Elätkö Tinder-limbossa?

Anonyymi

"Itse vietin vuosia Tinder-limbossa. Haalin matcheja dopamiinipäissäni ja ajattelin: Tällä kertaa minä onnistun! Maksimoin tapaamieni ihmisten määrän. Laajensin Tinderin ikähaarukkaa. Venytin kilometrejä, joiden säteeltä ihmisiä hain. Sanoin itselleni: ”Mitä siitä, ettei tämä kuvassa oleva ihminen ole ollenkaan minun tyyppiäni? Ehkä hän pitää minusta!”

https://yle.fi/uutiset/3-11969968

152

8384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinder tyttö ei halua oikeaa työmiestä joka häntä osaisi rakastaa ja rakastella vaan korkea koulutetun pubbelin joka tykkää enemmän pojista kuin tytöistä

      • Anonyymi

        Eikö ole mätsänny kun noin katkeraraksi vetää.


      • Anonyymi

        Tinderin sijaan suosittelen panemua.net sivustoa. Siellä siis halutaan oikeasti tavata, no toki aika seksipainotteista meininkiä mut itse tykkään. Voi sieltä parisuhteitakin etsiä. Iso suositus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tinderin sijaan suosittelen panemua.net sivustoa. Siellä siis halutaan oikeasti tavata, no toki aika seksipainotteista meininkiä mut itse tykkään. Voi sieltä parisuhteitakin etsiä. Iso suositus!

        Vahva suositus: älkää ihmiset tuonne menkö !


      • Anonyymi
        Henkka71 kirjoitti:

        Vahva suositus: älkää ihmiset tuonne menkö !

        Henkka taitaa pelätä ettei hänen rakastajatar lähde toisen matkaan :D Hyvä sivusto tuo on!


      • Anonyymi

        No älä! Varmaan netin ainoa paikka nuorena mistä sai naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mätsänny kun noin katkeraraksi vetää.

        Juuri noin. Täytyy olla tosi katkera kun tommosta kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Tää on niin totta, mutta ei ne "tohtorit" tindskussa pyöri, vastaanotossa ne viihtyy, siellä on usein uusia "harjoittelijoita" jotka on helppoa "kauraa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mätsänny kun noin katkeraraksi vetää.

        Tinder ei sitten paranna työväenluokassa olevan asemaa.


      • Anonyymi

        Juu ja on ihan voimissaan tuo sivusto. Moni muu paikka hiljentynyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mätsänny kun noin katkeraraksi vetää.

        Ei ole prkl,en kai muuten täällä kertoisi,stubido💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mätsänny kun noin katkeraraksi vetää.

        Välis ei saa


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En käytä Tinderiä.

    • Anonyymi

      Helppo on naisen venyttää kilometrejä, ei välimatka haittaa koska mies on se joka reissaa ja maksaa kulut.
      Miten usein olenkaan kuullut naisen suusta: Välimatka ei ole este.

      • Anonyymi

        Itselleni tosiaan välimatka ei ole este ja todellakin olen nainen. Vaan mä siis ihan itse matuskan vaikka Saturnukseen, jos siinä jotain järkeä olis. Ihan turha väittää, etteikö nainen reissaisi rakkauden perässä ja että jokainen mies muka reissaisi. Ja katin kontit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni tosiaan välimatka ei ole este ja todellakin olen nainen. Vaan mä siis ihan itse matuskan vaikka Saturnukseen, jos siinä jotain järkeä olis. Ihan turha väittää, etteikö nainen reissaisi rakkauden perässä ja että jokainen mies muka reissaisi. Ja katin kontit!

        Itse olin se reissunainen, joka miehen luokse reissasi.


      • Anonyymi

        "Miten usein olenkaan kuullut naisen suusta: Välimatka ei ole este" ai siis polvienko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni tosiaan välimatka ei ole este ja todellakin olen nainen. Vaan mä siis ihan itse matuskan vaikka Saturnukseen, jos siinä jotain järkeä olis. Ihan turha väittää, etteikö nainen reissaisi rakkauden perässä ja että jokainen mies muka reissaisi. Ja katin kontit!

        Perseaukinen sinkku EI MATKUSTELE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten usein olenkaan kuullut naisen suusta: Välimatka ei ole este" ai siis polvienko?

        Hmm...ei este ei...hmm...mutta liekö sosiaalinen hidaste?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseaukinen sinkku EI MATKUSTELE!

        eikä pane


    • Anonyymi

      Naiset on todella nirsoja ja 1% miehistä kelpaa tinder naisille. Pitää olla komea top 10 mies että kelpaa 45 vuotiaalle kolmen lapsen yksinhuoltaja kurpalle.

      • Anonyymi

        Sellaisten luo naiset reissaakin mielellään ja kuvittelevat jotain uskollista suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisten luo naiset reissaakin mielellään ja kuvittelevat jotain uskollista suhdetta.

        Jaa ja väärin meni tuokin. Omani, jonka luo reissasin, on erittäin uskollinen. Ei ole ikinä tarvinut edes epäillä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ja väärin meni tuokin. Omani, jonka luo reissasin, on erittäin uskollinen. Ei ole ikinä tarvinut edes epäillä muuta.

        Tulin kolmanneksi mr. Finland kisassa, riittääkö se siihen että nainen matkustaa luokseni viikonloppuisin?
        Parin tavallisen kaverin luo eivät tule eivätkä osallistu matkakuluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin kolmanneksi mr. Finland kisassa, riittääkö se siihen että nainen matkustaa luokseni viikonloppuisin?
        Parin tavallisen kaverin luo eivät tule eivätkä osallistu matkakuluihin.

        Sitä sun täytyy kysyä niiltä, jotka jotain Mr. Finland kisaa seuraavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin kolmanneksi mr. Finland kisassa, riittääkö se siihen että nainen matkustaa luokseni viikonloppuisin?
        Parin tavallisen kaverin luo eivät tule eivätkä osallistu matkakuluihin.

        Vain voittajat hyväksytään, eli ymmärrät varmaan miksi flaksi ei käy? . . . . no sitä se elämä on ja arvoilla ei ole väliä, varsinkaan kun niitä pitää ite mainita.


      • Anonyymi

        Juuri näin,ihan huvittaa moiset kun luulevat olevansa ainoita pallolla..Pietarissa saa kunnon kyydit eikä maksa omakotitaloa ja lainoja päälle.Nyt vain ei kannata mennä kun Covid.


    • Anonyymi

      Kiinnostavampi oli se perjai dokkarin artikkeli, tuolla sivulla. 🙈

    • Anonyymi

      Oma tinder-kohtaloni oli se, että sain kyllä treffejä ihan hyvän määrän, mutta aina tuli lopulta pakit jos nainen oli hoikka.
      Ei auttanut edes se että pääsi 3. tai 4.treffeille vaan aina tuli pakit naisen päätöksellä.

      • Anonyymi

        Käyttöehdoissa pitäisi lukea että jos on Match niin ei saa antaa pakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttöehdoissa pitäisi lukea että jos on Match niin ei saa antaa pakkeja.

        Juuri näin. Paitsi tietysti silloin, jos nainen on lihava


      • Anonyymi

        Sehän johtuu pelkästään sinusta itsestäsi. Sinuun ei halua tutustua sen enempää.


      • Anonyymi

        Tämä on meidän rumien miesten kohtalo. Ei auta supliikki tai se, että saa naisen nauramaan, jos tarjolla on komeampia vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on meidän rumien miesten kohtalo. Ei auta supliikki tai se, että saa naisen nauramaan, jos tarjolla on komeampia vaihtoehtoja.

        Katsos kun opeteltu supliikki ja teeskennelty huumori ei pitkälle kanna. Se todellinen luonne paljastuu lopulta aina ja kun nainen saa miehestä katkeramulqqu-fibat, niin tapailu loppuu siihen. Yliyrittäminen ja teeskentely on todella turn off.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun opeteltu supliikki ja teeskennelty huumori ei pitkälle kanna. Se todellinen luonne paljastuu lopulta aina ja kun nainen saa miehestä katkeramulqqu-fibat, niin tapailu loppuu siihen. Yliyrittäminen ja teeskentely on todella turn off.

        En minä itsestäni puhunutkaan. Olen kymmeniä kertoja katsellut vierestä, kun joku pariskunta on viettänyt mukavaa aikaa ja heillä on selvästi ollut hauskaa keskenään, jutut käyneet yksiin ym. Kunnes sitten paikalle on saapastellut jykeväleukainen alfauros ja nainen onkin vaihtanut aika pian seuraa. Ei ole haitannut tämän alfan apukoulutasoiset jutut tai suoranainen ääliömäisyys tai ettei tämä mies osaa tehdä mitään tai edes viitsi sen kummemmin yrittää. Kemiaa on löytynyt yleensä lähes välittömästi tästä kaikesta huolimatta. Sellaista on elämä parisuhdemarkkinoilla ja siihen meidän on tyytyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä itsestäni puhunutkaan. Olen kymmeniä kertoja katsellut vierestä, kun joku pariskunta on viettänyt mukavaa aikaa ja heillä on selvästi ollut hauskaa keskenään, jutut käyneet yksiin ym. Kunnes sitten paikalle on saapastellut jykeväleukainen alfauros ja nainen onkin vaihtanut aika pian seuraa. Ei ole haitannut tämän alfan apukoulutasoiset jutut tai suoranainen ääliömäisyys tai ettei tämä mies osaa tehdä mitään tai edes viitsi sen kummemmin yrittää. Kemiaa on löytynyt yleensä lähes välittömästi tästä kaikesta huolimatta. Sellaista on elämä parisuhdemarkkinoilla ja siihen meidän on tyytyminen.

        Onpa aika hataralla pohjalla pariskunnan parisuhde, jos toinen uros vain paikalle saapumalla saa parisuhteen rikottua.

        Mutta pakko olla totta kun olet kymmeniä kertoja nähnyt että vaimo iskee sormuksen pöytään ja lähtee alfauroksen lahkeeseen roikkumaan.

        Cool story bro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa aika hataralla pohjalla pariskunnan parisuhde, jos toinen uros vain paikalle saapumalla saa parisuhteen rikottua.

        Mutta pakko olla totta kun olet kymmeniä kertoja nähnyt että vaimo iskee sormuksen pöytään ja lähtee alfauroksen lahkeeseen roikkumaan.

        Cool story bro!

        Pariskunta ei ole sama asia kuin parisuhde. Kyse on ollut tavanomaisista tutustumistilanteista erilaisissa ympäristöissä. Mutta näköjään asiaa on turha selittää ihmiselle, jolla on silmät ja korvat kiinni. Kun tarpeeksi vanhaksi elää, niin sitä näkee ja huomaa kaikenlaisia asioita ympäristössään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä itsestäni puhunutkaan. Olen kymmeniä kertoja katsellut vierestä, kun joku pariskunta on viettänyt mukavaa aikaa ja heillä on selvästi ollut hauskaa keskenään, jutut käyneet yksiin ym. Kunnes sitten paikalle on saapastellut jykeväleukainen alfauros ja nainen onkin vaihtanut aika pian seuraa. Ei ole haitannut tämän alfan apukoulutasoiset jutut tai suoranainen ääliömäisyys tai ettei tämä mies osaa tehdä mitään tai edes viitsi sen kummemmin yrittää. Kemiaa on löytynyt yleensä lähes välittömästi tästä kaikesta huolimatta. Sellaista on elämä parisuhdemarkkinoilla ja siihen meidän on tyytyminen.

        Nainen ottaa sen joka hluaa, mies ei sitä päätä, joskus hetken huuma "tyhjäpään kanssa" on parempaa kuin viikkoja insinöörin kanssa, kaikki ei toimi kaavalla, mut käytännössä loistavasti, ainaki pari kertaa.

        Terkuin - Girlpower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ottaa sen joka hluaa, mies ei sitä päätä, joskus hetken huuma "tyhjäpään kanssa" on parempaa kuin viikkoja insinöörin kanssa, kaikki ei toimi kaavalla, mut käytännössä loistavasti, ainaki pari kertaa.

        Terkuin - Girlpower

        Niinhän minä tässä juuri sanoin. Kun on ruma, niin ei sille mitään voi. Sillä tavalla meidän luonto, biologia toimii. Enkä ole väittänyt, että asiassa olisi jotain vikaa tai epäoikeudenmukaista. Tosiasiat vain kannattaa myöntää itselleen ja muille. Enhän itsekään valitsisi itseäni, jos olisin nainen tai muuten rumaa (tai tylsää) tyyppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariskunta ei ole sama asia kuin parisuhde. Kyse on ollut tavanomaisista tutustumistilanteista erilaisissa ympäristöissä. Mutta näköjään asiaa on turha selittää ihmiselle, jolla on silmät ja korvat kiinni. Kun tarpeeksi vanhaksi elää, niin sitä näkee ja huomaa kaikenlaisia asioita ympäristössään.

        Eli kaksi vierekkäin notkuvaa ihmistä on sinun mielestäsi aina pariskunta?

        Vierekkäin bussissa seisoo kaksi toisilleen tuntematonta = pariskunta.

        Isä ja poika lätkämatsissa vierekkäin = pariskunta.

        Eri sukupuolta olevat kaverukset kahvilassa = pariskunta.

        ...

        Pariskunta-termi on vakiintunut tarkoittamaan parisuhteessa elävää pariskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaksi vierekkäin notkuvaa ihmistä on sinun mielestäsi aina pariskunta?

        Vierekkäin bussissa seisoo kaksi toisilleen tuntematonta = pariskunta.

        Isä ja poika lätkämatsissa vierekkäin = pariskunta.

        Eri sukupuolta olevat kaverukset kahvilassa = pariskunta.

        ...

        Pariskunta-termi on vakiintunut tarkoittamaan parisuhteessa elävää pariskuntaa.

        Sovitaan nyt sitten vaikka, että pariskunnan sijaan puhuttiin kaksikosta, niin ei tarvitse takertua näihin termeihin. Ei se itse asiaa mihinkään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan nyt sitten vaikka, että pariskunnan sijaan puhuttiin kaksikosta, niin ei tarvitse takertua näihin termeihin. Ei se itse asiaa mihinkään muuta.

        Eli kaksi vierekkäin istuvaa eri sukupuolen edustajaa ovat automaattisesti romanttinen kaksikko joilla ei ole oikeutta jutella kellekään muille, keskenään pitäisi loppuikä vaan nyhjätä ja rupatella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaksi vierekkäin istuvaa eri sukupuolen edustajaa ovat automaattisesti romanttinen kaksikko joilla ei ole oikeutta jutella kellekään muille, keskenään pitäisi loppuikä vaan nyhjätä ja rupatella?

        Tällaista en ole missään esittänyt. Ei kannata tunkea sanoja toisten suuhun tai omia ajatuksia toisten päähän. Asia on biologisesti aivan selvä ja ihan arkipäiväistä pariutumismarkkinoilla, kemia = ulkonäkö ja kaikki muu tulee sen jälkeen. Jotkut tietysti painottavat enemmän esim. statusta, mutta tämä onkin sitten jo järjellä/laskelmoiden tehty valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista en ole missään esittänyt. Ei kannata tunkea sanoja toisten suuhun tai omia ajatuksia toisten päähän. Asia on biologisesti aivan selvä ja ihan arkipäiväistä pariutumismarkkinoilla, kemia = ulkonäkö ja kaikki muu tulee sen jälkeen. Jotkut tietysti painottavat enemmän esim. statusta, mutta tämä onkin sitten jo järjellä/laskelmoiden tehty valinta.

        Vaan niinhän sinä juurikin tuolla ylempänä esitit:

        "Olen kymmeniä kertoja katsellut vierestä, kun joku pariskunta on viettänyt mukavaa aikaa ja heillä on selvästi ollut hauskaa keskenään, jutut käyneet yksiin ym. Kunnes sitten paikalle on saapastellut jykeväleukainen alfauros ja nainen onkin vaihtanut aika pian seuraa. Ei ole haitannut tämän alfan apukoulutasoiset jutut tai suoranainen ääliömäisyys tai ettei tämä mies osaa tehdä mitään tai edes viitsi sen kummemmin yrittää. Kemiaa on löytynyt yleensä lähes välittömästi tästä kaikesta huolimatta. Sellaista on elämä parisuhdemarkkinoilla ja siihen meidän on tyytyminen."

        Sinun mielestäsi siis biologisesti on aivan selvää, että kun kaksi eri sukupuolen edustajaa istuu yhdessä, he ovat romanttinen pariskunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan niinhän sinä juurikin tuolla ylempänä esitit:

        "Olen kymmeniä kertoja katsellut vierestä, kun joku pariskunta on viettänyt mukavaa aikaa ja heillä on selvästi ollut hauskaa keskenään, jutut käyneet yksiin ym. Kunnes sitten paikalle on saapastellut jykeväleukainen alfauros ja nainen onkin vaihtanut aika pian seuraa. Ei ole haitannut tämän alfan apukoulutasoiset jutut tai suoranainen ääliömäisyys tai ettei tämä mies osaa tehdä mitään tai edes viitsi sen kummemmin yrittää. Kemiaa on löytynyt yleensä lähes välittömästi tästä kaikesta huolimatta. Sellaista on elämä parisuhdemarkkinoilla ja siihen meidän on tyytyminen."

        Sinun mielestäsi siis biologisesti on aivan selvää, että kun kaksi eri sukupuolen edustajaa istuu yhdessä, he ovat romanttinen pariskunta?

        En tietenkään esittänyt. Olet ilmeisesti lukutaidoton tai sitten ymmärryksesi ei pelaa. Kirjoitin tutustumistilanteista ja sitä ne ovat todellakin olleet. Tätä asiaa ei ole ollut mitenkään vaikea havainnoida tai todentaa. En ole myöskään väittänyt missään, että yhdessä istuvat ovat aina romanttinen pariskunta. Nämä ovat ihan omia tuulesta temmattuja tulkintojasi. Biologian kannalta on aivan yksiselitteistä millainen ulkonäkö naisissa (ja miehissä) herättää kiinnostusta ja mistä seksuaalinen kemia muodostuu. Tämä asia on myös lukuisissa tutkimuksissa todettu (mm. symmetrian merkitys). Ja useimmat naiset tämän kyllä itsekin ihan myöntävät, että keskimäärin on erikseen miehet vain seksiin ja muuhun mahdolliseen. Kaikki muu tulee kuitenkin ulkonäön jälkeen, jos on tullakseen. En ihan ymmärrä minkä takia pitää täällä toisten kimmastua siitä, että tosiasiat tuodaan esille.


    • Anonyymi

      Naiset ne jaksaa valittaa kuinka ei miestä löydy tuhansista miehistä.

      Naiset ei vaan saa parisuhdetta halumien miesten kanssa ja sekös harmittaa..

      • Anonyymi

        Miehetkö haluaa parisuhteen sellaisten naisten kanssa, joita eivät halua?

        Miksi?


      • Anonyymi

        Ei mitään.


      • Anonyymi

        Jos nainen ei saa suhdetta miehen kanssa, niin silloin on aihetta katsoa peiliin, enkä tarkoita ulkonäköä, vaan mitä olen/mitä haluat, kaikkea ei voi saada AINA, mutta kompromissi saattaa olla kuitenkin se paras, vähän sitä, hieman tota, ripaus hmm.. sitä ja lopuksi värinää . . .
        Siitä se kokonaisuus alkaa kehittymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen ei saa suhdetta miehen kanssa, niin silloin on aihetta katsoa peiliin, enkä tarkoita ulkonäköä, vaan mitä olen/mitä haluat, kaikkea ei voi saada AINA, mutta kompromissi saattaa olla kuitenkin se paras, vähän sitä, hieman tota, ripaus hmm.. sitä ja lopuksi värinää . . .
        Siitä se kokonaisuus alkaa kehittymään.

        Aina ei vaan osu jokaiselle kohdalle sellaisia ihmisiä, joiden kanssa yhteisen elämän rakentaminen olisi realistinen vaihtoehto.
        Kyllähän sinkkuja on Suomi pullollaan, mutta niiden joukosta pitäisi löytää juuri oikeanlainen ihminen. Joskus sitä vaan kulkee jatkuvasti eri reittejä kuin ne muut, joilla olisi samanlaisia toiveita tulevaisuudesta.

        Esim jos lapsista haaveileva ihminen tutustuu jatkuvasti ihmisiin, joilla on joko lapset jo tehtynä eikä huvita tehdä lisää, tai ei halua lapsia ollenkaan.

        Kaikkea ei tietenkään voi saada, mutta perusarvojen ja tulevaisuudenkuvien täytyy kohdata, jotta suhteella olisi mitään toivoa.


      • Anonyymi

        Oikein 👍


      • Anonyymi

        Naiset on pahoja


    • Anonyymi

      Sisko ei saanut parisuhdetta komean ja rikkaan panoalfan kanssa ja nyt valittaa kuinka vaikeeta parisuhdemarkkinoilla on. Voi, voi, voi..

      • Anonyymi

        Nainen ei rakasta, mutta hän kyllä rahastaa. Tämä on lainaus venäläisten sanomisista ja se pätee suomalaisiinkin. Harvalla suomalaisella on varaa sellaisiin lahjoihin ja muuhun tasoon, jota deittaislu yleensä miheltä vaaditaan.


      • Anonyymi

        Itsekäs jännä miehen perässä juokseva.Ei vaimomatskua


    • Anonyymi

      Sain matchhin Ghanaan, mutta pankki ei myönnä lainaa elämäni suurimmalla hetkellä?

      • Anonyymi

        Mä voisin lainata, mutta ensin sinun pitäisi lähettää parisataa kuluihin, sitten laina on varma!


    • Anonyymi

      Tinder on panoseuran hakua varten

      • Anonyymi

        Aika moni hakee sieltä kumppania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni hakee sieltä kumppania

        Pettyvöt pahasti


      • Anonyymi

        Meikäläinen tuntee useammankin naimisissa olevan pariskunnan, jotka tapasivat puolisonsa Tinderissä. On se mahdollista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen tuntee useammankin naimisissa olevan pariskunnan, jotka tapasivat puolisonsa Tinderissä. On se mahdollista :D

        On se. Pinnallisille ihmisille.


      • Anonyymi

        Kyllä sieltä kumppaniakin haetaan.


      • Anonyymi

        No ei tasan oo, mul yks tuttu pariskunta tapas siel ja meni naimisiin, mut sit 6 vuoden yhesolon jälkeen tää pariskunnan rouva uskoutu mulle: ei oo seksii ollu pariin vuoteen!! mä siihen et hei, multa et sitä saa, mä tunnen teijät niin hyvin, jot ei se sitä oo aina.


      • Anonyymi

        Miksi sitten moni nainen kirjoittaa profiiliinsa: ei missään nimessä yhden yön juttuja/swaippaa vasemmalle jos etsit vaan yhen illan panoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sieltä kumppaniakin haetaan.

        No kyllä joo jotain FWB suhdetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä joo jotain FWB suhdetta

        Jos tuon uskominen pahaa oloasi helpottaa, niin ei se keneltäkään muulta pois ole :)

        Kaikki muut tietävät Tinderistä löytyvän niitä ihan vakaviakin parisuhteita, mutta pysyttele sinä siellä seksikuplassasi turvassa, ettei elämän realiteetit vaan kantaudu korviin ;)


    • Anonyymi

      Suomessa on pula täyspäisistä miehistä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä 👍


      • Anonyymi

        Todellakin näin!


      • Anonyymi

        Tulin vähän samaan tulokseen, kun reilun vuoden olin sinkku. Yhtään ei kestänyt ilmaista että olen sinkku ja mahdollisesti uutta seuraa hakemassa. Heti olisi ollut tutustujia tyrkyllä. Ja minä kun olin päättänyt että ainakin vuoden katselen itsekseni.

        Eikä siihen tarvittu mitään muuta kuin tunneälyltään normaali, hoikka, 40 vuotias eron ottanut mies.

        Ei olis nuorena uskonut, että tämä kääntyy näin.


      • Anonyymi

        Soita mulle, mun pää on usein ihan täynnä :))


      • Anonyymi

        No niin kyllä on. Tinderiä ole käyttäny mutta kerran 50 match. Päiväkahviseuraa lähes kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin näin!

        Olen keski-ikäinen mies, enkä ole vuosikymmeneen tavannut ainuttakaan naista, en tinderistä enkä livestä, jonka lääkekaapista ei ole löytynyt jonkin sortin mielenterveyslääkkeitä.
        Tiedä sitten miten nuoremmilla, mutta kypsään ikään ehtineillä näyttää olevan näin. 💊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keski-ikäinen mies, enkä ole vuosikymmeneen tavannut ainuttakaan naista, en tinderistä enkä livestä, jonka lääkekaapista ei ole löytynyt jonkin sortin mielenterveyslääkkeitä.
        Tiedä sitten miten nuoremmilla, mutta kypsään ikään ehtineillä näyttää olevan näin. 💊

        Suomessa kyllä valitettavasti mt-ongelmat yleistyy vauhdilla ja etenkin nuorisolla.


      • Anonyymi

        Mikähän sen määritelmä on niin riippuu kyllä naistenkin järjestä😁


    • Tinder matchejä 0, muissa maksuttomissa 100> kertoo jo kaiken.
      Tinder ei toimi.
      Joku yksittäinen on tullut mutta ajan haaskausta.
      OKCupid tai Mingle2 tai CDFF voi kohdata aitoja ihmisiä.
      Ei kukaan oikeassa elämässä häiritsisi toista kadulla ja tekisi itsestään pellen.

      • Anonyymi

        Ennen et ollut pelle kun yritti iskeä kadulla naisen siinä.onnistuen.Me too liikkeet on saaneet normaalin asian kuulostamaan pahalta.Se vasta on pelle touhua Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen et ollut pelle kun yritti iskeä kadulla naisen siinä.onnistuen.Me too liikkeet on saaneet normaalin asian kuulostamaan pahalta.Se vasta on pelle touhua Suomessa.

        Oikeassa olet. So-me on täysin väärä suunta. Aika ennen "äly"puhelimia (ja täysin turhia kännyköitä) oli terveellisempi, ihmiset eivät tuijottaneet zombiemaisena ruutuun kadulla.


      • Anonyymi
        Henkka71 kirjoitti:

        Oikeassa olet. So-me on täysin väärä suunta. Aika ennen "äly"puhelimia (ja täysin turhia kännyköitä) oli terveellisempi, ihmiset eivät tuijottaneet zombiemaisena ruutuun kadulla.

        Edelleen saa ja voi kadullakin lähestyä, kunhan sen tekee fiksusti. Kyllä fiksut miehet tietää, miten lähestyä kiinnostavaa naista ilman pelkoa mistään me too-jutuista.


    • Anonyymi

      Olen ollut useammallakin treffipalstalla. Jutellut useiden kanssa ja ovat sanoneet minua mukavaksi ja hauskaksi. Kaikki siis on hyvin, kunnes kuulevat painoni 98kg. Niin ovat miehet kadoneet kuin tuhka tuuleen...
      Olen jo muutaman vuoden yrittänyt laihduttaa heikoin tuloksin.

      • Anonyymi

        Syö vähemmän ja syö säännöllisesti.Aivan varmasti laihtuu,jos syö kuin lintu :)
        Ja sokerin ja maidon kun jättää pois niin lähtee nopeasti ylimäärästä.


      • Anonyymi

        130 kiloiselle miehelle tuo tuskin on mikään ongelma.


      • Anonyymi

        Mitä vaadit kumppaniltas?, pittääkö olla slim/sixback, tumma ja 190cm komee Kreikkalainen jumala vaikka Georgios, vai käykö pyöreähkö 173cm 92kg, osittain kalju 52 vuotias suomimies, no luultavimmin ei, kun kaikille pitää se Georgios olla, omasta vartalosta välittämättä.
        ps. Miehet - venäjältä löytyy upeita donnia, jotka varmasti rakastavat ja ovat haluttavia/haluavia, antaa suomikärttyjen pureskella kynsiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaadit kumppaniltas?, pittääkö olla slim/sixback, tumma ja 190cm komee Kreikkalainen jumala vaikka Georgios, vai käykö pyöreähkö 173cm 92kg, osittain kalju 52 vuotias suomimies, no luultavimmin ei, kun kaikille pitää se Georgios olla, omasta vartalosta välittämättä.
        ps. Miehet - venäjältä löytyy upeita donnia, jotka varmasti rakastavat ja ovat haluttavia/haluavia, antaa suomikärttyjen pureskella kynsiään.

        Hienoa että näemme asiat oikealla tavalla 👍


      • Yritä vegaanista ruokavaliota - terveys kohoaa tajuttomaan piikkiin viikossa. Mutta muista B12 silloin tällöin. Teen sen eettisistä syistä itse mutta huomaan että terveys kukkii : )


    • Anonyymi

      Lähdetään nyt vaikka siitä että naiset eivät lähetä avausviestiä, paitsi jos sattuu käymään niin että hän saa osuman itseään nuoremmasta ja paremman näköisestä miehestä. Tämä naisten laskelmointi on jo sinällään niin vastenmielistä että on vaikea kuvitella siitä syntyvän mitään hyvää.

      • Anonyymi

        Mikä vika siina on, että voi valita nuoremman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika siina on, että voi valita nuoremman?

        Ainakin se että se on oman aseman laskelmoitua hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin se että se on oman aseman laskelmoitua hyväksikäyttöä.

        Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika siina on, että voi valita nuoremman?

        Koska se ei onnistu pidemmän päälle lapsen kanssa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se ei onnistu pidemmän päälle lapsen kanssa 😉

        Niin siis mikä?

        Oletko juuri täyttänyt 18v, vai millä perustein kaikki itseäsi nuoremmat ovat mielestäsi lapsia?


    • Anonyymi

      90 prosenttia Tinderin naisista ei tiedä että mitä ovat hakemassa,ehkä kuuta taivaalta. Ja sitä ei saa esim. kun profiilikuva on otettu 20 sentin päässä naamasta aurinkolasit päässä.

      • Anonyymi

        Varmaan ovat siellä "ironisesti" koska ovat kuulleet että se on hyvä foorumi seurata sekoilua ja tarvittaessa sekoilla itsekin.


    • Anonyymi

      Tinderissä on vaan panomiehiä ja loput näitä kenellekkään kelpaamattomia rumia, tai 3-8 lapsen isi vatsoja😒

      Pukeutuminen ja käytös junttia!

      Nimim. kokemus

    • Anonyymi

      yhdet treffit kahdeksasta menivät nappiin ja mies oli ihana.
      Harmi, että 150km oli sitten loppupeleissä liikaa...

      Kaikki muut ihan järkyttäviä ja laittaneet vanhoja kuvia itsestään.
      Todellisuudessa elähtäneitä ja pöhöttyneirä pervoja.

      • Anonyymi

        Itsekö olet miss Helsinki 2021😁 Varmaan unissasi


    • Anonyymi

      Pönkititkös itsetuntoasi hoardaamalla matcheja ?

      Are you really that shallow ?

    • Anonyymi

      Naiset ne jaksaa ruikuttaa kuinka miehet on seksiä etsiviä vaikka naiset itse kuleksivat ulkonäkö edellä, eivätkä naiset saa halumiaan komistuksia parisuhteeseen.

      Nainen kuin nainen saa parisuhteen helposti mutta jos tavoittelee yli oman tason niin voi saada seksiä tasokkailta miehiltä. Siihen se sitten jääkin. Turha ruikuttaa kun itse olette pinnallisia.

      • Anonyymi

        Juuh, naiset on ne jotka määräävät tahdin, tai siis niitten pitää antaa luulla niin, sitten näillä naisilla on se "kuuluisa" aspiriini pois polvien välistä ja jatkuva juhannus alkaa, vuoksessa saa lauttaa kuljettaa mielin määrin ja loppua ei näy, paitsi sit kun alkaa pääkipu, katoan heti paikalta ja takas on turha pyytää.


      • Anonyymi

        2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eniten sinkkuja on yli 60 vuotiaissa ja vähiten sinkkuja on alle 40 vuotiaissa.

        Lähde: Tilastokeskus


      • Anonyymi

        Todellakin niin totta.


    • Anonyymi

      Tinderissä 10% miehistä panee 80% naisista ja loput miehet jää ilman.

      Hyvänä esimerkkinä Axel Smith. Siellä on jokunen axeli, jotka poimii kaikki naiset vuoron perään ja sitten naiset ihmettelevät kun "kaikki" miehet ovat sikoja paskiaisia. Näin se vaan menee homma elämässä.

      Itellä tavallinen naama. Normaalin näköinen. Näin mulle on sanottu. Sixpäkki lötyy ja fysiikkaa on enemmän kuin 90% miehistä, mutta ei se vaan auta kun naama ei ole sama.

      • Anonyymi

        Kumma kyllä. Naiset omalla toiminnalla (pinnallisuudellaan) ajaa itsensä tilanteeseen jossa on saatavilla vain seksiä ja sitten syyttävät miehiä kun eivät saakaan mitä haluavat eli useissa tapauksissa tavisnaiset eivät saa komeimmistoon kuuluvia miehiä parisuhteeseen, koska mies on, kuten tiedätte: antanut seksitykkäyksen tavisnaiselle ja alunperinkin halunnut kys naisesta vain seksiseuraa.


      • Anonyymi

        Kerrotko vielä mistä päin nettiä löytää tuon tilaston, jossa todistetaan että "Tinderissä 10% miehistä panee 80% naisista ja loput miehet jää ilman." ?

        Samalla voit kertoa mistä päin nettiä löytää tuon tutkimuksen, että Axel on poiminut kaikki Tinderin naiset vuoron perään?

        Muistathan että todistustaakka on aina väitteen esittäjällä! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä mistä päin nettiä löytää tuon tilaston, jossa todistetaan että "Tinderissä 10% miehistä panee 80% naisista ja loput miehet jää ilman." ?

        Samalla voit kertoa mistä päin nettiä löytää tuon tutkimuksen, että Axel on poiminut kaikki Tinderin naiset vuoron perään?

        Muistathan että todistustaakka on aina väitteen esittäjällä! :)

        https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

        Lisää aiheesta kun kirjoitat Googleen: tinder 80 20 study

        Ei tämä mikään uusi ja mullistava juttu ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

        Lisää aiheesta kun kirjoitat Googleen: tinder 80 20 study

        Ei tämä mikään uusi ja mullistava juttu ole.

        Heh, yhden kaverin värkkäämä feikkiprofiili ei vielä ihan aukottomasta todisteesta mene.

        Niitä oikeita todisteita edelleen odotellaan? :)


      • Anonyymi

        Henkilökohtaisista kokemuksista tiedän, että Tinderissä pärjää ihan mainiosti perus-pertitkin :)

        Tuo on teidän heikosta itsetunnosta kärsivien incelien hömppää, että ainoastaan komistukset pärjäisi nettideiteillä :)

        Surullisesti vakuuttelette toisillenne, että yksinäisyytenne johtuisi naamasta, koska se lienee helpompi hyväksyä, kuin se fakta että olette luonteeltanne niin kammottavia tyyppejä, ettei teitä huoli kukaan :(


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydettiin todisteita, ei mitään Cosmopolitanin hömppä-artikkelin tyylisiä blogeja :)

        Siispä et kykene yhtäkään virallista tilastoa tai tutkimusta aiheen tiimoilta näköjään linkkaamaan :)

        "Hömppä", ei jeesus. Et sitten googlannut, vaikka annoin ihan hakusanatkin sulle valmiiksi. Siellä on lisää. Mikäköhän siinä on, että tämä on niin arka aihe teille naisille. Jos siellä Tinderissä on joku Brad Pitti, joka ei häikäilemättömästi paneskele menemään minkä kerkiää, niin se ei siellä kauaa viihdy. Ne jotka viihtyvät, niin usko nyt vaan hyvällä: Kyllä ne sitä asemaansa siellä hyväksi käyttävät :) Meninkö nyt rikkomaan "ritari saapuu valkoisella hevosellaan" -fanttaasiat?

        Tossa on toi okcupidin tekemä, se on ihan saitti jos et tiennyt. Ehkä nekään ei tiedä:
        https://web.archive.org/web/20091121080804/http://blog.okcupid.com/index.php/2009/11/17/your-looks-and-online-dating/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hömppä", ei jeesus. Et sitten googlannut, vaikka annoin ihan hakusanatkin sulle valmiiksi. Siellä on lisää. Mikäköhän siinä on, että tämä on niin arka aihe teille naisille. Jos siellä Tinderissä on joku Brad Pitti, joka ei häikäilemättömästi paneskele menemään minkä kerkiää, niin se ei siellä kauaa viihdy. Ne jotka viihtyvät, niin usko nyt vaan hyvällä: Kyllä ne sitä asemaansa siellä hyväksi käyttävät :) Meninkö nyt rikkomaan "ritari saapuu valkoisella hevosellaan" -fanttaasiat?

        Tossa on toi okcupidin tekemä, se on ihan saitti jos et tiennyt. Ehkä nekään ei tiedä:
        https://web.archive.org/web/20091121080804/http://blog.okcupid.com/index.php/2009/11/17/your-looks-and-online-dating/

        Mä linkitän sulle pari Cosmopolitanin objektiivista tutkimusta aiheesta ;) Se on täysin puolueeton tutkijataho eikä tietenkään tee kyselyitään tarkoitushakuisesti!

        Sama kun menisit Keskustan kannattajilta kyselemään pitäisikö maakunnille antaa enemmän rahaa kuin kaupungeille :D Mikähän mahtaisi olla tutkimuksen lopputulos, kun moiselle laajalla otannalla olisi kysely toteutettu :D

        Toki ainahan sitä saa mieleisensä vastauksen, kun kysyy vain niiltä joiden mielipiteen jo tietää ja joka itseä miellyttää ;)

        Sitten kun saat vihdoin kerrottua mistä löytyy PUOLUEETTOMAN TAHON TEKEMÄ VIRALLINEN OBJEKTIIVINEN TUTKIMUS joka tukee hömppä-horinoitasi niin oikein mielelläni luen! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä linkitän sulle pari Cosmopolitanin objektiivista tutkimusta aiheesta ;) Se on täysin puolueeton tutkijataho eikä tietenkään tee kyselyitään tarkoitushakuisesti!

        Sama kun menisit Keskustan kannattajilta kyselemään pitäisikö maakunnille antaa enemmän rahaa kuin kaupungeille :D Mikähän mahtaisi olla tutkimuksen lopputulos, kun moiselle laajalla otannalla olisi kysely toteutettu :D

        Toki ainahan sitä saa mieleisensä vastauksen, kun kysyy vain niiltä joiden mielipiteen jo tietää ja joka itseä miellyttää ;)

        Sitten kun saat vihdoin kerrottua mistä löytyy PUOLUEETTOMAN TAHON TEKEMÄ VIRALLINEN OBJEKTIIVINEN TUTKIMUS joka tukee hömppä-horinoitasi niin oikein mielelläni luen! :)

        Jos se deittisaitti itse tekee omasta datastaan johtopäätöksiä, ne kun näkee ihan suoraan miten miehet ja naiset siellä toimivat. Ymmärrätkö? Jos ihan Tinder yhtenä deittiappina tekis samasta aiheesta julkaisun, niin ethän sä uskois sitäkään. Menee vähän vaikeeks sun kanssas keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se deittisaitti itse tekee omasta datastaan johtopäätöksiä, ne kun näkee ihan suoraan miten miehet ja naiset siellä toimivat. Ymmärrätkö? Jos ihan Tinder yhtenä deittiappina tekis samasta aiheesta julkaisun, niin ethän sä uskois sitäkään. Menee vähän vaikeeks sun kanssas keskustelu.

        Kyllähän se Pohjois-Koreakin on julkaissut monta tiedotetta, että heillä on maailman onnellisin ja rikkain ja koronavapain maa ;)

        Voipi olla että noiden deittisaittien "omasta datastaan julkaisemat johtopäätökset" ei ole niitä objektiivisimpia virallisia tutkimuksia, vai mitä luulet? ;)

        Kun "itse julkaisee datansa" niin saa näytille vain niitä asioita, joita haluaa ihmisten lukevan ;)
        Kun taas puolueeton taho tutkii ja tekee tilastoja, saadaan objektiivisempi otanta aiheesta - ymmärrätkö? ;)


    • Anonyymi

      Tinder on paska paikka, parempi muualla.

      • Anonyymi

        Ihana poikani löysi sieltä ihastuttavan tytön. Ovat asuneet yhdessä jo monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana poikani löysi sieltä ihastuttavan tytön. Ovat asuneet yhdessä jo monta vuotta.

        Oliko entinen katutyttö ja kyllästy junaan joka tunnelissa.


    • Anonyymi

      En ihan ymmärrä tätä parisuhdepakkoa
      lasten teon lisäksi
      joka kuitenkin on periaatteessa pisto ja ravistus kevätkiiman tyyliin
      pakko päästä panemaan kevään lisäksi

      tuli ihan runon muotoon epälihallisesti

      • Anonyymi

        Mä voin olla sun kaa ilman parisuhetta, pietään hauskoo kahestaan silloin tällöin, par kertoo viikossa, soppiiko luska soppaan?


    • Anonyymi

      Tooooosiii kiivaa kun kerroit, muuten ei olis tiietty, katos kun netti toimii ympäri suomenmaan, tyhmyydestä pitää saada antaa SAKKOA!!

    • Anonyymi

      Ihmiset on sielultaan nykyään yhtä muovisia kuin barbit ja kenit. Yhä harvemmin muodostetaan parisuhteita livenä, aitojen kemioiden perusteella, sillä digitalisaatio ja automaatio ylettyy tähänkin aiheeseen. Nyt luodaan bittisuhteita. Kuka tahansa voi kirjoittaa Tinderiin itsestään mitä tahansa... MATCH!!! Sitten tavataan, ihmetellään, petytään ja limboillaan. Nyt tarvittaisiin sellainen Chicxulub-luokan murikka johonkin sopivaan kohtaan mantereella. Voisi se nöyryys ja arvojen palautus olla nopeaa ja kipeää, mikäli selvittäisiin hengissä.

    • Anonyymi

      MUTTA mistä saisi seksiTTÖMÄN avioliiton?

    • Anonyymi

      15% Tindermiehistä panee 85% kaikista Tindernaisista

      • Anonyymi

        Tai 10% miehistä panee kaikkia naisia mutta naiset ei itse tiedä sitä. Uskottelevat itselleen mikä onni kun sain yksin komean miehen miten voi olla mahdollista.


      • Anonyymi

        Todisteita kehiin, mistä löytyy tilasto tai tutkimus tukemaan väitettäsi?

        Todistustaakka kun on aina väitteen esittäjällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai 10% miehistä panee kaikkia naisia mutta naiset ei itse tiedä sitä. Uskottelevat itselleen mikä onni kun sain yksin komean miehen miten voi olla mahdollista.

        Se vaan että mikä toisen naisen mielestä on komea, ei toisen mielestä olekaan. Makuja kun on monia.


    • Anonyymi

      Eilen kyllä ilahdutti nähdä naapureita, kun aika harvoin näen, sattumalta sattuivat naapurit tulemaan paikalle ja istumaan hetken aikaa siinä samalla kuin huolsin pyörää, aika rankka päivä oli pitkä lenkki kaupungilla ja pyörän huolto.

      Oikeasti pyöräillessä tuollaiset kapeat alikulkutunnelit ovat aika pelottavia paikkoja, varsinkin kovaa vauhtia menet täysin sokeana sellaiseen tunneliin, on parempi pysytellä omalla kaistalla sitten, kerrankin joku potkupyöräilijä, kuulin vain että joku tulee takana, sähkölaudalla, hullu tyttönen vielä lähti ohittamaan täysin ilma mitään näkyväisyyttä tuollaisessa tunnelissa, huhhuh...

    • Anonyymi

      Tyttöjen jutut, toivottavasti oppivat eilen jotain, kun huolsin polkupyörää, en pystynyt keskittymään heidän juttuihin jotain ötököistä ja porkkanoista juttelivat, oli pakko keskittyä huoltamaan sitä pyörän juttua :) Ötököitä, liskoja ja mitä ne syövät, jotain :)

    • Anonyymi

      Kun nainen on saanut komealta mieheltä herkkutattia niin nainen tavoittelee komeaa miestä parisuhteeseen vaikka komea mies haluaa vain pelkkää seksiä.

      Sitten kun nainen ei saa komeaa miestä parisuhteeseen niin alkaa valitus kuinka kaikki miehet etsivät vaan seksiseuraa ja miehet ovat seksiä etsiviä sikapossuja-----> naiset itse antavat mahdollisuuden vain komeimmistolle.

      • Anonyymi

        Kummasti täällä ei näy niitä naisia valittamassa :D

        On vain teitä ätmejä jotka inisee kun ei kauniit nuoret naiset roiku lahkeessa kerjäämässä gigulia :D :D :D


    • Anonyymi

      Ei mittää järkiä, mutta toisaalta onhan se melko ihanaa!

    • Anonyymi

      Minä tiedän ELI luulen, sama asia on tieto kuin luulo että isäsi ja mummosi olivat transseksuaaleja, tottakai se on totuus kosta tiedän ja luulen, varmaa tietoa on luulotieto.

    • Anonyymi

      Naiset ne jaksaa rutista kun eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen:D

      Naiset haukkuvat miehet seksiä etsiviksi sioiksi vaikka itse yrittävät vain komeita panoalfoja, jolloin naisilla jää luu käteen ja syitä haetaan sitten miehistä--->miehet seksiä etsiviä sikoja.

      Naiset myös sanovat, että eivät katso ulkonäköä tai pelkästään ulkonäköä, mutta joku tavisnainen saattaa hylkää 95% miehistä, niin kyllä tuo kertoo aika paljon ja pissi on noussut naisilla niin sanotusti päähän:D

      • Anonyymi

        Jos sinkkunainen etsii yhtä miestä, miksi hän tutustuisi useampaan kuin 5% sinkkumiehistä? Siinäkin on jo aika monta sinkkumiestä läpikahlattavaksi!

        Aika harva parisuhde rakentuu pelkän ulkonäön varaan, kyllä siinä pitää monen muunkin asian kohdata ennen kuin tutustuminen voi alkaa muodostua tapailuksi.

        Tällä palstalla tuntuu enemmän miehet rutisevan, kun eivät saa haluamiaan naisia. Ja he tosiaan vaikuttavat hakevan syytä naisista ja muista miehistä eivätkä itsestään lainkaan.


      • Anonyymi

        Ei kannata uskoa kaikkea mitä naiset sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata uskoa kaikkea mitä naiset sanoo.

        Niinpä! Miehiä sen sijaan kannattaa aina uskoa, sillä he eivät ikinä valehtele mistään.


    • Anonyymi

      Jos olisin Tinderissä minimoisin tapaamiseni ihmisten määrän.

    • Anonyymi

      Piru eli paholainen vie ja jeesus tuo uudet sukkahusut?

    • Anonyymi

      Juu noi sinkku palstat ei enää nappaa poistin kaikki kyllä se oikea löytyy kun kohdataan🙂ei sitä väkisin löydä se kolahtaa sitten kun on sen aika😍🥰

    • Anonyymi

      Yhyy en saa haluamaani miestä parisuhteeseen yhyy kaikki miehet etsivät seksiä yhyy.

    • Anonyymi

      Täällä maalla on pakko venyttää ihan kaikkia rajoja, koska omalta paikkakunnalta ei löydy kuin pari hassua tapausta. Jos pidennän kilometrimäärän kattamaan Jyväskylän ja Tampereen, niin potentiaalisilta tuntuvia tapauksia löytyy kymmeniä, jopa satoja. Näistä ihan takuulla löytyisi mielitietty, mutta kun heitä voi olla vain se yksi ja ainoa, niin etsippä se siitä joukosta.
      Muutaman kerran kun käy sadan kilometrin päässä toteamassa, ettei tämä ollut sitä mitä hain, niin kilometrimäärän venyttäminen alkaa tuntumaan huonolta idealta.

      • Anonyymi

        Kyllä on Suomi köyhä paikka naisten suhteen,huomaa että käytetään härskisti naiseutta hyväksi ja nauretaan päälle.Onneksi.ei tarvitse katsella moista kun on mahiksia matkustella.Katsokaapa esim you tubessa Kolumbian medellin women..antaa tietoa miten paljon voi olla kadulla naista ilman yritystä ja jos et yritä niin olet melko ätmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on Suomi köyhä paikka naisten suhteen,huomaa että käytetään härskisti naiseutta hyväksi ja nauretaan päälle.Onneksi.ei tarvitse katsella moista kun on mahiksia matkustella.Katsokaapa esim you tubessa Kolumbian medellin women..antaa tietoa miten paljon voi olla kadulla naista ilman yritystä ja jos et yritä niin olet melko ätmi.

        Johtuu varmasti siitä että olet niin vastustamaton, eikä siitä että olet länkkäri ja Kolumbia köyhä maa ;)


    • Anonyymi

      Komeillen Terveisin haluan ilmoittaa: olemme saaneet kiinni nämä ARK;n salaiset atentit.

      Tämä ilmoitti kansallinen kansalaisia suojeleva erikoisisaatiion, also called as blackwater secretaries.

    • Anonyymi

      Oikeesti sitä seuraa löytyy helpommin ilman kännykkää tai tietokonetta. Plussana se että näet mitä saat.

    • Anonyymi

      Kukaan ei pidä sinusta. Lähde kuuseen

    • Anonyymi

      Opetelkaa aikuiset ihmiset elämään YKSIN. Paljon helpommalla pääsee. :D

      • Anonyymi

        Joo mikäs naisten on elää yksin kun ei tarvitse olla ilman seksiä. Jos naiset ei saa komeita panoalfoja parisuhteeseen, niin sitten niitä pannaan ja mielummin ollaan yksin kuin tavismiehen kanssa. Kun komeita panoalfoja ei saada parisuhteeseen, niin valitetaan kuinka miehet on seksiä etsiviä sikapossuja vaikka naiset itse kuleksivat ulkonäkö edellä:D


    • Anonyymi

      En elä edes bmwq-auton sylinterissäkään.

      Tämä ohjelma kadonneet suomi, ei kukaan ihminen katoin noin vain aina liittyy asihoihin huumeet.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe