Kausityöntekijöitä on tullut Ukrainasta, missä koronatilanne on huono.
Pakastemarjat suomessa ovat ulkomaalaisten keräämiä ja niissä voi olla koronaa ?
Koronaa voi olla marjoissa ?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan tästä ei ole aikaisemmin uskaltanut kirjoittaa mutta nyt toin asian julki !
- Anonyymi
Mieti mitä ostat kaupasta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PYSYKÄÄ SISÄLLÄ JA LÄHIPIIREISSÄ
Korona odottaa tulijoita ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan joku sano korona on siitepölyssä ja siksi levinnyt suomi.Joku sanoo koirissa koska nuuskivat maskeja kadut.Kolmas sanoo kaupan irtomyynti tuoteissa,kun niihin kosketaan paljan käsin ja kädet käy suussa udein,kuin autoa ajetaessa kuskilla neneässä jne
- Anonyymi
Kuinka kauan nuo koronavirukset pysyvät toimintakykyisinä ihmisen tai eläimen ulkopuolella?
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä vielä !
Uutisissa juttua kauanko 2 piikin rokotus vaikuttaa ?
Kukaan ei tie vastausta ? - Anonyymi
Ei kestä "voimissaan" kovin kauan. Lisäksi nuo kausityöläiset joutuvat olemaan karanteenissa ennen kuin pääsevät pelloille töihin. Maahan tullessa pitää olla todistukset koronatestauksista tai rokotuksista aivan kuten muillakin Suomeen tulijoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestä "voimissaan" kovin kauan. Lisäksi nuo kausityöläiset joutuvat olemaan karanteenissa ennen kuin pääsevät pelloille töihin. Maahan tullessa pitää olla todistukset koronatestauksista tai rokotuksista aivan kuten muillakin Suomeen tulijoilla.
Ei korona häviä karanteenilla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä vielä !
Uutisissa juttua kauanko 2 piikin rokotus vaikuttaa ?
Kukaan ei tie vastausta ?Ei tietenkään tiedä koska kyseessä on kokeellinen rokote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään tiedä koska kyseessä on kokeellinen rokote.
Välttäkää ulkomaalaisten poimimia marjoja poimikaa ite !
- Anonyymi
Marjat ovat terveellisiä itse kerättyinä tai torilta ostettuna ja huuhdottuna hyvin. Eräs entinen hoitaja varoittaa ottamasta kokeellista rokotetta https://tokentube.net/v/1070451422/ENTINEN-HOITAJA-LOUISE-HAMPTON-PUHUU-TOTUUKSIA---tekstitys-
- Anonyymi
Tämän "entisen hoitajan" hölinät voisi jo jättää omaan arvoonsa eikä jakaa niitä enää täällä.
- Anonyymi
Ulkomaiset pakastemarjat pitää joka tapauksessa kuumentaa. Norovirus tai joku vastaava niissä voi olla. Kaikissa maissa marjoja ei muutenkaan voi syödä suoraan maasta. Niissä voi olla jotain pahaa koiraeläinten levittämää tautia. Eiköhän sama leviä Suomeenkin ilmaston muutoksen myötä.
Itse kerään omat marjani ja syön niitä sekä raakoina että kypsennettyinä. Jos pelkäät, kypsennä marjasi. Oletettavasti olet rokotuttanut itsesi. Turhaan pelkäät.- Anonyymi
Ulkomaisia marjoja kehoitetaan keittämään siksi että kastelussa on mahdollisesti käytetty likaista vettä, jopa jätevettä.
- Anonyymi
Telkussa viime kesänä näin, että poimijoilla oli kertakäyttökäsineet, luultavasti siksi
että iho ei kestä sitä mansikoitten ym. marjojen repimistä viikkotolkulla.
Korona voi toisaalta tarttua pinnoiiltakin, mutta enemmän huolestuttaisi
muut bakteerit. Poimijoilla ei ole vessoja lähellä. Pellonreunalla ne joutuvat käymään
kakalla ja pissalla. Hygienia on mitä on, kertoi itse poimija Hesarissa.
Onneksi en tykkää mansikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065