Surkeaa palvelua MOTONET

Anonyymi

Tenavat hakivat Harraste ajoneuvojen Suodattimet. Ajoa tulee 74km sivu. Motonetin järjestelmä ei tunnista varaosia REK-TUNNUKSESTA. Ajoivat takaisin tyhjin käsin kiitos Motonet surkeasta palvelusta.

14

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surkeaa palvelua, kun asiakas ei tiedä minkälaisen ajoneuvon omistaa? 😂 Tää on taas tätä nykymaailman ajattelua et muiden pitäis hoitaa kaikki asiat sun puolesta. Tiedätkö että siellä motonetin sivuilla on myös merkki/mallikohtainen luettelo?

• Anonyymi

Tykkäisitkö sä jos sulle kävis samoin?

• Anonyymi

Taitaa rotteli olla seisonnassa, ts. poissa rekisteristä?

• Anonyymi

Jos olisi vähänkin järkeä, niin googlaisi ensin varaosat rekisterinumerolla ennen lähtöä, niin tietäisi mistä vanhaan romuun ylipäätään saa osia.

• Anonyymi

motonet ei muutenkaan oo halvimmasta päästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

motonet ei muutenkaan oo halvimmasta päästä

Nuoria käy paljon motonetissä.

• Anonyymi

Motonetin "palvelu tiski". Joo olisin ostanut sytytystulpat autoon. No vuoronumero ensin käteen. Tiskillä 1 myyjä, asiakas tiskillä ja 1 jonossa ennen minua. Viereisessä lasikopissa 2 myyjää istuu ja räplää nettiä. No noin 15 min odottelin kunnes annoin vuoronumeroni minun takana olleelle asiakkaalle. Näin Oulun pohjoispuolella olevassa Motonetissa. Myöskin toinen asiakas joka odotti "vain" 5 min lähti pois. Ei enää tähän puljuun tule mentyä. Kyseessä maanantaina aamu jolloin asiakkaita ei paljoa ole.

• Anonyymi

En sitten ymmärrä miks jengi hakee autonvaraosat motonetistä kallista.rengastien autotarvike huomattavasti halvempi ja parempi ja asiantunteva palvelu.

• Anonyymi

Kannattaiskohan se palaute antaa sinne liikkeeseen eikä täällä itkeä asiaa?

• Anonyymi

Aika tyhmiä on nykyajan "autoilevat"ihmiset. Lähteä hakemaan autoon osia 74km /sivu, kun ihka varmasti lähempänäkin olisi taatusti ollut, tuskin edes koko juttu totta.

Mutta. jos nuin kauas pitää ajella voisi mennä Topin autosta hakeen, siellä palvelu pelaa.

Niin ja netti on keksitty, haloo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe