Rintojen kohotus

Ella

Onko kellään kokemusta rintojen kohotuksesta? Ennen kaikkea nuorempien kokemukset kiinnostaisivat!

Olen parikymppinen, normaalipainoinen ja kuppikoko 75D. Joka päivä minua häiritsevät roikkuvat rintani. Asia varmasti vaivaisi ilman joitain vuosien aikana tulleita miesten kommenttejakin, kun en voi edes kuvitella ilman rintsikoita olemista kuin korkeintaan yksin ollessani... Löytyykö kohtalotovereita?

13

12081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoveri

Olen kans nuori, 19 ja rintani roikkuvat eikä ole todellakaan kivaa. Koko 75C . Olen yrittänyt tehdä kaikenmaailman rintalihasliikkeittä, mutta ei niistä näytä olevän apua. Olen miettinyt juuri tuota rintojenkohotusleikkausta, mutta vähän pelottaa kyllä lähteä itseään silpomaan...ja maksaa kamalasti. Mutta, tuntuu ettei muutakaan keinoa enää löydy. Haluisin omistaa kivat rinnat, enkä tälläsiä vanhan mummon riipputissejä :(

• vastaa

sama homma oli täällä!hoidatin homman viime vuonna maan parhaalla ja ihan hyvä on lopputulos.:)ei ole ollenkaan niin kivulias kokemus kuin olisin kuvitellut.kivuliaampaa lompakolle.kyllä suosittelen..itselläni aina hartiat kipeinä ym mukavaa haittaa.itselleni tehtiin pienennysleikkaus.

• utelias
        vastaa kirjoitti:

sama homma oli täällä!hoidatin homman viime vuonna maan parhaalla ja ihan hyvä on lopputulos.:)ei ole ollenkaan niin kivulias kokemus kuin olisin kuvitellut.kivuliaampaa lompakolle.kyllä suosittelen..itselläni aina hartiat kipeinä ym mukavaa haittaa.itselleni tehtiin pienennysleikkaus.

Kuka mielestäsi maan paras?

• rentukka
        vastaa kirjoitti:

pienennys tehtiin myös minulle ja oli minunkin plastiikkakirurgini mukava, sympaattinen ja taitava

• muukaan
        utelias kirjoitti:

Kuka mielestäsi maan paras?

kuin annankadulla helsingissä klinikkaansa pitävä.

• muukaan
        muukaan kirjoitti:

kuin annankadulla helsingissä klinikkaansa pitävä.

on maan paras tekemään hiustensiirtoja!! Onhan hän tehnyt niitä jo 30 000, niin luulis sen oppineen!

• Female
        vastaa kirjoitti:

Olen harkinnut samaa.. Jääkö siitä isot arvet ja kauanko ne näkyy? (En sit kaipaa mitään silikonitieto.netin soopaa vaan kysymys on osoitettu heille jotka sen on ITSE kokeneet).

• rentukka
        Female kirjoitti:

Olen harkinnut samaa.. Jääkö siitä isot arvet ja kauanko ne näkyy? (En sit kaipaa mitään silikonitieto.netin soopaa vaan kysymys on osoitettu heille jotka sen on ITSE kokeneet).

viivat ja enkä ole muutes nudistileirille menossakaan ja miten ihanan kevyt olo eikä rinnanalukset hikoile ja tule ihottumaa, kannatti leikkoittaa eli suosittelen

• rentukka

melkoinen pääkaupunkiseudun ja keskisuomenvälillä
        jos haluat lisätietoa missä leikkoitin niin laita sähkäriä
        [email protected]
        ja muutes ei ne rintaliikkeet auta enään kookkaisiin rintoihin kyllä sitä veitstä tarvitaan:))

• jäi
        Female kirjoitti:

arvet.aika kamalat sellaset mutta ei haittaa pätkääkään.pääasia muu lopputulos.

• Harjoituksia

Rinnat ovat pääosin rasvakudosta, joten niiden kiinteytyminen alkaa siitä, että rasvakudosta vähennetään. Rasvakudoksen alla ovat rintalihakset.

Rintojen kiinteytys vaatii voimakasta liikuntaa, joka vähentää rasvakudosta ja samalla kiinteyttää alla olevia rintalihaksia. Kaikenlainen aerobinen liikunta (juoksu, uinti, jumppa, pyöräily, pallopelit, hiihto jne.) vähentää kehon rasvavarastoja, kun siihen yhdistetään terveellinen ravinto.

