Miten sujuu näin helteellä erilaiset jäätelön makututkimukset?
Onko jäätelöauto jo paikalla?
16
59
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorisoseuran teinipojat on laitettu sotkemaan tänne lapsellisuuksiaan.
- Anonyymi
Kyllä helteellä minttu viilentää mukavasti. Myös rommi-rusina on hyvä. Mango-melonia aion maistaa seuraavaksi.
- Anonyymi
Minäkin tykkään minttujäätelöstä.
- Anonyymi
Ostin sellaisen monipackin. Riittää pari huomiseksi. Juhannuksena vedän koko rasiallisen...jotain.
- Anonyymi
Aivan loistava idea. Mihin aikaan se kauppa-auto on paikalla?
- Anonyymi
Heti ku nisulan auto o menny.
- Anonyymi
Ukkonen häiritsi jäätelönautintoani 😠
- Anonyymi
Jäätelö suli syliin.
- Anonyymi
Otsikko Iltalehdestä:
Tieteellinen läpimurto: Hilkaan keksittiin parannuskeino
Kyseessä on neuroprofessorin kehittämä ”hikkapilli”. - Anonyymi
Käsi ylös. Kuka tykkää vaniljasta?
- Anonyymi
Paavo ja mää
- Anonyymi
Päärynätuutti ehdoton suosikkini!
- Anonyymi
Hyvin sujuu. Vetäisin litran paketin vanuljajääteköä.
- Anonyymi
melko köyhää, ei omaperäistä, eikä suurta älyllisyyttä vaativaa kopioida idea toisilta.
- Anonyymi
Nyt täytyy saada jäätelöautoonkin lisäviilennystä. Muutoin tötteröt sulaa käsiin.
- Anonyymi
Lämmintä luvassa. Onneksi tulee jäätelöauto. Päästään tutkimaan pakasteallasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065