Minkä arvosanan annat maapallolle 1-10?
Vastaukset 2
- Anonyymi
täytyy antaa täysi 10. En tiedä muuta taivaankappaletta jossa ihmiskunta voisi elää
Maapallolla on vain yksi funktio ja se on sama kuin peleillä. Maapallon tarkoitus on tuottaa kokemuksia eli mahdollistaa elossa olemisen tunne fyysisessä todellisuudessa.
Jumala tuli ihmiseksi, kuten olette kuulleet. Jumala tuli eloon mikro- organismiksi, kasviksi, hyönteiseksi, eläimeksi, kiveksi ja rakennukseksi.
Kuten järkikin sanoo, niin mitään muuta merkitystä ei elämällä ole kuin kokemusten tuottaminen itselle. Tuo itse on Jumala.
Maapallo on alusta, joka mahdollistaa tämän kaiken, vähän kuin Windows10. Kokemuksia on laidasta laitaan, eikä tiedetä, kumpi on parempi; hyvä vaiko paha.
Kokonaisarvoanaksi annan cum laude appropaturin, koka se kuulostaa parhaimmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931048Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3201004- 102895
- 79785
- 78762
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640