Kaupunkien ja kuntien kysyttävä asukkailta sallivatko touhun ja jos ei niin silloin ei mitään homoparaateja järjestetä. Ei veronmaksajien rahoja kuulu laittaa mihinkään homohommiin saatana.
Pride sekoilut pitää kieltää.
259
2167
Vastaukset
- Anonyymi
Ei auta enää kysyä kansalta. Maalittamisen vastainen laki astuu pian voimaan ja kaikenlainen vasemmiston kritisointi/vastustaminen johtaa rikostuomioon.
- Anonyymi
Samoin loppuu Perussuomalaisten maalittaminen, Halla-aho siirtyi jo sivuun.
- Anonyymi
Paljonhan näitä lakeja on tässäkin maassa tehty millä suljetaan kansalaisten suut! Kyllä tämä maa Korealta haiskahtaa! Ja kaikki pienen vähmmistön aikaan saannoksia. Kukaan ei uskalla vastustaa kun vedetään rasisti ja suvaitsemattomuus kortit aina esille mihin vedota. Pakotetaan vain hyväksymään kaikenlainen toiminta oli se sitten kuinka epänormaalia tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonhan näitä lakeja on tässäkin maassa tehty millä suljetaan kansalaisten suut! Kyllä tämä maa Korealta haiskahtaa! Ja kaikki pienen vähmmistön aikaan saannoksia. Kukaan ei uskalla vastustaa kun vedetään rasisti ja suvaitsemattomuus kortit aina esille mihin vedota. Pakotetaan vain hyväksymään kaikenlainen toiminta oli se sitten kuinka epänormaalia tahansa.
Näin on tänäpivänä pitää hyväksyä kaikkee mistään ei saa sanoo mielipidettään !😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla se rikollisen toiminnan tunnistaminen on aina ollut vähän niin ja näin. Syrjintähän on Suomen lain mukaan rikos, mitä "isänmaallinen" persu siihen sanoo?
- Anonyymi
Maalittamisen estävä laki ei estä kuntia kyselemästä asukkaitten mielipiteitä.
- Anonyymi
Selvä enemmistö kannattaa homojen oikeuksia, turha järjestää kyselyä, vaan kyllä sekin minulle kelpaa, tulos on selvä. Rautatieasema liputti, Ateneum liputti, HKL "liputti" metrovaunuissa sateenkaarilipulla varmaan moni muukin. Toki saavat itse päättää liputtavatko pride-viikon kunniaksi sateenkaarilipulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovat ja persut pakottavat. Eivät sallisi homoja. Kukaan ei ole pakottamassa heteroita homoiksi, mutta homojen pitäisi alistua "eheyttämiseen", joka on henkistä väkivaltaa. Uskovat varmaan kannattaa uudelleenkoulutusleirejä kommarivaltioiden tyyliin. Pakotetaan luopumaan poliittisesta vakaumuksesta tai seksuaalisesta suuntautumisestaan. Se on aivopesua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on tänäpivänä pitää hyväksyä kaikkee mistään ei saa sanoo mielipidettään !😏
Joo mutta kun vauvoilla silvotaan sukuelimiä jo synnytyksessä ....kuka vastuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä enemmistö kannattaa homojen oikeuksia, turha järjestää kyselyä, vaan kyllä sekin minulle kelpaa, tulos on selvä. Rautatieasema liputti, Ateneum liputti, HKL "liputti" metrovaunuissa sateenkaarilipulla varmaan moni muukin. Toki saavat itse päättää liputtavatko pride-viikon kunniaksi sateenkaarilipulla.
Voisko nää Suomi24 sivut vaihtaa takaisin sinisiksi .
- Anonyymi
Homofobia pitää kieltää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovat ja persut pakottavat. Eivät sallisi homoja. Kukaan ei ole pakottamassa heteroita homoiksi, mutta homojen pitäisi alistua "eheyttämiseen", joka on henkistä väkivaltaa. Uskovat varmaan kannattaa uudelleenkoulutusleirejä kommarivaltioiden tyyliin. Pakotetaan luopumaan poliittisesta vakaumuksesta tai seksuaalisesta suuntautumisestaan. Se on aivopesua.
Näitä eheyttämis sielunhoito kokouksia eli hoitokokouksia niin niissä LAITETAAN SAATANALLE . 🔯🔱🔱🔱👹 Lestadiolaiset hellarivaparit .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta kun vauvoilla silvotaan sukuelimiä jo synnytyksessä ....kuka vastuussa.
Suurimmassa osasta tapauksista vastuussa ovat valitettavasti pohjoisamerikkalaiset lastenlääkärit.
Juutalaisten perinne on ympärileikata poika kahdeksan päivän ikäisenä, muslimeilla kahdeksanvuotiaina. USA on lähes ainoa maa jossa poikia silvotaan jo synnytysosastolla, jos vanhemmat eivät ole hoksanneet sitä nimenomaan kieltää.
Tietyt afrikkalaiset heimot silpovat tyttönsä suunnilleen alakouluiässä. Perinne ei ole yhteydessä uskontoon, vaan Afrikassa tyttöjään silpovat myös kristityt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Näin on tänäpivänä pitää hyväksyä kaikkee mistään ei saa sanoo mielipidettään"
Mistä asioista sinä et saa sanoa mielipidettäsi? - Anonyymi
Viime eduskuntavaaleissa eduskuntaan valittiin viisi sellaista ehdokasta, jotka on tuomittu rikoksesta.
Näistä viidestä oli persuja viisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla se rikollisen toiminnan tunnistaminen on aina ollut vähän niin ja näin. Syrjintähän on Suomen lain mukaan rikos, mitä "isänmaallinen" persu siihen sanoo?
Mitäs mieltä arvon lakioppinut syrjintäasisntuntija on siitä syrjinnästä että kaikki kommaripuolueet on ilmottanu ettei persut käy hallituskumppaniksi? :)
Laillista vai laitonta syrjintää? :)
Vai ihan muuten vaan #Eriasia!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen erikoisoikeuksia homot ja lesbot tarvitsevat? Eikö he voi elää niin kuin muutkin ihmiset? Hehän voivat mennä naimisiin ja perustaa perheitä aivan kuin heterotkin.
Miksi kummassa täytyy marssia lippuja heilutellen? En ymmärrä. Haluavatko he todella tehdä itsestään suuren numeron? Onko heistä kunnia asia olla homoja ja lesboja. niin että sitä pitää toitottaa kaduilla ja toreilla?
Eikö heille kelpaa aivan normaali elämä kuten heteroillekin.?
Nyt he suunnittelevat aivan omaa taloa pelkästään homoille ja lesboille. He ilmeisesti haluavat todella herättää huomiota erikoisuudellaan. Pelkään vain pahoin, että tuo kerrostalo pelkästään näille sateenkaari-ihmisille tulee olemaan tuholaisten kohteena aina kun on mahdollista tehdä ilkityötä tuolle talolle.
Mitä enemmän he mainostavat tuota erikoisuuttaan, sitä enemmän heihin kiinnitetään huomiota.
Miettikää nyt vähän, mikä teille olisi parempi muoto elää. Sopeutukaa ja sulautukaa yhteiskuntaan. Tuo alkaa jo olla niin tavallista, että kukaan ei juuri piittaa, elääkö miehen vai naisen kanssa, kun on kunnon kansalainen.
Eikö nyt olisi parempi elää yhteiskunnassa muitten ihmisten seassa? Se olisi heille turvallisempaa.
Tuo ärsyttää, että täytyy tuo erilaisuus tuoda marssien ja lippuja heilutellen julki. Sitä minä en ymmärrä.
Hiljaa hyvä tulee!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En silti hyväksy ja sanon mitä ajattelen jos joku sattuu kysymään, ei tämä maailma sekoilemalla parane kyllä se on jokaisen ymmärrettävä.
Olkoot ihan mitä hyvänsä mutta ei sitä tarvitse jokapäivä joka paikassa toitottaa, emme me tavalliset ihmisetkään lyö asiasta joka päivä rumpua toreilla ja turuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen erikoisoikeuksia homot ja lesbot tarvitsevat? Eikö he voi elää niin kuin muutkin ihmiset? Hehän voivat mennä naimisiin ja perustaa perheitä aivan kuin heterotkin.
Miksi kummassa täytyy marssia lippuja heilutellen? En ymmärrä. Haluavatko he todella tehdä itsestään suuren numeron? Onko heistä kunnia asia olla homoja ja lesboja. niin että sitä pitää toitottaa kaduilla ja toreilla?
Nyt he suunnittelevat aivan omaa taloa pelkästään homoille ja lesboille. He ilmeisesti haluavat todella herättää huomiota erikoisuudellaan. Pelkään vain pahoin, että tuo kerrostalo pelkästään näille sateenkaari-ihmisille tulee olemaan tuholaisten kohteena aina kun on mahdollista tehdä ilkityötä tuolle talolle.
Mitä enemmän he mainostavat tuota erikoisuuttaan, sitä enemmän heihin kiinnitetään huomiota.
Miettikää nyt vähän, mikä teille olisi parempi muoto elää. Sopeutukaa ja sulautukaa yhteiskuntaan. Tuo alkaa jo olla niin tavallista, että kukaan ei juuri piittaa, elääkö miehen vai naisen kanssa, kun on kunnon kansalainen.
Eikö nyt olisi parempi elää yhteiskunnassa muitten ihmisten seassa? Se olisi heille turvallisempaa.
Tuo ärsyttää, että täytyy tuo erilaisuus tuoda marssien ja lippuja heilutellen julki. Sitä minä en ymmärrä.
Hiljaa hyvä tulee!!!Totta joka ainoa sana.
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa hyvä tulee!!!>Pelkään vain pahoin, että tuo kerrostalo pelkästään näille sateenkaari-ihmisille tulee olemaan tuholaisten kohteena aina kun on mahdollista tehdä ilkityötä tuolle talolle.
Aiheellinen pelko, ja sitten rikolliset tietenkin pannaan vastuuseen. Nykyiset valvontamenetelmät ovat todella tehokkaita, joten jokainen jää kiinni. Melkeinpä naurattaa jo etukäteen näiden vandaalien kohtalo.
Homotalossa asuminen on tietenkin ehdoton oikeus niille jotka pitävät sellaista hyvänä ideana. Hometaloissahan asuvat jo tuhannet.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kansanäänestyksessä tulee esiin homojen todellinen kannatus ! Ja sitä äänestystä ei ole suoritettu joten älä kirjoittele valhetta!
- Anonyymi
No hyvä! Verottaja joutuu luopumaan maalittamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs mieltä arvon lakioppinut syrjintäasisntuntija on siitä syrjinnästä että kaikki kommaripuolueet on ilmottanu ettei persut käy hallituskumppaniksi? :)
Laillista vai laitonta syrjintää? :)
Vai ihan muuten vaan #Eriasia!!Laillista, mutta ei syrjintää.
Jokainen puolue saa valita sen, mitkä puolueet se hyväksyy hallituskumppaneikseen.
Sipilän hallitusta muodostettaessa Persut laittoi hallitukseen lähtönsä edellytykseksi sen, että RKP:tä ei oteta mukaan hallitukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kansanäänestyksessä tulee esiin homojen todellinen kannatus ! Ja sitä äänestystä ei ole suoritettu joten älä kirjoittele valhetta!
Suomen historian aikana on järjestetty vain kaksi neuvoa-antavaa kansanäänestystä ja kummassakin tapauksessa on ollut kysymys Suomen kansalle todella tärkeistä asioista.
Ensin äänestettiin kieltolain kumoamisesta ja sitten EU:hun liittymisestä.
Se, kuinka moni suomalainen kannattaa homoja, ei ole sen tason asia, että siitä pitäisi järjestää kansanäänestys. - Anonyymi
Minulla ei ole oikeuksia määrätä minkään värisiä pillereitä eikä minulla ole asiantuntemusta fobioiden hoitamisesta, mutta tiedän asiasta kuitenkin sen verran että fobioiden hoitamisessa käytetään paljon menetelmää, jossa pelosta kärsivä henkilö tutustutetaan pikku hiljaa pelkonsa aihauttajaan.
Hämähäkkifoobikot hämähäkkeihin, korkeanpaikankammoiset korkeisiin paikkoihin. lentopelkoiset lentämiseen, torikauhuiset aukeisiin paikkoihin jne...
Tämä metodi sopisi varmasti hyvin homofoobikoidenkin hoitamiseen. Tutustutettaisiin heidät vähitellen homoihin niin, että lopulta he voisivat nauttia elämästään täysin siemauksin ilman piinaavaa homofobiaa. - Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
>Pelkään vain pahoin, että tuo kerrostalo pelkästään näille sateenkaari-ihmisille tulee olemaan tuholaisten kohteena aina kun on mahdollista tehdä ilkityötä tuolle talolle.
Aiheellinen pelko, ja sitten rikolliset tietenkin pannaan vastuuseen. Nykyiset valvontamenetelmät ovat todella tehokkaita, joten jokainen jää kiinni. Melkeinpä naurattaa jo etukäteen näiden vandaalien kohtalo.
Homotalossa asuminen on tietenkin ehdoton oikeus niille jotka pitävät sellaista hyvänä ideana. Hometaloissahan asuvat jo tuhannet.">Pelkään vain pahoin, että tuo kerrostalo pelkästään näille sateenkaari-ihmisille tulee olemaan tuholaisten kohteena aina kun on mahdollista tehdä ilkityötä tuolle talolle.
Aiheellinen pelko, ja sitten rikolliset tietenkin pannaan vastuuseen. Nykyiset valvontamenetelmät ovat todella tehokkaita, joten jokainen jää kiinni."
Totta kai rikolliset pannaan vastuuseen. Vai pitäisikö sinun mielestäsi panna talon asukkaat vastuuseen, kun rikolliset vandalisoivat heidän asuttamaansa taloa. Anonyymi kirjoitti:
">Pelkään vain pahoin, että tuo kerrostalo pelkästään näille sateenkaari-ihmisille tulee olemaan tuholaisten kohteena aina kun on mahdollista tehdä ilkityötä tuolle talolle.
Aiheellinen pelko, ja sitten rikolliset tietenkin pannaan vastuuseen. Nykyiset valvontamenetelmät ovat todella tehokkaita, joten jokainen jää kiinni."
Totta kai rikolliset pannaan vastuuseen. Vai pitäisikö sinun mielestäsi panna talon asukkaat vastuuseen, kun rikolliset vandalisoivat heidän asuttamaansa taloa.>Vai pitäisikö sinun mielestäsi panna talon asukkaat vastuuseen, kun rikolliset vandalisoivat heidän asuttamaansa taloa.
Kysy tuota siltä toiselta Antsulta, jonka mielestä – näin tulkitsin – tällaista taloa ei pitäisi olla lainkaan.
- Anonyymi
Uskovien pitää mennä sinne kulkueen varrelle rukoilemaan orjien puolesta.
Kerran kun säälin erästä Hesan kulkueen rakennelman huipulla vaunuissa tanssivaa poikaparkaa ja rukoilin sen puolesta niin sen irstailu muuttui hetkessä noloudeksi ja hän kiipesi nopeasti alas vaunuista.
Sokeuden ja pahuuden orjat eivät tajua saastaansa ellei Jumala heitä valaise ja armahda.- Anonyymi
Siinä se tas nähtiin. Äiti-Päivi on oikeassa, kun hän sanoo, että homo voi eheytyä rukouksen voimalla.
Eikös vain? - Anonyymi
Minä en ihannoi mitään uskontoa. Päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos homoudesta tehdään uskonto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommonismi on uskonto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhtautuisin siihen viileän asiallisesti, niin kuin kuin olen suhtautunut uskontoihin tähänkin saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommonismi on uskonto
Niin kuin sanoin, ninä en ihannoi mitään uskontoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhtautuisin siihen viileän asiallisesti, niin kuin kuin olen suhtautunut uskontoihin tähänkin saakka.
Viileän asiallisesti, kuten väittämällä että hompudesta voi parantua uskonnollisella eheytyksellä, vaikket edes tunne uskontoja, saati sitte eheytystä? Mutta kokemusasiantuntijana tai ihan vaan fiilispohjalta olet asiallisen varma ettei se toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viileän asiallisesti, kuten väittämällä että hompudesta voi parantua uskonnollisella eheytyksellä, vaikket edes tunne uskontoja, saati sitte eheytystä? Mutta kokemusasiantuntijana tai ihan vaan fiilispohjalta olet asiallisen varma ettei se toimi?
Älä laita sanoja minun suuhuni. Minä en ole puhunut eheytymisestä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä laita sanoja minun suuhuni. Minä en ole puhunut eheytymisestä mitään.
No etkös sä ole tämä? Tai ainakin vastasit hänenä!
"Siinä se tas nähtiin. Äiti-Päivi on oikeassa, kun hän sanoo, että homo voi eheytyä rukouksen voimalla.
Eikös vain?"
Eikös tossa puhuta eheytyksestä, hä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uskonnosta homoutta niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
On vähintäänkin kadehdittava kehityskaari;
Ihmiset, jotka olivat täysin vaiettuina yhteiskunnan valokeilasta poissa omissa varjoisissa nurkissaan vielä parikymmentä vuotta sitten, tuntuvat nyt suvereenisti pyörittävän julkisuutta ja erilaisia toimijoita pikkusormensa ympärillä...melkoista!- Anonyymi
Kehitys kehittyy.
- Anonyymi
Eikä tässä kehityssateenkaaressa ole yhtään mitään ihailtavaa!
- Anonyymi
Eipä tuo mittään haittaa.
- Anonyymi
Kysytään Räsäseltä niin haittaa ja Räsäskä onkin oikeassa siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä siinä? et kai sinä vain heittäydy homoksi pelkästään pride viikolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä siinä? et kai sinä vain heittäydy homoksi pelkästään pride viikolla?
Räsäskä on oikeassa että teen syntiä.
- Anonyymi
Haittaahan.
Pukeutuisivat edes säällisesti niinkuin ihmiset tekee.
Marssikoon sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai Räsäskä on oikeassa. Hänhän on varmistanut asian itseltään Isä Jumalalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai Räsäskä on oikeassa. Hänhän on varmistanut asian itseltään Isä Jumalalta.
Älä viitsi liioitella, sekään ei ole tervettä.
Ja tähän kommenttiin kuuluu myös tuo ällän näköinen kulmarauta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tähän kommenttiin kuuluu myös tuo ällän näköinen kulmarauta.Uskonnollisuusko ei ole tervettä!?
Vai jonkun omat mielipiteet vai?
Etkös sä molemmissa tapauksissa riko lakia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tähän kommenttiin kuuluu myös tuo ällän näköinen kulmarauta.Väitätnö dtyei tämän sanominen ole tervettä? ;)
"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.
...
Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."
Ja jos toi on tervettä, miksei uskovaiset sais mennä kivittämään pride-porukkaa? (Toki se kivittäminenkin on rikos, mutta nyt puhutaankin pelkästä menemisestä eikä itse kivittämisestä!) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muuten aikuiset siis yli 50 v käy lomalla ja baareissa tai drinkillä . Ei ehdottomasti löydy kuin nuorison paikkoja . Kuka perustaa 50 baarin karaoke ja tanssi vapaa tyyli .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räsäskä on oikeassa että teen syntiä.
Älä sure kaikki tekee syntiä . Niin Jeesus sanoi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaahan.
Pukeutuisivat edes säällisesti niinkuin ihmiset tekee.
Marssikoon sitten.Sitten voisitte saarnata noita synagogalla ja moskeijassa sekä budhan temppelissä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tähän kommenttiin kuuluu myös tuo ällän näköinen kulmarauta.Sekin on Egyptistä .v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätnö dtyei tämän sanominen ole tervettä? ;)
"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.
...
Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."
Ja jos toi on tervettä, miksei uskovaiset sais mennä kivittämään pride-porukkaa? (Toki se kivittäminenkin on rikos, mutta nyt puhutaankin pelkästä menemisestä eikä itse kivittämisestä!)Jeesus ei kivitä joten armo on olemassa. Lesboja on kaikista uskonnoista myös . Eikö polttohautaus ole kristillinen tapa vaan budhan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tähän kommenttiin kuuluu myös tuo ällän näköinen kulmarauta.Eikö Raamattu enää riitä homojen lyömiseen, kun on otettava jo kulmaraudat esiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Raamattu enää riitä homojen lyömiseen, kun on otettava jo kulmaraudat esiin?
Halla-ahohan pohti jo vuosia sitten kulmaraudan käyttämistä homoon, Tehtaanpuiston homoon.
Niin, että ajatus ei ole persuille mitenkään uusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muuten aikuiset siis yli 50 v käy lomalla ja baareissa tai drinkillä . Ei ehdottomasti löydy kuin nuorison paikkoja . Kuka perustaa 50 baarin karaoke ja tanssi vapaa tyyli .
Yli 50 -miehet käyvät Thaimaassa ja naiset Gampiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tähän kommenttiin kuuluu myös tuo ällän näköinen kulmarauta.Jumala sanoo, Mooses sanoo, Syyrakki sanoo, Jeesus sanoo blaa blaa... Eikö Jumalan sanaan vetoava saa Jumalalta varmistusta?
- Anonyymi
Jussi Halla-aho:
”Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampu..in päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”
Tuossa ei liene mitään epäselvää. Halla-aho saisi hekuman, jos ampuisi homoa pistoolillaan päähän.
- Anonyymi
No eikä varsinkaan nyt, kun tuo virustilanne on karkaamassa taas käsistä Suomessa.
- Anonyymi
No mitään ole karkaamassa.
Joitain kymmeniä tapauksia Stadissa, niin tämä tilanne mihinkään nyt enää karkaa. Täysillä vaan kohti kesää ja Pride festareita!
Hyvän asian puolesta kannattaa aina kokoontua.
Ensin oli Elo-Kapina ja sitten potkupalloa, juhannusfestarit ja nyt Pride. Kaikille jotain!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitain kymmeniä tapauksia Stadissa, niin tämä tilanne mihinkään nyt enää karkaa. Täysillä vaan kohti kesää ja Pride festareita!
Ensin oli Elo-Kapina ja sitten potkupalloa, juhannusfestarit ja nyt Pride. Kaikille jotain!!Hki ei järjestetä marssia tänä vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hki ei järjestetä marssia tänä vuonna.
Kulkue on somessa.
- Anonyymi
kokemus puhuu
- Anonyymi
Niin tekevät. Asia selviää Perussuomalaisten ajatuspajan tuplatohtori, julkihomo Jukka Hankamäellä teettämästä tutkimuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekevät. Asia selviää Perussuomalaisten ajatuspajan tuplatohtori, julkihomo Jukka Hankamäellä teettämästä tutkimuksesta.
Mikä sivu? Mä unohdin lukea ton, kun tuntui etten kuulu ihan kohderyhmään.
Tv: Jokainen persu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin oli Elo-Kapina ja sitten potkupalloa, juhannusfestarit ja nyt Pride. Kaikille jotain!!Jaa mulle tuossa ollut mitään..
- Anonyymi
Pitää oikein pakottaa kaikki saastaan mukaan hyppää silmille
- Anonyymi
Älä pakota.
- Anonyymi
Mitä yhteiskunnan rahoja tuohon on muka käytetty?
Ilmeisesti haluat rajoittaa sananvapautta? Ja nimenomaan muiden ihmisten sananvapautta.- Anonyymi
No kuinkahan monta poliisipartiota siellä on sulkemassa katuja ja turvaamassa parastia, sata? Riittääkö?
Kommarimatematiikalla toki täysin ilmaista? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuinkahan monta poliisipartiota siellä on sulkemassa katuja ja turvaamassa parastia, sata? Riittääkö?
Kommarimatematiikalla toki täysin ilmaista? :)Keneltä poliisit turvaavat paraatia? Ketkä mahdollisesti uhkaavat marssijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä poliisit turvaavat paraatia? Ketkä mahdollisesti uhkaavat marssijoita?
Eivät ainakaan persut. Persut ovat suvaitsevaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä poliisit turvaavat paraatia? Ketkä mahdollisesti uhkaavat marssijoita?
No varmaan ainakin vähintään miljöönä natzia? :)
- Anonyymi
Ei voi kysyä, se sananvapaus johon kuuluu myös kokoontumisvapaus... Ei kelpaakaan nyt perustuslain takaamat kansalaisoikeudet vai?
-a-teisti-- Anonyymi
Sananvapauttahan ei Suomessa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sananvapauttahan ei Suomessa ole.
Perustelehan hiukan.
- Anonyymi
Siksi, koska Suomessa on sananvapaus, johon liittyy kiinteästi se, että jokainen on vastuussa sanomisistaan.
- Anonyymi
Melkoinen flaksi. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d69b878c-a182-4ce3-8da1-658ece1f8952
- Anonyymi
"Leidi-Kristal"
*pyrsk*
Sori. Ei pysty! :D
Aprillijuttu?
- Anonyymi
Miksi vain yhden porukan seksitaipumuksia pitää esitellä julkisesti, kun valtava enemmistö ihmisistä pysyy kiltisti kaapissa omien seksitaipumustensa kohdalla? Eikö tällainen seksitaipumusten esittely ole jo sopimatonta lasten nähdä.
- Anonyymi
Et taida katsoa pride kulkuetta vaan pornoa. Teetkö sitä lastesi nähden?
- Anonyymi
Hyvä kysymys, erittäin hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys, erittäin hyvä?
Katsot samaa kanavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida katsoa pride kulkuetta vaan pornoa. Teetkö sitä lastesi nähden?
Kerrotko vielä minkä nimisestä kaupasta monen pride-kulkueeseen osallistuvan pervon "esiintymisasu" on ostettu? :) Lastenvaateliikkeestäkö?
Ja jos lapsi ei saa edes mennä kyseiseen kauppaan, minkä helvetin takia lapsi saa osallistua kulkueeseen jossa elävät mallit esittelevät noita lapsilta kiellettyjä tuotteita!? Joten kannattaiskohan siis sen paraatiin osallistujienkin ostaa esim. aivot jostain, ja hieman ajatella mitä pukevat ylleen moisiin paraateihin, jos haluavat että heitä pidetään edes alustavasti täysjärkisinä?
I rest my case
- Anonyymi
Jokainen tehkööt makuuhuoneessaan mitä lystää mutta ei pidä tyhmyyttään mennä kadulle lasten nähden näyttämään.
- Anonyymi
Vanhempasi?
- Anonyymi
Ellei nukkumista lasketa, niin minä en ole nähnyt koskaan kenenkään näyttävän, mitä hän tekee makuuhuoneessaan.
Tuskinpa olet nähnyt sinäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei nukkumista lasketa, niin minä en ole nähnyt koskaan kenenkään näyttävän, mitä hän tekee makuuhuoneessaan.
Tuskinpa olet nähnyt sinäkään.Eikös Jari Sillanpää näyttänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Jari Sillanpää näyttänyt?
Eikös? Niinpä niin, eikös. Mutta näyttikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös? Niinpä niin, eikös. Mutta näyttikö?
Tais näyttää?
"Sillanpään matkapuhelimella oli kuvattu tietokoneen ruudulta video, jossa aikuinen mies on sukupuoliyhteydessä hyvin pienen lapsen kanssa.
Lisäksi Sillanpään matkapuhelimella oli otettu tietokoneen ruudulta kahdeksan valokuvaa, joissa aikuinen kohdistaa seksuaalista toimintaa hyvin pieneen lapseen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa olet nähnyt sinäkään.Aika monet lapset näkee vanhempiensa yhdynnät kun 6-15 lasta nukkuu vanhempien kanssa samassa huoneessa ja samoin sauna peseytyy vessa yhteinen . Ennen oli pahemmin. Ehkä saadaan laki että lapset omassa huoneessa oma vessa ja vanhemmat oma vessa erikseen ja huone .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempasi?
"Jokainen tehkööt makuuhuoneessaan mitä lystää mutta ei pidä tyhmyyttään mennä kadulle lasten nähden näyttämään."
Ovatko tuollaiset näytökset kuinka yleisiä maamme kaduilla?
- Anonyymi
On vaan parasta totuttautua muuttamaan oman suuntautumisensa, tulevaisuudessa kaikki on homoja ja lepakoita ja lapset saatetaan maailmaan keinohedelmöityksellä.
Maailma muuttuu!- Anonyymi
Hyvin pelottava maailmankuva tulevaisuudesta, toivoen ei näin käy. Vaikka tosiasia on, että liika on liikaa tässä Pride pöhinässä.
- Anonyymi
ei homous tartu, turhaan pelkäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei homous tartu, turhaan pelkäät
... ei tartu, mutta Jenkeissä LGBT yhteisön koko on kasvanut yli prosentilla pelkästään vuodesta 2017 asti?
Tarttuuko sittenkin? - Anonyymi
Miehetkin voi keino hedelmöittyä maailma muuttuu.
- Anonyymi
Nooan sateenkaari arkki kertoo et kaikki on sodomaa vaan.
- Anonyymi
Niinku tuberkuloosiin niin HIV on jo lääkkeet ja malariaan . Ruttoon on rokotus mut saako sen kaikki ????
- Anonyymi
Lesbojen "kasvattama" Pääministeri lienee paraatin keulilla.
- Anonyymi
Lesboparilla on molemmilla omat lapset keino siemenillä ku ne ei halua miehiä.
- Anonyymi
Vihervasemmiston juttuja nuo
- Anonyymi
Eikös me eletä demokratiassa?
Joten mun ehdotukseni demokratian vankkumattomana kannattajana on, että kaikissa kunnissa järjestettäis kuntalaisille oma kansanäänestys, että parastit, vai ei paraatejs, ja toimittais sit sen mukaan? 👍🏾
Vasemmistollakaan ei pitäs olla mitään uikuttamista tätä vastaan, koska ettekös te diggaa demokratiasta myös? :)
Vai onko: #Eriasia?Kenelläkään ei varmasti ole mitään tuollaista äänestystä vastaan, kunhan se toteutetaan niin että jokainen voi äänestää vain kerran. Tuloshan on kaupungeissa selvä eli puolesta, ja maalla ei kulkueita pidetä.
- Anonyymi
Vinkki seurakunnille. Järjestäkää lasten leirejä pride viikon ajaksi.
- Anonyymi
... ojasta allikkoon? :/
:D
- Anonyymi
Miksei järjestettäisi? Ei nyt asutaan missään Iranissa taikka Saudi Arabiassa vaikka persulit niin toivoisivatkin.
- Anonyymi
Myös Israelissa on pride kulkuset j sateenkaaret .
- Anonyymi
Ne taas on turkkilaisia transvestiitteja .
- Anonyymi
Jos homous olisi luonnonmukaista mies ja mies sekä nainen ja neinen voisivat lisääntyä keskenään. Mutta kun ei voi.
Nyt puhutaan ihmisistä.- Anonyymi
Väite oli että homous ei ole luonnollista vaikka sitä esiintyy aina hyönteisistä isoimpiin eliöihin kuten ihmisiin... miten sitä löytyy kaikkialta josse ei ole luonnollista? Biologiasta homovastaiset jauhavat, mutta heti kun todistetaan sitä löytyvän kaikkien eliöiden keskuudesta, niin yhtä äkkiä siirrytäänkin siihen ettei seksiä saa harrastaa muuten kuin lapsia hankkiessa.
Harrastatko itse seksiä vain lapsia tehtäessä? Kaikki muuhan on ilmeisesti syntiä joten tuskin... ethän olisi tekopyhä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väite oli että homous ei ole luonnollista vaikka sitä esiintyy aina hyönteisistä isoimpiin eliöihin kuten ihmisiin... miten sitä löytyy kaikkialta josse ei ole luonnollista? Biologiasta homovastaiset jauhavat, mutta heti kun todistetaan sitä löytyvän kaikkien eliöiden keskuudesta, niin yhtä äkkiä siirrytäänkin siihen ettei seksiä saa harrastaa muuten kuin lapsia hankkiessa.
Harrastatko itse seksiä vain lapsia tehtäessä? Kaikki muuhan on ilmeisesti syntiä joten tuskin... ethän olisi tekopyhä?No tehtäiskö kompromissi, ja sanotaan et se on luonnollista,mutta luonnon vastaista? 👍🏾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tehtäiskö kompromissi, ja sanotaan et se on luonnollista,mutta luonnon vastaista? 👍🏾
PS: toi lopussa ollut uskonnon sekoittaminen asiaan meni jo ADHD piikkiin!? KESKITY!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko itse seksiä vain lapsia tehtäessä? Kaikki muuhan on ilmeisesti syntiä joten tuskin... ethän olisi tekopyhä?Homoutta pidettiin yleisesti sairautena aiemmin, minä pidän yhä
Vankilaankin siitä joutui vielä 70-luvulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoutta pidettiin yleisesti sairautena aiemmin, minä pidän yhä
Vankilaankin siitä joutui vielä 70-luvullaOliko asianmukaista, kun sairaat laitettiin linnaan istumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko asianmukaista, kun sairaat laitettiin linnaan istumaan?
Eli homous onkin siis sairaus?
Tiiätkö muuten miten tohon aikaan henkisesti sairaita hoidettiin? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko asianmukaista, kun sairaat laitettiin linnaan istumaan?
Oli.
Koska se oli ajanmukaista. Vaikkei toki nykystandardien mukaan asianmukaista, mutta jos se ei olis sen ajan ihmisten mukaan ollut asianmukaista, niin tokihan he olis kapinoineet sitä vastaan?
Ergo: Oli!
- Anonyymi
Unkari kieltää tuollaisen materiaalin levittämisen
- Anonyymi
Nyt ei ole minkäänlaisten " Paraatien " pitoaika missään Suomessa. Nyt pitää löytyä tolkkua ja järkeä Poliiseilta olla myöntämättä mitään mielenosoitus tai paraatilupia.
- Anonyymi
Annetaan niiden jotka ymmärtävät asioita päättää. Älä käy väkivaltaiseksi.
- Anonyymi
Mitä väkivaltaa siinä muka on, että kielletään kaikenlaiset paraatit ja mielenosoitukset tälläisenä aika viruksen ollessa leviämässä pitkin Suomea ?
- Anonyymi
Ei anneta!
On tää demokratia parempi kuin meritokratia! 👍🏾 Anonyymi kirjoitti:
Mitä väkivaltaa siinä muka on, että kielletään kaikenlaiset paraatit ja mielenosoitukset tälläisenä aika viruksen ollessa leviämässä pitkin Suomea ?
Eli ilman jalkapalloturisteja hyväksyisit Pridet? Hehän viruksen leviämään saivat.
- Anonyymi
Hähhäää, homohommiin menee verorahaa jos väitän niin. Olen kerrassaan nerokas öyhöttäjä..! KIähjhjäjhh!
- Anonyymi
"Setan kokonaiskulut vuonna 2017 olivat n. 850000 euroa (n. 870000 vuonna 2016). Henkilöstökulut olivat n. 530000 euroa (n. 530000 vuonna 2016).Kulut katettiin Sosiaali-ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen (STEA) myöntämällä yleisavustuksella, kohdennetuilla avustuksilla ja hankeavustuksilla(yhteensä n. 560000 euroa), opetus-ja kulttuuriministeriön myöntämällä yleisavustuksella (125000 euroa), muilla avus-tuksilla (n. 58000 euroa)"
KIähjhjäjhh!
- Anonyymi
Vantaa häpäisee itsensä vetämällä liput kaupungin talon salkoihin. Eikä siinä kaupunkilaisilta kysytä. Pieni hörhöpiiri päättää..
Kaupunginhallituksen tahdon mukaan tietenkin mennään. Jos se on ”pieni hörhöpiiri”, olen todella huolissani persujen demokratiantajusta.
- Anonyymi
Homot ja Lesbot eivät lisäänny kuten heterot...joten Pride porukoilla ei tee mitään suomen lisääntymisen tai tuottavuuden kannalta. Pelkästään haittavaikutuksia löytyy.
- Anonyymi
Määrä ei korvaa laatua. Lisääntymisessäkään.
- Anonyymi
Mene sinä vaan kellariin asumaan viikoksi niin et näe mitänet halua nähdä. Kaikki voittavat, mekin kun emme näe sinua.
- Anonyymi
Onpa vanhoillisten elämä vaikeaa. Jatkuvaa valitusta.
- Anonyymi
Eikä se Jeesuskaan saavu heitä pelastamaan kuin aina vasta ensi viikolla.
... mutta onneks se jumala sit aina lopulta kummiskin rankaisee niitä kaikkia tuhmia ihmisiä, joita ussu-nynnyillä ei ole munaa itse rankaista! 👍🏾
Anonyymi kirjoitti:
... mutta onneks se jumala sit aina lopulta kummiskin rankaisee niitä kaikkia tuhmia ihmisiä, joita ussu-nynnyillä ei ole munaa itse rankaista! 👍🏾
Mutta vasta ensi viikolla.
- Anonyymi
Mutta vasta ensi viikolla.
No kun sillä on niitä muitakin kiireitä.kun niitä prkl syntejäkin pitää antaa anteeksi 60 miljoonaa kpl sekunnissa kun synnintekijöitähän tähän maailmanaikaan piisaa! 👍🏾
- Anonyymi
Kaupukigien rotille pitääolla kakenlaista höperehtimistä täälämaaseudulla meillä ei ole samanlaisia ogelmia kasvatelaan osaruuasta itse kalastellaan jamesästellään ja myydään puuta jos on tarpeen, vihervassut haluavat että muutettaisiin kaupungeihin ei me muuteta rotat pitätöön rottansa ja elokapinansa.
- Anonyymi
Joo iltalehden kirjaimetkin on jo sateenkaarenväreissä
ja KARHU pride olutta voipi sitten ostaa niin uskaltaa tulla kaapista ulos.
voi jumalauta... tähän on tultu kiitos vihreille ja demareille.
heh perk.... - Anonyymi
Paraateihin käytetään hyvin vähän veronmaksajien rahoja.
- Anonyymi
Elokapinen istumalakkoonkin menee enemmän siis rahaa.
- Anonyymi
Paljon on "hyvin vähän"? :)
Olisko mitenkään mahdollista että te ulisijat oppisitte vielä tämän vuosituhannen aikana keskustelemaan kuten ihmiset, ja lopettaisitte noitten mutu-arvotustenne spämmäämisen joka saatanan ketjuun!? :/
- Anonyymi
Vähän, paljon tai ei ollenkaan. Onko sillä jotakin merkitystä?
Avaja osaaa vain kiroilla kuin pahainen pentu
Tärkeämpää olis Elokapinan poistaminen ja asettaminen rikollis järjestöksi
sillä on väliä kun en päässyt töihin katua pitkin - Anonyymi
Hihhulien sekoilut pitää kieltää.
- Anonyymi
Sen takia kaupungeissa ja kunnissa on vaaleilla valitut päättäjät, että he tekevät päätökset asukkaiden puolesta. Se on demokraattinen käytäntö, jota ei joku homokammoinen ääliö saa muutetuksi.
- Anonyymi
Hyvä idis!
Persut saikin niin hulppeen vaalivoiton omassa kotikaupungissani että pitääkin pistää sille muutama kunnallinen hetero-pride ehdptus menemään äänestettäväksi valtuustossa, koska läpi menee että holahti koska kommarit otti niin huolella pataan! ;) 👍🏾 :D - Anonyymi
Miten niin homokammoinen? Jos jostakin asiasta ei pidä niin ei sitä automaattisesti ole sitä asiaa kohtaan mitään ihme kammoa....outo ajattelutapa.Ei mikään laki velvoita pitämään kaikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin homokammoinen? Jos jostakin asiasta ei pidä niin ei sitä automaattisesti ole sitä asiaa kohtaan mitään ihme kammoa....outo ajattelutapa.Ei mikään laki velvoita pitämään kaikista.
Ilmeisesti kaikki suvakit ja muut kommarit on sit myös persukammoisia?
- Anonyymi
Niin pitkään kuin joku vastustaa pride kulkuetta se pitää järjestää.
- Anonyymi
Totta. Vastustaminen osoittaa sen että pride- kulkueille on tarvetta.
- Anonyymi
Samalla suvakkilogiikalla:
Niin pitkään kun joku vastustaa rasismia, sitä pitää harjoittaa! 👍🏾 :)
Vai: #Eriasia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Vastustaminen osoittaa sen että pride- kulkueille on tarvetta.
Joka aiheuttaa sit mahdollisesti ns "orban-ilmiön"?
Eli mitä enemmän, useammun ja varsinkin isommalla metelillä tollasia paraateja järjestetään, koska on PAKKO, niin sitä enemmön kyseisen maan konservatiivit niihin *ittuuntuvat ja äänestävät maan johtoon ensimmäisen joka lupaa (eikä PELKÄSTÄÄN lupaa!) lakkauttaa moiset bakkanaalit!? :)
Suvakit = Fiksua sakkia, jotka ajattelevat pössypäissään aina kaikki asiat loppuun asti! :) 👍🏾 Anonyymi kirjoitti:
Joka aiheuttaa sit mahdollisesti ns "orban-ilmiön"?
Eli mitä enemmän, useammun ja varsinkin isommalla metelillä tollasia paraateja järjestetään, koska on PAKKO, niin sitä enemmön kyseisen maan konservatiivit niihin *ittuuntuvat ja äänestävät maan johtoon ensimmäisen joka lupaa (eikä PELKÄSTÄÄN lupaa!) lakkauttaa moiset bakkanaalit!? :)
Suvakit = Fiksua sakkia, jotka ajattelevat pössypäissään aina kaikki asiat loppuun asti! :) 👍🏾Ei vittuuntuneellakaan ole kuin yksi ääni. Ei vaikka miten kovasti vittuuntuisi.
- Anonyymi
Ei vittuuntuneellakaan ole kuin yksi ääni. Ei vaikka miten kovasti vittuuntuisi.
Mitä kohtaa tästä et ymmärtänyt, niin setä selkosuomentaa? :)
"...niin sitä enemmän kyseisen maan konservatiivit ..."?
- Anonyymi
Niin.. Jokaisen pitää antaa elää tavallaan, mutta tuo muoti ilmiö suvaitsevaisuudesta johtanee syntyvyyden hiipumiseen. Ehkä Suomesta on sitten tulossa Euroopan pohjola tuossa suhteessa .Tuomitsemaan sitä on turha ruveta ,sillä halu on kiinni yleisestä tahdosta ja toisaalta juuri tuota tuomiota ei pidä tehdä vaan jättää harkinta jokaisen omaan varaan.- En kannata itse ajatusta liiasta vapaamielisyydestä ja tuomion jätän korkeammalle taholle vaikkakin surulla katson nyky kehitystä.
- Anonyymi
Asiasta montaa mieltä. Mutta aika yleinen mielipide että homojen hommaa. Jokainen voi sitten itse tuosta muodostaa oman mielipiteensä. Onko sairasta vai ei?
- Anonyymi
Huvittavaa että Suomessa edelleen palvotaan maailman suurinta rikollisjärjestöä eli lähi-idän kristinuskoa "isänmaallisena" uskontona aitojen alkuperäisten jumaliemme sijasta.
- Anonyymi
Tekojumala kristityillä. Faaraoilla ja kreikkalaisilla oli oikeita Jumalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekojumala kristityillä. Faaraoilla ja kreikkalaisilla oli oikeita Jumalia.
AAAAaaah!
Iki-ihana "Minun mielikuvitusolentoni on parempi kuin sinun mielikuvitusolentosi" kiista! :)
- Anonyymi
Se tuisku idolsissa halusi kuolla mutta jo nykyään huutaakin tahtovansa elää. Liekö kuka estelemässä sitten.
- Anonyymi
Homoparaatit todellakin kielletään seuraavassa hallituksessa. Purra pääministerinä on tiukkana Jumalan asialla.
- Anonyymi
Kerrassaan yrjöttävää öyhötystä, mutta mitäpä sitä muutakaan voi odottaa persuilta ja kokoomuslaisilta?
- Anonyymi
Tasa-arvo on ok, ja homoliitot myös. Muuta vähän pienimuotoisempi tasa-arvohakuisuus riittäisi. Lapset sekoo kun eivät ymmärrä mikä yksisarvis tai my little pony päivä nyt on.
- Anonyymi
Turhaan tuollaisella aiheuttaa inhon tunteita. Matala profiili olisi paikallaan
- Anonyymi
Tosi
- Anonyymi
Työttömien pitää alkaa homoiksi, niin pääsevät heti telkkariin töihin.
- Anonyymi
Mielenosoituksia vaikea kieltää ja Pride mielenosoitukset on ollut aina rauhanomaisia.
- Anonyymi
KAIKEN voi kieltää, kun kaikki lait, jopa perustuslaki, on muutettavissa! ;)
Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802