Onko elämässä järkeä?

Anonyymi

Niin onko elämässä järkeä jos on aina yksin/ yksinäinen, masentunut ja elämä sekaisin. EI saa parisuhdetta ja naista kun kovasti haluais. naiset ei kiinnostu. Ei ole kavereita. ei ketään tuttuja. tuntee olevansa hyvin ulkopuolinen. Minä en kauaa tällästä elämää jaksa.

266

1687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos elämä on vaa pelkkää samaa toistoa.. yksin oloa.. Mun mielestä tässä ei ole mitää järkeä enää. olen tullut siihen tulokseen etten vaa kertakaikkiaan jaksa enää. Ei ole kavereita vuosiin ollut. Ei mitään toivoa parisuhteesta. Lisäks on niin masentunut ja paha olla. Lähinnä vaa istun kotona päivät ja töitä teen.

    • Anonyymi

      muista se aina, että jos ihminen on fiksu, ja, yksin, hän on aina fiksussa seurassa,

      suurin osa maailman ihmisistä ei ole kehittynyt yhtään mihinkään,

      vuosisatojen kuluessa,

      he, ovat, mitä ovat, ja, he, ovat, mitä, tulevat, olemaan ja olemaankin,

      parempi yksin,

      ja, parempi ilman pillua,

      sillä maailmassa on 100000000000000000000000000000000000% kertaa,

      parempaakin tekemistä kuin hinkata jotain kulunutta kuusenkoloa,

      mutta, jos sinulla "kaverit" tai "pillu" kiinnostaa,

      niin, mene sitten,

      ja, kun, elämä kuluu huomaat, että olet "kavereitten" vanki, ja

      "pillun" vanki,

      ja, terveys menee, kaikki henkinen, "kavereitten" kiusatessa ja vittuillessa,

      ja, rahat kaikki menevät, johonkin karvaiseen kuusenkoloon,

      mieti sanojani,

      ja, viisautta sanojen takana näissä,

      ja, käytä omaa päätäsi,

      ja, älä ole pöllö elämän ja pöllön kolon karvaisen elinikäinen vanki, ihmisen,

      eikä, "kavereitten," "fiksujen" heittopussi,

      ja, sylkykuppi elämän,

      ja, ole ihminen,

      ja, ihminen et voi olla, jos olet riippuvainen näistä kahdesta asiasta,

      ja, ole ihminen, eikä pöllö elämän,

      joten, älä laita kaikkia rahojasi,

      pelkkään karvaiseen kuusenkoloon, mikä ei koskaan kiitä tai kumarra,

      ainoastaan persettään näyttää,

      =/

    • Anonyymi

      Mä olen päälle 30 en mä ainaskaa vaan jaksa enään.

      • Anonyymi

        Ei vittu, mä olin 36 ku ihan sattumalta törmäsin mun muijaan, yhdessä kohta 3-v .
        Enmä enää mitää edes ettinyt se vaan tapahtui .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu, mä olin 36 ku ihan sattumalta törmäsin mun muijaan, yhdessä kohta 3-v .
        Enmä enää mitää edes ettinyt se vaan tapahtui .

        Missä se tapahtuu kerro se??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu, mä olin 36 ku ihan sattumalta törmäsin mun muijaan, yhdessä kohta 3-v .
        Enmä enää mitää edes ettinyt se vaan tapahtui .

        No niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se tapahtuu kerro se??

        Tulee sillon kun et suunnittele ja pakolla asiaa ajattele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee sillon kun et suunnittele ja pakolla asiaa ajattele.

        Ei kyllä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä tule.

        Et ole kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee sillon kun et suunnittele ja pakolla asiaa ajattele.

        Mistä se tulee?


      • Anonyymi

        Sinä etsit naista koko ajan pakonomaisesti. Ei sinulla ole kokemusta sellaisesta tilanteesta, että et suunnittelisi ja pakolla asiaa ajattelisi. Et siis ole kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä etsit naista koko ajan pakonomaisesti. Ei sinulla ole kokemusta sellaisesta tilanteesta, että et suunnittelisi ja pakolla asiaa ajattelisi. Et siis ole kokeillut.

        TOTTAKAI ETSIN NAISTA.. mistä muuten se löytäisi käveleekö se sun kotia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTAKAI ETSIN NAISTA.. mistä muuten se löytäisi käveleekö se sun kotia?

        Istu kotona miettimässä. Mene kirkkoon.

        Raitis mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTAKAI ETSIN NAISTA.. mistä muuten se löytäisi käveleekö se sun kotia?

        No niin, et ole kokeillut luopua pakonomaisuudesta naisen saannin suhteen. Pakkomieteisyytesi näkyy päälle päin, eikä kukaan halua pakkomielteistä miestä.


    • Anonyymi

      Tuntuu et ihmiset on niin pinnallisia. Muka on rahaa. Kaikilla vaan bemareita ja audeja.

    • Anonyymi

      Kaikilla vähintään 15 tonnin audi tai bemari.

      • Anonyymi

        Keillä "kaikilla"?

        Pääkaupunkiseudulla iso osa ihmisistä käyttää julkista liikennettä eikä omista omaa autoa laisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keillä "kaikilla"?

        Pääkaupunkiseudulla iso osa ihmisistä käyttää julkista liikennettä eikä omista omaa autoa laisinkaan.

        Selvä.


    • Anonyymi

      Ite ajan paskalla.2 k. Toisilla 30 tuhatta audi.

    • Anonyymi

      Elämässä on paljonkin järkeä, ja joku sellainen asia kuin parisuhde - tai joillakin oman parisuhteen mainostaminen - on vain yksi asia elämässä. Minä olen avioliiton kokenut, enkä helposti mene enää toiseen avioliittoon. Kun avioliitossa oli vain vähän hyviä puolia, ja huonoja puolia oli paljon, johtuen siitä, että aviopuoliso ruikutti ja ryyppäsi, sekä oli vaatimassa ainaista juhlaa, niin paljon mieluummin elän vapaasti, varsinkin, kun omia harrastuksia on ollut jo kouluiästä alkaen.
      Terveisin: Puolireuho

      • Anonyymi

        Aloittaja olisi parisuhteessa exvaimosi kaltainen ruikuttaja, jota toinen osapuoli ei kestäisi kovin pitkään.


    • Anonyymi

      En ymmärrä ihmisiä. Onko ne rikkaita vai kauheissa veloissa?

      • Anonyymi

        Audin tai bemarin ostoon ei tarvitse olla rikas. Ihan normi palkka riittää, jos ei sitä tuhlaa pelaamiseen ja pikavippeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audin tai bemarin ostoon ei tarvitse olla rikas. Ihan normi palkka riittää, jos ei sitä tuhlaa pelaamiseen ja pikavippeihin.

        No mulla on pikavippejä 16 tuhatta.. ja oon pelannu ja lisää velkaantunut.. ei mulla ole varaa ostaa 20 tonnin bemaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on pikavippejä 16 tuhatta.. ja oon pelannu ja lisää velkaantunut.. ei mulla ole varaa ostaa 20 tonnin bemaria?

        Oma vikasi, että oot sössiny raha-asiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vikasi, että oot sössiny raha-asiasi.

        No niin on.. en saa maksettua velkaani.


    • Anonyymi

      Elän velalla. Oon persaukinen.pahasti veloissa.en pysty ostamaa 25 tuhatta bemaria. Vittu ihmiset on sekasin..siinähän maksaa 100 tonnia pankkiin.

    • Anonyymi

      Tuntuu että elän niin erilaista elämää. Oon köyhä. Paskalla autolla.

      • Anonyymi

        Allu ihan sama vaikka ajaisit Ferrarrilla. Et pysty itsenäisesti edes huolehtimaan asunnostasi etkä osaa edes itse pestä pyykkiä. Jos äitisi ei sinua auttaisi asuisit jossain tukiasunnossa itsenäiseen elämään et pysty. Joten älä kalehdi kenenkään autoja. Ei autoilla naisia saada. Jos pää on sekaisin ja toistat samaa päivästä toiseen vuodesta toiseen. Lupasit psykologille ettet kirjoittele tänne palstalle. Et pysty edes sitä lupausta pitämään. Mitä se kertoo sinusta... korvien välistä tuulee ja pahasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ihan sama vaikka ajaisit Ferrarrilla. Et pysty itsenäisesti edes huolehtimaan asunnostasi etkä osaa edes itse pestä pyykkiä. Jos äitisi ei sinua auttaisi asuisit jossain tukiasunnossa itsenäiseen elämään et pysty. Joten älä kalehdi kenenkään autoja. Ei autoilla naisia saada. Jos pää on sekaisin ja toistat samaa päivästä toiseen vuodesta toiseen. Lupasit psykologille ettet kirjoittele tänne palstalle. Et pysty edes sitä lupausta pitämään. Mitä se kertoo sinusta... korvien välistä tuulee ja pahasti

        Kyllå naiset. Haluaa vain komean rikkaan miehen. 25 tuhatta audi pihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ihan sama vaikka ajaisit Ferrarrilla. Et pysty itsenäisesti edes huolehtimaan asunnostasi etkä osaa edes itse pestä pyykkiä. Jos äitisi ei sinua auttaisi asuisit jossain tukiasunnossa itsenäiseen elämään et pysty. Joten älä kalehdi kenenkään autoja. Ei autoilla naisia saada. Jos pää on sekaisin ja toistat samaa päivästä toiseen vuodesta toiseen. Lupasit psykologille ettet kirjoittele tänne palstalle. Et pysty edes sitä lupausta pitämään. Mitä se kertoo sinusta... korvien välistä tuulee ja pahasti

        Minä kirjotan mitä minä haluan. Minä oon tälläinen ihminen 36 v ja elämä kaaosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ihan sama vaikka ajaisit Ferrarrilla. Et pysty itsenäisesti edes huolehtimaan asunnostasi etkä osaa edes itse pestä pyykkiä. Jos äitisi ei sinua auttaisi asuisit jossain tukiasunnossa itsenäiseen elämään et pysty. Joten älä kalehdi kenenkään autoja. Ei autoilla naisia saada. Jos pää on sekaisin ja toistat samaa päivästä toiseen vuodesta toiseen. Lupasit psykologille ettet kirjoittele tänne palstalle. Et pysty edes sitä lupausta pitämään. Mitä se kertoo sinusta... korvien välistä tuulee ja pahasti

        Asun tukiasunnossa. Olen vammainen ja pahasti veloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllå naiset. Haluaa vain komean rikkaan miehen. 25 tuhatta audi pihassa.

        Entäs jos se Audi onkin sen naisen? Ja nainen on rikas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun tukiasunnossa. Olen vammainen ja pahasti veloissa.

        Ai sä asutkin tukiasunnossa. Tähän asti olet kiven kovaan väittänyt, että et asu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ihan sama vaikka ajaisit Ferrarrilla. Et pysty itsenäisesti edes huolehtimaan asunnostasi etkä osaa edes itse pestä pyykkiä. Jos äitisi ei sinua auttaisi asuisit jossain tukiasunnossa itsenäiseen elämään et pysty. Joten älä kalehdi kenenkään autoja. Ei autoilla naisia saada. Jos pää on sekaisin ja toistat samaa päivästä toiseen vuodesta toiseen. Lupasit psykologille ettet kirjoittele tänne palstalle. Et pysty edes sitä lupausta pitämään. Mitä se kertoo sinusta... korvien välistä tuulee ja pahasti

        kyllä monesti näkee naisia bemareitten ja audien kyydissä ilmeisesti hieno auto pitää olla.. kun ei vanha romu kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ihan sama vaikka ajaisit Ferrarrilla. Et pysty itsenäisesti edes huolehtimaan asunnostasi etkä osaa edes itse pestä pyykkiä. Jos äitisi ei sinua auttaisi asuisit jossain tukiasunnossa itsenäiseen elämään et pysty. Joten älä kalehdi kenenkään autoja. Ei autoilla naisia saada. Jos pää on sekaisin ja toistat samaa päivästä toiseen vuodesta toiseen. Lupasit psykologille ettet kirjoittele tänne palstalle. Et pysty edes sitä lupausta pitämään. Mitä se kertoo sinusta... korvien välistä tuulee ja pahasti

        En pysty pitämään lupausta en.. koska olen hullu ja sairas.. eikä kiinnosta.. oon tehnyt jo 500 alotusta ja teen loppuelämäni joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos se Audi onkin sen naisen? Ja nainen on rikas

        No en minä hänelle kelpaa jos hänellä on kallis audi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä asutkin tukiasunnossa. Tähän asti olet kiven kovaan väittänyt, että et asu.

        No en asukkaa.. mutta mä olen tälläinen. Tää ei ole normaalia elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä asutkin tukiasunnossa. Tähän asti olet kiven kovaan väittänyt, että et asu.

        Näinhän ne valheet paljastuu kun ei muista mitä on tänne kirjoitellut.. Kun tukiasunnossa mt vointiset yleensä asuu. Niitä on yleensä kaupungin vuokrataloissa yleensä yksiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä monesti näkee naisia bemareitten ja audien kyydissä ilmeisesti hieno auto pitää olla.. kun ei vanha romu kelpaa naisille.

        Eihän se kyydissä oleminen kerro kenen auto se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty pitämään lupausta en.. koska olen hullu ja sairas.. eikä kiinnosta.. oon tehnyt jo 500 alotusta ja teen loppuelämäni joka päivä

        Eli et halua tehdä töitä mielenterveytesi takia. Sitten vielä ihmettelet täällä kun kukaan ei kiinnostu. Kukaan normi tavis ei hakua hoitamaton mt ihmistä lähelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et halua tehdä töitä mielenterveytesi takia. Sitten vielä ihmettelet täällä kun kukaan ei kiinnostu. Kukaan normi tavis ei hakua hoitamaton mt ihmistä lähelleen

        En edelleen voi sille mitää.. nämä ongelmat on ollut syntymästä asti.. mulla on kehityshäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän ne valheet paljastuu kun ei muista mitä on tänne kirjoitellut.. Kun tukiasunnossa mt vointiset yleensä asuu. Niitä on yleensä kaupungin vuokrataloissa yleensä yksiö.

        Asun kyl ihan yksin vuokralla. en tukiasunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllå naiset. Haluaa vain komean rikkaan miehen. 25 tuhatta audi pihassa.

        "Kyllå naiset. Haluaa vain komean rikkaan miehen. 25 tuhatta audi pihassa."

        Niillä miehillä saattaa olla normaali äly eikö he elä velaksi että saisi pitää jonkun romuauton kuten sinä.


    • Anonyymi

      No eipä oikeastaan ole mitää järkeä.
      Eihän sanna märiinkaan tietä tästä maailman menosta mitään järkevää, kunhan jakaa rahaa maailmalle saadakseen mainetta. Sitä se on kun ei ole isää, niin ei ole taivaankaan isää, joka turvaisi isämaan. Kaikki menee, niinhän sitä sanotaankin, kun on järjen puute, on kestävyysvajetta.

    • Anonyymi

      kiitokset paljon, että korvien välissä "tuulee", =)

      ollaan taas niin kohteliaita, niin, kohteliaita,

      tästä tulee mieleen sanonta, kiittämättömyys on maailman palkka,

      ja, kiittämättömyys on minun palkkani,

      ehkä tukiasunto on minulle hyvä, ;)

      ja, sähkötuoli, ja minut siihen istumaan vielä, =)

      sitä ainakin perheeni toivoo,

      että minusta grillattu kanankoipi tulee,

      sillä olenhan hyödytön sontaläjä, muutenkin, =)

    • Anonyymi

      Toista se on noilla rikkailla, joilla on rahaa ja kaikkea. Kyllähän ne jotkut yrittävät syödä valtionlaskuun perheineen ja olla järkeviä, suuret palkat ja suuri virka, auktoriteetti, mutta ne onnettomat, jotka sitten vappusatasen lupauksen varassa ovat. Puhumattakaan petseaukiisesta valtaväestöstä, velkaisesta masentuneina, epätoivoisi tulevasta.

    • Anonyymi

      Noi nirppanokat kaunottaret tottunu että rahaa o,.ja hieno kallis audi.

    • Anonyymi

      Miksi et tee elämääsi itsellesi mitään parannuksia? ”Onnen avaimethan” on sun omissa käsissäs. Ala muuttaa sitä elämää. Pois mukavuuslaatikosta ja touhut uusiks.

      • Anonyymi

        Mitä se auttaa? Ei sitä naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa? Ei sitä naista saa.

        No ei tuolla asenteella autakaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuolla asenteella autakaan :D

        Ei kyllä auta oikein mikään.


    • Anonyymi

      Ai naiset on nirppa nokkia, kun eivät halua läheisriippuvaista mielenterveys ongelmista kärsi vää epävakaata ihmistä? Nii tietysti kenenkäs muun vika se nyt olisi, jos sinä et naista saa..

      • Anonyymi

        Kyllä ovat nirppanokkia!!!!


    • Anonyymi

      Nainen ei ole mikään onni. Ylipäätään toinen ihminen ei voi missään tapauksessa vastata sinun elämän onnesta.

    • Anonyymi

      Mä en ole komea. Olen ruma ja lihava.köyhä.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miten toiset saa kumppanin.

      • Anonyymi

        Ne eivät räyhää ostareilla, eivätkä uhkaile muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne eivät räyhää ostareilla, eivätkä uhkaile muita ihmisiä.

        Minä uhkailen koska mulla on vihamielinen persoona ja olen koskenut naisia ja kourinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uhkailen koska mulla on vihamielinen persoona ja olen koskenut naisia ja kourinut.

        Siispä kukaan ei halua olla sinun lähelläsi, kun noin vastenmielisesti käyttäydyt.

        Ne jotka eivät käyttäydy sinun tavallasi, saavat kumppanin.


    • Anonyymi

      Elämällä on vain se järki, jonka sille itse pystyy keksimään. Kaikki eivät pysty, silloin se on järjetöntä kouhkaamista alusta loppuun, ihan riippumatta siitä sattuuko siinä nyt niitä muita vierelläkulkijoita/kouhkaajia olemaan. Ne vaan pahentaa sitä tilannetta omalla sekoilullaan, vetävät pahimmassa tapauksessa vielä mukanaan sinne katuojaan.

    • Anonyymi

      Mä oon ainaski ikisinkku.

    • Anonyymi

      Mä olen läski. Köyhä. Joskus seurustelit. Naiset jätti mut. HUPS YLI 35 mies. En kelpaa kellekkää. NAISET SAATANAN NIRSOJA. EN PYSTY MUUTTUMAAN.EN VAA KELPAA ENÄÄ.

      • Anonyymi

        On vaan pystyttävä muuttumaan jos meinaat jotain elämässäsi aikaan saada. Muuten saat sekoilla hautaan saakka ihan yksinäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaan pystyttävä muuttumaan jos meinaat jotain elämässäsi aikaan saada. Muuten saat sekoilla hautaan saakka ihan yksinäsi

        Olen kokeillut muuttua. Mutta en pysty. Mun elämä on tällästä. Toivon jopa että jonain päivänä ammun aivot pellolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokeillut muuttua. Mutta en pysty. Mun elämä on tällästä. Toivon jopa että jonain päivänä ammun aivot pellolle.

        Oma on valintasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma on valintasi

        Kunhan löytäisin aseen jostain ampuisin aivot pellolle


    • Anonyymi

      Riippuu täysin sinusta. Elämässäsi on järkeä/se on mukavaa, kun vain päätät nauttia siitä.

    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä miten tää elämä menny tälläseksi.

    • Anonyymi

      Oon jo menettäny toiveen elämästä. En jaksa enää koskaa miettiä suhteita naista rinnalle ku en kelpaa.en jaksa ettiä en jaksa mitää tindereitä en mitään.mä luovutan. Olen yrittäny rumia ja lihavia naisia.. ei niitä kiinnosta.

    • Anonyymi

      Vois myös lopettaa työt ja alkaan pelaan sotapelejä kun ei täs elämässä ole mitään järkeä enää ikää yli 35.

    • Anonyymi

      Entäs jos vaan keskittyisit pääsi hoitamiseen ja jättäisit noi pakkomielteiset ajatukset pois..

    • Anonyymi

      Mä en jaksa enää yrittää yhtään naisia. Ei niitä vaan kiinnosta. Pitäs olla laiha, komea, rahaa. Vähintään 25 tuhatta euroa Audi pihassa.

    • Anonyymi

      Harmi että toisten elämä on yhtä helvettiä kk vuodesta toiseen ja masennusta. Todella pahoja ongelmia.

    • Anonyymi

      Velat kasvaa joka vuosi. Ja joutuu ajamaa romulla 2 tonnin autolla. Naiset nauraa rumalle läskille köyhälle luuserille.

    • Anonyymi

      Ehkä mä nyt ymmärrän miksi mä olen kehitysvammainen.

    • Anonyymi

      Mä en pärjää ees palkalla. Kulutan rahani ryyppään. En saa naista ollenkaa.oon tosi läski.elämä on totaalista kaaosta. Mä en ymmärrä normaaleita ihmisiä. On hieno uus auto rahaa on..jos mä otan nyt velkaa 20 tuhatta kohta 50 tonnia velkaa että saan hienon Audin saatana!!

    • Anonyymi

      Njaa, koskaan määritellyt asioita aloittajan tavalla. Itse olen itselleni tärkein…aina!

    • Anonyymi

      mä en edes välitä enää otan niin paljo velkaa ku saa 100 tonnia.. ostan veneet uuden tuliterän audin isoilla vanteilla.. ja mitä mä välitän enää elämästä nirppanokatki hienostonaiset elää samanlaista elämää on 1000 € laukkua on 40 tonnin audi

    • Anonyymi

      Vittu vaativat mieheltä komeutta.. hyvää kroppaa. lihaksia... vittu hieno bemari audi.. vähintää 30 tuhatta isoilla vanteilla.. ilmastoinnit.. sitten voi saada naista.

      • Anonyymi

        Ne vaatii mieheltä vaan normaalia käytöstä, ei väkivaltaista riehumista, lyömistä, kourimista, haukkumista ja juomien päälle kaatamista. Normaalisti käyttäytymällä saa naisen.


    • Anonyymi

      itse olen vaa mennyt sekasemmaksi mitä ikää tullut. oon nyt 36 v mies.. ja olen syrjäytynyt pahasti ja jäänyt yksin.. töitä teen kun pakko.. mutta velkaantunut vain ja ei oo kavereita vuosiin ollut... en oikein enää tiedä mitä tehdä elämälle kun en saa parisuhdetta rakkautta ja tää ei ole normaalia mun iässä.. Monella mun ikäsellä on hieno audi ja rahaa.. ovat vuosia olleet töissä.. parisuhde.. kaunis nainen.. Mä en saa ees rumaa läskiä. Mussa on vitun pahasti vikaa.

    • Anonyymi

      Jotenki millään ei ole enää mitää merkitystä.. äiti pesee pyykit.. en pysty ees siivoon kotona ja teen paskaa ruokaa.. syön väärin.. syön roskaruokaa.. juon alkoholia.. mulla on diabetes 1.

      • Anonyymi

        Äidillesi voimia. Suuri on suru jos noin uusavuton
        Aikuinen lapsi on. Opettele siivoamaan ja käyttämään pesukonetta. Älä ole kun 10v pikku pentu. OTA VASTUU ELÄMÄSTÄSI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidillesi voimia. Suuri on suru jos noin uusavuton
        Aikuinen lapsi on. Opettele siivoamaan ja käyttämään pesukonetta. Älä ole kun 10v pikku pentu. OTA VASTUU ELÄMÄSTÄSI

        EN osaa.. olen 36 mulla on diagnoosi kehityshäiriö.. se on kuin olisin 10 v pikkupoika.. en tee mitää.. joskus ruokaa ja sitte käyn lenkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidillesi voimia. Suuri on suru jos noin uusavuton
        Aikuinen lapsi on. Opettele siivoamaan ja käyttämään pesukonetta. Älä ole kun 10v pikku pentu. OTA VASTUU ELÄMÄSTÄSI

        Äiti ei enää jaksa mua... ainut joka huolehtii musta.. jos sitä ei olis niin olisin tod näkösesti kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN osaa.. olen 36 mulla on diagnoosi kehityshäiriö.. se on kuin olisin 10 v pikkupoika.. en tee mitää.. joskus ruokaa ja sitte käyn lenkillä.

        Ja sinä hingut parisuhdetta, vaikka olet kuin 10-vuotias pikkupoika. Eivät pikkupojat seurustele, se on aikuisten puuhaa.


    • Anonyymi

      no elämä on.. ei oo enää millää väliä ketää ei välitä.. sama se tappaisko ittensä heti vai 2 v päästä

    • Anonyymi

      Ylläri ihmiset hiljeni ku seinään.

    • Anonyymi

      Mitä tänne koskaa mitää kirjottaa.. ihmisiä ei kiinnosta ku oma napa.. ei koskaa ihmisiä kiinnosta toiset ihmiset.. ihmiset vaa nauraa.. jaa toi ikisinkku.. joka ei saa koskaa naista.. menis hoitoon.

      • Anonyymi

        Sinua Allu kiinnostaa vain oma napasi ja vain ja ainoastaan sinä ja sinun ongelmat. Luulet olevasi maailman napa olet kyllä harvinaisen tyhmä. Lähden koko palstalta en jaksa sinun ininää kuunnella. Raivostuttava tyyppi joka pitäis liiskata kun itikat yleensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua Allu kiinnostaa vain oma napasi ja vain ja ainoastaan sinä ja sinun ongelmat. Luulet olevasi maailman napa olet kyllä harvinaisen tyhmä. Lähden koko palstalta en jaksa sinun ininää kuunnella. Raivostuttava tyyppi joka pitäis liiskata kun itikat yleensä

        No niin juurikin kiinnostaa.. Kyllä olen maailman napa.. tajua se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua Allu kiinnostaa vain oma napasi ja vain ja ainoastaan sinä ja sinun ongelmat. Luulet olevasi maailman napa olet kyllä harvinaisen tyhmä. Lähden koko palstalta en jaksa sinun ininää kuunnella. Raivostuttava tyyppi joka pitäis liiskata kun itikat yleensä

        Lähde ihmeessä koko palstalta.. syö vaikka paskaa mun puolesta :D


    • Anonyymi

      Jaksat vaan valittaa mutta et jaksa mennä baariin juomaan viinaa ja siellä naisiin pääsee tutustumaan. Ei ole järkeä istua vaan kotona ja valittaa koska niin ei naisia tapaa.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Alluhan kännissä hyökkäilee naisten päälle. Parempi kun pysyy kämpillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alluhan kännissä hyökkäilee naisten päälle. Parempi kun pysyy kämpillään

        Kyllä kosken ja lyön naisia ja kourin pyllystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kosken ja lyön naisia ja kourin pyllystä.

        Naiset juoksee mua karkuun kun näkevät mut. pelkäävät pitkää miestä.. etten kouri perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset juoksee mua karkuun kun näkevät mut. pelkäävät pitkää miestä.. etten kouri perseestä.

        Nimenomaan naiset pelkäävät sinua. Silti sinä ihmettelet, etteivät ne rupea tyttöystäväksesi. Rupeaisitko itse kaveriksi ihmiselle jota pelkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan naiset pelkäävät sinua. Silti sinä ihmettelet, etteivät ne rupea tyttöystäväksesi. Rupeaisitko itse kaveriksi ihmiselle jota pelkäät?

        Ei ole siitä kiinni.. mä kaipaan läheisyyttä ja seksiäkin ja naista syliini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni.. mä kaipaan läheisyyttä ja seksiäkin ja naista syliini

        Miten niin ei ole siitä kiinni?

        Et tietenkään voi saada naista, kun käyttäydyt noin ruokottomasti mitä tuossa kerroit: kosket, lyöt naisia ja kourit pyllystä.

        Ei ole mitenkään mahdollista, että joku nainen huolisi tuollaisen miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole siitä kiinni?

        Et tietenkään voi saada naista, kun käyttäydyt noin ruokottomasti mitä tuossa kerroit: kosket, lyöt naisia ja kourit pyllystä.

        Ei ole mitenkään mahdollista, että joku nainen huolisi tuollaisen miehen.

        Sitten pysyn yksin.. en jaksa enää tätä samaa aihetta tuun hulluksi.


    • Anonyymi

      En todellakaa tapa itseeni alkoholilla ja mennä baariin juomaan viinaa koska ei kiinnosta baarit ja humalaiset naiset.

    • Elämä on paskaa.. Mä hoidan päätäni päivittäisellä päihteiden käytöllä (kannabis, rööki) Ei motia lopettaa.

      • Anonyymi

        Okei sitte meitä on 2.. oon miettiny itekki huumeita tai että ottais ihan vitusti velkaa 50 tonnia pankista ja kusis oikee pahasti elämän?


    • Anonyymi

      Aikuisten oma keskustelupaikka.
      Pääsysi chattiin on estetty, koska et ole noudattanut sääntöjä. Ole hyvä ja Tutustu sääntöihin. Esto saattaa johtua siitä, että käytät samaa IP-osoitetta kuin joku toinen estetty. Pahoittelemme, jos näin on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Ehkä mun elämämässä ei ole toivoa.. mä lopetan vakituisen työni ja alkaan alkoholistiksi ja kusen niin pahasti elämän.. otan niin paljo velkaa ku saan.. 100 tuhatta jos saisin työsuhteella

      • Anonyymi

        En tiedä saanko niin paljo rahaa... sitte ostan niin hienon audin ja oon cool.


    • Anonyymi

      onko täälä muita jotka vois jakaa omia juttuja.. joilla menee yhtä paskasti?

    • Anonyymi

      Onko muita ihmisiä jotka taistelee ja elää helvetissä joka päivä? on diagnooseja sairauksia.. heikkolahjaisuutta.. kehitysvammaa?

    • Anonyymi

      Eihän tässä mitään. Siellä oli sodassa miehiä jotka sanoivat, että tyytyvät kohtaloonsa.

    • Anonyymi

      Onko täälä muita ihmisiä jotka on samanlaisia?

    • Anonyymi

      Psykiatri sanoi jo mulle että oon todella pahasti sekasin monimuotoisia ongelmia ja mun pitää tyytyä kohtalooni.

    • Anonyymi

      Ei ole elämässä mitään järkeä. Se on hyvin hoksattu totuus.

      • Anonyymi

        No kannattako sitten kauan olla elossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattako sitten kauan olla elossa?

        Järjetön elämä voi olla ihan ok. Ihan voi vain olla. Puoliteholla. Odottaa vain mitä elämä järjettömyyksissään tarjoaa nurkan takana. Jotain siellä on. Ihanvarmasti jotain on.


    • Anonyymi

      janne niinistö. on pelkkä luuseri joka ei tiedä mistään mitään,

      mutta, ei siinä enempää,

      huoh, jos janne on seksuaalisesti kiinnostunut kaljuista ihmisistä,

      niin, vetäkööt itsensä kaljuksi,

      eikä vain aina puhuisi miten ihania ja söpöjä kaljut ihmiset ovat,


      =/

    • Anonyymi

      kerroin musta nyt kaikkeni rehellisesti millasia hyvin pahoja ongelmia mulla on ja diagnooseja. 't. allu

    • Anonyymi

      niin, mielikuvitus ongelmia,

      sinä olet syntinen, ja toivon että päädy helvettiin, sinne sinä kuulut,

      sillä, rikos on rikos,

      ja, minua kohtaan rikos, on vielä suurempi rikos,

      ja, sinä olet vain yksinkertainen ihminen,

      jolla, ei aivotoimintaa ole, paitsi tyhmyyttä elämän,

      ja, rikollisuutta elämän,

    • Anonyymi

      Kyllä hiljeni palsta nopeasti. ihmiset ei jaksa kirjottaa mitään.. ihmiset on täys mulkkuja vain oma napa kiinnostaa.

      • Anonyymi

        "ihmiset on täys mulkkuja vain oma napa kiinnostaa."

        Eihän sinuakaan Allu kiinnosta kuin oma napa ja oma mulukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmiset on täys mulkkuja vain oma napa kiinnostaa."

        Eihän sinuakaan Allu kiinnosta kuin oma napa ja oma mulukku.

        Mua kiinnostaa naiset haluan kumppanin en olla yksin


    • Anonyymi

      Tiedätkö mitä Allu, minä olen nainen ja minulla on BMW. Sen olen ihan omilla ansioillani hankkinut ja maksanut.
      Minulla on myös kaksi vuotta sitten ostettu omistus asunto, siitä tosin velkaa jota maksan säännöllisesti pois.
      Näitä tai mitään muutakaan en olisi saanut netissä ruikuttamalla ja itseäni säälien.

      En ole lähtöisin rikkaasta perheestä, ihan keskiluokan koti oli. Opin kotoani rahankäytön eikä vanhempani olisi ikinä suostuneet minulle näitä asioita kustantamaan.
      Itse olen saanut tulla toimeen sen jälkeen kun kotoa pois muutin, ja kun oli selkeät suunnitelmat ja tavoitteet lähdin pyrkimään niihin ja tein niistä totta.

      Mikä minua kohdallasi kauhistuttaa ja säälittää on äitisi.
      Ei hän aivan nuori voi enää olla koska sinäkin jo keski-ikää huitelet. Kehtaat sitten heittäytyä äitisi paapottavaksi ja holhottavaksi, se on kyllä todella halveksuttavaa!
      Jos kerran pystyt omillasi asumaan pystyt myös huushollisi ja p-skapyykkisi ym. itse hoitamaan. Turha vedota kehityshäiriöön tai muuhun.
      Kymmenvuotias lapsi osaa käynnistää pesukoneen, se nyt on aivan varmaa, miksi sitten ei aikuinen äijä!
      Äiti parkasi elämä on varmasti kohtuuttoman raskasta. Eikö olisi aika hänen päästä elämään rauhassa ilman hoivattavaa aikuista lasta?
      Noilla tempauksillasi kasvatat hänen kuormaansa kohtuuttomasti. Etkö ymmärrä hävetä?

      Mitä siihen tulee että uhkailet raunioittaa lopunkin elämäsi, tee se toki, ei se ketään muuta liikuta paitsi siis äitiäsi joka ilmeisesti välittää koska jaksaa aina vaan.
      Ota velkaa, juo, riehu, tee mitä tahdot. Täältä palstalta et mitään pelastavaa enkeliä löydä etkä ketään joka jaksaisi enää ulinaasi kuunnella.
      Psykiatri kertoi totuuden. Ihme että suostuu vielä jatkamaan hoitosuhdetta josta mitään ei tule. Vai suostuuko?

      • Anonyymi

        Juu en ymmärrä mitä sä paskaa ämmä jauhat.. osta vaikka 5 asuntoa.. osta 100 tonnin bemari,. äitini on jo 60.. ja mä olen 36.. v miksi mä tommosta paskaa kuuntelen.. olen jo vuosia miettinyt itsemurhaa.. kun sopiva aika tulee niin sen teen.. kun en tästä muutu.. olen todella pahasti velkaantunut ja syrjäytynyt ja yksin.. äiti auttaa mua ja hoitaa mua.


      • Anonyymi

        Eivät jaksa enää mua. Pistivät pois mut kaikesta,, mulla on terapeutti vain. mutta olen vain tullut 3 v sisään ihan hulluksi ex tyttöystävä jätti mut ja mun elämä on silkkaa kaaosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät jaksa enää mua. Pistivät pois mut kaikesta,, mulla on terapeutti vain. mutta olen vain tullut 3 v sisään ihan hulluksi ex tyttöystävä jätti mut ja mun elämä on silkkaa kaaosta.

        No aja vittu bemarilla.. mua ei kiinnosta.. mulla on itellä 2 tonnin romu auto ja oon velkaantunut... en vitussakaa osta omaa asuntoa ja uutta bemaria.. ollaan niin erilaisista lähtökohdista kun sinä nainen-. Sä olet sä.. ja mä olen köyhä ja syrjäytynyt.. En tiedä miksi en uskalla tappaa itteeni.. en varmaa äitini takia viitti tappaa itteeni kun hän on ainut joka musta välittää.


      • Anonyymi

        Pyskiatri lääkärit on jo heittäny mut pihalle hoidoista. Ei ketään kiinnosta vaikka olisin kuollut.


    • Anonyymi

      TOMMOSIA NIRPPANOKKIA NAISET ON... HAHAHA


      Tiedätkö mitä Allu, minä olen nainen ja minulla on BMW. Sen olen ihan omilla ansioillani hankkinut ja maksanut.
      Minulla on myös kaksi vuotta sitten ostettu omistus asunto, siitä tosin velkaa jota maksan säännöllisesti pois.

    • Anonyymi

      Tiedätkö mitä Allu, minä olen nainen ja minulla on BMW. Sen olen ihan omilla ansioillani hankkinut ja maksanut.''

      SAATANAN NIRPPANOKKA

    • Anonyymi

      en tiedä ENÄÄ MITÄ SANOA KAIKKI ON KIRJOTETTU JA VALITETTU JA SANOTTU JA MUN ELÄMÄ ON TÄLLÄSTÄ OLLUT JO 3 V.. EX JÄTTI MINUT JA JÄIN IHAN YKSINÄISEKSI JA NYT EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ ELÄMÄLLE.. TÖITÄ VAAN JA KATON LEFFOJA. JA ISTUN KOTONA PISTE.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Musta tuntuu et mä oon toi joker yhtä sekasin.

    • Anonyymi

      Joo en tiedä mitä enää tehdä mun elämä on liian sekavaa.. anteeks vaan kaikki.

    • Anonyymi

      Mun on vaa pakko jotenki elää tämmöstä elämää.. en tiedä miten muuttua ja miten jatkaa elämää. on niin paljo ongelmia ja oon jo käyny monilla lääkäreillä hakenut apua.. töitä vaan teen.. mutta ei ketään musta oikein välitä kun äiti.. siispä jotenki tunnen ettei milllään ole enää mitää merkitystä mun elämässä.

    • Anonyymi

      Kun et vaan Allu-parka tajua että yksikään lääkäri maailmassa ei sinua parantamaan pysty.
      Sitä ihmelääkettä tai operaatioita ei ole.
      Ihan sinun on itsesi se työ itsesi eteen tehtävä, lääkärit voi määrätä pillereitä helpottamaan ja tasoittamaan mutta ne eivät paranna. Terapeutti voi olla tukena ja tiennäyttäjänä mutta ei voi pääsi sisään mennä ja ruuvailla ja nakutella siellä osat paikoilleen.
      Ei, ihan itse sinun on tehtävä työtä itsesi eteen. Heittäytymällä passiiviseksi uhriksi ja valittamalla ja ruikuttamalla surkeuttaan et edisty yhtään mihinkään.
      Tietenkään välttämättä kokonaan ei kaikkea voi poistaa ja parantaa, mutta helpottaa ja auttaa tekemään elämästä siedettävämpää.
      Tämä on viimeinen kerta kun sinulle vastaan. Tätä on hoettu tarpeeksi. Kuuntle tai ole kuuntelematta, oma valintasi.

    • Anonyymi

      Minä en ainakaan lähtisi yksinäisen, masentuneen ja elämä sekaisin olevan kanssa parisuhdetta rakentamaan. Siinä menisi omakin elämä pilalle.

      Pane ensin asiasi kuntoon, katsotaan sitten, mitä voisi alkaa!!!

      • Anonyymi

        No edelleen tietyille asioille en voi mitää.. olen jo 36. mulla ei ole yhtään kavereita.. ei ystäviä.. mun pitäs koko elämä laittaa uusiksi.. mulla on vakityö mikä pitää mut jotenki järjissään.. mutta en tiedä enää mitä tehdä. olen yrittänyt laittaa päätäni kuntoo sitte kusen asiat ja juon ja sama paska jatkuu. Enkä voi mitää että mulla on todettu vauvasta kehityshäiriö.


      • Anonyymi

        Mulla on ollut koko elämä pelkkää paskaa ja vastoinkäymisiä.


    • Anonyymi

      Mä oon jo 36.. emmä tutustu ihmisiin. en saa mistää kavereita.. ei kukaa halua jutella mulle.. äitini vaan. olen kyllä yrittänyt mutta ehkä mun maine menny koko suomi tuntee miten hullu mä olen. Olen myös hyvin ujo.. en puhu ihmisille koska mua on kiusattu vuosia.. emmä tiedä mitä tehdä.

      • Anonyymi

        Enää en jaksa edes yrittää naisia annan kaikki olla, oon niin sekasin.. että parempi keskittyä vaa syömää lääkkeet. töihin ja terapiaan samalla kuntoilen ku olen läski ja iso kaljamaha.


    • Anonyymi

      Voi olla että nuorempana osasin käyttäytyä en ruikuttanu ja olin mukavempi ihmisiä kohtaan.. nyt olen muuttunu aivan sekopääksi ja syrjäytynyt ja jäänyt yksin.

    • Anonyymi

      En tiedä oikee mitää enää tehdä.. jotenki oon pahasti pahasti jumissa elämässä.. käyn vaa töissä joka hyvä asia ja nyt terapeuttiki jäi lomalle ja oon aivan sekasin ja tarvin apua.. ketään ei oikein välitä musta.. mun pitää vaa yksin taistella elämässä.

    • Anonyymi

      Mä uskon jo kovasti että mulle ei vain ole kumppania.. oon kai niin kusipää paska ihminen epätoivossa ja yritän liikaa.. eipä noita kiinnosta koskaa ees ottaa yhteyttä.. ehkä parempi alkais tekee muita juttuja elämässä.

    • Anonyymi

      Mä en halua vammaista kumppania koska en ole itse vammainen ja sitä ei ole todettu, sitten paremmin oon yksin.. en halua semmmoista koskaan piste.

    • Anonyymi

      harmi kun tästä kelaa 5 v taakseppäin mulla oli jatkuvasti naisia.. sain baarista naisia ja pääsin panolle ja netin kautta pääsin treffeille.. nyt ei niinku ketään kiinnosta ku oon jo 36 v enkä halua lapsia ja yksinäinen mies leimataan oudoksi jolla ei oo yhtää kavereita.. siispä pakko tottua loppuelämään yksin.

      • Anonyymi

        Kun se naisen saaminen ei ole sun suurin ongelma. Ei lähellekään. Luuletko, että ongelmasi loppuu, jos saat seksiä? Maksaako se nainen sun velat ja ostaa sulle hienon auton? Luuletko, että saat ystäviä naisen avulla? Luuletko, että et saa raivokohtauksia ja itsarikohtauksia jos sulla on nainen? Luuletko, että se alkaa siivoamaan sun jälkiä ja peseen sun pyykit?

        Mikään sun ongelma ei poistu naisen avulla. Ei mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se naisen saaminen ei ole sun suurin ongelma. Ei lähellekään. Luuletko, että ongelmasi loppuu, jos saat seksiä? Maksaako se nainen sun velat ja ostaa sulle hienon auton? Luuletko, että saat ystäviä naisen avulla? Luuletko, että et saa raivokohtauksia ja itsarikohtauksia jos sulla on nainen? Luuletko, että se alkaa siivoamaan sun jälkiä ja peseen sun pyykit?

        Mikään sun ongelma ei poistu naisen avulla. Ei mikään.

        No sitten pysyn ikisinkkuna. EI tarvi maksaa mun velat ja ostaa autoa... ihan sama mitä tänne sanoo.


    • Anonyymi

      MItä tänne sanoa mitää ei ketää yhtää kiinnosta.. oma napa kiinnostaa.. ei ketää kiinnosta toisen ongelmat ja viat.. nauravat ihmiset vaan.. ku ei niitä kiinnosta mikään.

    • Anonyymi

      No onpas hiljasta.. kukaan ei vastaa?

    • Anonyymi

      Eipä paljo ihmiset vastaa.. kirjottele koko ketjuun mitään...

    • Anonyymi

      Voisko joku maksaa vaikka 8 tonnia mun velasta pois ja saisin vähä paremman autonkin?

      • Anonyymi

        Ei voisi.
        Itse olet velkasi hankkinut, itse myös joudut sen maksamaan.


    • Anonyymi

      Mikähän ihmisiä vaivaa.. ovat vitun hiljasia.. ei ymmärrä...

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tehdä enää elämässä on niin erilainen kun muut.. pitäs taas töihinkin mennä.. no mennän sitte.

    • Anonyymi

      Olis se helpompi vaa kuolla pois.. niin ihmiset pääsis musta eroon.. ja kukaan ei oikein välitä.. koska mulla ei ole yhtään kavereita ei mitään.. niin mä en tiedä mitä tehdä.. oon jääny tosi yksin.

    • Anonyymi

      Ei elämässä vikaa ole vaan sinussa. Muuta ajatusmaailmaasi. Käännä se umpäri.

      • Anonyymi

        Mitä se auttaa? kun ei oo kavereita ja ketään.. on niinku pohjalla.. asunu jo vuosia täälä.. en tunne ketään ihmisiä.. mulla on kehityshäiriö mistä mä löydän kavereita.. en halua samanlaisia kavereita.. haluan normaaleita kavereita. ja naista en saa.


      • Anonyymi

        On elämässä vikaa ku on 36 v ja lapsi vielä ja on niin pohjalla ja erilainen kun muut.. emmä voi sitä hyväksyä.. oon kateellinen muille kun heillä on kumppanit ja elämä tasapainossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa? kun ei oo kavereita ja ketään.. on niinku pohjalla.. asunu jo vuosia täälä.. en tunne ketään ihmisiä.. mulla on kehityshäiriö mistä mä löydän kavereita.. en halua samanlaisia kavereita.. haluan normaaleita kavereita. ja naista en saa.

        Valitettavasti normaalit eivät pysty kokemaan kehityshäiriöistä kaverikseen. Pitäisi olla älyllisesti suunnilleen samalla tasolla.

        Joko sun on oltava yksin, tai sitten lopetettava itsesi kaltaisten ihmisten halveksunta ja hyväksyttävä heidät kavereiksesi.


      • Anonyymi

        Kyllä sinä olet kehitysvammainen, vaikket siltä näyttäisikään. Ei normaali terve ihminen käyttäydy noin. Ethän sinä edes ymmärrä mitä normaalit ihmiset puhuu. Kyllä sinun pitäisi etsiä kehitysvammaisista seuraa itsellesi jok sinua ymmärtäisi ja osaisi puhua niin että sinä tajuat. Se on tosi asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet kehitysvammainen, vaikket siltä näyttäisikään. Ei normaali terve ihminen käyttäydy noin. Ethän sinä edes ymmärrä mitä normaalit ihmiset puhuu. Kyllä sinun pitäisi etsiä kehitysvammaisista seuraa itsellesi jok sinua ymmärtäisi ja osaisi puhua niin että sinä tajuat. Se on tosi asia

        En halua etsiä. Mieluiten käyn töissä missä on normaaleita ihmisiä ja saan palkkaa.


    • Anonyymi

      Elämästä puuttuu solidaarisuus.

    • Anonyymi

      Kun niin kovin jotain haluat teet siitä itsellesi helvetin. Lakkaa haluamasta. Näe elämän kauneus kaikessa mitä nyt on. Kiinnitä huomio pieniin asioihin. Maasta nouseviin kukkasiin. Sinun oppikoulusi on kai luopua kaikesta suuresta,huomata kaikki pieni. Itseppä itsesi oppikoulun valitsit. Elä sitä äläkä nurise. Kukaan ei sinua tänne tätä oppimaan pakottanut,itse tahdoit😊

    • Anonyymi

      En minä ymmärrä sun juttujas yhtään.

      • Anonyymi

        Opettele ymmärtämään😊 ei sinussa mitään vikaa sinällään ole.keskityt vaan aivan vääriin asioihin.


    • Anonyymi

      En ymmärrä.. elämä on sen verran sekaisin.. antakaa mulle 5000 € ?

      • Anonyymi

        Juuri nuo on niitä vääriä asioita.😊


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä mitään mistä te puhutte.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Luigi

        Mennäänkö sit sun kotimaahan käymään

        Mistä sä oot kotoisin ?

        Äläkä vastaa ettet mistään

        Sen oon jo kuullu


    • Anonyymi

      Joa kuolinpeaän valvojaa joku perijä epäilee epärehellisyydestä, eikös silloin kyseinen itse-kin osa-perijä pesänvalvoja ole melkolailla rikollinen jo yritykseen tehdä valtiopetosta pesänvalvonnan suhteeen?

      Eli pitää kutsua puolueettomat pesänvalvojat kehiin jokja kaikki hyväksyvät, eli jotain Lontoon pankkiireita, varmasti puolueettomia sitten, ja rehellisiä, London Securities..

    • Anonyymi

      Tekosyitä. Elämässä voi olla hyvinkin paljon järkeä olla yksin ja yksinäinen. Se on asenteesta kiinni,onko tahi ei.ARVOISTA. hyvinki köyhä voi olla valtavan rikas tai toisinpäin. Nojoo. Heippa!😊

    • Anonyymi

      Tulee Sompasaunaan, joka sijaisee Kalasataman vieressä uudella paikalla.

      • Anonyymi

        Mitä mä sielä teen?


    • Anonyymi

      En ees jaksa välittää mitä musta ajatellaan.. mä olen pitkä.. mulla on vakityö.. auto ja hieno asunto.. vittuako mä jaksan tätä.. mä elän näin.

      • Anonyymi

        Minkälainen se sun kämppä on. Siis koko ja onks uusi. Ja minkä merkkinen se sun auto. Tosta sun pituudesta en oo kiinnostunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen se sun kämppä on. Siis koko ja onks uusi. Ja minkä merkkinen se sun auto. Tosta sun pituudesta en oo kiinnostunu.

        Entä korvienvälin tilasta?
        Itse en huolisi tuon tason mt-ongelmista kärsivää, varsinkin kun ei edes ota apua vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä korvienvälin tilasta?
        Itse en huolisi tuon tason mt-ongelmista kärsivää, varsinkin kun ei edes ota apua vastaan.

        Ei tarvi huolia..mun elämä on jo pilalla enkä saa naista..töitä vaan teen että saisi velkoja maksettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen se sun kämppä on. Siis koko ja onks uusi. Ja minkä merkkinen se sun auto. Tosta sun pituudesta en oo kiinnostunu.

        Miks kertoisin, ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Töis nyt väkisin yritän käydä.. silti en saa velkaa maksettua.no pakko tätä helvettiå on kestää. Kaikki on jättäny mut jo mulla ei oo ketää. Asunto. Auto ja työpaikka ja oma mutsi.

    • Anonyymi

      Mitä mä jaksan enää tää on mun paska elämä..ei kiinnosta ihmiset ja heido. Mulle taas riitti.

    • Anonyymi

      Tuntuu että tää elämä on samaa helvettiä vaan. Töitä. Yksin kotona.velat kasvaa.romulla autolla koko elämän.pian velkaa 100 tuhatta tätä menoa.

    • Anonyymi

      Perkele toiset ajaa 20 tonnia bemarilla..ite romulla vaikka vakityö..ei oo varaa saatana. Joudun maksaa jo lainaa 370 e mini kk seki ottaa koville.korot ja kulut on isot.. tuntuu ettei laina lyhene.. kokoajan velkaantuu ja mitään ei saa saatana.

    • Anonyymi

      Nyt on pääomaa vasta yli 200 e maksettu Kesäkuun palkasta.. tää on ihan sairasta.ei tää velka saatana koskaa lyhene..jos maksan liikaa.. mulla ei ole varaa elää. Teen 30 h viikkoa.

      • Anonyymi

        Mihin olet velkaa ottanut ja miksi velka kasvaa? Hae apua velkajärjestelyyn, sitähän saa ilmaiseksi

        Luovu nyt ainakin autosta, mitä sinä sillä teet? Auto on rahasyöppö ja turha perheettömälle. Vantaalla hyvät julkiset yhteydet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin olet velkaa ottanut ja miksi velka kasvaa? Hae apua velkajärjestelyyn, sitähän saa ilmaiseksi

        Luovu nyt ainakin autosta, mitä sinä sillä teet? Auto on rahasyöppö ja turha perheettömälle. Vantaalla hyvät julkiset yhteydet.

        En todellakaa luovu autosta.


      • Anonyymi

        Pidätkö siis 30h työviikkoa jotenkin harvinaisen raskaana?
        Aika harva vakityötä tekevä kouluttamaton duunari pääsee noin vähillä tunneilla ja saa "kolme tonnia liksaa kuussa".

        Ei sun vuokra voi Vantaalla yli tonnia olla, sillä tuskin yksin asuvana tarvitset paljoa tilaa. Siihen laskut, ehkä pari sataa kuussa, ja ruokaa - 50e viikossa sitä syö jo hyvin joten sanotaan 200e kuussa.

        Eli lyhyelläkin matikalla tullaan siihen lopputulokseen, että sun 3000e/ kk palkasta voisi kevyesti lyhentää joka kuukausi ainakin tonnilla velkoja ja silti jäisi ylenpalttisesti rahaa pakollisiin menoihin ja elämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin olet velkaa ottanut ja miksi velka kasvaa? Hae apua velkajärjestelyyn, sitähän saa ilmaiseksi

        Luovu nyt ainakin autosta, mitä sinä sillä teet? Auto on rahasyöppö ja turha perheettömälle. Vantaalla hyvät julkiset yhteydet.

        Auto on allulle kikkelinjatke, ei sillä muuta virkaa ole. Hän luulee että autolla saa naisia, vaikka on jo itsekin huomannut ettei naismenestys ole parantunut auton myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö siis 30h työviikkoa jotenkin harvinaisen raskaana?
        Aika harva vakityötä tekevä kouluttamaton duunari pääsee noin vähillä tunneilla ja saa "kolme tonnia liksaa kuussa".

        Ei sun vuokra voi Vantaalla yli tonnia olla, sillä tuskin yksin asuvana tarvitset paljoa tilaa. Siihen laskut, ehkä pari sataa kuussa, ja ruokaa - 50e viikossa sitä syö jo hyvin joten sanotaan 200e kuussa.

        Eli lyhyelläkin matikalla tullaan siihen lopputulokseen, että sun 3000e/ kk palkasta voisi kevyesti lyhentää joka kuukausi ainakin tonnilla velkoja ja silti jäisi ylenpalttisesti rahaa pakollisiin menoihin ja elämiseen.

        Taitaa olla keksittyä tuo kolmen tonnin palkka ja "hieno" asunto. Ehkä Allu lapsellisissa kuvitelmissaan uulee että nämä on asioita joilla naisia saa, kun vähän liioittelee. Jos Allu on tarjonnut joillekin pubiruusuille viinaa ja ostellut kaikkea pikavipeillä niin on saanut sitten pildeä ja pusuja hetkeksi ja on saanut Allun luulemaan että ihmissuhteet toimii sillä tavalla.

        Enpä usko että yksinkertaisessa lajitteluhommassa ja saa mitään kolmen tonnin tiliä, ei vaativammissakaan töissä saa.

        Ajatella että joku laittaa 16 tuhatta joihinkin peleihin ja pikavippeihin täysin savuna ilmaan kun sen olisi voinut säästää ja hankkia pikku hiljaa oman kodin. Ja yksinäisellä joka asuu tiheän julkisen liikenneverkon alueella on turha pitää autoa, joka on suurin rahakaivo. Ei missään nimessä järjen hiventäkään tuollaisessa elämäntavassa, joka aiheuttaa ahdistusta jonka vuoksi pitää juoda joka osaltaan kiihdyttää matkaa totaaliseen konkurssiin. Ainoa lohtu on että kun luottokelpoisuus menee, ei saa enää lainaa. Mutta lähes loppuikä menee noita maksellessa. Edunvalvonta olisi oikea ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla keksittyä tuo kolmen tonnin palkka ja "hieno" asunto. Ehkä Allu lapsellisissa kuvitelmissaan uulee että nämä on asioita joilla naisia saa, kun vähän liioittelee. Jos Allu on tarjonnut joillekin pubiruusuille viinaa ja ostellut kaikkea pikavipeillä niin on saanut sitten pildeä ja pusuja hetkeksi ja on saanut Allun luulemaan että ihmissuhteet toimii sillä tavalla.

        Enpä usko että yksinkertaisessa lajitteluhommassa ja saa mitään kolmen tonnin tiliä, ei vaativammissakaan töissä saa.

        Ajatella että joku laittaa 16 tuhatta joihinkin peleihin ja pikavippeihin täysin savuna ilmaan kun sen olisi voinut säästää ja hankkia pikku hiljaa oman kodin. Ja yksinäisellä joka asuu tiheän julkisen liikenneverkon alueella on turha pitää autoa, joka on suurin rahakaivo. Ei missään nimessä järjen hiventäkään tuollaisessa elämäntavassa, joka aiheuttaa ahdistusta jonka vuoksi pitää juoda joka osaltaan kiihdyttää matkaa totaaliseen konkurssiin. Ainoa lohtu on että kun luottokelpoisuus menee, ei saa enää lainaa. Mutta lähes loppuikä menee noita maksellessa. Edunvalvonta olisi oikea ratkaisu.

        Onhan tuo kovin mainostanut, että luottotiedot on aikaa sitten mennyt. Eli ei pitäisi kyetä enää kasvattamaan velkapottia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto on allulle kikkelinjatke, ei sillä muuta virkaa ole. Hän luulee että autolla saa naisia, vaikka on jo itsekin huomannut ettei naismenestys ole parantunut auton myötä.

        Seuraavaksi Allu menee autokauppaa kyselemään josko sais vaihdettua uuteen Audiin, kun sillä sais naisia. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo kovin mainostanut, että luottotiedot on aikaa sitten mennyt. Eli ei pitäisi kyetä enää kasvattamaan velkapottia.

        Luottotiedot on kyllä kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi Allu menee autokauppaa kyselemään josko sais vaihdettua uuteen Audiin, kun sillä sais naisia. 🙄

        En todellakaa tee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö siis 30h työviikkoa jotenkin harvinaisen raskaana?
        Aika harva vakityötä tekevä kouluttamaton duunari pääsee noin vähillä tunneilla ja saa "kolme tonnia liksaa kuussa".

        Ei sun vuokra voi Vantaalla yli tonnia olla, sillä tuskin yksin asuvana tarvitset paljoa tilaa. Siihen laskut, ehkä pari sataa kuussa, ja ruokaa - 50e viikossa sitä syö jo hyvin joten sanotaan 200e kuussa.

        Eli lyhyelläkin matikalla tullaan siihen lopputulokseen, että sun 3000e/ kk palkasta voisi kevyesti lyhentää joka kuukausi ainakin tonnilla velkoja ja silti jäisi ylenpalttisesti rahaa pakollisiin menoihin ja elämiseen.

        En kyllä saa niin paljoa rahaa kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla keksittyä tuo kolmen tonnin palkka ja "hieno" asunto. Ehkä Allu lapsellisissa kuvitelmissaan uulee että nämä on asioita joilla naisia saa, kun vähän liioittelee. Jos Allu on tarjonnut joillekin pubiruusuille viinaa ja ostellut kaikkea pikavipeillä niin on saanut sitten pildeä ja pusuja hetkeksi ja on saanut Allun luulemaan että ihmissuhteet toimii sillä tavalla.

        Enpä usko että yksinkertaisessa lajitteluhommassa ja saa mitään kolmen tonnin tiliä, ei vaativammissakaan töissä saa.

        Ajatella että joku laittaa 16 tuhatta joihinkin peleihin ja pikavippeihin täysin savuna ilmaan kun sen olisi voinut säästää ja hankkia pikku hiljaa oman kodin. Ja yksinäisellä joka asuu tiheän julkisen liikenneverkon alueella on turha pitää autoa, joka on suurin rahakaivo. Ei missään nimessä järjen hiventäkään tuollaisessa elämäntavassa, joka aiheuttaa ahdistusta jonka vuoksi pitää juoda joka osaltaan kiihdyttää matkaa totaaliseen konkurssiin. Ainoa lohtu on että kun luottokelpoisuus menee, ei saa enää lainaa. Mutta lähes loppuikä menee noita maksellessa. Edunvalvonta olisi oikea ratkaisu.

        Kyllä siinä kauaa menee maksella.. mutta onneks pysyvä työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto on allulle kikkelinjatke, ei sillä muuta virkaa ole. Hän luulee että autolla saa naisia, vaikka on jo itsekin huomannut ettei naismenestys ole parantunut auton myötä.

        Ei näköjään naista saa. Olen jo menettänyt toivoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö siis 30h työviikkoa jotenkin harvinaisen raskaana?
        Aika harva vakityötä tekevä kouluttamaton duunari pääsee noin vähillä tunneilla ja saa "kolme tonnia liksaa kuussa".

        Ei sun vuokra voi Vantaalla yli tonnia olla, sillä tuskin yksin asuvana tarvitset paljoa tilaa. Siihen laskut, ehkä pari sataa kuussa, ja ruokaa - 50e viikossa sitä syö jo hyvin joten sanotaan 200e kuussa.

        Eli lyhyelläkin matikalla tullaan siihen lopputulokseen, että sun 3000e/ kk palkasta voisi kevyesti lyhentää joka kuukausi ainakin tonnilla velkoja ja silti jäisi ylenpalttisesti rahaa pakollisiin menoihin ja elämiseen.

        370 e lyhennän joka kk.. välil jää vaan niin vähän rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö siis 30h työviikkoa jotenkin harvinaisen raskaana?
        Aika harva vakityötä tekevä kouluttamaton duunari pääsee noin vähillä tunneilla ja saa "kolme tonnia liksaa kuussa".

        Ei sun vuokra voi Vantaalla yli tonnia olla, sillä tuskin yksin asuvana tarvitset paljoa tilaa. Siihen laskut, ehkä pari sataa kuussa, ja ruokaa - 50e viikossa sitä syö jo hyvin joten sanotaan 200e kuussa.

        Eli lyhyelläkin matikalla tullaan siihen lopputulokseen, että sun 3000e/ kk palkasta voisi kevyesti lyhentää joka kuukausi ainakin tonnilla velkoja ja silti jäisi ylenpalttisesti rahaa pakollisiin menoihin ja elämiseen.

        On se välil raskasta.ois kiva jos jäis 1000 e kk rahaa. Mut ei jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        370 e lyhennän joka kk.. välil jää vaan niin vähän rahaa.

        Siis tienaat 3 tonnia kuussa mutta lyhennät vain 378e/kk velkaasi ja silti jää vaan vähän rahaa käteen???

        Mihin ihmeeseen sun rahat palaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä saa niin paljoa rahaa kk.

        Miksi olet aiemmin valehdellut tienaavasi niin paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet aiemmin valehdellut tienaavasi niin paljon?

        En todellakaan tienaa niin paljoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tienaat 3 tonnia kuussa mutta lyhennät vain 378e/kk velkaasi ja silti jää vaan vähän rahaa käteen???

        Mihin ihmeeseen sun rahat palaa?

        EN tienaa.. vaan noin 2 tonnia... no vuokran joudun maksaa ite ja sitten velka.. ja ryyppäsin nyt juhannusviikolla meni 160 €


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN tienaa.. vaan noin 2 tonnia... no vuokran joudun maksaa ite ja sitten velka.. ja ryyppäsin nyt juhannusviikolla meni 160 €

        Olet kuitenkin väittänyt tienaavasi kolme tonnia. Meistä moni muistaa ne sinun väitteesi.

        Miksi siis valehtelit?

        Pitääkö tuo noin 2 tonniakaan paikkaansa, vai onko palkkasi oikeasti lähempänä 1600€?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin väittänyt tienaavasi kolme tonnia. Meistä moni muistaa ne sinun väitteesi.

        Miksi siis valehtelit?

        Pitääkö tuo noin 2 tonniakaan paikkaansa, vai onko palkkasi oikeasti lähempänä 1600€?

        No ei ole... mutta rahaa menee paljon.. elämä on kallista..


    • Anonyymi

      Vanhat lainat pikavipit. Lisäksi ostin auton pelaamiseen yli 2 tonnia menny. Nyt 16 tuhatta kaikki.

    • Anonyymi

      Oliskohan hyvä ratkaisu hakea edunvalvojaa?

      "Taloudellisten asioiden lisäksi edunvalvojan on huolehdittava siitä, että päämies saa sopivan hoidon, huolenpidon ja kuntoutuksen. Edunvalvojan tulee tarvittaessa olla yhteistyössä esimerkiksi kunnan sosiaali- ja terveydenhuollon viranomaisten kanssa.

      Edunvalvojan on huolehdittava siitä, että päämies saa varoistaan riittävästi rahaa omaan henkilökohtaiseen käyttöönsä."

      Tämä olisi mielestäni hyvä ratkaisu, mutta enpä usko että siihen suostuisit.
      Kuitenkin kun elämänhallinta on noin hukassa ei olisi hullumpi ratkaisu.
      Edunvalvoja siis valvoo ja huolehtii myös asiakkaan veloista, että ne tulevat maksuun ja makuerät on kohtuullisia ja että rahaa jää myös elämiseen.
      Valvoo ja huolehtii ylipäätään asiakkaan pärjäämisestä.

      Edunvalvoja ei pääse käyttämään asiakkaan varoja, se on väärä käsitys.
      Holhousviranomaisena toimii 1.1.2020 lähtien Digi- ja väestötietovirasto, josta voi aina kysyä neuvoa edunvalvontaan liittyvissä asioissa. Digi- ja väestötietovirasto myöntää tarvittavat luvat ja valvoo edunvalvojien toimintaa.

      • Anonyymi

        Olisi loistavaa jos ap:n äiti saisi puhuttua ap:n edunvalvojan piiriin.

        Ap kertoo että elämänhallinta on niin hukassa, että äiti pesee keski-ikäiselle pojalleen pyykit ja käy kaupassa.

        Olisi siis varsin vahvat perusteet saattaa ap edunvalvojan hoiviin, kun ei edes kodin perusasiat hoidu itse ja raha-asioiden hoitaminen ei häneltä itseltään suju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi loistavaa jos ap:n äiti saisi puhuttua ap:n edunvalvojan piiriin.

        Ap kertoo että elämänhallinta on niin hukassa, että äiti pesee keski-ikäiselle pojalleen pyykit ja käy kaupassa.

        Olisi siis varsin vahvat perusteet saattaa ap edunvalvojan hoiviin, kun ei edes kodin perusasiat hoidu itse ja raha-asioiden hoitaminen ei häneltä itseltään suju.

        Minä käyn itse kyllä kaupassa. Ja osan pyykeistä olen itse pessyt. en tarvitse semmoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn itse kyllä kaupassa. Ja osan pyykeistä olen itse pessyt. en tarvitse semmoista.

        Miksi väitit aiemmin, että äitisi käy sinulle kaupassa?

        Miksi et pese kaikkia pyykkejä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi väitit aiemmin, että äitisi käy sinulle kaupassa?

        Miksi et pese kaikkia pyykkejä itse?

        Minä käyn suurimman osan itse kaupassa.. en aina jaksa ja oon hyvin aikaansaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn suurimman osan itse kaupassa.. en aina jaksa ja oon hyvin aikaansaamaton.

        Et "jaksa"?

        No sitten olet ilman ruokaa ja kuljet likaisissa vaatteissa.

        Ei se sun äidin vika ole että sä olet aikaansaamaton.

        Olet keski-ikäinen mies ja silti sun äitis huolehtii susta kuin taaperosta.

        Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et "jaksa"?

        No sitten olet ilman ruokaa ja kuljet likaisissa vaatteissa.

        Ei se sun äidin vika ole että sä olet aikaansaamaton.

        Olet keski-ikäinen mies ja silti sun äitis huolehtii susta kuin taaperosta.

        Säälittävää.

        Niinpä.

        Silti Allu odottaa, että muut ihmiset pitäisivät häntä normaalina, ja normaalin naisen pitäisi huolia hänestä mies itselleen.

        Eihän tuollainen elämä millään mittarilla normaalia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.

        Silti Allu odottaa, että muut ihmiset pitäisivät häntä normaalina, ja normaalin naisen pitäisi huolia hänestä mies itselleen.

        Eihän tuollainen elämä millään mittarilla normaalia ole.

        Ei tarvi huolia normaalin.. mutta ei vammainen.. nainen saa olla kouluttamaton.. työtön.. lihava.. perus tavis.. voi olla myös masennusta.. semmoinen minulle kelpaa.. mutta en jaksa enää yhtään naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et "jaksa"?

        No sitten olet ilman ruokaa ja kuljet likaisissa vaatteissa.

        Ei se sun äidin vika ole että sä olet aikaansaamaton.

        Olet keski-ikäinen mies ja silti sun äitis huolehtii susta kuin taaperosta.

        Säälittävää.

        No ihan vitun sama.


    • Anonyymi

      Mikset tee elämästäsi sellaista että se on mielekästä?!!

      Kuka pakottaa tuhlaamaan elämänsä haikailemalla jotain mitä ei saa taatusti eikä tule olemaan ulottuvilla. Haaveilla saa mutta pitää elää realiteeteissa ja etsiä mielekkyyttä asioista jotka on saatavilla omassa elämässä.

      Ongelmia ei ratkota hankkimalla lisää ongelmia.

      • Tää on asiaa ja tästä tuli mieleen: Mulle aina kerrottiin pikkupoikana lapsesta, joka aina halus hanhen jalan. ja aina kun oli hanhee ruokana, vanhemmat sisarukset ehti syömään hanhelta jalat ja tää nuorimmainen ei ikinä saanu hanhen jalkaa ja tuli lopulta hulluksi. Tuskin tää totta oli, mutta mä muistan tän aina. Siis mä en oo ikinä ees seurustellu, ja onhan se ikävää, mutta muistan aina hanhen jalka ja sitten keskityn muihin asioihin. Tietenkin parisuhteen haluaisin, ja lottovoiton myös. mutta ei niitä kannata jäämään murehtimaan.


    • Anonyymi

      Onni löytyy sieltä mistä vähiten sitä odotat

    • Anonyymi

      "Olisi loistavaa jos ap:n äiti saisi puhuttua ap:n edunvalvojan piiriin.

      Ap kertoo että elämänhallinta on niin hukassa, että äiti pesee keski-ikäiselle pojalleen pyykit ja käy kaupassa.

      Olisi siis varsin vahvat perusteet saattaa ap edunvalvojan hoiviin, kun ei edes kodin perusasiat hoidu itse ja raha-asioiden hoitaminen ei häneltä itseltään suju."


      "Minä käyn itse kyllä kaupassa. Ja osan pyykeistä olen itse pessyt. en tarvitse semmoista."

      Itkeäkö vai nauraa....
      En tiedä, säälittää ja tuntuu ihan pahalle.
      Elämä voi tosiaan olla melkoisen julmaa. Joku joutuu elämään todella heikoilla eväillä, tuntuuhan se jossain mielessä epäoikeudenmukaiselle.
      Näin se kuitenkin menee. Se vaan että kun niin monen monet heikommilla lahjoilla varustettu osaa ja pystyy tekemään elämästään parasta mahdollista ja elävät täyspainoista elämää.
      Miksi sitten tämä ei, vaikka apua kuuluu yritetyn vaikka miltä taholta?
      On aikas paha jos psykologikin nostaa kädet pystyyn ja luovuttaa!

      • Anonyymi

        Vanha kansa sanoo, että hevosen voi johdattaa juomapaikalle, mutta juomaan sitä ei voi pakottaa.

        Allulla on vieressä puro, koski, kraana, lampi, järvi, kaivo ja vesiputous, mutta ei vaan suostu kumartumaan ja kahmaisemaan vettä suuhunsa.
        Valitsee siis nääntyä janoon, vaikka kaikki apukeinot on tuotu eteen.

        Enempää ei yhteiskuntakaan voi enää vastaan haraavan keski-ikäisen miehen puolesta tehdä.


      • Anonyymi

        On se hukassa kun haluaisin naisen.


    • Anonyymi

      Osaatkos tuon paremmin sanoa.
      Totta.

    • Anonyymi

      Mulla täysin samat setit, paitsi että olen nainen. Pitää vaan ottaa päivä kerrallaan vaikka mieluummin jäis unille. Itsellä ei minkäänlaisia järkeviä tulevaisuuden suunnitelmia.

      • Anonyymi

        Okei no sitte meitä on 2. mistäpäin olet?


    • Anonyymi

      Saatana vaan pitää olla töissä. Ei jaksa enää vanhempiakaan ku neki vaikeita.äiti tietää et olen jatkuvasti persaukinen.ja sen takia ajatteleee etten naista saa. Pitäskai olla johtaja ja tuhansi tilillä saatan.

    • Anonyymi

      Helvetti tää elämä on raskasta..aina vähissä rahoissa ja velkaa vitusti.

    • Anonyymi

      Ei jaksa ylitöitäkään tälläsil helteil tehdä.

    • Anonyymi

      Niin että se onkin vanhemmat ja varsinkin äiti jotka tässä on vaikeita!?
      Äiti käy kaupassa, tuo ruokaa, pesee pyykit, tekee ties mitä ja tämä kehtaa valittaa että äiti on vaikea!
      Itse jos olisin äitisi paikalla vetäisin kyllä todella selkeät rajat tuohon sinun hyväksikäyttöösi. Aikuinen pian keski-ikäinen mies velttoilee ja kitisee ja valittaa ja sitten vielä on pokkaa syyttää muita!
      Jos olisit tässä ottaisin kyllä kraivelista ja pyörittelisin hyvän aikaa!
      Luojan kiitos naiset on niin järkeviä etteivät sinuun sekaannu. Näkevät onneksi mikä olet, eikä se vaikeaa olekaan kun lähes nelikymppinen mies on kuin vaipoissa kulkeva pikkulapsi. Yhtä lapsellisen nasistinen ja itsekäs, sillä erolla että normaali lapsi kasvaa siitä eroon ja kehittyy henkisesti ikäluokkaansa vastaavasti.
      Pakko sanoa tämä suoraan. Olen niin täynnä tätä narisijaa ja nyt meni kyllä överiksi.

      • Anonyymi

        Asia on selvä.. Mä kyllä vittu käyn ite kaupassa ja aina joskus äiti pesee pyykit koska en saa vittu ite aikaseksi... RUokani ja laskuni ja vuokran maksan vittu ite..


    • Anonyymi

      Valittaa että on lihava ja pitäisi kuntoilla
      - ei kuitenkaan halua pyöräillä 11km töihin kun ei "jaksa".

      Valittaa että auto tulee kalliiksi
      - ei kuitenkaan suostu kulkemaan 15min matkaa julkisilla tai polkemaan 30min sitä 11km töihin.

      Valittaa että äiti on vaikee
      - kuitenkin äiti käy keski-ikäiselle pojalleen kaupassa ja pesee pyykit, kun ukko ei saa itse aikaiseksi.

      Valittaa että ei jää palkasta tarpeeksi rahaa käteen kun pitää lyhentää velkaa
      - kuitenkin ihan itse on itsensä velkoihin pikavipannut.

      Valittaa että ei saa apua mt-ongelmiinsa
      - kuitenkin saanut enemmän apua kuin useimmat muut saavat koko elämänsä aikana, ei vaan halua tehdä itse mitään mielenterveytensä eteen ja odottaa että mystinen Joku Muu hänet parantaa taikasauvan heilautuksella.

      • Anonyymi

        Niin olen ymmärtänyt kanssa että Allu haluaa naisen joka ei ole vaikea (ei vaadi mitään) huolehtii kaikin tavoin kaikista Allun tarpeista kuin valtavasta pikkuvauvasta. Pitääkö vielä vaippoja jotka äiti vaihtaa kun kun ei jaksa mennä pytylle?

        Minä ihmettelen että on saanut ajokortin ja työpaikan. Tuntuu aika epikseltä kun itse olen koulutettu ja työtön. Millä ihmeellä joku saa duunia postista ilman mitään kompetenssia? Joku tukityö? Jos vielä on saanut potkuja joka paikasta niin ei voi käsittää asiaa. Toisaalta ei ihme postin heikko palvelu. Nykyään postit menee mihin sattuu ja kestää viikkotolkulla kirjeen saapuminen Helsingistä Pohjanmaalle. Ei ihme jos työväki tuon tasoista eli tuskin lukutaitoista. Hyvä kun selitys löytyi.


      • Anonyymi

        Mun käy kyllä sääliksi Allun äitiä. Kun poika on tuon ikäinen, hänen tulisi jo alkaa huolehtia äidistä eikä olla äidin vaivoina. Mitä sitten kun äiti sairastuu tai tarvii apua? Tai kun aika jättää äidistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen ymmärtänyt kanssa että Allu haluaa naisen joka ei ole vaikea (ei vaadi mitään) huolehtii kaikin tavoin kaikista Allun tarpeista kuin valtavasta pikkuvauvasta. Pitääkö vielä vaippoja jotka äiti vaihtaa kun kun ei jaksa mennä pytylle?

        Minä ihmettelen että on saanut ajokortin ja työpaikan. Tuntuu aika epikseltä kun itse olen koulutettu ja työtön. Millä ihmeellä joku saa duunia postista ilman mitään kompetenssia? Joku tukityö? Jos vielä on saanut potkuja joka paikasta niin ei voi käsittää asiaa. Toisaalta ei ihme postin heikko palvelu. Nykyään postit menee mihin sattuu ja kestää viikkotolkulla kirjeen saapuminen Helsingistä Pohjanmaalle. Ei ihme jos työväki tuon tasoista eli tuskin lukutaitoista. Hyvä kun selitys löytyi.

        Ai millä ihmeellä. olen ollut ennenkin töissä postissa ja esimies sanoi että oon hoitanu hyvin hommani ja sain vakipaikan. Toisilla käy hyvä tuuri.. ei ole mikään tukityö.. olen saanut potkuja kyllä.. enää en saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun käy kyllä sääliksi Allun äitiä. Kun poika on tuon ikäinen, hänen tulisi jo alkaa huolehtia äidistä eikä olla äidin vaivoina. Mitä sitten kun äiti sairastuu tai tarvii apua? Tai kun aika jättää äidistä?

        Kyllä mä itse aika paljo hoidan maksan laskut asun yksin. En vaivaa äitiä kun vloppusin.


    • Anonyymi

      Niin miksi Allu et kulje julkisilla? Jos sulla on lyhyt matka duuniin niin sen voi hyvin ottaa kuntoilun kannalta ja hommata hyvä fillari. Huonoilla keleillä bussilla. Halvemmaksi se tulee kuin autonromu joka vain kuluttaa ja leviää vähän väliä.

      • Anonyymi

        En halua.. mulla on auto joka pelaa ja kuluttaa vähän bensaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua.. mulla on auto joka pelaa ja kuluttaa vähän bensaa.

        "En halua.. mulla on auto joka pelaa ja kuluttaa vähän bensaa"

        Et siis halua olla tuhlaamatta älyttömyyksiin. Et halua olla ryyppäämättä, et halua olla laskematta kuluja, et halua jättää elämiseen enemmän, et halua käyttäytyä ihmismäisesti, niin. Eli et halua käyttää niitä keinoja ja kompromisseja joita NORMAALI ihminen tekee jotta elämä on mukavampaa ja helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En halua.. mulla on auto joka pelaa ja kuluttaa vähän bensaa"

        Et siis halua olla tuhlaamatta älyttömyyksiin. Et halua olla ryyppäämättä, et halua olla laskematta kuluja, et halua jättää elämiseen enemmän, et halua käyttäytyä ihmismäisesti, niin. Eli et halua käyttää niitä keinoja ja kompromisseja joita NORMAALI ihminen tekee jotta elämä on mukavampaa ja helpompaa.

        no EN HELVETISSÄ MYY AUTOA. SAAN JONKU ROMUN TILALLE JOKA HAJOO HETI. mun autoa on hyvin huollettu ja kaikki pelaa.. no voin olla juomatta vähempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no EN HELVETISSÄ MYY AUTOA. SAAN JONKU ROMUN TILALLE JOKA HAJOO HETI. mun autoa on hyvin huollettu ja kaikki pelaa.. no voin olla juomatta vähempi.

        Osta bussikortti, se ei hajoo ja säästät satasia kuussa ja pääset kuitenkin joka paikkaan mihin tarvitsee. Ei kukaan ole ehdottanut että ostaisit vielä halvemman auton, sullahan on jo lähes käyttökelvoton romuauto alla nytkin.

        Polkupyörällä voi kulkea osan viikkoa ja liikunnan vuoksi. Itse tein niin että menomatka pyörällä, pyörä työpaikalla yötä ja bussilla kotiin. Seuraavana päivänä sitten bussilla töihin ja kotiin pyörällä. Jos ei jaksa kulkea joka väliä ja joka päivä.

        On typerää pitää jotain romukasaa vain statussumbolina, ja aika surkuhupaisa koko ajatuskin tässä kohtaa. Itsekin koet että se on noloa ajella jollain rähjällä, niin mikset hankkiudu eroon siitä kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osta bussikortti, se ei hajoo ja säästät satasia kuussa ja pääset kuitenkin joka paikkaan mihin tarvitsee. Ei kukaan ole ehdottanut että ostaisit vielä halvemman auton, sullahan on jo lähes käyttökelvoton romuauto alla nytkin.

        Polkupyörällä voi kulkea osan viikkoa ja liikunnan vuoksi. Itse tein niin että menomatka pyörällä, pyörä työpaikalla yötä ja bussilla kotiin. Seuraavana päivänä sitten bussilla töihin ja kotiin pyörällä. Jos ei jaksa kulkea joka väliä ja joka päivä.

        On typerää pitää jotain romukasaa vain statussumbolina, ja aika surkuhupaisa koko ajatuskin tässä kohtaa. Itsekin koet että se on noloa ajella jollain rähjällä, niin mikset hankkiudu eroon siitä kokonaan.

        Tästä kommentista tulikin mieleen ja tällänen näkökulma teille. Että mä olin kuus vuotta ilman autoo, ja se oli aika pitkä aika, kun ottaa huomioon että mulla on ollut auto 12 vuotiaasta lähtien. Se oli kuplavolkkari ja paras auto noista kaikista. ton kuus vuotta kuljin pyörällä ja bussilla. Mutta bussikortista varotuksen sananen. Että se kyllä mulla hajos. Ja sen johdosta meni bussikuskien kanssa sukset ristiin. Ja lopulta mulle soitteli jo ajojärjestelijä, ja joukkoliikenne koordinaattori lähetti sähköpostia. että aattelin on kärpäsestä tullu härkänen. Ja ostin ittelleni uuden auton. Tollanen 40 tonnii siihen meni, mutta on siinä tehdastakuut pari vuotta. Onhan se vähän noloo palata tälleen yksityisautoilun puolelle, mutta toisaalta oon aika motissa täällä maalla ja taloyhtiökin niin velkanen, ettei tätä kämppää tästä helpolla saa vaihdettua. Että mennään tällä nyt pari vuotta ja sitten katon uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta bussikortti, se ei hajoo ja säästät satasia kuussa ja pääset kuitenkin joka paikkaan mihin tarvitsee. Ei kukaan ole ehdottanut että ostaisit vielä halvemman auton, sullahan on jo lähes käyttökelvoton romuauto alla nytkin.

        Polkupyörällä voi kulkea osan viikkoa ja liikunnan vuoksi. Itse tein niin että menomatka pyörällä, pyörä työpaikalla yötä ja bussilla kotiin. Seuraavana päivänä sitten bussilla töihin ja kotiin pyörällä. Jos ei jaksa kulkea joka väliä ja joka päivä.

        On typerää pitää jotain romukasaa vain statussumbolina, ja aika surkuhupaisa koko ajatuskin tässä kohtaa. Itsekin koet että se on noloa ajella jollain rähjällä, niin mikset hankkiudu eroon siitä kokonaan.

        En todellakaa myy autoa enkä osta.. mulla on ihan tarpeeksi hyvät tulot että pystyn pitämään autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta bussikortti, se ei hajoo ja säästät satasia kuussa ja pääset kuitenkin joka paikkaan mihin tarvitsee. Ei kukaan ole ehdottanut että ostaisit vielä halvemman auton, sullahan on jo lähes käyttökelvoton romuauto alla nytkin.

        Polkupyörällä voi kulkea osan viikkoa ja liikunnan vuoksi. Itse tein niin että menomatka pyörällä, pyörä työpaikalla yötä ja bussilla kotiin. Seuraavana päivänä sitten bussilla töihin ja kotiin pyörällä. Jos ei jaksa kulkea joka väliä ja joka päivä.

        On typerää pitää jotain romukasaa vain statussumbolina, ja aika surkuhupaisa koko ajatuskin tässä kohtaa. Itsekin koet että se on noloa ajella jollain rähjällä, niin mikset hankkiudu eroon siitä kokonaan.

        Hävettää se ajaa.. en tajua miten toiset ostaa uusia autoja.. millä vitun rahalla.. sitä en vaan ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta bussikortti, se ei hajoo ja säästät satasia kuussa ja pääset kuitenkin joka paikkaan mihin tarvitsee. Ei kukaan ole ehdottanut että ostaisit vielä halvemman auton, sullahan on jo lähes käyttökelvoton romuauto alla nytkin.

        Polkupyörällä voi kulkea osan viikkoa ja liikunnan vuoksi. Itse tein niin että menomatka pyörällä, pyörä työpaikalla yötä ja bussilla kotiin. Seuraavana päivänä sitten bussilla töihin ja kotiin pyörällä. Jos ei jaksa kulkea joka väliä ja joka päivä.

        On typerää pitää jotain romukasaa vain statussumbolina, ja aika surkuhupaisa koko ajatuskin tässä kohtaa. Itsekin koet että se on noloa ajella jollain rähjällä, niin mikset hankkiudu eroon siitä kokonaan.

        En vaan tajua miten toiset pystyy ostamaa hienon audin.. sairasta joku 30 tonnia auto.


    • Anonyymi

      Ehkä elämässä on järkeä siihen asti kun olet kokenut jo kaiken mitä tämä universumi pystyy sinulle tarjoamaan, eli loppu on vain selviytymistä ja yrittämistä toisten tekemistä iloisemmiksi.

    • Anonyymi

      Kyllä tää elämä on raskasta.. saatanasti velkaa.. ja töitä pitää tehdä ei voi enää lopettaa ja pakko vaan tehdä.. maksella velkaa.. rahaa ei ole paljo mitää vaikka käy töissä.. ei oo kavereita ja mitää naista.. on tämä elämä helvetin raskasta.. äitiki ei jaksa mua ku juon ja ei oo mitää elämää ja en oo normaali.. kai pitäs olla hieno auto ja rahaa vitusti.

    • Anonyymi

      Voi vittu toisilla saatana hienoja autoja.. säästöjä kaikkee.. mulla ei ole mitää.. juon aika paljon.. rahaa menee jopa voi mennä yli 100 € kk tai 150 € joskus ei mee mitää pidin taukoa.. mutta näin ne rahat menee.. ja muutenki elämänilo kokonaan kadonnut kun ei oo mitää kavereita.. ja tyttöjä ei kiinnosta ollenkaa.. mitäs täs muutako paskaa.

      • Anonyymi

        Niin sulla vois olla säästöjä jos et olis tyhmästi ottanut vaan velkaa ja pitäis romuläjää näön vuoksi eikä tarpeeseen. Kuka on syypää tilanteeseesi? Sinä. Mene peilin eteen ja valita ja ruikuta peilikuvalle, jos tulis joku ahaa-elämys.


      • Anonyymi

        Niin jos ei menis niin sullakin olis asiat paremmin 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla vois olla säästöjä jos et olis tyhmästi ottanut vaan velkaa ja pitäis romuläjää näön vuoksi eikä tarpeeseen. Kuka on syypää tilanteeseesi? Sinä. Mene peilin eteen ja valita ja ruikuta peilikuvalle, jos tulis joku ahaa-elämys.

        No vittu, semmosta se on.. velkaa on tullut otettua saatana.


    • Anonyymi

      Saatana toiset ajelee hienoilla bemareilla ja audeilla.. saatana mä ajan romulla.. naiset varmaa ajattelee hitto miten pohjalla toi on tai köyhä.. no naista mä en saa.. töitä vaa pakko saatana tehdä vaikka ei huvita kun ei saa naista.. niin ei missään ole järkeä.

    • Anonyymi

      Mä oon pudonnut ja velkaantunut vaa ku en oo töitä tehnyt.. ja ajan romulla.. no eipä tälläset naista saa.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3541
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2581
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1910
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1693
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      47
      1068
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      864
    Aihe