Kimi 20v Turku,katosi ja löytyi valitettavasti menehtyneenä

Anonyymi

Kimi Kohonen,20 v katosi keskellä kirkasta päivää Turussa. Hänen puhelimensa oli paikantunut erääseen kohtaan,koska hänellä oli tapana piiloutua. Viimeiseen asti toivoin että Kimi löytyisi elossa ja kunnossa,mutta eilisillasta saakka oli tunne ettei hän enää palaa kotiin.Toivoin silti vielä viimeiseen asti,että hän osaisi hakeutua vaikka Kupittaan puistoon. Näen hänet Taivaassa onnellisena ja hymyilevänä mitä hän oli katoamisilmoituksen kuvissa. Omaisten tuska on varmasti suunnaton.
Tämä Kimin katoaminen on ollut yksi surullisimmista ja traagisimmista ikinä.
Tuntuu pahalta,että Luoja oli suonut Kimille vain 20v,mutta ne olivat varmasti täynnä onnea ja valoa. Kimin kuolema oli siis onnettomuus ja vahinko. Tuntuu silti äärettömän pahalta ajatella hänen viime tuntojaan,toivottavasti Luoja lähetti enkelin KImin luo. Ei se mitä löydettiin,ollut enää kuin tyhjä kuori,Kimi itse on Taivaassa.En tätä Kimiä tietenkään tuntenut,mutta se valo mitä hänen kuvistaan tuli,se valo hänen kasvoillaan.

13

6108

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalaa ei ole olemassa, eikä taivaan valoa.. Pelkkää pimeää, tyhjää, kuolema.

• Anonyymi

Jos et itse usko Jumalaan ja Taivaan valoon, salli meidän muiden mahd. uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin harva uskoo, eli pettää itseään

• Anonyymi

No kaikki saa itse päättää uskooko vai eikö,mutta sinä voit pitää tuollaiset törkeät kommenttisi päässäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no eipä jumala pitänyt huolta lapsen tasolla olevasta viattomasta ja papitkin raikskaa kirkoissa lapsia että siinäpä sinulle pedofiilien valtakuntaa

• Anonyymi

Aloittaja kirjoittaa kauniisti. Kuvassa Kimin kasvoilla todellakin loistaa valo. Onnellinen mies. 🙂

Kuolintapa oli kauhea. Itselläni pieni epäilys, ettei vain mukana asiassa mahd. joku ulkopuolinen tekijä...? Eikai nyt vammainenkaan sellaiseen paikkaan vapaaehtoisesti kapuaisi? Täytyihän hänen tajuta vaara! Jossain mainittiin, että olisi nähty menevän johonkin autoon...

Nyt poliisi, tutkikaa asia tarkasti!

Muutoin toivotan omaisille kaikkea Jumalan lohdutusta ✨, vaikka tuntuukin julmalta, etteivät enkelit tässä varjelleet...

Itse olen kokenut elämässäni paljon väkivaltaa, erilaista pahaa. Monesti olleet enkelit varjelemassa... Mutta joskus on paha myös tapahtunut.

Ehkä Kimi todellakin nyt hymyilee meille sieltä Taivaasta! Siellä ei enää ole sairautta, eikä surua.

• Anonyymi

onneksi löytyi

• Anonyymi

Itsemurha otaksun? Hyvin moni nuori tappaa ittensä tänä aikakautena. Syitä piisaa: vanhemmat pinnallisia narsisteja eivätkä osaa olla läsnä ja tukea vaan surffaavat somessa koko ajan, koulukiusaaminen, jatkuva kilpailu kaikessa yhteiskunnassa, somen ja median asettamat naurettavat paineet kaikessa, sosiaalisten ihmiskontaktien vähäisyys jne. Moni myös ahdistuu maapallomme luonnon tuhoutumisesta ja ilmaston muuttumisesta katastrofiksi.

• Anonyymi

Siis mihin tää kuoli?

• Anonyymi

Jätteiden käsittelyyn viimeistään. Niin hirveää, etten voi kirjoittaa, kuinka kaikki kävi. Sanotaan näin, että roskalaatikot ovat vaarallisia nukkumapaikkoja.

• Anonyymi

kadotukseen ;)

• Anonyymi

tais suojelusenkeli olla hukassa..koska jumalaa ei ole

• Anonyymi

Kimi kuoli järkyttävällä tavalla. Tähän ei tarvitse sekoittaa Jumalaa eikä enkeleitä tai niiden puuttumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      51
      926
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      873
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      45
      798
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      788
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      677
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      607
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      607
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      576
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      559
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      527
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      49
      514
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      487
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      466
    17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      447
    18. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      435
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      430
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24