Nyt sitä saa paljon mädäntynyttä ja homehtunutta tavaraa halvalla. 🤣🤣🤣
Miljoona home myynti
15
652
Vastaukset
- Anonyymi
Typillistä kattovuotoa aiheuttaa, kun kattokaivojen ritilät ja ympäristö jätetään putsaamatta, siinä kiinteistön huolto laiminlyönyt tehtäviään
- Anonyymi
Sädesieniä kasvaa ja halpaa on
- Anonyymi
Minkälainen katto siinä navetassa oikein on? Ei tullu rakennukseen vesivahinkoa sanoo Keskinen.
- Anonyymi
Mitähän se sanoo vakuutusyhtiölle? Ei tullut vahinkoja? Laatan alle on takuulla mennyt vettä ja paljon. Kohta lattiat notkuu ja home haisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se sanoo vakuutusyhtiölle? Ei tullut vahinkoja? Laatan alle on takuulla mennyt vettä ja paljon. Kohta lattiat notkuu ja home haisee.
Nyt se ei tiedä mitä vahinkoja on tullut. On varmaan kulkenut ämpärin kanssa yöllä kattelemassa myymättömiksi jääneitä valmiiksi vanhaa elektroniikkaa. 🤣 💦 ☔️ 🌊 📺 🎥
- Anonyymi
Ei varmaan ,ku on nähny videoita niin vähä oon eri mieltä
- Anonyymi
Mä lähtisin Vesana penäämään rakentajan vastuuta! Oli kova sade, mutta ei nyt näin kuuluisi mennä! On tälläsiä sateita ollut ympäri Suomen. Videoissa oli kyllä aika karmeaa katsottavaa. Mä pelkäsin vettä ja sähköä yhdessä. Onneksi mitään ei käynyt.
- Anonyymi
Eikös sitä kylpylää olla joskus toivottu keskisellä.😁
- Anonyymi
Eihän pehmonallet kastuneet? Älä taas varasta½!
- Anonyymi
Tuo on vasta harjoottelua, pe-la välisenä yönä Foreca lupaa näille seuruulle 40 mm kaatosaretta Sarekartalta justihin kattoon ja oli kyllä niinjustihin Alavuren päällä kartas paikat punaasena, että voiko olla tosikaa.. Että kyllä vuotaa moni muukin katto tällä paikkakunnalla. Varakkaa ämpäriä!
- Anonyymi
Höpö, höpö, ei sulla oo varaa ostaa!
- Anonyymi
Varakkaa ämpäriä! - Joo, kirjootin väärin, piti olla Varastakaa ämpäreitä!
- Anonyymi
Ei tartte mökeillä suihkua.Riittää kun kävelöö saunasta pihalle
- Anonyymi
Sinihomejuusto on hyvää ja sitä menee paljon juhannuksena.Sinihomemakkarakin on hjyvää
- Anonyymi
Huippuammattilaisena epäilen, että sadevesiviemäri putken liitos on pettänyt
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065