Lihallinen on riitainen.

1. Kor. 3:3
olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?
Minä en halua olla LIHALLINEN myytyy niinkuin uskovainen Paavali oli vielä Room. 7
Room. 7:14
Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
Siis pyrin saada kuoletettu lihani. Mutta en voi itse kuolettaa lihani vaikka niin käsketään minua tehdä.
Vain Jumala Ristillä voi kuolettaa minua jos pääseen sinne. Ja en voi käskeä ja uhkua ja puhkua kuin menestysteologit jotka käskevät Jumala.
Voin vain odottaa että Jumala tekee työn jonka Hän on aloittanut minussa. Rukous tietysti auttaa siinä paljon.
Uskotko sinä että sun lihasi voi kuolla Kristuksessa että voit nousta Hengessä ja alkaa elää Kristuksessa joka on Tie Uudestisyntymiseen.
Paavali sanoi
Fil. 1:21
Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
2. Korinttolaiskirje 4
5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
8 Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat,
9 vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut.
10 Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin.
11 Sillä me, jotka elämme, olemme alati annetut kuolemaan Jeesuksen tähden, että Jeesuksen elämäkin tulisi kuolevaisessa lihassamme näkyviin.
12 Niinpä siis kuolema tekee työtään meissä, mutta elämä teissä.
Huomatko että julistus että olemme lihallisia loppuun asti kunnes kuolemme on ristiriitaista siihen vasten että vaaditte että minä olisin Täydellinen eikä saisi riidellä. Ja sekin sanotte ettei kukaan voi tulla Täydellinen . Joka tarkoitta että ei kukaan voi tulla ostettu vapaiksi Kalliilla Jeesuksen SOVINTOVERELLÄ.
Mutta minä en usko teitä eikä teidän harhanjohtajaopettaja vaan USKON JEESUS KRISTUS JOKA SANO ETTÄ HÄN VAPAUTTAA MINUA SYNNEISTÄ JA LIHASTA KOSKA MITEN MUUTEN IHMINEN VOISI OLLA VAPAA << TODELLA VAPAA VAPAIKSI TULLUT JA TEHTY. ????
Yksi asia vielä . Jos sanotaan minulle niinkuin Tauno Matias Roto ja Timo Mönkkönen minulle että ole riidankylväjä ja riitelen ? Niin silloin olen Paavalin muka lihassa. Mutta monet sanovat että ollaan lihallisia loppuun asti ja silloin olemme riitaisia .
EN USKO TÄHÄN RISTIRIITAINEN TEORIAN. VAAN USKON ETTÄ JEESUS OTTAA POIS MINUSTA LIHA KOKONAAN KUOLETTAMALLA SEN RISTILLÄ NIIN ETTEN OLE RIITAISA EIKÄ RIITELEN SITTEN ENÄÄ.
MUN VAIMONI KANSSA VÄISTYN JA EN ENÄÄ RIITELE JOS VAIN PYSTYN JA EN MUISTA ENÄÄ MILLOIN MEILLÄ OLI VIIMEKSI KUNNON RIITA.
MUTTA USKONASIOISTA PIDÄN PUOLENI KOSKA ON ERIITÄIN TÄRKEÄ ETTÄ USKOVAT SAA TIETÄÄ MITÄ VIE TAIVAASEEN.

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
        Ikävä
        43
        3723
      2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
        Ikävä
        36
        2454
      3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
        Ikävä
        33
        1983
      4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
        Kannus
        20
        1724
      5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
        Ikävä
        17
        1679
      6. Eiii...

Etkä! 😘
        Ikävä
        23
        1588
      7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
        Ikävä
        100
        1572
      8. Mikset vain

Unohtaisi?
        Ikävä
        24
        1447
      9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
        Ikävä
        22
        1409
      10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
        Ikävä
        96
        1408
      Aihe