Kun asiansa osaava nainen ottaa suihin mieheltä, siis käytännössä prostioitu, niin miten kauan tuohon kuluu aikaa keskimäärin ?
Kuinka nopeasti mieheltä tulee ammattilaisen käsittelyssä ?
13
1671
Vastaukset
- Anonyymi
3 - 10 minuuttia joskus harvoin 15 minuuttia, mutta siinä tuo aika, jos jotakin kiinnostaa. Yt. ammattilainen.
- Anonyymi
Tietenkin jos asiakas maksanut tunnista eikä tule normi yhdynnässä, suuseksi yleensä toimii.
- Anonyymi
Jos tievuska tulee putinin tallista, eli imaisee ladan käyntiin pakoputkesta, niin eipä siinä juurikaan kelloja tarvitse vilkuilla.
- Anonyymi
En erityisemmin pidä suikkarista, joten aikaa kyllä kuluu...
- Anonyymi
Iisalmessa viime vuonna tapasin oikein mukavan 30 punapään, mitat oisko ollu noin 170/65/c kuppi, yh mamma kuulema, lyhyt keskustelu yleisesti--->hommiin, yllätyksenä tuli imevä pillu mikä aiheutti lievän ennen aikaisen laukeamisen noin kahteen minuuttiin, suihinotto väliin ja takasin pilluun, toisella kerralla menikin jopa ehkä huimat 15 min kun pillu lypsi kalua kokoajan pohjaa myöten huulet tiukasti ympärille tarraten, lopuks vielä pötköttelyt ja heipat mammalle. Ja ollaan pysytty yhteydessä sen jälkeenkin hänen aloitteesta et kai siinä jotain tehtiin oikein.
Tämän kirjoittaja kokoluokkaa 183cm/110kg ja kalu semmonen 15-16cm pitjö ja paksuutta noin 4-4,5senttiä - Anonyymi
Itse en ole koskaan lauennut suihinotosta.
Eli aikaa kyllä sais kulumaan rajattomasti.
Se ei vaan tunnu oikeen miltään. Seisoo kyllä mutta laukeamisen mahdollisuutta ei ole.
Kyllä sen pillua pitää olla. - Anonyymi
Ja ketä edes kiinnosta on tuossa kyllä säälittävin kysymys mihin oon ikinä törmännytkään
- Anonyymi
Kerran thai ammattilainen teki kiireisenä niin että imi kumilla tosin ja kumista ei nauti suuseksissä vaikka ylipäätään imeminen ja kielellä kullin ympäristössä leikkiminen parasta tosin eniten kaikesta , tulee ihan kuin varoittamatta, mutta tämän konsteilla ei heti minuutissa herunut laittoi jonkun värisevän kullinkopion kondomilla päällystetty sekin tuonne pepun aukolle johan mällit irtosi.....,
- Anonyymi
Wienissä otti multa hutsu palleista kiinni ja pyöritti silmiin katsoen, meni n, 3 min, kun ruuttasi
- Anonyymi
Meni noin 1,4 sekuntia eli heti lähti lasti liikkeelle kun tulipunaiset huulipunalla maalatut huulet kohtasivat terskani. Minä voitin aikoinaan myös käteenvedon sm-kilpailut! Siinä kesti noin 2 sekuntia!
- Anonyymi
Otan ensin 30 minsan hieronnan ja lopuksi imutus, joka kestää 1-3 minuuttia.
Kotimainen vanhempi taitava nainen osaa hyvin suuhoidon , lypsää rytmikkäästi kullia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091