Rintalihasten kiinteyttämiseen pätevät samat lait kuin muidenkin lihasten kiinteyttämiseen. Voimaharjoittelu on kaiken A & O. Erilaiset punnerrukset ovat erinomaisia rintalihasliikkeitä. Niitä voi tehdä joko ilman painoja, käsipainoilla tai taljassa.

Tee kutakin liikettä 3 - 4 sarjaa ja 15 toistoa esimerkiksi kolmena päivänä viikossa. Myös selän kunto on erittäin tärkeä asia. Selkälihasten ja vatsalihasten treenaaminen heijastuu samalla koko vartalon ryhtiin aivan ratkaisevalla tavalla.

Rintajumppa on tehokas tapa saada rintalihakset vahvemmiksi ja rinnat kiinteämmiksi. Jo muutamilla perusliikkeillä pääset hyvin alkuun. Jumppaa säännöllisesti 2 - 3 kertaa viikossa, niin saat tuloksia varmasti.

RINTAKEHÄN LIHASTEN AVAUSVENYTYKSIÄ ENNEN JA JÄLKEEN HARJOITUSTEN:

a) Vie kädet selän taakse yhteen. Ojenna käsiä yhdessä selän takana ylöspäin. Pidä kädet koko ajan suorina, äläkä koukista niitä.

b) Vie toinen käsi vaakatasossa taaksesi seinää vasten. Kämmen on sisäpuoleltaan seinässä kiinni, ja sormet osoittavat taaksepäin. Käännä ylävartaloa varovasti vastakkaiseen suuntaan, ja anna sen venyä. Toista sama toisen käden kanssa toiseen suuntaan.

1. PERUSPUNNERRUS:
      Käy päinmakuulle. Pidä polvet kiinni lattiassa, selkä ja vatsa tiukkana. Muista pitää peppu alhaalla ja keskivartalo tiukkana. Avaa kädet hieman hartioiden leveyttä leveämmälle. Pidä kämmenet auki ja sormet eteenpäin tai hieman sisäänpäin käännettyinä kiinni lattiassa.

Laske ylävartaloa käsien väliin, jolloin kyynärpäät avautuvat sivuille. Ojenna takaisin suoraksi. Nojaa vartalon painoa käsien päälle painaen samalla hartioita alas. Pidä niska ja kaula pitkänä sekä hyvä ryhti koko suorituksen ajan. Muista kannatella myös päätä suorana selkärangan jatkona.

2. RANKEMPI PUNNERRUS:
      Muuten sama kuin numero 1, mutta lisää liikkeeseen kuminauha. Pujota kuminauha selän takaa, ja pidä käsillä kuminauhan päistä kiinni siten, että kuminauha kulkee peukalon ja etusormen välissä. Kuminauha tulee pitää tiukkana koko ajan, jotta se lisää punnerruksen vastusta.

3. PUNNERRUS PAINOJEN KANSSA:
      Asetu selin makuulle. Pidä polvet koukussa ja hartiat rentoina alustalla. Muista pitää rintakehä avoimena ja ristiselkä kiinni lattiassa koko ajan. Ota käsipainot käsiisi, ja tuo painot sivuilta ylös eteen kädet hieman koukussa, ja laske alas sivuille. Älä pudota käsia niitä alas tuodessasi, vaan tuo kädet alas hitaasti jarruttaen.

4. KUMINAUHALIIKE:
      Istu koukkuistuntaan eli pakarat ja kantapäät lattiassa ja polvet koholla. Laita kuminauha yläselän takaa kainaloiden alta. Ota kuminauhasta kiinni niin, että kämmenet ovat alaspäin ja kyynärpäät sivulla vaakatasossa. Työnnä kädet eteen lähes suoriksi, kädet voivat mennä vähän ristiin. Palauta kädet jarruttaen alkuasentoon.

5. RINTALIIKE ILMAN VÄLINEITÄ TAI PIENEN PALLON KANSSA:
      Laita kämmenet rintojen kohdalla edessä yhteen, ja purista niitä kunnolla yhteen noin viiden sekunnin ajan. Toista liikettä voimakkaasti niin monta kertaa kuin jaksat. Jos käytät palloa, laita se kämmenten väliin. Purista palloa kovalla voimalla aina viisi sekuntia kerrallaan, ja hellitä otetta.

• ansku

hyvä mutta jos on isot rinnat ja ne roikkuu niin millään jumppajutuilla ne ei kyllä kiinteydy. Kokemusta on itsellä ja on myös tehty pienennys/kohotusleikkaus. Ja pois en antais

• jumppaamalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe