Ekslusiivinen Pirkko Arstilan haastattelu!

Huuhaa- palsta aloittaa nyt sarjan ekslusiivisia haastatteluja. Myöhemmin on tulossa mm. Julle Ankanpään ja Kyllikki Saaren murhaajan haastattelut.

Tässä unohdetun uutisankkurin, Pirkko Arstilan haastattelu:


Mitä toimittaja Pirkko Arstilalla on yhteistä ison iranilaisen koiran kanssa?

Outoa on, että heillä on mäyräkoira, joka on saman kokoinen kuin mäyräkoira.

Viime lauantaina Pirkko Arstila käveli kotikaupungissaan ruokakauppaan ja osti koirille koiran sängyn. Kuumina öinä hän nukkui yläkerrassa. Se olisi parempi. Ajatus hänestä oli inspiroiva.

- Olen todella yllättynyt siitä, että koirilla on varjoisat sängyt, mutta ei ihmisillä, Pirkko Arstila kertoo.

- Minulla on hyvin onnellinen unelma. Kun makasin sängyssä, olin kuin tanskalainen koira.

Jätetään suosikkiprojektimme Pirkko Arstila, joka lämmittää taloa kehollaan kuumuudessa. Kymmenen vuotta sitten hän löysi noian jousen. Lääkärin mukaan noian laukaus oli vahingoittunut lämpimällä säällä.

- Sen jälkeen otan kylmät karkit ja painan niihin kipeää kohtaa. Se toimi edelleen.

Siitä lähtien kylmät karkit ovat vapauttaneet Arstilan monista ongelmista. Vuosia sitten hän teki koiralle tuolloin kylmävaraston. Kylmien kakkujen päällä on pyyhe.

- Olen kylmä soturikuningatar, Pirkko Arstila nauraa.

Kuumalla säällä kylmiä kakkuja löytyy talon kaikista osista. Salaattikulhon alla, kirnupiimän alla, puutarhassa pöydän alla, riippumatta siitä, missä se on. Pirkko Arstila kehottaa ihmisiä luovuuteen. Miksi se on niin kuuma, että löydät vastauksia?

- Sitten yksi tai kaksi näki kuvan koirasta, joka makasi riippuvalla sängyllä lemmikkikaupan lattialla. Päätin ostaa itselleni suurimman tanskalaiselle koiralle koskaan tehdyn sängyn.

Lääkärin ostama kylmä sänky oli kooltaan 135 senttiä. Lämmittelyyn ja työskentelyyn kuluu useita tunteja ilman sähköä ja vettä. Lemmikkikaupan sivuilla puhutaan riippuvasta sängystä.

"Panin sängyn jääkaappiin muutamaksi tunniksi ja menin sitten tähän pieneen tilaan. Se jäähtyi ja panin sen sänkyni päälle ohut pyyhe päälle".

- Olen ollut koira nyt kolme yötä. Olen ilmaissut iloni. Tänä kesänä olen koiran kanssa. Jos aloitan, se johtuu sängystäni.

Arstilan mukaan riippuva sänky oli ihanteellinen koko yöksi aamuun asti. Hän uskoo, että teho on suurempi pakastimen kautta.

- Kylmägeelijärjestelmä on samanlainen kuin kylmäkeräys. Haluan tehdä parhaat vuoteet ihmisille.

Ajatuksia syntyy.

- Mietin, tuleeko kukaan kenkälle hyvän takin.

Pirkko Arstila ei ole vielä löytänyt ketään muuta nukkumassa kesäkoiran sängyssä. Idea on ilmainen. Tämä ei ole hyvä tuote. Jäähdytysmatto maksaa noin 30 euroa.

- Toisena kesänä ostin apteekista kissoille tarkoitetun hiuskylmälaukun. Kun makasin koiran sängyssä, kissa tuli luokseni.

Jäähdytysmatto on parantanut käyttöikää. Pirkko Arstilan mukaan nahkayöt ovat poissa.

- En enää pelkää kuumina öinä. Yöunet olivat paljon parempia kuin lämpö, ​​hän oli onnellinen.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      parasta olisi nukkua helleaikaan yönsä ulkona koirankopissa, Se ei vain onnistu kun asun kerrostalossa täällä helsingin dowtonissa Taka-Töölössä. Olen ratkaisut ongelman kätevällä workaroundilla. Kömmmin iltaisin pakastearkkuun lihapakettien päälle köllöttelemään.Ei tule hiki. Takaan sen. Kannen väliin on muistettava laittaa pönkkä. Muutoin on aamulla kankea olo,

    • Anonyymi

      Muistan MTV:n ex-uutisankkuri Pirkko Arstilan terävänä uutistoimittajana. Alaisiaan olivat mm. Kai Linden ja Keijo Leppänen.
      Kai poistui yläkerran uutisia toimittaan. Olimme kerran kalaretkellä Vanhankaupunginlahdella.

      Heittovieheeni osui vahingossa Kain hellehattuun. Siimasta nykäisy irrotti hänen hattuns juuri kun mainoskuvaaja nappasi tilanteesta kuvan.
      Senkin mulqvist, tein tuon tahallasi Kai murisi.

    • Anonyymi

      Muista Piken Jyväskylän lyseon ajoilta. Ei ollut liian ujo silloinkaan. Aina kepposiin ja nauruun valmis neitonen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe