https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59495d56-9ea1-4ffa-adeb-71c3728d8d44
Kirsi voimaantui ja erosi alkoi itsenäiseksi ja vahvaksi naiseksi, joka ei tarvitse miestä rinnalleen, sitten Kirsi voimaantui lisää ja laittoi ruhostaan sensuelleja kuvia internettiin huomiohuoraus tarkoituksessa ja voimaantui vielä lisää.
Keski-ikäinen Kirsi Ylijoki voimaantui ja erosi
19
1187
Vastaukset
- Anonyymi
Keski-ikäisillä kurtuilla on kova kiire voimaantua ja muuttua itsenäiseksi naiseksi, joka ei ole riippuvainen miesten huomiosta.
- Anonyymi
Vähävaatteinen kulahtanut mamma haluaa munakokkelia nuorelta mieheltä..
Miten viisikymppinen on "keski-ikäinen"? En tunne itse ketään 102-vuotiasta.
- Anonyymi
Keski-ikäinen on yllättävän laaja skaala. Seuraappa uutisointia, siihen mahtuu reilu 20 vuotiaista yli 50 vuotiaisiin.
- Anonyymi
Korjaus: mummoikäinen.
- Anonyymi
Minäpä tunnen yhden vanhemmankin ja useita yli ysikymppisiä.
Keski-ikä on nuoruuden ja vanhuuden välissä. 50-vuotias on aina ollut keski-ikäinen.
- Sheena
Arvasin, kun luin tän jutun tehdestä, että tää linkitetään palstalle 😊
Tänne linkitetään aina kaikki jutut viisikymppisistä, voimaantuneista naisista. Jes!- Anonyymi
Hyvä Kirsi Ylijoki! Esimerkillinen nainen!
- Anonyymi
Montako avautumista erilaisissa medioissa vielä tarvitaan että kaikki nyt varmasti tietävät että Kirsi on onnellinen ja itsellinen eikä uhriutuva, eronnut ja ikääntyvä rivinäyttelijä ?
- Anonyymi
Samaa samaa samaa .... www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008144819.html
- Anonyymi
Eikö nyt ole tämän naisen aika kertoa itsestään? Pitäisikö aina elää miehen elämän, uran, tekemisten varjossa? Minusta Kirsillä on täysi oikeus antaa vaikka miljoona haastattelua! Hienoa kuulla kuka on Kirsi Yläjoki. Hyviä artikkeleja.
- Anonyymi
Mikä sinua piinaa? Naisviha?
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua piinaa? Naisviha?
- SheenaEi vaan kun ei saa pussailla kirsiä no joo kyllä itsekkin kirsiltä suukkoja mielelläni ottaisin
- Anonyymi
Ihmiset tykkäävät lukea myös positiivisia juttuja lehdistä.
Niin kauan noita juttuja tehdään, kun lukijoita riittää.
xLiner
- Anonyymi
Kulttuuriväellä on rahat loppu ja naama pitää saada esiin että joku huomaa pyytää töiihin.
- Anonyymi
Kirsi on kivan näköinen
- Anonyymi
Nätti kuva ja hyvin meikattu.
- Anonyymi
Tapahtuma on varmasti miehen onni .
- Anonyymi
Kokeile rimpuloida kammottavasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350