit. Nykysin minulla on oikein kauniit, pystyt pienet rinnat joista olen erittäin ylpeä enkä käytä uimarannalla edes yläosaa:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin aikoinaan tutkimuksesta jonka mukaan mitä vähemmän kouluttautunut (lue: tyhmempi) mies, sitä isommista rinnoista pitää. Vastaavasti korkeammin kouluttautuneet miehet pitävät pienemmistä rinnoista.

Ei, koulutus ei ole miehessä mulle tärkeetä. Mut tuo tutkimus antoi kyllä osviittaa sille miten aikoinaan luokan typerimmät jätkät haukkuivat tolpakso kun ei ollu vielä tissit kasvaneet. Häpesin kroppaani niin etten kehdannut enkä halunnut mennä uimahalliin tai rannalle ennenkuin aloin piilottamaan uima-asun alle topatut rintaliivit. Nykysin minulla on oikein kauniit, pystyt pienet rinnat joista olen erittäin ylpeä enkä käytä uimarannalla edes yläosaa:)

Jos mennään akateemiselle linjalle niin viittauksiin pitäisi olla lähdeluettelo. Se puuttuu sinun "tutkimukseen" viittauksesta.

• Anonyymi

Naamakuva joissa miehen kieli roikkuu ulkona. Paidattomat kuvat. Epäselvät kuvat joista ei näe mitään. Ei profiilitekstiä tai ylimalkainen teksti jossa ei kerrota mitään.

Englanninkieliset joissa erittäin komean miehen kuva (luultavasti varastettu jostain) ja tekstissä pelkkää a lässynlässyä ("olen nöyrä, hellä, lempeä, etsin sinua keijukaiskuningattareni vaimoni kuoli syöpään ja nyt etsin elämääni uutta rakkautta..."

Kikkelikuvista teen ilmoituksen ylläpitoon, mutta ei niitä juuri näekään.

• Anonyymi

Että mua naurattaa toi kielijuttu. Siis joo, se kyl on ällöö - ja outoa!

• Anonyymi

Mitä on "henkisyys"??? Ja tyhjä kuvaus itsestä.
      Shittiä mulle.

Niin ja ne kukkien, koirien sekä kissojen kuvat.
      Mitä ne siellä tekee

• Anonyymi

Mää tykkään huvikseen kaikista naisista!

• Anonyymi

Ja mä olen "kielitieteen" asiantuntija xD xD

• Anonyymi

Annatko kakkosta?

• Anonyymi

Photoshopatut/beautycam kuvat.. Emoj rivit.

• Anonyymi

”Etsin kiinnostavia ihmisiä” ”Pidän kivoista naisista” ”Etsin merkityksellisiä kohtaamisia” ym. paskaa monikossa. Eli etsit useita naisia joita pyörittää samaan aikaan. Yök

• Anonyymi

”Naisten naurattaja”

• Anonyymi

Ei mitään tekstiä. Mitä vittua? Ulkonäön perusteellako vaan pitäis kiinnostuu?

• Anonyymi

Suurin osa naisten Tinder "pofiileista" on ilman tekstiä.
        Miksi helvetissä?

• Anonyymi

”Seuraa road tripille. Voin maksaa matkat mutta mukava seura puuttuu.”

• Anonyymi

”Rakkaus on kuin pieru, jos sitä pitää pakottaa niin se on luultavasti paskaa.”

• Anonyymi

”Ei mitään turhan vakavaa, vaan rentoa yhdessäoloa.”

• Anonyymi

Koira
      kissa
      kaikki ääripäät
      vastikkeettomat vaatimukset
      kielipoliisit
      epäaitous

• Anonyymi

"En näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viestejä."

Rohkeasti? Ikään kuin se olisi hieman pelottavaa ja vaarallista. Miten voin laittaa viestiä ennen kuin tulee mätsi? Eikä tuo mies ole ottanut sen vertaa selvää asioista että tietäisi että kummankin pitää pyyhkiä toinen oikealle, sitten tulee mätsi ja vasta sitten voidaan viestitellä? Pyyhkiikö tällä tavalla kirjoittava mies kaikki oikealle, jolloin jokaisesta naisen tekemästä pyyhkäisystä tulee mätsi? Eli hän ei tiedä mitä haluaa, kelpaa nainen kuin nainen... ja kun tulee mätsi, naisen pitää laittaa "rohkeasti" viestiä. Höh. En kiinnostu miehestä joka ei tiedä millaisen naisen haluaa. En halua olla mikään "kun nyt joku, ihan kuka vain, ei sen niin väliä".

Samaa lajia: epäselvä naamakuva, valokuva kesämökistä ja maisemasta, pari emojia, esittelytekstinä "kiva mies etsii kivaa naista, kysymällä lisää, en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viestiä jos kiinnostuit".

Mistä tuossa voisi edes kiinnostua kun siinä ei kerrota mitään?

• Anonyymi

Olen nainen ja se jos mies ei ole ulkonäöltä top10 panoalfa. Silloin menee vasuriin.

• Anonyymi

Et ole nainen. Olet ätmi ja palstaprinssi jota harmittaa huomata että naisten - siis aitojen. oikeiden naisten - vastaukset ovat ristiriidassa sinun naisista kehittämiesi teorioiden kanssa. Kielenkäyttösi paljastaa sinut trolliksi. Jos nainen etsI netistä hyvää seksiseuraa (ja kyllähän jotkut naiset etsivät, eikä siinä ole mitään väärää ja luvatonta), hän ei puhu panoalfoista eikä top10-miehistä. Nuo ovat palstaprinssien käyttämiä termejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole nainen. Olet ätmi ja palstaprinssi jota harmittaa huomata että naisten - siis aitojen. oikeiden naisten - vastaukset ovat ristiriidassa sinun naisista kehittämiesi teorioiden kanssa. Kielenkäyttösi paljastaa sinut trolliksi. Jos nainen etsI netistä hyvää seksiseuraa (ja kyllähän jotkut naiset etsivät, eikä siinä ole mitään väärää ja luvatonta), hän ei puhu panoalfoista eikä top10-miehistä. Nuo ovat palstaprinssien käyttämiä termejä.

Olen nainen niin kuin sinäkin ja haluan parisuhteen tautisen panoalfan kanssa joka on kaatanut elämänsä aikana tuhansia naisia.

• Anonyymi

”Travel, sports, food, drink”

Eikö sen vertaa vois nähdä vaivaa, et kertois vaikka mitkä matkakohteet, millanen liikunta, mitä ruokalajia, mikä drinkki?? Koska nuohan ovat ihan itsestäänselviä asioita. Okei, matkustelu ja liikunta nyt ei oo kaikkien mieleen, mut kyllä niistä valtaosa jollain tavalla pitää tai pitää niitä ainakin tärkeenä.

• Anonyymi

Kuvat ilman paitaa. Yök! Ällöä ja mautonta, ihan sama millanen vartalo.

• Anonyymi

Tässä viestiketjussa miesten turn offit liittyvät naisen ulkonäköön, naisten turn offit ihan muihin asioihin. Niinhän se on: miehet ovat ulkonäkökeskeisiä.

• Anonyymi

Tyhjä bio tai tekstin sijaan pelkkiä emojeita.

Ryhmäkuvat joista pitäisi arvailla kuka on profiilin takana/ ylipäätään kuvat joista ei näe ihmisen kasvoja kokonaan.

• Komea amerikkalainen sotilas, upseeri, joka on asiantuntijahommissa jossain aavikolla ja on vast'ikään jäänyt leskeksi 10-vuotiaan tyttären kanssa ihmettelee saadessaan Tinder -tililleen enimmäkseen pelkkää vinoilua. ; )

• Anonyymi

Itselle jäänyt tuntemattomaksi tinder mutta ehdottomasti hauskin ketju aikoihin :DD pitäisiköhän tuonne kumminkin laatia jonkinlainen profiili. Jos vaikka ilmoittaisin olleeni lastenlääkäri jossain sarvimantereen perähikiällä? Hehhee.. - cu-

• Anonyymi

Pilailuprofiilit pilaavat kaikki saitit. Olet siis huono vitsi.

• Anonyymi

Kandee tehä. Saat hupia koko rahan edestä :)

• Anonyymi

Matchin osuessa ja kirjoittelussa "hyvää yötä" kesken kaiken vaikka kello ei ole paljon.
      Ja kun viikolla keskusteltu useampana iltana ja perjantantaina tulee "hyvää viikonloppua".

Kertoo todella paljon siitä että vastapuoli ei oikeasti ole kiinnostunut tutustumaan vaan haluaa kuluttaa aikaansa silloin kun hänelle sopii.

Yleensä nuo tyypit tulee dropattua pois matcheistä.

• Anonyymi

Tyylinsä kullakin.

Ihmisillä on erilaiset elämäntavat ja työajat.
        Aamuviideltä päivätöihin heräävä saattaa hyvinkin rauhottua yötä kohden alkuillasta ja pistää puhelimen sivuun.
        Yö- tai vuorotöitä tekevä saattaa hyvinkin mennä nukkumaan aamukahdeksalta.

Ihmisillä on elämä ja jos on viikonlopuksi sovittu paljonkin menoa, ei Tinder ole päällimmäisenä mielessä.

Toki jos etsii kumppania jolla on tasan sama vuorokausirytmi eikä mitään omaa elämää, niin sitten ehdottomuus nukkumaanmenoajoissa ja viikonloppuohjelmistossa on ymmärrettävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyylinsä kullakin.

Ihmisillä on erilaiset elämäntavat ja työajat.
        Aamuviideltä päivätöihin heräävä saattaa hyvinkin rauhottua yötä kohden alkuillasta ja pistää puhelimen sivuun.
        Yö- tai vuorotöitä tekevä saattaa hyvinkin mennä nukkumaan aamukahdeksalta.

Ihmisillä on elämä ja jos on viikonlopuksi sovittu paljonkin menoa, ei Tinder ole päällimmäisenä mielessä.

Toki jos etsii kumppania jolla on tasan sama vuorokausirytmi eikä mitään omaa elämää, niin sitten ehdottomuus nukkumaanmenoajoissa ja viikonloppuohjelmistossa on ymmärrettävää.

Come on, kai se ihminen osaa myös kirjoittaa sen viestiinsä jos tekee vuoroduunii ja herätys klo 5??

Sama juttu viikonlopusta.

Itelläni on kavereita jo tarpeeksi eli mitään tinderin kautta napattua "kirjekaveria" en kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Come on, kai se ihminen osaa myös kirjoittaa sen viestiinsä jos tekee vuoroduunii ja herätys klo 5??

Sama juttu viikonlopusta.

Itelläni on kavereita jo tarpeeksi eli mitään tinderin kautta napattua "kirjekaveria" en kaipaa.

Ehkäpä kaikki eivät halua ventovieraalle uudelle tuttavuudelle samantien ihan kaikkea itsestään kertoa?

Mutta on hienoa että tiedät noin tarkkaan mitä etsit, niin ei tule tuhlattua omaa eikä niiden muiden ihmisten aikaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä kaikki eivät halua ventovieraalle uudelle tuttavuudelle samantien ihan kaikkea itsestään kertoa?

Mutta on hienoa että tiedät noin tarkkaan mitä etsit, niin ei tule tuhlattua omaa eikä niiden muiden ihmisten aikaa!

Oi, sehän on tietoturvariski kun sanoo menevänsä nukkumaan.

Hitto mikä idiootti! Varmaan taas joku sairaanhoitaja.

• Anonyymi

”Seuraa kaikennäköiseen inhimilliseen tekemiseen”

Kun kysyy millaisesta tekemisestä kyse, tulee vastaukseksi jotain ympäripyöreetä.

Eikö voi vaan kertoa suoraan hakevansa seksiseuraa?

• Anonyymi

Nyt sotket asiat, silloin sanotaan "Seuraa kaikennäköiseen eläimelliseen tekemiseen"

• Anonyymi

”Etsin omaa soturitartani. Jos olet rasisti/konservatiivinen/aseksuaali, et todellakaan ole hän!”

No kertoisitko vielä millaista ihmistä sitten etsit? Vai riittääkö että poliittinen kanta, vakaumus ja seksuaalivietti ovat tismalleen samat kuin sinulla? Etsit ilmeisesti helppoa naista joka on kaikesta samaa mieltä. Onnea vaan etsinnöille!

• Anonyymi

Minä sen sijaan koen positiiviseksi sen että mies kertoo profiilissaan mahdollisimman suoraan ja tarkasti mitä etsii ja mitä ei, ihan riippumatta siitä täytänkö itse ne tarkat ja yksityiskohtaiset vaatimukset. . Siinä säästyy kummankin aikaa. Jos olen juuri sellainen jollaista hän ei halua eli hänelle ihan vääränlainen, niin ei muuta kuin pyyhin vasemmalla ja se siitä.

Epämääräiset profiilit jossa ei kerrota mitä ollaan etsimässä, ovat paljon yleisempiä ja paljon ärsyttävämpiä.

Tuo "soturitar"on kyllä hieman huvittava.

• Anonyymi

”Here to meet nice, funny and inspirational people.”

Monikossa? Selvä. Eli haet jotain haaremia typeristä naisista.

• Anonyymi

”Punaviini hyvän napostelun ja ohjeman kera. Ja hyvät juustot, nam!”

Just. Tuohan kertookin persoonastasi niin paljon että ehdottomasti täytyy saada kanssasi matchi!

”Amatööri hieroja”

Eli suomeksi sanottuna: lääppijä!

• Anonyymi

”Läheisyys pysähtyminen, toistemme silittely”

Eli seksi sinulla on mielessä. Etsit siis panopuuta. Hyi!

• Anonyymi

”Töiden johdosta en jaa kuvia itsestäni.”

Selvä. Vaikuttaa erittäin lupaavalta.

• Anonyymi

Aivan. mIkä se sellainen työpaikka on jossa joutuu vaikeuksiin ja saa potkut jos on Tnderissä? Enemmänkin viittaa siihen että tyyppi on naimisissa eikä halua että kaverit tunnistaa ja käräyttää vaimolle.

• Anonyymi

”Kesäheila hukassa.”
      Hyi!

• Anonyymi

Nuo seksin vonkaajat/fwd jne. järjestelyjä kaipaavat on kyllä niin ällöttäviä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ne jotka luettelee noita (ei saa olla lyhenteitä)
        - fwb
        - ons
        - ta daa daa
        - ja lista jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän tää seksin vonkaaja ihan oikeasti on???

Eikös ensin tule match ja sitten voi lähettää viestiä.
        Sen jälkeen viestissä voi kirjoittaa mitä tahansa ja lukija voi halutessaan poistaa matchin.

Välillä tuntuu että nämä seksin vonkaajista puhujat oikeasti haluavat noita viestejä kun jäävät niitä lukemaan.

Miehenä taas olen saanut viestejä (matchin jälkeen) että "hyppää taksiin ja tule mun luo yöksi osoitteeseen xxxx". Siihen vaan vastaus että en taida ja match pois. Ei mun tarvi jäädä sitä depiksessä miettimään.

• Anonyymi

”En pidä persuista, enkä sen mielisistä.”

Onko se poliittinen kanta jotenkin tosi olennaista tällaisessa panosovelluksessa?

• Anonyymi

Miksei olisi, ja miten niin panosovelluksessa? Moni etsii vakituista suhdetta ja moni on sieltä sellaisen löytänytkin. Vaikka olisin etsimässä pelkkää sekisä, haluaisin kyllä siihenkin miehen jolla on jotain korvien välissä. En huolisi mitään aivotonta jyystäjää.

• Anonyymi

”Ei mikään helppo nakki🙄”

Hah! Miehen sanomana niin naurettavan kuuloista. Ja sit kuvana vielä tällanen hämärä jossa kypärä päässä ja maski naamassa ettei ees nää minkä näkönen xD

• Anonyymi

Kolme kuvaa samasta tatuoinnista. Kaksi kertaa sama vessaselfie. Maisemakuvia. Kuva oluttuopista.

Mitä eikö yks kuva samasta asiasta riitä? Maisemat ja oluttuoppi ei hirveästi kerro ulkonäöstäsi.

• Anonyymi

”normaali mies varustettuna huonolla huumorilla ja erittäin suurella halulla. Nautinto ennen kaikkea.”

Eli seksihullu dude. No, ei siinä mitään. Mut kyl mua vaan ällöttää tollaset!

• Anonyymi

”Yhteistä kivaa tekemistä, hipsuttelua ja eihän sitä koskaan tiedä.”

Niin just. Eli taas sitä uutta vakipanoa etsimässä.

• Anonyymi

Kuva jossa poseeraa kuolleen kalan raadon kanssa. Eli oot kylmäverisesti murhannut kalan, pitäisikö tämän tehdä jonkinlainen vaikutus?

• Anonyymi

Punatukkanen viisissäkymmenissä oleva nainen joka esittelee hihattomassa paidassa olkavarressa ”komeilevaa” näyttävää tatuointia. Silmissä mustat aurinkolasit niin ettei niitä näy. Tukka geelillä laitettu pystyyn (sellanen lyhyt ”räväkkä” kampaus. Vartalotyyppi pyylevä/tukevahko. Sitten joku oluttuoppi vielä mahdollisesti mut ei välttämättä. Kuvauksessa jotain suvaitsevaisuuspaskaa ym. kukkahattutätihöttöä.

• Anonyymi

Makuja on monia. Se ettet Sinä viehäty jostain ei tarkoita, etteikö joku toinen viehättyisi :)

• Anonyymi

Pyylevä tatuoitu viisikymppinen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makuja on monia. Se ettet Sinä viehäty jostain ei tarkoita, etteikö joku toinen viehättyisi :)

Tarkoitat varmaan pahanmakuisia?

• Anonyymi

Sumea kuva joka jossain vessassa otettu. Kellertävä, epäselvä. Pitäiskö ton perusteella osata sanoa ootko kiinnostava? No osaanhan minä: et!

• Anonyymi

”Kaikinpuolin nihkeä ja oikukas, takakireä tyyppi.”

Jos nuo ovat mielestäsi hienoja piirteitä ihmisessä joita kannattaa esitellä, mitä mahtavat olla vielä huonommat puolesi?

• Anonyymi

Mua ihmetyttää nuo ei minkään näköiset jätkät/ukot, siis päälle kolmekymppiset enemmän tai vähemmän nörtähtävän näköiset (risuparran kanssa tai ilman), jotka eivät ”etsi mitään vakavaa” eivät ole ”monogaamisia” (non-monogamous), ”relationship anarchist” jne.

Että onko noilla kammotuksilla muka jotain vientiäkin ja jos on, riittääkö sitä tosiaan niin paljon että ihan moniavioisiksi on voitu alkaa?

Jatkokysymys: Jos sitä vientiä todella on niin millaista? Onko ne naiset tosiaan niin epätoivoisia että lankeavat tollaiseen? Tulee väistämättä mieleen sellaiset vähän rumemmat tai jotenkin vähemmän viehättävät naiset tai sitten naiset joilla ei vaan ole itsekunnioitusta.

• Anonyymi

”A sapiosexual hedonist.”

”Elimistö on kuin huvipuisto, nauti kyydistä!”

Yeah, right. Just another sexual predator on prey. Good luck with that.

• Anonyymi

”Hei. Olen Pasi.”

Jep. Se lukee jo profiilissasi.

• Anonyymi

”LOVE is my religion!”

Eli jälleen kerran: uskot seksinjälkeiseen hormonihuuruiseen tilaan.

• Anonyymi

”Hyvä isä, huonompi aviomies.”

Selvä. Skippaan sut ihan suosiolla.

• Anonyymi

”No caring about material things.”

Eli oot ihan p.a. ja tarviit äitihahmoo/sugarmama-/jotakin joka elättää sut tai ottaa vastuun

• Anonyymi

Kaikki kuvat aurinkolasit päässä olevasta henkilöstä, jota ei ole edes tunnistaa varmuudella ihmiseksi. Tarkoitan, onko kyseessä sittenkin muukalainen ulkoavaruudesta jonka silmien tilalla on mustat ammottavat aukot…

• Anonyymi

Tähän ketjuun on nyt postattu runsaasti erilaisia bio-tekstejä.
      Omasta mielestä tuollaiset biot joissa suoraan tai kautta rantain kerrotaan, että ollaan pelkkää seksiä vailla, ovat erinomaisia!

Osaa sitten samantien pyyhkiä sopivaan suuntaan. Mieluummin huomaan heti profiilitekstistä seksinetsijät, tylsää matchata jonkun kanssa ja hetken juttelun jälkeen vasta huomata, että ollaan eri mielellä liikenteessä. Siinä vaan tuhlaantuu molempien aikaa.

• Anonyymi

Tinder on täynnä epäkiinnostavia profiileja. Ei jaksa kyllä roikkua kyseisessä sovelluksessa.

• Anonyymi

Naisten "Piristä päivääni"... no en piristä, pirise ite : )

• Anonyymi

Naisten "harrastan leipomista".
      Jaa, pitäiskö siihen vasta S.Salmisen tapaan "leivon naisia, leivon naisia"

• Anonyymi

Kun etsin miestä deitiltä, tuntui ihan uskomattomalle että joku ei osaa kirjoittaa oikein suomenkieltä, käsittämätöntä sotkua.

• Naisen profiili on AInA täydellinen!!!

• Anonyymi

Tyhjä sellanen.

• Anonyymi

Haussa tyttöystävä jota voi suudella ja nusasta

• Anonyymi

Kuvat moottoriveneestä, autosta, moottoripyörästä tai omakotitalosta ilman että tyyppi itse edes on kuvassa. Tulee narsistinen ja materialistinen vaikutelma. Kyllähän noilla tiettyyn naistyyppiin voi vaikutuksen tehdä, mutta itse ainakin etsin ihmistä enkä autoa tai venettä.

Salilla ilman paitaa tai jossain olemattoman kokoisessa hihattomassa paidassa pullistelijat.

Golf-kuvat. En itse harrasta ja sen verran tunnen lajin harrastajia, että paljon yksinäisiä viikonloppuja on tiedossa jos ainoastaan kumppani golfaa.

Varatut, jotka etsivät seuraa. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää lähteä suhteesta, jos ei ole siinä tyytyväinen. Ihan sama mulle mitä kukin elämällään tekee, mutta epäluotettavuus ja petollisuus ovat pahimpia turn-offeja.

Profiilit, joista ei ollenkaan selviä minkälainen tyyppi on kyseessä. Ei mitään tekstiä.

Pitkä emoji-rimpsu ilman mitään tekstiä. Tai lasten ja lemmikkien määrä sekä huoltajuuden laatu on esitetty emojien avulla. Ihan näppärää joo ja hyvähän se on jotain tietää elämäntilanteesta, mutta on tuo runsas emojien viljely vähän outoa aikuisilta ihmisiltä.

Omien lasten kuvat, joissa lapset ovat selvästi tunnistettavissa. Kyllä, jokaisen vanhemman pitäisi olla tietoinen että lasten kuvia ei saa jakaa. Ja ihan viimeiseksi nyt missään Tinderissä tai deittipalvelui

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25