Miksei persut osoita mieltään mamuja ja EU:ta vastaan?

Anonyymi

Elokapinaporukkakin on aktiivinen omalla agendallaan. Vai onko kivempaa juoda kotisohvalla fattan sponsoroimaa kaljaa ja öyhöttää vain netissä?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et itse kulje kadulla Che Guevara paita päällä, huutele kommunistisia ja ääri-islamistisia iskulauseita ja osoita mieltä persuja vastaan?

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi osoittaa mieltään persuja vastaan, jos ei ole mitään persuja vastaan?

        Persuthan ovat pelkkä säälittävä rikkaruohoporukka. Niitä on, mutta sellaista elämä on. Välillä kävellään niiden yli, muttei tuhlata aikaa ja energiaa sen tarkempaan kitkentään.


      • Anonyymi

        Suomessa ei ole tapana osoittaa mieltä jotain poliittista ryhmittymää tai niiden kannattajia vastaan. Sen sijaan kannatetaan oman ajatusmallin myötäistä porukkaa, esimerkiksi äänestämällä.

        Nämä ryhmittyvät sitten ajavat tärkeäksi näkemiään asioita. Mielenosoitukset liittyvät siis aina johonkin asiaan, eikä mihinkään ryhmään itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi osoittaa mieltään persuja vastaan, jos ei ole mitään persuja vastaan?

        Persuthan ovat pelkkä säälittävä rikkaruohoporukka. Niitä on, mutta sellaista elämä on. Välillä kävellään niiden yli, muttei tuhlata aikaa ja energiaa sen tarkempaan kitkentään.

        Eli kuljet vain kaduilla Che Guevara paita päällä huudellen kommunistisia ja ääri-islamistisia iskulauseita, mutta et tee tuota vastustaaksesi persuja. No tämä oli hyvä tarkennus.


    • Anonyymi

      Itse asiassa persutkin tajuavat, että Unionista on pelkkää hyötyä Suomelle toisin kuin muslimipakolaisista.

      • Anonyymi

        Pakolaiset tuovat Suomen talouteen runsaasti euroja. Esimerkiksi Suomen Punainen Risti sai vastaanottotoiminnalla huippuvuotenaan 24 miljoonaa euroa.

        https://yle.fi/uutiset/3-11974721


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakolaiset tuovat Suomen talouteen runsaasti euroja. Esimerkiksi Suomen Punainen Risti sai vastaanottotoiminnalla huippuvuotenaan 24 miljoonaa euroa.

        https://yle.fi/uutiset/3-11974721

        Oleellinen kysymys lieneekin, mistä nämä rahat tulevat? Ovatko ne pois jostakin muualta?

        On myös hyvä tietää, että Punainen risti on ulkomailta (Genevestä) johdettu järjestö, eikä tuo ristisymboli ole mikään yleinen lääkintätarvikkeen tai lääkintäavun symboli vaan järjestön symboli jota suojaa Copyright-lainsäädäntö.


    • Anonyymi

      Eihän poliisit salli sellaista. heti ovat ajamassa pois jos viitataankaan maahanmuuttajiin. suomessa vallitsee kahdet lait. Vihervasemmistolle omat ja persuille omat säännöt.

      • Anonyymi

        Juurikin niin.


    • Varmaan persuja pelkäävät omaan valtaansa takertuneet persujen vastustajat mielellään näkisivät, että persut lähtisivät riehumaan kaduille. Sitten puolue voitaisiin kieltää fasistisena. Persut ovat kuitenkin Halla-ahon johdolla säilyttäneet malttinsa ja noudattaneet tiukasti demokratian pelisääntöjä vaikka vastustajat ovat riekkuneet ympärillä. Ääriaatteisiin kuten etnonationalismiin on otettu etäisyyttä. Se hyvä ja oikea linja. Suomi on hyvä maa ja hyvä yhteiskunta, sitä kannattaa puolustaa niitä vastaan, jotka haluaisivat muuttaa sen perusteellisesti, hajottaa maahanmuutolla, lakkauttaa itsenäisenä valtiona ja sulauttaa EU-imperiumiin. Onneksi Suomessa on perussuomalaiset. Onneksi tavallinen kansa vastustaa höttöidealismia ja vaarallisia ylikansallisia utopioita.

    • Anonyymi

      Persut on Arkadianmäellä yrittänyt saada tolkkua valtion epämääräisiin touhuihin?🙈🙉🙊

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe