Mikä on vikana ?
Mikä on vikana kun syön jatkuvasti juustoa sitä pitää laikata veittellä kunnon palat ja popsia tekkua katsoaessa ja nettiä selaillessa ?
Juusto himo
4
336
Vastaukset
Itsekin tykkään niin paljon eri juustoista, että nykyään en vaan enää osta niitä. ; )
- Anonyymi
Oiskohan proteiinin tarve. Ota välillä kimpale lihaa ja kalaa, niin tulee monipuolisempaa ravintoa.
- Anonyymi
Joidenkin kommenttien mukaan juustot ovat maitotuotteista terveellisempiä. Ainakin tietyt juusto lajit. Näin vanha tutkimus:
http://edition.cnn.com/2010/HEALTH/diet.fitness/05/14/finland.cheese.immune.system.elderly/index.html
"Scientists at the University of Turku in Finland discovered that probiotic cheese can tackle the age-related deterioration of the immune system known as immunosenescene."
Itse tykkään Salaneuvos-juustosta, se on Gouda-tyyppinen.- Anonyymi
Tässä vielä, verikokeiden mukaan juuston probiootit todella vaikuttavat:
https://www.livestrong.com/article/376811-what-raw-cheese-has-probiotics/
"In 2010, Finland researcher Dr. Fandi Ibrahim and colleagues at the University of Turku proved, through blood tests, that daily consumption of probiotic Gouda cheese by adults ages 72 and older offset immunosenescene -- the age-related reduction of natural and acquired immunity."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065