Hengellinen vaikuttaja Mauno Mattila

Anonyymi

Jaan Mattilan FB-kommentista pätkän:
"Itse en ole maskia käyttänyt, koska en usko sen vaikutukseen enkä näe koronavirusta tilastojen valossa vaarallisempana kuin pahaa kausiflunssaa, joka sekin on tappava vanhoilla ja heikoille."

Sopiiko hengelliselle vaikuttajalle ihmisten ohjailu ja selvä harhaan johtaminen? Eikö kannattaisi olla päinvastoin esimerkkinä vastuullisesta käytöksesta? Se on lähimmäisen rakastamista.

Ennen kunnallisvaaaleja hän jakoi 10-kohtaisen julistuksen, miksi hän uskovana äänestää Perussuomalaisia.

Eikö sananjulistajan pitäisi keskittyä sielujen voittamiseen eikä toisten uskovien mielipiteiden muokkaukseen?

2

250

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Mauno Mattila menetti paljon uskottavuudestaan ko. lausumiensa myötä.
      Kyllä tilastojen valossa Korona on vaarallinen tappava tauti ja rokotus on toistaiseksi ainoa tehokas suoja sitä vastaan.
      Jumala järjesti Israelille nopeasti ja riittävästi Pfizer-BionTech rokotteita, mikä ainakin minulle todistaa sen, että ainakin tämä rokote on turvallinen. Todennäköisesti sitä ovat myös muut länsimaiset rokotteet, vaikkakin lieviä sivuvaikutuksia saattaa joillakin esiintyä.

• Anonyymi

Ei mitään lieviä sivuvaikutuksia, katso Rumblesta tai umv-lehden kautta dokumentti Israelin piikkituhoista.
        Järkyttävää katsottavaa, ihmiset kertovat itse miten heidän kehonsa on kärsinyt, tuskaa, veritulppia,halvauksia,kuolemia, kuolleena syntymisiä, vuotohäiriöitä,inkontinenssia , kouristuksia,sydänkohtauksia ym.
        Terveet ihmiset piikin takia nyt vaikeasti vammautuneita ja tuskissaan, työhön ei enää ikinä kykene eikä lääkefirmat maksa korvausta mistään.
        Juuri kuoli 17 vuotias terve tyttö pian piikin saatuaan, murhaajia nämä ovat!
        Rokote myös ihan oikeasti valmistetaan käyttämällä abortilla tapetun vauvan solukkoa kasvualustana, voiko Kristitty näin suosia murhaamista?! Nyt ajatelkaa vähän veljet ja siskot.

Sitten tämäkin näkökohta että Kristitty joka kieltäytyy piikistä ja kertoo sen, suojelee arkatuntoista lankeamasta rokotesyntiin.
        Jos kokee rokotteen synniksi silloin se on hänelle synti, jos toimii omaatuntoaan vastaan tekee syntiä.
        Emme saa panna paulaa veljellemme, emme minkään suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      504
      821
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      776
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      702
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      180
      589
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe