Tenavat hakivat Harraste ajoneuvojen Suodattimet. Ajoa tulee 74km sivu. Motonetin järjestelmä ei tunnista varaosia REK-TUNNUKSESTA. Ajoivat takaisin tyhjin käsin kiitos Motonet surkeasta palvelusta.
Surkeaa palvelua MOTONET
14
1864
Vastaukset
- Anonyymi
Surkeaa palvelua, kun asiakas ei tiedä minkälaisen ajoneuvon omistaa? 😂 Tää on taas tätä nykymaailman ajattelua et muiden pitäis hoitaa kaikki asiat sun puolesta. Tiedätkö että siellä motonetin sivuilla on myös merkki/mallikohtainen luettelo?
- Anonyymi
Tykkäisitkö sä jos sulle kävis samoin?
- Anonyymi
Taitaa rotteli olla seisonnassa, ts. poissa rekisteristä?
- Anonyymi
Jos olisi vähänkin järkeä, niin googlaisi ensin varaosat rekisterinumerolla ennen lähtöä, niin tietäisi mistä vanhaan romuun ylipäätään saa osia.
- Anonyymi
motonet ei muutenkaan oo halvimmasta päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
motonet ei muutenkaan oo halvimmasta päästä
Nuoria käy paljon motonetissä.
- Anonyymi
Motonetin "palvelu tiski". Joo olisin ostanut sytytystulpat autoon. No vuoronumero ensin käteen. Tiskillä 1 myyjä, asiakas tiskillä ja 1 jonossa ennen minua. Viereisessä lasikopissa 2 myyjää istuu ja räplää nettiä. No noin 15 min odottelin kunnes annoin vuoronumeroni minun takana olleelle asiakkaalle. Näin Oulun pohjoispuolella olevassa Motonetissa. Myöskin toinen asiakas joka odotti "vain" 5 min lähti pois. Ei enää tähän puljuun tule mentyä. Kyseessä maanantaina aamu jolloin asiakkaita ei paljoa ole.
- Anonyymi
En sitten ymmärrä miks jengi hakee autonvaraosat motonetistä kallista.rengastien autotarvike huomattavasti halvempi ja parempi ja asiantunteva palvelu.
- Anonyymi
Kannattaiskohan se palaute antaa sinne liikkeeseen eikä täällä itkeä asiaa?
- Anonyymi
Aika tyhmiä on nykyajan "autoilevat"ihmiset. Lähteä hakemaan autoon osia 74km /sivu, kun ihka varmasti lähempänäkin olisi taatusti ollut, tuskin edes koko juttu totta.
Mutta. jos nuin kauas pitää ajella voisi mennä Topin autosta hakeen, siellä palvelu pelaa.
Niin ja netti on keksitty, haloo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689