Lesbonaisen tunnistaa aina siitä, miten hän reagoi toiseen naiseen.

Anonyymi

Kauniina naisena musta on jännää seurata, millainen vaikutus mun kropallani on lesbonaisiin. Vetää joskus hymyn korviin saakka, vaikka samalla säälittävien 🤭

33

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen itse heteronaisena lesbonaisia kohtaan aivan äärettömän flirtti. Kiusaan katsein, pienin elein ja kosketuksin, ja ojennan vartaloani sopivasti ihailtavaksi. Siinäs kärvistelette. ;)

• Anonyymi

Joskus annoin pakit tuommoiselle huomionhakuiselle, teinille, joka tosissaan luuli mun sitä haluavan. Itsekeskeisyys ja egon pönkitys paisto läpi. Jotenkin häntä säälein ja eritoten säälein niitä miehiä joille laitto viestiä ja haki huomiota. Maailman napa. Hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus annoin pakit tuommoiselle huomionhakuiselle, teinille, joka tosissaan luuli mun sitä haluavan. Itsekeskeisyys ja egon pönkitys paisto läpi. Jotenkin häntä säälein ja eritoten säälein niitä miehiä joille laitto viestiä ja haki huomiota. Maailman napa. Hyi.

No joo skeidaa tuollaiset, mutta aito ei ole tämä kommentoimasi kommentti, provoilu käryää. Kukaan nainen ei oikeasti ajattele noin, ja mitä ruumiisiimme ja herkkiksille kehoihimme tulee, niin sen kantaminen oli millä preferenssilla vaan on aina aika hankalaa

• Anonyymi

Sä olet ilkeä, kun tiedät että niillä aina housut kastuu, kun flirttailet niiden kanssa. Vartalon esittäminen varmaan kiihdyttää niitä mutta sittenkin....

• Anonyymi

Lesbojen mustasukkaisuus on karmeaa katseltavaa , olen työelämässä nähnyt sen raivon. Ei kannata flirttailla, jos ei ole valmis avaamaan "puutarhaansa",kun himot iskee.

• Anonyymi

Musta tuollainen itsensä tyrkyttäminen on pelkästään vastenmielistä.

Ei mun makuuni.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo skeidaa tuollaiset, mutta aito ei ole tämä kommentoimasi kommentti, provoilu käryää. Kukaan nainen ei oikeasti ajattele noin, ja mitä ruumiisiimme ja herkkiksille kehoihimme tulee, niin sen kantaminen oli millä preferenssilla vaan on aina aika hankalaa

Ihan todellista oli tämä. Kännissä tuli muka viettelemään. Sitten taas seurasin vierestä sitä draamaa miesten kanssa. Ihan kuin hänen päämääränään olisi saada kaikki ihastumaan itseensä. Toivottavasti on kasvanut noista ajoista.

T. Nainen

• Mieles tekee siis naista, vaikka naamioit sen hihhihii kiusaksi. Kannattaa tunnustaa itselleen faktat, eikä esittää "mä vähän kiusaan vaan".

Länget harallaan ja silmät kierossa olisit kumminkin, jos joku nainen suhun haksahtais. Sehän sua kiihottaakin tuossa leikissä flirtti. Myönnä pois vaan. :D

• Hmm, eiköhän tuo seksin määrä ja aktiivisuus riipu hiukan kumppanistakin, miten innokas ja aktiivinen olisi. Ei varmaan ihan olis vaan minun päätettävissä tuokaan?

Useinhan tietysti varsinkin alussa hormonit hyrrää ja tykätään tutustua toisen vartaloon ja tehdä hirmusti hyvää. Saattaa mennä vähän kiiman puolelle ja överiksikin.

Kyllähän mulla lanteet toimii ja vetreesti toimiikin. Ei nyt ihan heti väsähdä sisään-ulos liikkeeseen. ;D

• Anonyymi

Tuollainen on noloa. Kertoo enemmän sinusta kuin lesbonaisista.

- Sheena

• Anonyymi

Ihmisethän on pelkkiä vartaloita, siis? Sinäkö kiihotut nähdessäsi komean miehen? Ihan sama kuka mies, jos on komea? No ei oo sullakaan helppoa :D Tsemppiä.

• Anonyymi

Haluaisin panna lesbonaista.

- Kovapanomies -

• Anonyymi

Huono provo. Ehdottomalla valtaosalla lesboiata on ihan naisen aivot, eikä miehen vastaavia. Mies voi (ehkä) juosta jokaisen tyrkyn perään, mutta nainen valikoi naisenkin. Toki nättiä joskus mielellään katsoo, kun kerta ittensä tyrkylle tunkee. Yleensä aiheuttaa kuitenkin enemmän myötähäpeää tollanen tyrkyttäminen.

• Anonyymi

On huono provo minustakin.

• Enpä ole tällaista huomannut, että lesbot reagoisi joka naiseen. Minun tuntemillani on jokaisella ihan oma naismakunsa. Tietty heissäkin on niitä, jotka haluaa kokeilla vähän joka toista.

• Anonyymi

Munkaan mielestä ei lesbot reagoi jokaiseen naiseen, heillä on tietty naistyyppi, josta kiinnostuvat ja parisuhteessa ollessaan eivät katsele muita.

• Anonyymi

No mua lähinnä pelottaa jos toinen nainen tuolla tavalla käyttäytyy. Ainakin alkaa ahdistamaan. Menen lukkoon 😓😔

• Anonyymi

Ätmi haluaa taas esiintyä naisena. Fetissi se on tuokin ;)

• Anonyymi

Teippaa paikat umpeen

• Anonyymi

Vaikka aloittaja onkin mies, niin itse asiaa voi hiukan pohtia.
      Eli, mikä on lesboutta?
      Hyvät naisystävykset voivat osoittaa toisilleen sellaista hellyyttä, jota miehet ei keskenään.

Siksi rajanveto on vaikea, eikä edes tarkoituksenmukaista.
      Vaikka kaksi naista koskisi ja hellisi toisiaan enemmänkin, silti molemmat on täysin heteroita. Ovat molemmat parisuhteessa miehen kanssa.

Ulkopuolisten on turhaa olla niin ahdasmielisiä. Jokainen itse päättäköön omat rajansa itselleen.

• No minulta jos kysytään ovat biseksuaalisia taipumuksiltaan. Umpiheterokin voi olla toki vaikka bicurious, mutta bi taipumusta sittenkin.

• Mistäs bisse naisen tunnistaa? Kaljatölkistä? :D

Lippalakista?

Vitsikäs aloitus.

• Anonyymi

Olvi lippiksestä? 🤔😀

-palstahessu

• Anonyymi kirjoitti:

Olvi lippiksestä? 🤔😀

-palstahessu

Heh, tai Karjala, Heineken, Lapinkulta. :)

• Anonyymi

Ovatko he aina vihreänliikkeen kannattajia . Miehissä he ovat aina vasemmalla .

• Anonyymi

Taidat olla sellainen ylpeä villitsijä vielä.

• Anonyymi

On sulla outo kuvitelma itsestäsi, kukaan järjellinen sinua tuolla tavalla katso.

• Anonyymi

Lesboseksi on yleisimpiä naisten fantasioita, vaikka harva tunnustaa sen.

• Anonyymi

Vielä harvempi uskaltaa kokeilla.

• Anonyymi

Olen poikkeus, en ole koskaan sellaisesta fantasioinut.

• Anonyymi

Aloittaja on katkera naiseton mies.

Sinulle, aloittaja, voin kertoa että lesbonainen tässä sinulle kirjoittelee, ihan oikea aito sellainen.
      Asun avoliitossa naisen kanssa jota rakastan enkä sitä häpeä enkä ymmärrä miksi pitäisi hävetä!
      Olemme olleet yhdessä pitkään ja olemme hankkineet mm. asunnon yhdessä. Tarkoitus on lähivuosian avioitua. Molempien perheet ja ystävät ja lähipiiri tukee meitä täysillä. Yllättävää kyllä, hyvin vähän p-skanheittoa ollaan saatu kuulla, ja sekin mitä on, katkeroituneilta sediltä kuten aloittaja.
      Me elämme täysin tavallista normaalia arkea ja juhlaa siinä välissä. Riidellään ja sovitaan ja eletään tasaista työntäyteistä elämää.
      Voi myös kertoa että lesbonainen ei ole jonkun vartalon perässä tai ulkonäön ylipäätään. Itselläni on ihan tietyntyyppiset naiset joihin vetoa tuntee, ja kyllä, välillä todellakin tuntee vetoa toiseen naiseen, pointti onkin siinä että omaa rakasta ei loukata eikä haavoiteta.
      Silmiään ja mieltymyksiään lesbonainenkaan voi estää, sen enempää kuin hetero valkoinen öyhö-uroskaan joka mylvähdellen esittelee avujaan. Ero on siinä, että se öyhö on valmis pettämään ja satuttamaan toista, minä lesbonainen en ole.
      Usein tuntuu että meidän välisemme rakkaus ja yhteenkuuluvaisuus on paljon paljon syvempää kuin hyvin useissa heterosuhteissa joissa ollaan pelkästään seksin ja ulkoisten asioitten perässä. Olen onnellinen lesbo.

• Mä luulen, että ihmisistä paljon kiinni miten kykenevät sitoutumaan ja miten sopivan kumppanin sattuu löytämään ja valkkaamaan.

Jos löytyy aina vaan huonoja kumppaneita, peiliin katsomisen paikka. Jossain menee metsään. Kaikissa suhteissa tulee ylämäet ja alamäet, miten jyrkkiä ne on niin vaikuttaa pitkälti persoonat ja asenteet selvitä niistä.

Onnea teille. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe