Entinen pääjohtaja Tytti ei kadu mitään eikä ole mielestään tehnyt mitään. Ja jos onkin, se on niin pientä, ettei haittaa mitään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hyllytetty-yli-viikari-pysyy-yha-kannassaan-ei-selkeita-perusteita-irtisanomiselle/8180824#gs.4jqxbd
Naisten parempi moraali
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi taas palata siihen, että ihmisiä valitaan tärkeisiin virkoihin korvienvälin eikä jalkovälin perusteella.
- Anonyymi
Se on jännä homma tuo.
Jokaiselle joka tätä lukee:
Paskoja ihmisiä on joka perhanan lokosessa jonka sinä teet päässäsi.
Koska paskoja ihmisiä on. Se on fakta.
Minulla ei ole mitään feminismiä vastaan.
Neo feminismi tosin on silkkaa misandriaa ja fasismia.
- Anonyymi
Tytti oli sellaisessa virassa jossa omat ja valtion luotto- ja maksukortit kaikkein viimeeksi sai mennä sekaisin. No Tytillä ei ollut oikein ymmärrystä mihin virkaan hänet oli valittu ja sekoiluja tuli monella taholla. Rahallisesti kait suurin oli palkan maksu kahdelta vuodelta virkamiehelle jotta se ei tekisi mitään (tappio valtiolle noin 100 000 euroa). Pienin oli kait nämä "kauneus"-hoidot noin 5 tonnilla ja hauskin oli reissu Bhutaniin joka oli varmaan tärkeä viranhoidon kannalta. Siis täysin Aku Ankka tasoa oleva tyyppi joka yrittää tehdä itsestään mystistä, sivistynyttä ja lukenutta kuvaa kuskaamalla jotain taidejuttuja mukanaan. Varmaan nekin on konsultoinut joku kulttuurihenkilö kymppitonnia vastaan.
- Anonyymi
Kyllä täysi paska ja täysin ulkona tehtävästään , ainoa ja ratkaiseva oli että on NAINEN .
- Anonyymi
Ei itse myönnä ymmärtävänsä tekemisiään , tyypillinen nainen .
- Anonyymi
Syy löytyy miehistä .
- Anonyymi
Feminismi on mennyt överiksi. Olen mies ja te muut miehet, te tiedättä mitä pitää tehdä, eli on aika ottaa valta takaisin. Se on jumalankin tahto joka saattaa asiat oikeille raiteilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022