Miljoona home myynti

Anonyymi

Nyt sitä saa paljon mädäntynyttä ja homehtunutta tavaraa halvalla. 🤣🤣🤣

15

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typillistä kattovuotoa aiheuttaa, kun kattokaivojen ritilät ja ympäristö jätetään putsaamatta, siinä kiinteistön huolto laiminlyönyt tehtäviään

• Anonyymi

Sädesieniä kasvaa ja halpaa on

• Anonyymi

Minkälainen katto siinä navetassa oikein on? Ei tullu rakennukseen vesivahinkoa sanoo Keskinen.

• Anonyymi

Mitähän se sanoo vakuutusyhtiölle? Ei tullut vahinkoja? Laatan alle on takuulla mennyt vettä ja paljon. Kohta lattiat notkuu ja home haisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän se sanoo vakuutusyhtiölle? Ei tullut vahinkoja? Laatan alle on takuulla mennyt vettä ja paljon. Kohta lattiat notkuu ja home haisee.

Nyt se ei tiedä mitä vahinkoja on tullut. On varmaan kulkenut ämpärin kanssa yöllä kattelemassa myymättömiksi jääneitä valmiiksi vanhaa elektroniikkaa. 🤣 💦 ☔️ 🌊 📺 🎥

• Anonyymi

Ei varmaan ,ku on nähny videoita niin vähä oon eri mieltä

• Anonyymi

Mä lähtisin Vesana penäämään rakentajan vastuuta! Oli kova sade, mutta ei nyt näin kuuluisi mennä! On tälläsiä sateita ollut ympäri Suomen. Videoissa oli kyllä aika karmeaa katsottavaa. Mä pelkäsin vettä ja sähköä yhdessä. Onneksi mitään ei käynyt.

• Anonyymi

Eikös sitä kylpylää olla joskus toivottu keskisellä.😁

• Anonyymi

Eihän pehmonallet kastuneet? Älä taas varasta½!

• Anonyymi

Tuo on vasta harjoottelua, pe-la välisenä yönä Foreca lupaa näille seuruulle 40 mm kaatosaretta Sarekartalta justihin kattoon ja oli kyllä niinjustihin Alavuren päällä kartas paikat punaasena, että voiko olla tosikaa.. Että kyllä vuotaa moni muukin katto tällä paikkakunnalla. Varakkaa ämpäriä!

• Anonyymi

Höpö, höpö, ei sulla oo varaa ostaa!

• Anonyymi

Varakkaa ämpäriä! - Joo, kirjootin väärin, piti olla Varastakaa ämpäreitä!

• Anonyymi

Ei tartte mökeillä suihkua.Riittää kun kävelöö saunasta pihalle

• Anonyymi

Sinihomejuusto on hyvää ja sitä menee paljon juhannuksena.Sinihomemakkarakin on hjyvää

• Anonyymi

Huippuammattilaisena epäilen, että sadevesiviemäri putken liitos on pettänyt

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1881
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      148
      1837
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      169
      1410
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      153
      1353
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe