ajoittain kausia kun löytää itsensä tilanteista
jotka eivät ole omiani
tilanteet uusia, paljon tapahtuu, radikaalia
ennen sitä olen pyrkinyt olla sosiaalinen, avoin ihmisten kesken
nyt oletan että pyrkimys on johtanut uusiin tilanteisiin
tilanteet tulivat vaivihkaa oveen koputtamatta että huomaisin
herään nyt aivan uudessa valossa uudessa paikassa
voin jopa huonosti koska en pidä muutoksesta vaikka itse saatoin sen
tästä peruuttaa vain kaikki ihanat uutuudet
tai jatkaa epävarmasti eteenpäin vaaroja täynnä
kun uutta niin voi käydä hassusti ja se pelottaa
nuorempana saattoi kokea enemmän yllätyksiä, jopa koko ajan
että mitä tää paska ympärillä on
en tahdo mitään sellaista
puhutaan ajan pysäyttämisestä, että tekee elämän oman kaltaiseksi
jossa viihtyy ja tunnistaa
on ihmisiä jotka pyrkivät useammin kuin kerran hakemaan uusia kuvioita..tai onko
ehkä ovat tarpeeksi vanhoja, jotta usein pitäisikin hakea - filosofia
kuin ei oma itsensä
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.862388Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072084Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481564Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261466Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136