Entinen pääjohtaja Tytti ei kadu mitään eikä ole mielestään tehnyt mitään. Ja jos onkin, se on niin pientä, ettei haittaa mitään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hyllytetty-yli-viikari-pysyy-yha-kannassaan-ei-selkeita-perusteita-irtisanomiselle/8180824#gs.4jqxbd
Naisten parempi moraali
7
160
Vastaukset 7
- Anonyymi
Pitäisi taas palata siihen, että ihmisiä valitaan tärkeisiin virkoihin korvienvälin eikä jalkovälin perusteella.
- Anonyymi
Se on jännä homma tuo.
Jokaiselle joka tätä lukee:
Paskoja ihmisiä on joka perhanan lokosessa jonka sinä teet päässäsi.
Koska paskoja ihmisiä on. Se on fakta.
Minulla ei ole mitään feminismiä vastaan.
Neo feminismi tosin on silkkaa misandriaa ja fasismia.
- Anonyymi
Tytti oli sellaisessa virassa jossa omat ja valtion luotto- ja maksukortit kaikkein viimeeksi sai mennä sekaisin. No Tytillä ei ollut oikein ymmärrystä mihin virkaan hänet oli valittu ja sekoiluja tuli monella taholla. Rahallisesti kait suurin oli palkan maksu kahdelta vuodelta virkamiehelle jotta se ei tekisi mitään (tappio valtiolle noin 100 000 euroa). Pienin oli kait nämä "kauneus"-hoidot noin 5 tonnilla ja hauskin oli reissu Bhutaniin joka oli varmaan tärkeä viranhoidon kannalta. Siis täysin Aku Ankka tasoa oleva tyyppi joka yrittää tehdä itsestään mystistä, sivistynyttä ja lukenutta kuvaa kuskaamalla jotain taidejuttuja mukanaan. Varmaan nekin on konsultoinut joku kulttuurihenkilö kymppitonnia vastaan.
- Anonyymi
Kyllä täysi paska ja täysin ulkona tehtävästään , ainoa ja ratkaiseva oli että on NAINEN .
- Anonyymi
Ei itse myönnä ymmärtävänsä tekemisiään , tyypillinen nainen .
- Anonyymi
Syy löytyy miehistä .
- Anonyymi
Feminismi on mennyt överiksi. Olen mies ja te muut miehet, te tiedättä mitä pitää tehdä, eli on aika ottaa valta takaisin. Se on jumalankin tahto joka saattaa asiat oikeille raiteilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741153
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61644
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34591- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 18494
- 72486
- 40467
- 24449