Tätä on ny pohrittu monessakin huushollissa, maailma kun on vapautuneempi. itesel on suhde 32v nuoremman naisen kanssa.
Mikä on sopiva ikä ero suhteessa
9
619
Vastaukset
- Anonyymi
Danny 78, Helmi Loukasmäki 20. Kukaan ei paheksu? Ikäeroa sentään 58 vuotta.
- Anonyymi
Tuo 58 vuotta on sopiva ikäero.
Nimimerkki "sininen tabletti" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 58 vuotta on sopiva ikäero.
Nimimerkki "sininen tabletti"Luulin että 88 vuotta
- Anonyymi
Dany ja nuorikko ja 58 v, no, mikäpä siinä molemmat aikuisia ja win, win, suhde, ei huono.
- Anonyymi
Mistähän löytyysi nuorelle kossille, iäkkääpi nainen jolla omaisuutta saman verta kuin danyllä. olis se elämää.
- Anonyymi
Pohdi myös mikä on sopiva ero ikä?
- Anonyymi
58-20.
- Anonyymi
18 - 72 . Toinen saa pian perinnön josta on hyvä jatkaa.
Paitti jos on ABC persaukinen taukki, kiertäkää kaukaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18 - 72 . Toinen saa pian perinnön josta on hyvä jatkaa.
Paitti jos on ABC persaukinen taukki, kiertäkää kaukaa.Apsin porukka on kyllä surkeuden huipentuma, on niin kamalaa sakkia ettei viitsi edes nauraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995