Olen ollut 15 vuoden ajan naimisissa . Olen kotiäiti ja hoidan kotia. Mieheni on perheen hengellinen ja kokonaisjohtaja. Kasvatamme lapsia tottelemaan vanhempia ja elämään raamatullisesti. Olen ymmärtänyt että avioliitto on kuva Jumalan ja Israelin suhteesta. Mies on pääni ja minä Israel. Minun ei tarvitse enää päteä. Teen kotityöt mieheni hellässä ohjauksessa. Saan keskustella mutta mies päättää.Kotia saan hoitaa parhaani mukaan tietysti mieheni viime kädessä päättäessä. Mies päättää mm lapsiluvun, kasvatuksen. Sain esim päättää auton värin. Mieheni on muuttanut myös pukeutumisemme. Pidämme tyttöjen kanssa pitkiä hameita ja peitän tukkani. Se tuo turvallisen olon. Ruokaa valmistan mieheni mieltymysten mukaan mutta koetaan lisätä kasvisten määrää. Pidän lapsille päivittäin raamattukoulua ja kuuntelen itse saarnoja. Kokouksissamme ei naiset puhu mutta automatkalla mieheni selittää minulle saarnan. Nämä käsittelevät mm avioliittoa, aborttia, naisen asemaa. Feminismi kun on syövyttänyt median. Tuemme Päivi Räsästä.
Kotiäitikin voi olla onnellinen. Rakastan perhettäni. Mieheni on kunnon isä sille.
kunnioitan miestäni
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elätte kuin TV sarjan amishit.
- Anonyymi
Elätte kuin 1800
- Anonyymi
Ootko keksinyt tuon kaikki, ihan Omasta Päästä ? Jotku tekee Omasta Päästä Saunan Kiukaita ! sisään lämpiävään saunaan.
- Anonyymi
Ihan olen omasta päästä alistettu.
- Anonyymi
niin.
ja kaikkien pitäisi olla SINUN KALTAISIASI !?? Aloitus on trolli.
- Anonyymi
Mies päättää lapsiluvun määrän🤔
Ennemminkin se on Jumala jpka sen päättää. - Anonyymi
"Kokouksissamme ei naiset puhu mutta automatkalla mieheni selittää minulle saarnan. ..."
No, ette ainakaan ole helluntalaisia, jossa naiset (sisaret) ovat kuin pappien nuhtelijoita ja -torujia ? - Anonyymi
Mitä ihmettelemistä tuossa on. Malli on sama kuin perheissä ennen kuin äidit meni töihin.
- Anonyymi
Onhan tuo ainakin hieno tavoittelemisen arvoinen eräänlainen ihanne näinä lopun aikoinakin jolloin koko ajan lähenee se hetki kun evankeliumi tulee julistetuksi kaikilla maailman kielillä niin että jokainen kuulee Jeesuksesta omalla äidinkielellään.
- Anonyymi
Steven Anderson on USAn baptistipastori jolla on hyvin selkeät naisohjeet. Hän ei hyväksy muuta roolia kuin kotiäitiys. Hän ei hyväksy naisten äänioikeutta. Hän korostaa omankin vaimonsa alistumista. Perhe pitää 13 lapselleen kotikoulua eikä arvosta akateemisutta kun sitä ei ole itselläkään. Jotkut Stevenin opit saa haukkomaan henkeä. Voittaa Mattilankin opit.
Jotakin kysymyksiä herää.
Jos kaikki naiset ovat kotona, kuka tekee Suomessakin naisilla olevat työt.
Ei tiedä löytyykö miestä. Opiskelenko varmuud n vuoksi
Kotiäidin eläke on turvaton
Nämä kotiäidin nöyryyttämisioit ovat lain vastaisia.
Kun naisen pitää kysyä kotona mieheltä , niin kenen alainen on sinkkunainen - Anonyymi
Voi lapsparat.
Syytä harkita huostaanottoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102363
- 661455
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321228Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971165- 111138
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91972IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175958Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928