Kimi 20v Turku,katosi ja löytyi valitettavasti menehtyneenä

Anonyymi

Kimi Kohonen,20 v katosi keskellä kirkasta päivää Turussa. Hänen puhelimensa oli paikantunut erääseen kohtaan,koska hänellä oli tapana piiloutua. Viimeiseen asti toivoin että Kimi löytyisi elossa ja kunnossa,mutta eilisillasta saakka oli tunne ettei hän enää palaa kotiin.Toivoin silti vielä viimeiseen asti,että hän osaisi hakeutua vaikka Kupittaan puistoon. Näen hänet Taivaassa onnellisena ja hymyilevänä mitä hän oli katoamisilmoituksen kuvissa. Omaisten tuska on varmasti suunnaton.
Tämä Kimin katoaminen on ollut yksi surullisimmista ja traagisimmista ikinä.
Tuntuu pahalta,että Luoja oli suonut Kimille vain 20v,mutta ne olivat varmasti täynnä onnea ja valoa. Kimin kuolema oli siis onnettomuus ja vahinko. Tuntuu silti äärettömän pahalta ajatella hänen viime tuntojaan,toivottavasti Luoja lähetti enkelin KImin luo. Ei se mitä löydettiin,ollut enää kuin tyhjä kuori,Kimi itse on Taivaassa.En tätä Kimiä tietenkään tuntenut,mutta se valo mitä hänen kuvistaan tuli,se valo hänen kasvoillaan.

13

5051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumalaa ei ole olemassa, eikä taivaan valoa.. Pelkkää pimeää, tyhjää, kuolema.

      • Anonyymi

        Jos et itse usko Jumalaan ja Taivaan valoon, salli meidän muiden mahd. uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et itse usko Jumalaan ja Taivaan valoon, salli meidän muiden mahd. uskoa.

        Hyvin harva uskoo, eli pettää itseään


      • Anonyymi

        No kaikki saa itse päättää uskooko vai eikö,mutta sinä voit pitää tuollaiset törkeät kommenttisi päässäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et itse usko Jumalaan ja Taivaan valoon, salli meidän muiden mahd. uskoa.

        no eipä jumala pitänyt huolta lapsen tasolla olevasta viattomasta ja papitkin raikskaa kirkoissa lapsia että siinäpä sinulle pedofiilien valtakuntaa


    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa kauniisti. Kuvassa Kimin kasvoilla todellakin loistaa valo. Onnellinen mies. 🙂

      Kuolintapa oli kauhea. Itselläni pieni epäilys, ettei vain mukana asiassa mahd. joku ulkopuolinen tekijä...? Eikai nyt vammainenkaan sellaiseen paikkaan vapaaehtoisesti kapuaisi? Täytyihän hänen tajuta vaara! Jossain mainittiin, että olisi nähty menevän johonkin autoon...

      Nyt poliisi, tutkikaa asia tarkasti!

      Muutoin toivotan omaisille kaikkea Jumalan lohdutusta ✨, vaikka tuntuukin julmalta, etteivät enkelit tässä varjelleet...

      Itse olen kokenut elämässäni paljon väkivaltaa, erilaista pahaa. Monesti olleet enkelit varjelemassa... Mutta joskus on paha myös tapahtunut.

      Ehkä Kimi todellakin nyt hymyilee meille sieltä Taivaasta! Siellä ei enää ole sairautta, eikä surua.

    • Anonyymi

      onneksi löytyi

    • Anonyymi

      Itsemurha otaksun? Hyvin moni nuori tappaa ittensä tänä aikakautena. Syitä piisaa: vanhemmat pinnallisia narsisteja eivätkä osaa olla läsnä ja tukea vaan surffaavat somessa koko ajan, koulukiusaaminen, jatkuva kilpailu kaikessa yhteiskunnassa, somen ja median asettamat naurettavat paineet kaikessa, sosiaalisten ihmiskontaktien vähäisyys jne. Moni myös ahdistuu maapallomme luonnon tuhoutumisesta ja ilmaston muuttumisesta katastrofiksi.

    • Anonyymi

      Siis mihin tää kuoli?

      • Anonyymi

        Jätteiden käsittelyyn viimeistään. Niin hirveää, etten voi kirjoittaa, kuinka kaikki kävi. Sanotaan näin, että roskalaatikot ovat vaarallisia nukkumapaikkoja.


      • Anonyymi

        kadotukseen ;)


    • Anonyymi

      tais suojelusenkeli olla hukassa..koska jumalaa ei ole

      • Anonyymi

        Kimi kuoli järkyttävällä tavalla. Tähän ei tarvitse sekoittaa Jumalaa eikä enkeleitä tai niiden puuttumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe