Suomessa ei saa oikeutta

Anonyymi

En uskalla asua Suomessa.

Olin rikoksen uhri ja kävin oikeudessa. Hävisin jutun, koska olin köyhä ja vastapuoli rikas. Minulle sanottiin monesta asianajotoimistossa, että et voi voittaa juttua koska vastapuoli on rikas.

Näinkö Suomessa oikeus toimii?!

Rikas saa tehdä mitä vaan eikä lait päde heihin.

Huutava vääryys.

Tekisi mieli ampua vastapuoli mutta en halua istua elinkautista.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs maata ajattelit ? 😄

    • Anonyymi

      Minulle kävi sellainen juttu k-kaupassa että apua en saanut. K-Kaupassa oli psykopaattimyyjä joka sai psyko kohtauksen ja kävi minuun käsiksi. en siis tehnyt mitään vaan olin vain ostoksilla. Hän repi minua jaloista ja minulla on jalkasairauksia ja minuun ei saa koskea, eikä tietysti keneenkään. Kädet olivat vapaat joten onnistuin soittamaan 112 mutta siellä ei uskottu että kimppuuni kävi myyjä vaan väittivät että se oli vartija, mutta eiväthän vartijatkaan saa käydä viattoman kimppuun. Samalla kun minä soitin , psyko pelästyi ja hänkin soitti 112 ja keksi jotain valheita minusta ja kun poliisi tuli minua oltiin heittämässä putkaan vaikka en edes tehnyt mitään. !Olen köyhä ja sairas ja sain vielä painajaisunia joka yö , jatkunut jo vuoden ja turvallisuudentunne ikuisiksi ajoiksi mennyttä. Keskolle soitettu mutta sielläkään ei välitetty. Tämä hyökkääjä oli sota-alueelta tuotu rikollinen, sen saattoi aavistaa, vaikka varmaa tietoa ei ole. Naisen kunnioituksesta ei tietoakaan. Olen myös kokenut muutakin syrjintää K-kaupassa, jo ulkonäön perusteella heitetty pois , en saanut edes koskea minimuovipusseihin. Pääseekö k-kauppaan siis vaan porvarit ja kapitalistit?Missään muualla maailmalla en ole kokenut samanlaista sekopäistä käytöstä. Itse tunnistan psykot jo silmistä, nyt jo niin paljon kokemusta, varsinkin meitä sairaita aina syrjitään ilman syytä,joten pahasilmäiset tunnistan heti. K-kauppiaat palkkaavat psykopaatteja koska joku sokea heitä palkkaa. Jopa murhaajan olen nähnyt kassatyössä. Ei kannata palkata niitä jotka teeskentelevät täydellistä, he ovat usein psykoja, normaali ihminen ei leiki jeesusta. Boikotoikaa k-kauppaa. Hinnat myös kamalan kalliit varsinkin vähävaraisille. K-kauppa on turvallisuusriski koska k-kauppias voi vaikka pahoinpidellä ja häntä kohdellaan kuninkaana ja asiakas on aina väärässä näköjään.Myös suomalaisiin ei voi enää luottaa, huusin apua mutta ihmiset vaan kävelivät ohi aivan kuin olisi maailman normaalein asia että iso mies hyökkää puolustuskyvyttömän naisen kimppuun. Kurkku oli kipeä 3 viikkoa, turhaan huusin.

    • Anonyymi

      Juuri näin tämä menee, eikä vain rikosasioissa. Muutama vuosi sitten äitini (vanha ja köyhä) onnistui todistamaan kieron taloyhtiön hallituksen vaatimuksen 13..yhtiövastikkeesta vuodelle perättömäksi, ja rangaistukseksi tästä huijausyritystä vastaan puolustautumisesta hänet tuomittiin maksamaan 4000 € huijarien "oikeuskuluja" ... Köyhyydestä rangaistaan, ei selvästä petosyrityksestä, "perintäkulujen" vaatimisesta 0 € "saatavalle" tms. Ehkä tämän ei pitäisi yllättää, onhan köyhyys Suomen lain mukaan murhaa vakavampi rikos. Murhasta epäillyn oikeudethan nimittäin ovat (ainakin sivistyneissä yhteiskunnissa) jonkinlainen absoluuttinen minimi jota heikompia oikeuksia kenelläkään ei voi olla. Toisin Suomessa: perusoikeus pankkisalaisuuteen koskee myös murhasta epäiltyä jonka pankkitietoihin poliisi pääsee käsiksi vain erillisellä oikeuden päätöksellä ainoastaan siinä tapauksessa että niitä pidetään relevantteina rikostutkinnan kannalta (epäillään palkkamurhaa tms.), kun taas toimeentulotuen hakija joutuu automaattisesti ilamn mitään valinnanvaraa luopumaan oikeudestaan pankkisalaisuuteen jos haluaa saada tukensa.
      Suomi on mätä maa noin muutenkin mutta oikeuslaitos ja sosiaalipalvelut haisevat taivaaseen asti.

    • Anonyymi

      Näin valitettavasti on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3389
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1992
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1901
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1395
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe